טיול לפיליפינים בפסטיבל אטי אטיהן צילום: יוחאי פרימק

טיול לפיליפינים

מסע אל איי הפיליפינים בפאתי האוקיינוס השקט, בדגש פסטיבל אטי אטיהן - הקרנבל הגדול והמפורסם בפיליפינים, וגן העדן הטרופי של האי פלאוואן | 14 יום

האיים הפיליפינים, למעלה מ-7,200 איים הפזורים על פני טבעת האש במערב האוקיינוס השקט. פרדיננד מגלאן פקד אותם במסע הימי הראשון שהקיף את העולם, קרא למקום ע"ש המלך הספרדי פיליפ ומצא את מותו על ידי ראש שבט מקומי. מסענו לפיליפינים הינו טיול מקיף אל ארץ הררית טרופית מופלאה עם תרבות אסיאתית שונה משכנותיה. שבטי האיפוגאו והבונטוק המגדלים אורז בטרסות הרריות באי המרכזי והגדול - לוזון, נופים קרסטיים, מנהגי קבורה מפתיעים, הרי געש, נהרות גועשים, תושבים מכניסי אורחים, אוהבי מוסיקה ומנגנים על כלים שונים. בטיול לפיליפינים ניקח חלק בפסטיבל אטי-אטיאן – הקרנבל הגדול ביותר בפיליפינים - פסטיבל צבעוני וססגוני המזכיר את הקרנבל הדרום אמריקאי, נבקר בפלאוואן, אי מהיפים בעולם, עם חופי חול לבן ודקלי קוקוס, ריפים צבעוניים שמוקף במאות צוקי אבן הבולטים כשיניים ענקיות ומיוערות מתוך מי הים הירקרקים.

מסלול הטיול

ימים 1-2

ת"א - מנילה

נפגש בשעות הערב בשדה התעופה ונמריא בטיסת טורקיש דרך איסטנבול אל מנילה. נחיתה במנילה ביום השני בשעות הערב, והעברה אל מלוננו ללינה.

יום 3

המעיינות החמים של פונינג

בבוקר נצא צפונה אל עבר המעיינות החמים של פונינג. בהגיענו לשמורה הקסומה נעבור לנסיעה ברכבי 4X4 פתוחים עד הגעתנו למעיינות החמים. באתר יש כ-15 בריכות ציוריות בטמפרטורות שונות. נרחץ בבריכות ונמשיך בנסיעה. נעצור בדרך באתר המציע חוויה ייחודית ומרגיעה – עיסוי בעפר וולקני. לאחר ארוחת הצהרים נצא בנסיה חזרה אל מלוננו בקלארק. לינה בקלארק.

יום 4

הר הגעש פינאטובו

מוקדם בבוקר ניסע אל שמורת הטבע של הר הגעש פינאטובו ושם נעלה על רכבי 4X4  וניסע בדרכי עפר פתלתלות בנוף של אפר ולבה שפלט הר הגעש פינאטובו בהתפרצות האחרונה שלו, בשנת 1991. מנקודה מסוימת בדרך, נלך ברגל אל לוע הר הגעש, שבו נוצר אגם קטן המוקף במתלולי הסלע הוולקני וניהנה מפיקניק מעל הלוע. הביקור בפינאטובו כולל הליכה, ירידות ועליות בשבילים לא כבושים. במהלך הטיול נבקר שבט מקומי החי בשמורה. לינה בקלארק.

יום 5

יום טיול לכפר בטאד

הבוקר נטוס אל שדה התעופה הצפוני באגאבג. זהו יום שייקח אותנו לטיול עומק של שבט האיפגאו .  נצטייד בתרמיל קטן ונצא לטיול רגלי בהרים אל בטאד לגלות כפר מרהיב השוכן באמפיתיאטרון של טרסות אורז, שנבנו אט אט במשך אלפי שנים מאפיק הנהר ועד ראשי ההרים. בתום הסיור נגיע אל בנאווה. לינה בבנאווה.

יום 6

סגדה

הבוקר נצא בנסיעה אל העיירה סגדה, הפזורה בבתי פח שמפתיעים במראה הייחודי שלהם בלב עמק קארסטי יפה. נצא לטיול רגלי אל מערת הנטיפים סמוגינג, הנחשבת למערת הנטיפים המרהיבה ביותר באסיה. נסייר במערה בליווי מדריכים מקומיים עם עששיות בין בריכות המים הצלולים ומפלים הזורמים מכל עבר. לאחר הביקור נצא חזרה אל בנאווה. לינה בבנאווה.

