טיול מאורגן ליפן צילום: גילי חסקין

טיול ליפן

טיולי תרבות וטבע

כולל נסיעה חווייתית באלפים היפנים וביקור בפארק הקופים ג'יגוקודאני בהדרכת אצויו | 15 יום

טיול ליפן, ארץ השמש העולה הוא תערובת מרתקת של מפגש עם מסורת הנשענת על היסטוריה עתיקת יומין, תרבות ייחודית ושיאים של טכנולוגיה מתקדמת. הטיול עובר בין נפלאות יפן, נופים געשיים ומעיינות חמים, גנים יפנים מסורתיים, טירות סמוראים מפוארות, מקדשי זן ותיקים ופעילים בצד מפעלים מודרניים. בטיול ליפן ניסע באוטובוס פרטי ממוזג, ברכבות מהירות, ונטעם גם מהתחבורה הציבורית החדשנית במדינה. נלון במלונות מודרניים, נבקר במקומות הקלאסיים ובחבלי ארץ בתוליים ונתמזג עם העם היפני על מנת להכיר את מנהגי המקום השונים ואת חיי היומיום.

מסלול הטיול

ימים 1-2

תל אביב – טוקיו

ניפגש בשדה התעופה בשעות הערב ונצא בטיסה לטוקיו דרך יעד ביניים. בשעות הערב של היום השני ננחת בשדה התעופה בנריטה (Narita) ונעבור אל מלוננו בטוקיו.

יום 3

טוקיו (Tokyo) בירת יפן

נסייר בטוקיו, מטרופולין דינאמי ומהפנט ונשלב בין המודרני להיסטורי. נכיר מקרוב את הבירה היפנית על שלל אתריה המשלבים תרבות, דת, היסטוריה ומודרניזם יחדיו.  בירת יפן היא המגה-עיר (עיר-ענק) הגדולה ביותר בעולם, אך אינה רק אחת מערי-הענק בעולם, אלא קיים בה "פולקלור" יפני רב. נסייר בה באוטובוס צמוד. בבוקר נבקר במוזיאון ההיסטורי אדו-טוקיו (Edo-Tokyo), ונבקר בארמון הקיסר. נציץ דרך אחד מהשערים (לא ניתן להיכנס לארמון) ונשמע את סיפורי משפחת הקיסר הייחודית ונעלה על הגשר הכפול. נמשיך לאזור הקניות הוותיק והיוקרתי של טוקיו – גינזה (Ginza). לינה בטוקיו.

יום 4

האקונה (Hakone) ואזור הר פוג'י ( (Fuji

ניסע לאזור האקונה, אזור געשי פעיל השוכן לא הרחק מטוקיו, המפורסם בנביעות רבות של מעינות חמים (Onsen). נקוה לשמיים בהירים כדי לזכות בתצפיות נהדרות לעבר הר פוג'י-סאן (Fuji-san), ההר הגבוה והמפורסם ביותר ביפן. נטפס ברכבל לתצפית נפלאה אל עבר הר פוג'י-סאן, אגם קלדרה אשינו-קו (Ashino-ko) והסביבה, באם תהיה ראות טובה. נרד אל האגם אשינו-קו ונשוט בו. נמשיך ונבקר במוזיאון הפתוח לפסלים מודרניים, בו מוצגים פסלים רבים בשטח פתוח בחיק הטבע. לקראת ערב נשוב בנסיעה אל טוקיו ונהנה מארוחת ערב מקומית. לינה בטוקיו.

יום 5

ניקו (Nikko)

בשעות הבוקר נצא בנסיעה צפונה אל עבר ניקו (Nikko), הידועה במקדש ומאוזולאום (קבר מונומנטלי) של מייסד שושלת טוקוגאוה (Tokugawa), טוקוגאוה אייאסו (Tokugawa Ieyasu), ובטבע העשיר. נצא לסיור מקיף במקדש ניקו טושוגו (Nikko Toshogu), מתחם מקדש מפואר למדי המוקדש לטוקוגאוה אייאסו וקברו. נעלה לאזור טבע בדרך מתפתלת, מעלה אירוהה (Iroha-zaka), ונצפה אל המפל הגדול, קגון-נו-טאקי (Kegon-no-taki), ואל הנוף הנפלא של אגם צ'וזנג'י-קו (Chuzenji-ko), המוקף בהרים גבוהים. לעת ערב נגיע לנגאנו. לינה בנאגאנו.

