טיול מאורגן ליפן צילום: גילי חסקין

טיול ליפן

גנים ומקדשים בתקופת החגים | 15 יום

יציאה מובטחת

טיול ליפן, "ארץ השמש העולה", הוא טיול לארכיפלג של כ-6,500 איים. הארכיפלג נוצר בשל תזוזות גיאולוגיות אשר הרחיקו את האיים מהיבשת האירואסייתית וכך נוצר הים הממוקם בין יפן לבין סין וקוריאה. תנועה זו לצד תופעות גאולוגיות אחרות מציבה את יפן על קו רעידות האדמה העולמי, ובשל כך יש בה הרי געש מחד ורעידות אדמה מאידך. האיים הוקאידו, הונשו, שיקוקו וקיושו – הם הגדולים והמיושבים ביפן. היות וזוהי מדינת איים היא מתפארת  בנופים ייחודים, בחופים ארוכים, ביערות הנושקים לים, והערצה מסורתית לאיתני הטבע, כמו הרי פוג'י. יפן היא תערובת מרתקת של מסורת הנשענת על היסטוריה עתיקת יומין של שושלות ארוכות ימים, תרבות ייחודית ומרתקת ושיאים טכנולוגיים. יפן ארץ הקימונו, האורגמי, הסושי, הסומו, הקראטה, ו-הקריוקי. ביחס לגודלה , יפן היא המדינה העשירה ביותר בעולם, תוחלת החיים בה גבוהה, הרפואה והתעשייה חדשניות והמטרופולין טוקיו נחשב לאחד הגדולים והמתקדמים בעולם. יפן היא מונרכיה חוקתית, ובראשה עומד קיסר, תפקידיו כיום מוגבלים ועיקרם ייצוגיים, אך הוא סמל המדינה ואחדות העם. הקיסר אקיהידו שעלה לשלטון ב-1989 הוא הקיסר ה-125 של יפן. לבנו הבכור של הקיסר הנוכחי לא נולדו בנים יורשים, ולכן שונו חוקי הירושה לפני מספר שנים, ומעתה גם הנשים יכולות לרשת את השלטון הקיסרי. הטיול של אקו חושף את נפלאות יפן, נופים געשיים ומעיינות חמים, גנים יפנים מסורתיים, בתי עץ ונייר, עצים מיוחדים ופארקים מרהיבים, טירות סמוראים מפוארות, מקדשי זן ושינטו ותיקים ופעילים בצד מפעלים מודרניים. בטיול ניסע באוטובוס פרטי ממוזג וברכבות מהירות, נלון במלונות מודרניים ובבית אירוח יפנים מסורתי, נטייל במקומות קלאסיים לצד חבלי ארץ בתוליים, ונחשף לחיי היומיום ולמנהגי המקום השונים.

מסלול הטיול

ימים 1-2

טיסות לטוקיו, יפן

אחר הצהרים נפגש בשדה התעופה ונטוס ליפן דרך יעד ביניים. ננחת בצהרים המאוחרים של יום 2 בשדה התעופה נריטה שבטוקיו (Tokyo), עיר הבירה של יפן היושבת בחוף המזרחי של האי הונשו – האי הראשי והגדול באיי יפן, ונצא אל  עבר מלוננו בעיר. לינה בטוקיו.

 

