טיול מאורגן לסין

טיול לסין הקלאסית והפראית

טיולי תרבות וטבע

כולל פארק ז'אנג ג'יא ג'יה, גשר הזכוכית וחבל גווי ג'ואו | 19 יום

הטיול לסין מתמקד בלבה של אחת התרבויות העתיקות בעולם. על פי המסורת לפני כ-5000 שנה שלטו על הארץ שלושה מלכים וחמישה קיסרים, שהנחילו לסינים את הרפואה, את הכתב והאותיות, ואת השימוש במחרשה ובמעדר. מימיו של מו, הקיסר המיתולוגי, ועד ימיו של מאו טזה טונג הקומוניסטי "הקיסר האחרון", זרמו הרבה מים בנהר הצהוב. המדינה המסוגרת והקונפוציאנית, בעלת מוסד הקיסרות והסריסות, שצפתה על העולם מבחוץ, הפכה לקומוניסטית, ורק בתחילת שנות ה-80 של המאה שעברה החלה להיפתח למערב. הסינים חששו מהמהלך הזה ומ"פריצת החומה הסינית" לתיירים, כי "כשהדלת נפתחת יכנסו גם זבובים". ואכן, כפרים קטנים התחלפו בערים גדולות, האופניים פינו מקום למכוניות ולאופנועים והשאיפה להיות מעצמה עולמית החליפה שנים של סגירות. מאז ועד היום סין נמצאת בשינוי מתמיד, עד כי נדמה כי סין של היום כלל אינה דומה כלל לסין של מחר.הטיול לסין, הכולל את פארק ז'אנג ג'יא גיה לוקח אותנו לאזור שמור וירוק, ומרשים בתצורות הסלע המיוחדות שלו - מייצג את הטבע הלא נגוע, שהופך למשאב נדיר בסין ומשתמר רק במקומות קדושים או במקומות שאי אפשר לגדל דבר. גשר הזכוכית שבשמורה הוא רק הדובדבן שעל העוגה. טיולנו לסין מהווה ימים של טבע ושל רוגע, והתרשמות מהנאותיהם של הסינים לצד הגאווה על הישגיהם הגדולים; זכרו, שב-1976 סין יוצאת ממהפכת התרבות ללא אנשים מקצועיים וללא מומחים כלל, והסינים היו גאים בעבר על כל גשרון קטן, והיום הם החליפו את הגאווה בגשרון לגאווה ביכולות העצומות שלהם.

טיולנו המקיף לסין הוא ייחודי, ומשלב אתרים מתחומים מגוונים במחוזות גיאוגרפיים שונים. נרחיק לאזורים פראיים ובתוליים בפרובינציות גווי ג'ואו וגואנג שי ושמורת ז'אנג ג'יא ג'יה, ונבקר גם באתרים של סין הקלאסית בבייג’ינג, שיאן, שנגחאי ועוד.

מסלול הטיול

ימים 1-2

טיסות תל אביב–בייג'ינג – עיר הבירה והמצפן הפוליטי הסיני

אחר הצהרים נמריא מתל אביב לבייג'ינג ((Beijing בטיסה ישירה, ובשעות הבוקר המוקדמות של היום השני נגיע למטרופולין האדיר ובירתה ההומה של סין. העיר העצומה הזו הינה מראה של סין כולה, על שלל הניגודים שבה. בנייני פאר רבי קומות לצד חוטונגים (סמטאות) עלובים, מכוניות מן הדגמים החדשים ביותר החולפות על פני ריקשות ואופניים, ועושר בלתי נדלה לצד עוני משווע. כל אלו ועוד הם מהסממנים הבולטים ביותר של המדינה המתפתחת בקצב המהיר בעולם, בה נבלה את בימים הקרובים.

את יומנו הראשון בבייג'ינג נתחיל באחד המקומות הקסומים בעיר – ארמון הקיץ (Summer Palace), גן קיסרי רחב ידיים אשר שימש את הקיסר בימי הקיץ החמים. מכאן הוא משל, אירח, ניהל והנהיג את ממלכתו. האגם המלאכותי שבמרכז הארמון צינן את האוויר המהביל, הדלתות שהוצאו ממקומן אפשרו לרוח להיכנס אל החדרים, והיער והגן המרהיבים היו תפאורה נהדרת לחיי הארמון ולעיסוק הממלכתי-ניהולי של הקיסר.

נטייל ברובע האומנים 798 (798 Art Zone) – האנגר גדול שאומץ על ידי אומנים צעירים ואוונגרדיים כדי לשמש בית מלאכה לאומנותם. היום זהו אזור שוקק חיים של אמנים שעובדים במקום, של תערוכות באות ותערוכות הולכות, של חנויות ליצירות אמנות ובתי קפה נחמדים. נגיע לאבן דרך נוספת – מקדש לאמהיסטי המהולל ביותר מחוץ לתחומי טיבט – מקדש הלמה (Lama Temple). המקדש בנוי בסגנון טיבטי-סיני-מונגולי ובו שמור כלי זהה לכלי המשמש לקביעת גורלו של הדלאי לאמה; נמשיך למקדש קונפוציוס (Confucius Temple) שהוא מוקדש ללימוד (או אולי צריך לקרוא לו אוניברסיטה) ובו יער של אסטלות (מצבות כתובות), שמציינות את הבוגרים המצטיינים בבחינות הקיסריות לאורך השנים. נמשיך ונצא לארוחת ערב מקומית. לינה בבייג'ינג.

