"הנמרים של אסיה"

טיולי תרבות וטבע

טיול חדש וייחודי לטאיוואן, הונג קונג ומקאו כולל נסיעה על הגשר הארוך בעולם | 13 יום

מסלול ראשוני מסוגו בעקבות התרבות הסינית, אל אזורים אשר קיבלו את השם הנמרים של אסיה ואשר משלב בין איים רבים, שמורות טבע וערים עתידניות. שלושה איים אשר מחזיקים במורשת קולוניאלית שונה, אך העם והתרבות הסינית מהווים חוט מקשר ביניהם. שמורות הטבע של הונג קונג והאיים הפראיים שלה משכיחים את העובדה שמדובר בעיר המודרנית בעולם. מקאו, בלילה סינית-פורטוגזית שאין עוד כמותה, היא הרבה יותר מעיר החטאים של המזרח בזכות ארכיטקטורה ייחודית, אדיקות דתית וטבע טרופי. טאיוואן היא המקום היחיד בעולם בו התערבבו להן תרבויות סין ויפן, כל זאת על רקע רכס ההרים הגבוה במזרח אסיה המיושב בילידים אבוריג'ינים.

 

מסלול הטיול

ימים 1-2

מתל אביב לטאיפיי

נפגש בשעות הערב בשדה התעופה ונמריא דרך יעד מקשר לטאיפיי, אליה נגיע ביום 2 לקראת צהרים. לעיר פנים רבות והיא מהווה לאורך שנים את המרכז הפוליטי, התרבותי והכלכלי של טאיוואן. נבקר תחילה במוזיאון הארמון הלאומי שהוא אתר חובה לכל חובב היסטוריה ותרבות ומשמר 5,000 שנות אמנות סינית. נמשיך את היום ברחובות העתיקים והיפיפיים של שיפן ((Shihfen ופינגשי ((Pingxi, שם נעיף לאוויר פנסים מסורתיים. נמשיך ונבקר במגדל טאיפיי 101 ונהנה מהנוף הפנורמי שהוא מציע. לינה בטאיפיי.

יום 3

רכבל, תצורות סלע מיוחדות ובתי תה קסומים בצפון טיוואן

נצא ליום טיול באזור הצפוני של האי. זהו יום חוויתי בו נגיע לנקודות תצפית יפהפיות ונבקר באחת משמורת הטבע המרכזית של צפון טיוואן, יה ליו. נעלה לתצפית על טאיפיי מהאוויר, באמצעות גונדולת מאו קונג, רכבל של כמעט 5 קילומטר בסופם כפר קסום עם בתי תה רבים המספק תצפית על העיר כולה. נשוב העירה ונבקר במוזיאון ההנצחה של הגנרל צ'יאנג קאי שק, ונהנה מביקור בשוק הלילה. לינה בטאיפיי.

יום 4

אגם השמש והירח

נקדיש את היום לאגם השמש והירח, האגם המפורסם והטבעי היחיד במדינה. נבקר במקדש ואן-וו, בפגודה אשר בנה המנהיג הצבאי, צ'יאנג קאי שק לזכר אמו הצופה על האגם מגובה 1000 מטר מעל פני הים ובמנזר הנזיר הקדוש. נצא לשייט רגוע, נעלה ברכבל אל ההרים הסובבים אותו לתצפית יפהפייה ונבקר במקדשים הסמוכים לו ונלון באגם השמש והירח.

יום 5

שמורת שיטאו ויער הבמבוק, טאיפיי

הבוקר נצא בנסיעה אל שמורת שיטאו, המוקפת בהרים. שמה של השמורה נגזר מן המשמעות הסינית "מקורות הנהר". המקום קריר ולח במשך כל ימות השנה. לא בכדי זהו אחד מאתרי הנופש המפורסמים ביותר בקיץ והמקום הרומנטי ביותר לזוגות מקומיים לבלות את ירח הדבש. במקום נמצא גם יער במבוק מרשים. נשוב בנסיעה חזרה לטאיפיי ונבקר במוזיאון ההנצחה של הגנרל צ'יאנג קאי שק ובמקדש לונגשאן, המקדש העתיק והיפה ביותר בטאיפיי. לינה בטאיפיי.