יום 6

פארק הקופים בנאגאנו (Nagano) ו"דרך האלפים"

פארק הקופים ג'יגוקודאני (Jigokudani) ממוקם בחלקו הצפוני של אזור נאגאנו. השם ג'יגוקודאני (Jigokudani), שפירושו "עמק הגיהינום", ניתן למקום בשל האדים והמים הרותחים שמבעבעים החוצה מסדקים קטנים באדמה. גובהו של הפארק מגיע לרום של 850 מטרים מעל פני הים. הפארק מפורסם בזכות קופי המקוק השוכנים בו, הנוהגים לרדת מהמצוקים התלולים והיער על מנת לשבת במים החמים של המעיינות (אונסן), וחוזרים למקום מושבם ביער. בהמשך היום נצא לנסיעה חווייתית ועוצרת נשימה בכביש טטיאמה-קורובה Tateyama Kurobe Alpine Route)), מסלול ייחודי ומרהיב באזור האלפים הצפוניים של יפן. הדרך הושלמה בשנת 1971. המסלול מחבר בין העיר טויאמה והעיר אומאצ'י באזור נגאנו. נמשיך וניסע למורודו (Murodo). לינה במורודו.

יום 7

אזור טטיאמה (Tateyama), חוף אמאהאראשי ((Amaharashi

הבוקר נמשיך את מסענו באזור האלפים היפניים, כאשר אנו עושים חלק נוסף של הדרך המפורסמת. נתחיל את היום באזור טטיאמה, נבקר בחוף אמאהאראשי, אשר ביום בהיר מציע נוף מדהים. מעבר לאי קטן וסלעי קרוב לחוף, בו גדלים עצי אורן, נשקף מפרץ טויאמה, ומאחוריו ניתן לראות הרים עם פסגות מושלגות (לפי הצפי לעונה זו), הנישאים לגבהים של  3000 מטר מעל פני הים. לאחר הפסקת צהריים מרעננת נמשיך וניסע לקאנאזאווה. ארוחת ערב ולינה בקאנאזאווה.

יום 8

קאנאזאווה (Kanazawa)

קאנאזאווה הייתה העיר הרביעית בגודלה אחרי אדו (Edo, טוקיו של היום), אוסקה וקיוטו בתקופת אדו (במאות ה-17-19). היא הייתה בירת אזור-מדינה עשירה מאד ביחס לאותה תקופה. שליטיה המקומיים השקיעו מאמץ רב לפיתוחה ולפיתוח מלאכות מסוגים שונים בה, והיא הייתה עיר מפוארת למדי. כיוון שהעיר לא הופצצה ע"י הצבא האמריקאי במלחמת העולם השנייה, המבנים העתיקים בה לא נפגעו ונותרו בשלמותם עד היום. נתחיל את יומנו בביקור בגן הנחשב לאחד היפים ביפן, קנרוקו-אן (Kenroku-en). הגן רחב ידיים ובתוכו נופים מגוונים.  נבקר בנאגאמאצ'י (Nagamachi), רובע בתי סמוראים. כיום לא נותרו בתי סמוראים מקוריים אלא גדרות/חומות שהקיפו את הבתים ושעריהם. האווירה של פעם נשתמרה. נבקר באחד הבתים הישנים והיפים ברובע, בית משפחת נומורה (Nomura-ke). ברובע זה נראה עבודות יד עם עלי זהב, התעשייה המפורסמת ביותר של העיר קנאזוואה. לינה בקנאזוואה.

יום 9

קאנאזאווה (Kanazawa), שיראקאווה-גו (Shirakawa-go)

בבוקר נסע אל הכפר שיראקאווה-גו (Shirakawa-go), כפר ציורי הנחבא בין ההרים שהזמן לא נגע בו, הממוקם ממערב לאזור האלפים. נסייר ברגל בכפר ובסמטאותיו ונהנה מארוחת צהרים מקומית. נמשיך וניסע אל עבר טאקאיאמה Takayama)), אשר בימי קדם התפרסמה באומני העץ שלה, שסיפקו לערים הגדולות את שרותיהם ומומחיותם בבניין, ריהוט וגילוף בעץ. בעיירה העתיקה, המכונה "קיוטו הקטנה", השתמרו רחובות, בתים ישנים ומוזיאונים רבים המייצגים את המלאכה והפולקלור של העיירה והאזור. ביום בהיר ניתן לצפות מהעיירה אל פסגות צפון האלפים היפניים. אחר הצהריים נצא בנסיעה אל עבר טאקאיאמה. לינה וארוחת ערב בטאקאיאמה.