יום 3

טוקיו - הבירה ועיר הדגל

נכיר מקרוב את הבירה היפנית על שלל אתריה המשלבים תרבות, דת, היסטוריה ומודרניזם. היום נחווה את חיי היומיום של תושבי העיר. נתחיל את יומנו בשוק הדגים ופירות הים המפורסם צוקיג'י (Tsukiji), המשרת כל מסעדן המכבד את עצמו וכל מכין סושי בעיר. נחזה בטבחים המיומנים שמכינים סושי ונטעם מהמנות הטעימות. משם נמשיך אל מקדש סנסו (Senso-ji) שבאסאקוסה (Asakusa), שניזוק במלחמת העולם ה-2 והיפנים רואים בו עדות לחוזקם כעם וכבני אדם. נטייל באואנו (Ueno), שבעבר היה מקדש עתיק, וכיום זהו פארק עשיר באגמים, תעלות ואלפי עצים מוריקים. נלך לאורך רחוב ושוק אמיוקו (Ameyoko), ששמו משמר את המקור – "חנות ממתקים", ונלמד על חידושי הטכנולוגיה ברובע אקיהאבארה (Akihabara). לינה בטוקיו.

יום 4

טוקיו - עיר ללא הפסקה

נבקר בארמון האימפריאלי ובגניו (Imprial Palace), המשמר את סממני השלטון היפני – הקיסרות. נטייל באחד הגנים שפתוח לקהל וחושף את מלאכת הגן היפנית המיוחדת. נמשיך למוזיאון אדו (Edo Tokyo Museum) המציג את תרבות טוקיו במיטבה. משם נמשיך אל רובע היוקרה גינזה (Ginza) שבשכונת צו'או (Chuo) ובו בתי כל בו מפוארים, חנויות אופנת עילית, בתי קפה ומסעדות.

לאחר מכן, נבקר במקדש השינטו היפה מנג'י גי'נגו (Meiji Jingu), שמוקדש לקיסר מוצוהיטו ששלט במאה ה-19. נסתובב בהאראג'וקו (Harajuku) – מרכז הבילוי התוסס של צעירי טוקיו, ונראה את האופנות המשוגעות האחרונות, ובאומוטה סאנדו ((Omote-sando – רובע האופנה והמותגים. לינה בטוקיו.

יום 5

האקונה - עיירת נופש יפיפיה ושלווה וחוויה אמנותית

הבוקר ניסע אל עבר האקונה (Hakone), עיירת נופש הנמצאת באזור הררי יפה ממערב לטוקיו. נצא לשייט פסטורלי על אגם אשי נו קו (Ashi-no-ko) ונהנה מהאוויר הצלול של הר קומגטקה (Komagatake) שאליו נעפיל ברכבל. מקומגטקה ניתן לצפות ביום בהיר אל הר פוג'י (Fuji-san) הקדוש והגבוה בהרי יפן (3,776 מ'). נמשיך ונבקר במוזיאון הפתוח לפיסול מודרני (Hakone Chōkoku No Mori Bijutsukan), המציג אמנים יפנים מהשורה הראשונה לצד יצירותיו של פיקסו הנודע. נקנח את היום בריוקן יפני מסורתי באזור של מעיינות חמים. ארוחת ערב ולינה בריוקן בהאקונה.

יום 6

אגם קאוואגוצ'י, מאצומוטו וטקיאמה - האלפים היפנים ונופי פוג'י

בבוקר נצא לביקור במוזיאון האומנויות המרהיב של האמן איצ'יקו קובוטה (Kubota Itchiku), המציג את יצירותיו וצורת הצביעה המיוחדות של האמן. בצהריים נצא אל אזור האלפים היפנים, בו נבלה את הימים הקרובים. נתחיל במאצומוטו (Matsumoto) ובטירת מאצומוטו (מבט מבחוץ), הנחשבת לוותיקה ביותר בין הטירות שנותרו על תילן ביפן עד היום. לינה בעיר טקיאמה (Takayama).