יום 6

שמורת הטבע טארוקו

נצא בנסיעה לטארוקו, הקניון היפה ביותר באי, ונטייל בשמורה. צבע המים של קניון טארוקו הוא טורקיז מהפנט, קירותיו המרשימים עשויים שיש וגרניט והערוץ החוצה אותו מייצר מגוון של גאיות ועמקים בדרכו אל הים. נבקר נתהלך בשמורה, נהנה משפע הצמחייה, מפלים מרהיבים, וערוצי נחל יפהפיים. ההליכות אינן קשות. ארוחת ערב ולינה בטארוקו.

יום 7

דרום טאיפיי

הבוקר נשלים את ביקורנו בטארוקו בהליכה נוספת בשמורה. בצהרים נעזוב את הקניון ונמשיך בדרך מדהימה ביופייה לאורך האוקיינוס השקט. הדרך משתחלת בין צוקי גרניט אדירים ממערב לבין נופי האוקיינוס השקט ממזרח. נעצור בצוקי צ'ינגשווי, נקודת התצפית היפה ביותר באי. משם נמשיך וניסע לאזור ההררי המקיף את טאיפיי מדרום. ארוחת ערב ולינה בטאיפיי.

יום 8

הונג קונג – המלכה של המזרח

נטוס בבוקר מטאיפיי להונג קונג, נבלה יום שלם בחצי האי קואלון, האיזור הצפוני ביותר בהונג קונג, קולוניה בריטית אשר ניתנה לבריטים לאחר מלחמת האופיום ב1840, הוחזרה לסינים ב1997 ונמצאת היום במעמד של אזור מנהלי מיוחד, בו נלחמים התושבים על זהותם ובידולם משאר תושבי הרפובליקה העממית של סין. נבקר בכפר הדייגים אברדין ובמפרץ ריפולס הצופה אל הארכיפלג ההונג קונגי, נטייל על טיילת "שדרת הכוכבים" ונהנה מארוחת ערב מקומית. לינה בהונג קונג.

יום 9

האי לאנטאו

האי לאנטאו הוא אחד היפים מתוך כ-200 איים הפרוסים בשטחה של הונג קונג, ומשלב בין חופים לבנים, יערות טרופיים ומנזרים בודהיסטיים. נצא לשיט לכפר הדייגים טאי או ונעלה ברכבל כדי לצפות בפסל הענק של בודהה. נבקר במנזר פו לין, נסתובב בכפר נונג פינג, נשוב להונג קונג ונעלה אל פסגת ויקטוריה לתצפית על העיר. לינה בהונג קונג.

יום 10

לאמה איילנד

האי לאמה הוא השלישי בגודלו בארכיפלג של הונג קונג, ושונה מאוד מהאזורים העירוניים  של חצי האי קואלון והונג קונג איילנד. כאן אין רכבים, הבנייה מעל ל-3 קומות אסורה ובניגוד לאזור העירוני הסואן- השקט, הרוגע והשטחים הפתוחים קיימים בשפע. נצא לאי לאמה ונסתובב בכפר מו טאט ואן. נחזור לאי הונג קונג ונלך בשביל גב הדרקון, אשר נבחר לשביל היפה ביותר באסיה ונתרשם ממקדש וונג טאי סין, אחד המרשימים בהונג קונג. לינה בהונג קונג.

יום 11

מקאו – המעוז הפורטוגזי האחרון באסיה, נסיעה על הגשר הארוך בעולם

האי מקאו, אליו מחוברת גם פנינסולת מקאו המהווה חלק מסין היבשתית, היה חלק מפורטוגל עד 1999. כיום, בדומה להונג קונג, מקאו היא איזור במעמד מנהלי מיוחד והשילוב הסיני-פורטוגזי שבה לא מתקיים בשום מקום אחר בעולם מבחינה אתנית ותרבותית. נצא בנסיעה מעל ים סין הדרומי על גבי הגשר הארוך ביותר בעולם המוביל מהונג קונג למקאו. נבקר במקדש א-מא המוקדש לאלת הים. נגיע גם אל מקדש קון לאם המוקדש לאלת הרחמים, נתצפת על מגדל מקאו ונבקר בשרידיה של כנסיית סנט. פול. בערב נהנה מארוחת ערב פורטוגזית. לינה במקאו.