יום 10

טאקאיאמה (Takayama), קיוטו (Kyoto)

בתקופות הקדומות טאקאיאמה התפרסמה באומני העץ שלה, שסיפקו לערים הגדולות את שרותיהם ומומחיותם בבניין, ריהוט וגילוף בעץ. בעיירה העתיקה, המכונה "קיוטו הקטנה", השתמרו רחובות, בתים ישנים ומוזיאונים רבים המייצגים את המלאכה והפולקלור של העיירה והאזור. ביום בהיר ניתן לצפות מהעיירה אל פסגות צפון האלפים היפניים.
נתחיל את הביקור בטאקאיאמה בשוק הבוקר, שנפתח מדי יום לאורך נהר מיאגאוה (Miyagawa). נשוטט ברחובות הנפלאים השמורים בשלמותם ונטייל ברחוב העתיק קאמי סאנו מאצ'י (Kami-Sanno-Machi). נמשיך למוזיאון המרכבות שמשמשות בפסטיבל הסתיו של העיירה. הפסטיבל, הנקרא טאקאיאמה-מאצורי (Takayama-matsuri), נחשב לאחד מהפסטיבלים היפים ביותר ביפן בזכות יופיין של המרכבות. נמשיך וניסע לקיוטו ונתמקם במלוננו. בערב נשתתף במפגש מרגש עם קבוצת נוצרים יפנים שתומכים בישראל – "בית שלום" (שם רשמי – "אגודת הנוצרים היפנים ידידי ישראל") (מותנה באישור). ארוחת ערב ולינה בקיוטו.

יום 11

קיוטו (Kyoto)

נבקר ונטעם מקיוטו וסביבתה. קיוטו הייתה בירת יפן במאות ה-9-12 ובמאות ה-14-16, ומאז ועד המאה ה-19 עיר מושבם של קיסרי יפן. חשיבותה הפוליטית והסמלית של העיר, הפכה את קיוטו למרכז רוחני ותרבותי, ובהתאם לכך שפע אתרים חשובים בעיר ובסביבתה. בקיוטו מעל 2,000 מקדשים, גנים מיוחדים, ארמונות קיסרים, רחובות ובתים ישנים שמורים.

נתחיל את היום במקדשים ברחבי קיוטו: מקדש קיומיזו (Kiyomizu), הביתן הזהוב של מקדש גינקקוז'י (Kinkakuji), ומקדש רויאנג'י (Ryoanji) ובגן האבנים היפיפייה שלו. נבקר בטירת ניג'ו-ג'ו (Nijo-jo) של משפחת טוקוגאוה ונמשיך לטיול ברובע גיון (Gion) שמקורותיו בימי הביניים. ארוחת ערב ולינה בקיוטו. בערב נהנה מארוחת ערב יפנית.

יום 12

קיוטו, הירושימה (Hiroshima)

נתחיל את היום בביקור באחד מהמקדשים החשובים באזור קיוטו, פושימי אינארי (Fushimi Inari) המפורסם באלפי שערי ה"טורי" שלו. לקראת הצהרים נצא ברכבת מהירה (Nozomi 5) להירושימה, העיר הראשונה שנחרבה ע"י פצצת אטום במלחמת העולם השניה. נבקר במוזיאון ומפעל של חברת המכוניות מאזדה (מותנה באישור). נצא לפארק ההנצחה ולמוזיאון, שמנציחים את תוצאות ההפצצה וזכר הקורבנות, אך בעיקר משקפים תקוה לשלום בעולם. ארוחת ערב ולינה בהירושימה.

יום 13

הירושימה, מיאג'ימה (Miyajima), טוקיו

הבוקר נשוט במעבורת אל האי מיאג'ימה (Miyajima). האי מקודש ובו מקדש בשם איצוקושימה-ג'ינג'ה (Itsukushima-jinja), המפורסם במראהו כ"מקדש צף" בים ובשער הכניסה הגדול שלו הניצב בתוך הים. נוף האי מיאג'ימה הוא אחד הנופים היפים והמוכרים של יפן. נסייר ב"מקדש הצף" ונצפה אל שערו מזוויות שונות. בשעות הצהרים נשוב להירושימה וניקח רכבת מהירה לטוקיו. ארוחת ערב מסכמת לטיול ליפן ולינה בטוקיו.