יום 7

טקיאמה, שיראקאוואגו וקאנאזאווה - אזור הררי נידח ויפיפה

טאקיאמה ממוקמת באזור ההררי שבמחוז גיפו ושורה בה תחושה כפרית נעימה. טיול בה חושף מסורת של בניה בעץ, שמשכה אליה נגרים מיומנים בתקופה הפאודלית. האזור היה בשליטה ישירה של השוגון, ולכן המקום נהנה משגשוג ופריחה על אף מקומו המרוחק והנידח. נפתח את יומנו בשוק הבוקר מיאגאווה (Miyagawa) המלא בכל טוב, נטייל ברחוב העתיק קאמי סאנו מאצ'י וטקיאמה ג'ינייה (Takayama Jinya), בו שכן בית הפרלמנט בתקופת אדו. לאחר מכן, ניסע לכפר שיראקוואגו (Shirakawago), שהזמן לא נגע בו, נטייל ברחובותיו ובבית קנדה (Kanda) בסגנון גאשו-צוקורי, שבנוי בצורת ידיים שצמודות זו לזו בתפילה. נמשיך בנסיעה אל קאנאזאווה (Kanazawa), השוכנת לחוף ים יפן. לינה בקאנאזאווה.

יום 8

מקאנאזאווה של שבט מאדה להירושימה

נטייל במרחבי קאנאזאווה (Kanazawa) – "ביצת זהב", הנקראת כך בשל אגדה על האיכר שהלך לחפש תפוחי אדמה ומצא פיסות של זהב. בתקופה שלטון אדו משושלת השוגונים טוקוגאווה (1603–1686) המקום שימש כמקום מושבו של מאדה השבט הפאודלי החזק שהיה יריבו של טוקוגאווה. נבקר בבית נומורה המשוחזר (Nomura), ששימש למגורי סמוראים, בגן רחב ידיים קנרוקואן (Kenrokuen), הנחשב לאחד הגנים היפים ביותר ביפן, וברובע הגיישות המפורסם הוגשישימה (Higashichima) עם בתי העץ העתיקים, בתי תה ובתי מלאכה לעבודות יד עם עלי זהב – תעשייה מפורסמת מאוד של העיר קאנאזאווה. לקראת אחר הצהריים המאוחרים נצא ברכבת מהירה (300 קמ"ש) אל עבר הירושימה (Hiroshima), העיר שהופצצה בפצצה אטומית ההרסנית "הילד הקטן" (The Little Boy) ב-6.8.1945; הפצצה הרגה המונים, השאירה אחריה מומים לדורות רבים, והחריבה את רוב העיר שהייתה בנויה מעץ. לינה בהירושימה.

יום 9

הירושימה והאי מיאג'ימה - עצב ושמחה מהולים זה בזה

נפליג במעבורת אל האי מיאג'ימה (Miyajima) – "אי המקדש", הנחשב כאחד משלושת המראות הכי מפורסמים של יפן. נטייל באי ובמקדש השינטו איצוקושימה (Itsukushima-jinja) שנבנה בימיה של הקיסרית סויקו, ושונה בימי המצביא טאירה נו קיומורי. בשעת גאות הים מכסה חלק מהמקדש ותורם ליופיו המרהיב. נשוב להירושימה בהפלגה ונבקר במוזיאון ההנצחה לשלום של הירושימה (Hirushima Peace Memorial Museum and Park) המוקדש גם להנצחת קורבנות הפצצה. נמשיך לביקור במוזיאון מאזדה (Mazda Museum), אחד הרכבים עליהם בנויה הכלכלה היפנית (מותנה באישור). לעת ערב נעלה על רכבת מהירה לקיוטו, אשר שימשה יותר מ-1,000 שנה כבירת יפן (794–1868), והיא אחת הערים היפות והמיוחדות ביותר ביפן, שמשלבת תרבות, דת והיסטוריה רבות שנים.  לינה בקיטו.