יום 12

מקאו והונג קונג

היום נבקר בחלק הדרומי של מקאו, בכפר טאיפיי. טאיפיי הוא אחד משני האזורים העתיקים של מקאו, עם סמטאות צרות, בתים קולוניאליים ובתי קפה קטנים המציעים מטעמים ממטבח הפיוז'ן הסיני-פורטוגזי. נסתובב בכפר טייפה ונצא להליכה קלה בשביל חוצה טאיפיי. נאכל ארוחת פרידה מטיולנו ל"נמרים של אסיה" וניקח מעבורת חזרה להונג קונג. נעבור לשדה התעופה לטיסת לילה חזרה לישראל.

יום 13

הגעה לישראל

בשעות הבוקר ננחת בתל אביב.

  • טיול ייחודי המשלב אתרים נבחרים בטאיוואן ואת איי הונג קונג ומקאו, השייכים לשכנה סין.
  • חוויה קולינרית – סיורי טעימות בשווקים מקומיים. וארוחה במסעדה עטורת כוכב מישלן.
  • יום טיול מלא ולילה במלון מרהיב בשמורת הטבע היפה. בטאיוואן – שמורת טארוקו.
  • נסיעה על הגשר הארוך ביותר בעולם בין הונג קונג למקאו.
  • ארוחה פורטוגזית במקאו.
  • ביקור בשמורת הטבע "שיטאו," הכולל את יער הבמבוק.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת לאדם בחדר יחיד: 995$



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות: טיסות בינ"ל בחברת קתאי פסיפיק במסלול ת"א – הונג קונג – טאיפיי – הונג קונג - ת"א.
לינה: בטיול "הנמרים של אסיה" אנו לנים במלונות 4* ו5* מעולים לאורך כל הטיול.
תחבורה: אוטובוס ממוזג לסיורים, והעברות לשדה התעופה.
כלכלה: חצי פנסיון ע"ב ארוחות בוקר וארוחה נוספת בכל יום.
קבוצה: גודל הקבוצה 15-26 מטיילים.
מדריך ישראלי מצוות "אקו" יוביל את הטיול בעזרת צוות מקומי.
מדריכים מקומיים: דוברי אנגלית
דמי כניסה וסיורים באתרים: כמפורט בתכנית.
מיסים מקומיים.
תשר לנותני שירות מקומיים.
דמי רישום וטיפול.
מפגש קבוצה.

המחיר אינו כולל

ביטוח בריאות ומטען.
ארוחות שאינן כלולות במסלול הטיול.
שתייה בארוחות.
הוצאות בעלות אופי אישי (כביסה, טלפונים, משקאות, ארוחות נוספות וכד').
טיפ למדריך הישראלי.

לתשומת לבכם

אופי הטיול: טיול עומק אל טאיוואן, הונג קונג ומקאו, נופי הרים, ערים, נהרות וים, מפגש עם אוכלוסיות מרתקות, וביקור בערים שונות וקוסמופוליטיות.
מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם.
חיסונים: לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מפולות, שינויי מועדים של אירועים וכיו"ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארץ היעד הזו. באם יהיה צורך מדריכנו יעשו שינויים בשטח, לטובת ורווחת הנוסעים.
חברת התעופה איננה מאפשרת הושבה מוקדמת ובחירת מקומות טרם הטיסה, יש להגיע כשלוש שעות לפני ההמראה לדלפקי הצ'ק אין של החברה בארץ.
יובהר כי המחירים הנקובים לעיל נכונים ליום ההרשמה. במידה ותחול עלייה הגבוהה מ -3% בשערי המטבע, במיסי הנמל או במיס הדלק יעודכנו מחירי הטיול בהתאם ותחול התוספת על הנוסע.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

טיול לקולומביה בחגיגות קרנבל ברנקייה

למרות היסטוריה של פשע, אלימות וסמים, קולומביה היא היום ארץ שקטה ואופטימית עם תושבים מאושרים. יש בה […]

רוחות טובות, רוחות רעות

במשך חודש אחד בכל שנה, משהו מוזר עובר על תושבי טיוואן. תושבי האי נמנעים במהלך חודש זה […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

"הנמרים של אסיה"

טיולי תרבות וטבע

טיול חדש וייחודי לטאיוואן, הונג קונג ומקאו כולל נסיעה על הגשר הארוך בעולם | 13 יום