יום 7

המעבר מהאי לוזון אל בורקאי

יום זה יוקדש למעבר מצפון האי המרכזי לוזון אל אזור האיים הדרומי והנהדר של הפיליפינים. נצא בשעות הבוקר המוקדמות  אל שדה התעופה קוואיין, משם נטוס לבורקאי דרך מנילה. נתמקם במלוננו בבורקאי, בקרבת העיירה קאליבו, הנמצאת באי פנאיי בארכיפלג של איי ויסאייאס. זוהי הפרובינציה המיושבת הקדומה ביותר באיי הפיליפינים, ובה מתקיים הפסטיבל הצבעוני ביותר בפיליפינים, "אטי אטיהן", שמהותו להיות כמו אנשי ה"אטי", תושבי האיים המקוריים, כהי העור ומקורזלי השיער. לינה בבורקאי.

יום 8

פסטיבל אטי אטיאן

הבוקר נגיע לשיא הטיול, פסטיבל "אטי אטיאן". נשוטט ברחבי העיירה קאליבו ונהנה מחוויה אנתרופולוגית יוצאת דופן. קצת על פסטיבל אטי-אטיהן: אם כל החגיגות בפיליפינים. החוגגים צובעים את פניהם בשחור, עוטים תלבושות צבעוניות מרהיבות, יוצאים בתהלוכות ובריקודים ברחובות העיירה, ומשלבים טקסים קאתוליים לכבודו של הילד הקדוש  (Santo Niño). הילד הקדוש הוא הקדוש החביב על הפיליפינים, והקתולים מסמנים את היום על-ידי תהלוכות, מצעדים, ריקוד ושמחה, והמסירות אליו היא גבוהה מאד, מאז ניתן הפסל לראשונה לחואנה מלכת סבו בשנת 1521. הקרנבל מתרחש בסוף השבוע השלישי של ינואר כל שנה. חוסר הרשמיות של הקרנבל הוא אחד הדברים ההופכים אותו ליפה ומיוחד כל כך. במידה והחוגגים חפצים להצטרף אל אחת מלהקות הריקוד, אפשר לעשות זאת בנקל – הלהקות צועדות בלי גדרות המפרידות בינהן לבין הקהל.  לינה בבורקאי.

יום 9

גן העדן הטרופי של בורקאי

היום נירגע מהמולת הפסטיבל של יום האתמול, ונצא לסיור יבשתי לגילוי חופיו השלווים והשווקים של האי בורקאי. בצהרים נמשיך בטיסה אל האי פלאוואן, שנבחר בשנים האחרונות כאי הטוב ביותר בעולם על-ידי מגזינים ואתרים רבים. נתמקם במלון השוכן באזור של חופים יפיפיים ונופים מרהיבים. לינה באל נידו.

יום 10

גן העדן הטרופי של פלאוון

יום זה מהווה את אחד משיאי הביקור בפיליפינים. בשעות הבוקר נעלה על סירה מקומית ליום שלם שעובר בלגונות המפורסמות והאיים הציוריים של אל נידו. נבקר בלגונה הסודית, בא "שימיזו" בלגונה הגדולה, בלגונה הקטנה, בחוף שבעת הקומנדואים. החופים והאיים בוהקים בצבעים מרהיבים עם חול לבן ומים טורקיז. כמו כן ניחשף אל הריפים הצבעוניים באזור. לעת צהריים נעצור לארוחת דגים על הגריל. אחר הצהרים נשוב אל המלון באל נידו.

יום 11

אגם טאאל והר הגעש

הבוקר נצא בטיסה למנילה ומשם נמשיך בנסיעה דרומה לאגם טאאל, שבמרכזו נמצא הר געש פעיל מהקטנים בעולם. נעצור על גדות אגם טאאל ונשוט בסירות אל האי עליו שוכן הר הגעש. נמשיך ברכיבה על סוסים אל עבר לוע הר הגעש ונגיע אל נקודת תצפית מהפנטת על הסביבה. ניתן יהיה לראות את הקיטור הנפלט מדי פעם מאדמת ההר. נמשיך בנסיעה אל העיירה טגאיטאי, עיירה שלווה אשר ממוקמת על הרכס אל מול נופו המרהיב של האגם. לינה בטגאיטאי.

יום 12

מפלי פגסנחאן

בשעות הבוקר נצא בנסיעה דרומה אל עבר הנהר פגסנחאן. בדרך, נעצור בתחנת רכבת לא פעילה ונחווה נסיעה רגועה בקרוניות עץ על פסי הרכבת העוברים בעיירה קטנה, ירוקה וקסומה. נמשיך בדרכנו אל הנהר ושם נעלה על סירות קאנו עם שייטים מקומיים אשר ינווטו בעבורנו את הדרך במעלה הנהר עד הגעה אל המפל. הדרך ציורית וירוקה עם צמחיה מרהיבה המעטרת את גדות הוואדי, ובמבט סביב ניתן לראות כיצד מקומיים חיים באזור: ילדים רוחצים בנהר, דייגים ונשים הכובסות במי הנהר. בנהר זה צולמו קטעים רבים לסרט "אפוקליפסה עכשיו" של פרנסיס פורד קופולה שעסק במלחמת וייטנאם. בהגעה אל המפל ניתן להיכנס עם רפסודה ולרחוץ במי המפל. נאכל ארוחת צהריים מקומית קלה ונשוב אל המלון בשעות אחר הצהריים. לינה במנילה.

