טיול עצמאי

רוצים לקבל עוד פרטים על הטיול?

אחת המגמות המובילות היום בתחום התיירות היא גידול בביקוש לטיולים עצמאיים. אבל מה זה בעצם טיולי עצמאי?
טיול עצמאי הוא טיול שבו המטיילים בוחרים עם מי לנסוע, מתי ולאיזה יעד. גם בשטח, המטיילים הם בעלי הדעה ויכולים לשלוט בלוח הזמנים היומי. חברת הטיולים המארגנת את הטיול דואגת לכל שירותי הקרקע ולוקחת אחריות על תכנון וביצוע הטיול.

גלו את הטיולים העצמאיים מבית אקו טיולי שטח >>>

למי מיועד טיול עצמאי?

טיול עצמאי יכול להתאים לכל מטייל או קבוצת מטיילים קטנה. זה יכול להיות טיול פרטי מאורגן בצורה מלאה, עם מדריך מקומי, נהג ורכב צמוד, או טיול בהדרכה עצמית,
המתאים לאנשים הרפתקנים יותר בטבעם — החברה המארגנת דואגת לכרטיסי רכבות, אוטובוסים וטיסות פנים, נותנת למטיילים סיפורי דרך למסלול והם מטיילים באופן עצמאי,
ללא הדרכה.

מהו תהליך התכנון של טיול עצמאי?

פגישת ייעוץ — בפגישת ייעוץ, מומחה ליעד ישב עמכם על מפה, ותקבלו סקירה מקיפה של המסלולים המומלצים, מידע על העונות האידאליות, פסטיבלים עממיים, אזורים מחוץ למסלול התיירות השחוק וכו'.
הצעת טיול — כשבוע-שבועיים לאחר הפגישה תקבלו הצעה מקצועית עם מסלול מפורט, הצעת מחיר, רשימת מלונות, מפה של המסלול וחוברת מידע על היעד.
פגישת הכנה — לפני היציאה לטיול נערוך מפגש הכנה עם הסברים מפורטים על המסלול, הצוות המקומי, אנשי הקשר בארץ ומקומות הלינה. בפגישה תקבלו דיסק און קי או תיקיה עם כל החומר הרלוונטי.

מה חשוב בחברה המארגנת טיולים  עצמאיים?

  • היכרות אישית עם היעדים.  היכרות אינטימית דרך הרגליים חשובה מאוד להבנת השטח ולתכנון טיול מקצועי. החשיבה של מארגן הטיול צריכה להיות שהוא מארגן טיול לעצמו או לחבריו, וכיצד לנצל את משך הטיול כדי לייצר חוויה  מקסימלית למטיילים.
  • ספקים מקומיים חזקים ואמינים.  בעולם שבו כל יש כל כך הרבה ספקי תיירות, חשוב לדעת שהחברה המארגנת עובדת עם ספק מקומי מנוסה, ותיק ואמין, אשר יודע לא רק לתת שירות, תכנון וביצוע מהיר, אלא גם לתפעל בצורה חלקה תקלות הקורות  בשטח ומקרי חירום.
  • ניסיון,תכנון וביצוע טיולים הוא  מקצוע לכל דבר. חברה מנוסה אשר שולטת באמנות תפעול הטיולים תוכל לתת את המענה הטוב ביותר למטיילים.

אקו עצמאי בשטח – טיולים לנוסע העצמאי בהתאמה אישית. טיול לנוסע העצמאי הוא טיול פרטי, בתפירה אישית, הממקסם את תחושת החופש ומאפשר לכם להגשים חלום. תוכלו לטייל בקצב שלכם, להקדיש זמן רב יותר לשמורות טבע ולמפגשים אנושיים והכי חשוב, תוכלו להיות בראש שקט, כשאנחנו דואגים לכל הפרטים מא' ועד ת'.

למה לטייל אתנו? עם 20 שנות ניסיון בתכנון וביצוע טיולים עצמאיים, צוות מגשימי החלומות שלנו מכיר את השטח דרך הרגליים ויוכל לעזור לכם לתכנן את המסלול האולטימטיבי.

איך מתחילים?

בפגישת ייעוץ נשב על מפות ותקבלו סקירה מקיפה של המסלולים המומלצים, מידע על העונות האידיאליות, על פסטיבלים עממיים וגם על אזורים מיוחדים מחוץ למסלול התיירות השחוק. לאחר הפגישה תקבלו הצעה מקצועית עם מסלול, הצעת מחיר, מפת הטיול וחוברת מידע, ולפני היציאה לטיול נערוך מפגש הכנה עם הסברים מפורטים על המסלול, הצוות המקומי, אנשי הקשר בארץ ומקומות הלינה. לקביעת פגישת ייעוץ, תכנון מסלול וקבלת הצעת מחיר, צרו קשר ב-03-6879090 או השאירו את פרטיכם בטופס ואנחנו נחזור אליכם..

טיולים הקשורים למאמר