יום 14

טוקיו

נבקר במקדש השינטו (shinto) המרכזי של טוקיו – מייג'-ג'ינגו (Meiji-Jingu) ונמשיך להאראג'וקו (Harajuku) – מרכז הבילוי התוסס של צעירי טוקיו. נבקר ברובע האופנה והמותגים אומוטה-סאנדו (Omote-sando) ונסייר ברובע הטרנדי שיבויה (ובפארק אואנו (Ueno). נבקר ברחוב אמיוקו ((Ameyoko ונסיים את היום בנסיעה ברכבת ממוחשבת ללא נהג אל האי המלאכותי (אודאיבה) (Odaiba) שבמפרץ טוקיו. בערב נעבור לשדה התעופה ונעלה על טיסה חזרה לתל אביב דרך יעד מקשר.

יום 15

טיסה חזרה לישראל

בשעות הבוקר ננחת בתל אביב.

 

>>> לטיולים נוספים ליפן – הקליקו כאן <<<

  • בהדרכת המדריכה היפנית אצויו – מומחית ליפן
  • ביקור בפארק הקופים ג'יגוקודאני(Jigokudani)
  • האלפים הצפוניים של יפן; כולל נסיעה חווייתית ועוצרת נשימה בכביש טטיאמה-קורובה; מסלול ייחודי ומרהיב באזור.
  • ביקור בחוף אמאהאראשי על רקע נוף הררי מרהיב
  • שייט על אגם "אשי" באזור הר פוג'י
  • ביקור במקדש השינטו הנודע פושימי אינארי

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

חודש משוער לצאת הטיול הבא:
מאי 2019

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.



דגשים מיוחדים

המחיר כולל

נסיעה באוטובוס ממוזג בהתאם לגודל הקבוצה, בתחבורה ציבורית ורכבות מהירות.
בתי מלון מקבילים לדרגה 4* ו-5*
דמי כניסה לאתרים כמפורט.
ערכת שמע לכל מטייל.
תשר לנהגים וצוות מקומי בבתי מלון.
דמי רישום וטיפול.
חצי פנסיון - בכל יום ארוחת בוקר בבית המלון וארוחה נוספת בהתאם למסלול הטיול.
15-26 מטיילים, מדריך מקומי דובר אנגלית ומדריכה מצוות אקו – אצויו אינו.

המחיר אינו כולל

ביטוח אישי ומטען.
ארוחות שאינן כלולות.
שתייה והוצאות אישיות.
תשר למדריך הישראלי.

הערות

מחיר הטיול הסופי יכול ויושפע משינויים בשערי מטבע חוץ. הסכום הסופי בשקלים ייקבע בסמוך למועד היציאה.
השתתפות בסדנאות ופעילויות ייחודיות מותנה באישור .
ייתכן ושעות הטיסות הבינלאומיות ישתנו, עדכונים נוספים בצמוד למועד היציאה לטיול.
ביקור באתרים מסוימים במהלך הטיול מותנה באישור מקומי. במידה ולא יתאפשר ביקור כפי שתוכנן מראש, למדריך הטיול תהיה הזכות לבחור תוכנית אלטרנטיבית לטובת ורווחת הנוסעים.
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים. תכנית הטיול כפופה לשינויים גם בהתאם לשיקול הדעת של המדריך ושל אקו טיולי שטח.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו, ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות. כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו".
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

עונת השלכת ביפן "העלים האדומים"

ביקור ביפן בעונת הסתו עשוי לחלץ קריאות התפעלות גם מפי הציניקנים שבינינו. לדעתי זו העונה היפה ביותר […]

מקסיקו – למראה ערים רבות כל כך

דומה שכל הנופים וכל האקלימים התמקמו במקסיקו – הרי געש, מכתשים, גבעות, מישורים, יערות גשם, מדבריות, נהרות, […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול ליפן

טיולי תרבות וטבע

כולל נסיעה חווייתית באלפים היפנים וביקור בפארק הקופים ג'יגוקודאני בהדרכת אצויו | 15 יום