ימים 13-14

מנילה וחזרה לישראל

היום יקדש לביקור במנילה, בירת הפיליפינים, המהווה את המרכז התרבותי והכלכלי של המדינה ואחד ממרכזי המסחר המשמעותיים באסיה, ובה חיים למעלה מ-12 מיליון תושבים.  נבקר באינטרמורס – העיר העתיקה הידועה בכינויה "העיר המבוצרת". נמשיך ונבקר בפארק ריזל אשר נקרא על שם הגיבור הלאומי הפיליפיני. בסיום הסיור נצא אל שדה התעופה לקראת הטיסה חזרה לארץ. ננחת בתל אביב בשעות הבוקר של יום 14.

  • השתתפות בפסטיבל אטי אטיהן, המפורסם והגדול ביותר בפיליפינים.
  • טיול מקיף לפיליפינים, הכולל גם את האי המרכזי לוזון, האי פלאוואן, שנבחר בשנים האחרונות כאי הטוב בעולם על ידי מגזינים ואתרים רבים, ואת האי בורקאי.
  • סיור בנהר התת-קרקעי פוארטו פרינססה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו שנבחר כאחד משבעת פלאי העולם החדשים.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

חודש משוער לצאת הטיול הבא:
ינואר 2019

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.



דגשים מיוחדים

הטיול כולל

טיסות בינלאומיות (בחברת טורקיש איירלינס) ו-5 טיסות פנים על פי מסלול הטיול.
לינה: בבתי מלון 4* במנילה, ומן הטובים בנמצא בשאר המקומות. הלינה בעיירה סגדה היא בגסט האוס פשוט, הטוב בנמצא. הביקור והלינה בכפר זה מאפשרים לנו הצצה ייחודית אל חייהם המרתקים של בני שבט הקנקנה-אי.
כלכלה: חצי פנסיון ע"ב ארוחות בוקר וארוחת צהריים/ערב בבתי המלון ובמסעדות מקומיות.
תחבורה: נסיעה באוטובוס תיירים, ג'יפני מקומי, הפלגות בסירות ממונעות וסירות קאנו. טיסת פנים לאיים ובחזרה. כניסות לכל האתרים וסיורים כמפורט במסלול הטיול.
מיסי נמל וביטחון – 460$ ונכונה לתאריך 1.8.2017 .
תשר לנותני השירותים המקומיים
דמי טיפול ורישום.
מפגש הכנה לטיול
מים מינרלים – בקבוק לאדם ליום

הטיול אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען.
הוצאות בעלות אופי אישי.
שתייה וארוחות שאינן כלולות.
מס יציאה מהפיליפינים (750 פזו, כ-15$) נכון לתאריך 22.08.16.
מסי נמל בטיסות הפנים.
טיפ למדריך הישראלי.

לתשומת ליבכם

טיול לפיליפינים - אופי הטיול: טיול עומק אל איי הפיליפינים, נופי הרים, נהרות וים, מפגש עם אוכלוסיות מרתקות של שבטי הצפון, אנשי הכפרים ותושבי האיים. הטיול כולל מסלולים רגליים ומיועד לאוהבי לכת.
קבוצה קטנה של : 15-26 מטיילים. מדריך ישראלי מצוות אקו - זאב פוקס ומדריכים מקומיים.
מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם.
חיסונים - לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
הפיליפינים היא מדינה אשר עדיין אינה מפותחת דייה במתן שירותי תיירות. אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש ( לדוגמא כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מוזיאונים סגורים, שינוי מועדים של אירועים וכיוצ"ב ). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארצות היעד הללו. כמו כן, באם יהיה צורך מדריכנו יערכו שינויים (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת רק ע"מ לשפר את מסלול הטיול ולהביא להצלחתו המלאה
חברת התעופה איננה מאפשרת הושבה מוקדמת ובחירת מקומות טרם הטיסה, יש להגיע כשלוש שעות לפני ההמראה לדלפקי הצ'ק אין של החברה בארץ.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

פסטיבל אטי אטיאן בפיליפינים

בשבוע השלישי של חודש ינואר הקרוב העיירה קאליבו באי פאנאי אשר בפיליפינים תלבש חג. בשבוע זה יחגג […]

פסטיבל אטי אטיאן בפיליפינים

בשבוע השלישי של חודש ינואר הקרוב העיירה קאליבו באי פאנאי אשר בפיליפינים תלבש חג. בשבוע זה יחגג […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לפיליפינים

מסע אל איי הפיליפינים בפאתי האוקיינוס השקט, בדגש פסטיבל אטי אטיהן - הקרנבל הגדול והמפורסם בפיליפינים, וגן העדן הטרופי של האי פלאוואן | 14 יום