גלעד בן צבי

מדריך

מדריך טיולים גלעד בן צבי

קצת על גלעד בן צבי

אוהב לטייל בחוץ ובמיוחד בהרים ומדבריות, ומתעניין בצמחים, בבעלי החיים ובאנשים המיוחדים שמתקיימים בסביבות קיצוניות אלה. אוהב מאוד לחוות יחד עם אנשים את החוויה החד-פעמית של טיול רגלי רב ימים בלב הטבע, ולכן מדריך טיולים רגליים בארץ ובעולם. מדריך טרקים בקווקז, ביעדי מרכז אסיה, בהימלאיה ,באירופה ובירדן.

בוגר תואר ראשון בביולוגיה ושני באקולוגיה, וגר היום במדרשת בן גוריון, ונמצא בעיצומו של  הדוקטורט בנושא הפצת זרעים על ידי נמלים

 

חוויית הליכה רב יומית בשטח מייפה את הכל: הנופים, העליות, האנשים שפוגשים בדרך, הקבוצה ואפילו המדריך. החמצן הדליל הנשאף בקושי לריאה המתנשפת בעליה בהרים רמים הוא אחד המפתחות לדלת הנסתרת של אהבת החיים

המלצות

חברים ומטיילים יקרים שלום,

מצרף אלבום תמונות מארבעה ימי טיול נפלאים ומקסימים.
טרק נהדר הרבה בזכות הרוח, החברות והרעות של הקבוצה הנהדרת.
תודה לכולכם ותודה מיוחדת למדריך גלעד על תרומתו המיוחדת לחווית הטיול.

לצפייה באלבום לחצו>>

להתראות בדרכים ובמשעולים ושנה טובה
גלעד ראוי לכל מחמאה. הוא תיפקד בשקט ובנועם והוביל את הקבוצה ללא בעיה. דאג לכל הבעיות שהתעוררו (מטיילת ששברה רגל, מטיילת ששכחה תרופות). מעבר לכל, לגלעד רצון ויכולת להעביר את הידע והאהבה שלו לקירגיסטן. אפילו קרא לנו ספר לפני השינה...
המלצה על המדריך גלעד בן צבי / מאת אביבה באומל ומרדכי יגלה
נחתנו בליל אמש, וכפי שנאמר "בטרם תיבש הדיו על הנייר"
היה חשוב לנו להביע את הערכתנו הרבה למדריך גלעד.
גלעד הדריך אותנו במהלך הטיול, מקצועי ללא רבב,
הסבריו ותאוריו המאלפים ריתקו וירתקו את כולנו עוד זמן רב.
בעל חוש הומור ייחודי
ניחן במזג וטמפרמנט בלעדי.
הפגין אנושיות ויכולת הקשבה,
העניק לכל חברי הקבוצה תשומת לב שווה.
אכן הרגשנו כי גלעד איננו רק מדריך
אלא אדם מיוחד אשר חשוב לנו לשתף ולהעריך.
ובקיצור כפי שאמרתי לגלעד
הייתי מאמצת אותו כילדי השלישי מיד.
יישר כוח על מדריכים בדמותו
ואנא אפשרו לרבים ליהנות מיכולתו ונוכחותו.
המלצה על המדריך גלעד בן צבי / מאת חנה לבקוביץ
הייתי בטרק בגיאורגיה עם גלעד וחזרתי מאד מאושרת. הטרק היה נפלא, הצוות המקומי היה יעיל ביותר ונחמד ביותר - אני לא חושבת שהייתי בטרק מאורגן כל כך טוב וביעילות רבה כל כך. אבל מה שעשה את הטרק מבחינתי הוא גלעד - איזה מדריך נפלא - ידען גדול בכל נושא, בעל סבלנות ברזל ונכונות לענות על כל שאלה ובעיה, מכין "שיעורי בית" ביסודיות ומעביר הרצאות מרתקות על כל נושא - כולל תרבות והסטוריה. מבחינתי, כמי שהתקשתה בעליות, נוכחתי גם בסבלנות וההתחשבות שלו והעדינות שבה עזר לי. בחור יקר. אני מקווה מאד לטייל אתו בעתיד.
אלי שלום,
ברצוני להביע את הערכתי הרבה לטיול שיצא לגאורגיה בהדרכת גלעד בן-צבי. ראשית גילעד הוא מדריך בכל המובנים: נחמד, , בעל ידע רב ורלונטי, תמיד מעניין לשמוע אותו, בחור חמד שיודע לתקתק טיול, אחד המדריכים הטובים שהיו לי. אין ספק שאשמח להצטרף בעתיד לטיולים בהדרכתו. הטיול היה מאורגן למופת, לא היה רגע דל, הצווות המקומי היה נחמד ומאורגן, הכל התנהל על הצד הטוב ביותר. אני ובתי ניצן מאוד נהננו בטרק.
המלצה על המדריך גלעד בן צבי / מאת מריק קזיניץ
שלום לכל צוות "אקו",
הטרק לגאורגיה היה מאוד מוצלח. ברצוני לציין במיוחד את גלעד בן צבי המדריך. נעים, אחראי, בעל ידע נרחב ויודע להעביר אותו בצורה מעניינת. גם המדריכים הגיאורגיים היו מוצלחים. תודה ולהתראות!
היי טאצי,
אני נהנתי מאוד!!! היה פשוט נפלא!!! כל הכבוד והערכה על התכנון והארגון המצוינים של הטרק. בעיקר אני חייב לציין ולשבח את ההדרכה הנפלאה, הידע והבקיאות, ההכנה וההשקעה והאחריות הרבה של גלעד המדריך. הוא בהחלט ראוי לכל שבח. ניפגש בטרקים הבאים של "אקו". פשוט תענוג עבורי להצטרף לטרקים שאתם מארגנים.
כל הכבוד לכם!!! זה לא מובן מאליו. תודה מכל הלב.