יום 10

קיוטו - עיר הפילוסוף והשוק

נבקר במקדש הזן "הפביליון המוזהב" קינקאקו (Kinkaku-ji), שבנייתו נסתיימה ב-1490. גינותיו עוצבו על ידי סאומי, אמן גינות נודע, ובהן גינה שעוצבה כמו הר פוג'י. נמשיך למקדש זן בודהיסטי רויאן (Ryoan-ji) בן ה-1,000 שנה ולביתן ה"מוכסף" גינקקו (Ginkaku-ji) שאחד מגניו הוא מהדוגמות הבודדות שנותרו לקארסנסואי – גן יפני יבש, בו נהגו נזירי הזן לתרגל מדיטציה. משם נמשיך לשוק נישיקי (Nishiki), הידוע כ"מטבח של קיוטו", בו נמצא שלל חפצי נוי, ביגוד, מאכלים כמו הטסומונו (מלפפון יפני חמוץ) ולווגאשי (ממתק יפני) וכל שנפשכם/ן תחפוץ… נמשיך ונטייל ב"שביל הפילוסוף" (Philosopher's walk), דרך מקסימה בה נהג ללכת הפילוסוף היפני המפורסם נישידה קיארו יומיום ולמדוט; הדרך המשיקה לתעלות מים ועוברת בינות למספר מקדשים. נמשיך ונטייל ברובע גיון (Gion), שמימיי הביניים, בהן גייקו (גיישות של גיון) מארחות את הנכנסים לבתי התה והאוכל. נקדיש את הערב לביקור בכנסייה המשרתת את "אגודת הנוצרים היפנים ידידי ישראל", הידועה בכינויה "בית שלום יפן" (מותנה באישור). לינה בקיוטו.

יום 11

יער הבמבוק, אירוח של גיישה בהתלמדות

נצא לטייל בחורשת הבמבוק המפורסמת של (ארשייאמה  (Arashiyamaהמהווה ריאה ירוקה בפאתי קיוטו. נמשיך ונבקר במקדש פושימי אינארי (Fushimi Inari) המפורסם באלפי שערי ה"טורי" שלו. לאחר ביקורנו באזור הירוק הנמצא בפאתי קיוטו, נשוב העירה ונשתתף בארוחת ערב מסורתית הכוללת אירוח מאיקו (Maiko), טקס התלמדות של גיישות. לינה בקיוטו.

יום 12

קיוטו - הנסיכה היפה

את ביקורנו בעיר נפתח במקדש קיומיזו (Kiyomizu), נטייל ברחובות העתיקים ניננזקה וסאננזקה (Ninenzaka & Sannenzaka), נשתתף בטקס תה יפני מסורתי ונמשיך אל טירת ניג'ו ג'ו (Nijo-jo) של משפחת טוקוגאווה, שנבנתה במאה ה -17 מעץ ברוש ומקושטת בעלי זהב שעיצובם מפתיע. את אחר הצהריים נבלה במקדש הייאן ג'ינגו Heian-jingu)) שנבנה ב-1895 בסגנון הארמון הקיסרי של התקופה; נראה את המקדש ואת הגן הפנימי המקסים שלו. לעת ערב נצא בנסיעה לעבר אוסקה.

יום 13

מוזיאון מיהו ונסיעה לנארה הבירה העתיקה של יפן

נתחיל את היום במוזיאון מיהו (Miho), יצירת מופת ארכיטקטונית בלב יער, שנבנתה ב-1997 על ידי כת יפנית איזוטרית וספיריטואליסטית. משם נמשיך בנסיעה לנארה ((Nara, הבירה הקדומה של יפן, נבקר במקדש העץ הגדול בעולם, טודאי (Todai ji) שמשמעו "הבודהא הגדול", וכן בפארק האיילים של נארה הנחשבים קדושים ובמקדש קאסוגה (Kasuga) המפורסם בפנסיו. לעת ערב נשוב לאוסקה לארוחת ערב מסכמת לטיולנו ליפן. לינה באוסקה.

יום 14

אוסקה (Osaka)

נעלה למבצר אוסקה (Osaka Castle) שהוקם על ידי סמוראי ב-1590 ונהרס בהפצצת האטום, אך שוקם מחדש. נמשיך אל מצפה אבנו הרוקס (Abeno Harukas) כדי לראות את קו השמיים של העיר ואת פרטיה. לאחר מכן נסייר באחד מהרובעים הצבעוניים של העיר – רובע נאמבה (Namba). בצהרים נצא בנסיעה אל עבר שדה התעופה של אוסקה ונעלה על טיסה לתל אביב דרך יעד מקשר.

יום 15

נחיתה בתל אביב

ננחת בנמל התעופה בן גוריון בשעות הבוקר.

  • טיול מקיף ליפן בתקופת הנוחה ביותר בחגי תשרי, הכולל גם שייט על אגם "אשי" באזור הר פוג'י וביקור ביער הבמבוק ארשייאמה.
  • הטיול ליפן בהובלת המדריכה היפנית אצויו אינואואה מהמדריכות המובילות ליפן
  • התנסות בארוחות אותנטיות ומקומיות, כולל אירוח מאיקו (Maiko), המתבצע על ידי מארחת מסורתית מתלמדת.
  • טיול היסטורי ואנתרופולוגי מרתק המשלב נופי טבע מרהיבים בתנאים מקומיים מעולים. מסע בו ישנה אפשרות לחוות תרבות שונה ומרתקת.
  • ביקור במקדש השינטו הנודע בעל צורת המבוך "פושימי אינארי".
  • טיסות נוחות בחברת התעופה קתאי פסיפיק.
  • הכנה מלאה לטיול ומפגש מקדים עם המדריכה.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר: 1295 $

הטבה מיוחדת – פרטים בטלפון 03-5633703 או במייל keren@eco.co.il

 

>>> לטיולים נוספים ליפן – הקליקו כאן <<<



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

נסיעה באוטובוס ממוזג בהתאם לגודל הקבוצה וברכבות מהירות.
בתי מלון בדרגת תיירות טובה ולילה באירוח יפני מסורתי
דמי כניסה לאתרים כמפורט
ערכת שמע לכל מטייל.
תשר לנהגים וצוות מקמי בבתי מלון
דמי רישום וטיפול.
הטיול כולל ארוחת בוקר על בסיס יומי בבית המלון ו-7 ארוחות נוספות.
20–26 מטיילים.
מדריך מקומי דובר אנגלית ומדריך ישראלי מצוות אקו – אצויו אינואואה

המחיר אינו כולל

ביטוח אישי ומטען.
ארוחות שאינן כלולות ושתייה
הוצאות אישיות.
תשר למדריך הישראלי.

לתשומת לבכם

השתתפות בסדנאות ופעילויות ייחודיות, וכן הביקור במפעל מאזדה מותנה באישור.
ייתכן ושעות הטיסות הבינלאומיות ישתנו, עדכונים נוספים בצמוד למועד היציאה לטיול.
ביקור באתרים מסוימים במהלך הטיול מותנה באישור מקומי. במידה ולא יתאפשר ביקור כפי שתוכנן מראש, למדריך הטיול תהיה הזכות לבחור תוכנית אלטרנטיבית לטובת ורווחת הנוסעים.
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים. תוכנית הטיול כפופה לשינויים גם בהתאם לשיקול הדעת של המדריך ושל אקו טיולי שטח.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלוונטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו, ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות. כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו".
חשוב: מחיר הטיול הסופי יכול ויושפע משינויים בשערי מטבע חוץ. הסכום הסופי בשקלים ייקבע בסמוך למועד היציאה.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

עונת השלכת ביפן "העלים האדומים"

ביקור ביפן בעונת הסתו עשוי לחלץ קריאות התפעלות גם מפי הציניקנים שבינינו. לדעתי זו העונה היפה ביותר […]

תורת הזבל ביפן

מיומנה של מורה לאנגלית ביפן לפעמים מדהים אותי עד כמה אנשים שחיים במקומות אחרים ובזמנים אחרים עוברים […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול ליפן

גנים ומקדשים בתקופת החגים | 15 יום