יום 3

בייג'ינג הקיסרית וההיסטורית

בשעת בוקר מוקדמת זו נצא ביחד עם סינים רבים למקדש השמיים – "חדר הכושר" הגדול בעולם. אלפים מבני בייג’ינג נפגשים שם מדי בוקר לתרגולים שונים לשיפור הבריאות, מהליכות קדימה, אחורה ולצדדים, דרך טאי צ'י ועד לריקודים המוניים. לאחר שנתעמל ונצלם את המתעמלים והמתרגלים ניכנס למקדש השמים עצמו (Temple of Heaven), שנבנה על ידי הקיסר שראה עצמו כבן שמיים וכ"אביהם" של הסינים (כלומר עליו לדאוג לרווחתם); במקדש הוא פנה אל השמים וביקש שייטו חסד עם בני עמו, יברכו אותם בבריאות, בפריון, בגידולים חקלאיים ובהגנה מפני פגעי מזג האוויר, ובכך ייטו חסד עמו והוא ימשיך לשלוט ולהנהיג. זה אחד הנדבכים הדתיים-תרבותיים הבסיסיים של סין, וממנו נמשיך אל אתריה הממלכתיים של העיר, את אלו של שושלת מינג (1363–1644) ואת אלו של השלטון המודרני: נתחיל בכיכר טיאן אן מן (Tian An Men), המייצגת את התהפוכות הפוליטיות אשר עברו על סין במאות האחרונות ואת מקום המחאה הציבורית שהוא ערך תרבותי חשוב מאוד בסין. פתגם ידוע אומר ש"מנהיג אשר לא כבש את הכיכר, אין הוא מנהיג אמת של סין". וכיבוש הכיכר לפי הסינים הוא בעזרת אוכל – "כשהעם שבע, העם רגוע". במרכז הכיכר עומד המוזוליאום של מאו טזה דונג הנערץ עד היום, ומארבעת צדדיה ניצבים בניינים חשובים: היכל העם (הקונגרס), המוזיאון ההיסטורי, השער הכי חשוב בחומת העיר (שנהרסה) ו"העיר האסורה" – הארמון של קיסרי סין עד 1911. ניכנס ברגל אל תוככי העיר האסורה (Forbidden City), בה חיה המשפחה הקיסרית, משרתיה וסריסיה ועבדו בה כמה פונקציונרים ושרים; עד ראשית המאה ה-20 לא הורשתה כף רגלו של בן העם הסיני לדרוך בתוככי העיר. היום העיר האסורה היא מוזיאון לחיים הקיסריים ולעושר הרב של התקופה הקיסרית. נהלך בינות האולמות והגנים המפוארים, ונספוג את האווירה המיוחדת של המקום. נסייר באחד מאזורי הקניות הידועים של בייג'ינג ובערב נצא לארוחה במסעדה ונאכל ארוחה קיסרית בנוסח ברווז פקינג, שלאחריה נצא לסיור לילי בעיר, שלעולם אינה נחה.  לינה בבייג’ינג.

יום 4

בייג'ינג העיר הצפונית, החומה הגדולה ועיירת המים למרגלותיה

נמשיך את ביקורנו בבירה אל מה שהעולם המערבי מכיר כסממן הבולט ביותר של סין, ושום טיול לסין אינו שלם בלעדיו – החומה הגדולה (Great Wall). נטייל לאורכו של אחד הקטעים היפים במיוחד של החומה, ונלמד על ההיסטוריה המביכה מעט של המפעל האדיר הזה, שתחם את סין המאוחדת מפני הפולשים מצפון – המונגולים והמנצ'ורים. מהחומה נמשיך אל וו-טאון ( Wtown)הציורית, השוכנת למרגלות הרכס עליו בנויה החומה הסינית, עם בניה סינית מסורתית, תעלות מים חורצות את רחוביתיה וממנה נשקף נוף אל החומה הסינית הגדולה. נסייר בעיירה ונאכל ארוחת במסעדה מקומית. לינה בוו-טאון.

יום 5

בייג'ינג המסורתית והעכשווית וטיסה לשמורת ז'אנג ג'יא ג'יה

נשוב לבייג'ינג ונטייל עם ריקשות – שהיו פעם אחד מכלי התעבורה המכובדים ביותר – באחד הרובעים העתיקים (Hutong) של בייג'ינג; נראה את בנייתו ואופיו של הרובע וסמטאותיו, ניכנס לבית ונתרשם מאוחר החיים וממבנהו, ונהנה מהרחוב השוקק של הרובע היום. נאכל ארוחת ערב וניסע לשדה התעופה כדי לטוס לשמורת ז'אנג ג'יא ג'יה (Zhang Jia Jie) שבצפון- מערב מחוז חונאן. לינה בשמורה.

ימים 6-7

שמורת ז'אנג ג'יא ג'יה

את היומיים הבאים נבלה בביקור בשמורת הטבע ז'אנג ג'יא ג'יה (Zhang Jia Jie National Park), המתאפיינת בנופים מיוחדים ובמראות יוצאות דופן, שהיוו השראה לסרטים רבים, בין היתר לסרט "אוואטר" של הבמאי הקנדי הידוע ג'יימס קמרון. בשמורה ניצבים בגאון עמודי קראסט דקים, המנוקדים בצמחייה ירוקה וחלקם מתנשאים לגבהים עצומים של 300 מ', ומשתלבים בפסגות הרים המבצבצות לעתים מבעד לעננים, אגמים וערוצי נחלים וכפרים מקומיים עתיקים ומעניינים.

ביומנו הראשון בשמורת הטבע, נעלה ברכבל להר טיאן זי (Tian zi) ונרד במעלית של זכוכית (Bai Long Elevator) ונזכה לחזות ביופיים של הרי יואן ג'יא ג'יה (Yuan Jia Jie). נלך למפלים המוזהבים (Golden Whip Stream) ונבקר בגלריה שבה עומדים פסלים טבעיים. ביומנו השני בשמורת ז'אנג ג'יא ג'יה נזכה לבקר באחד מהפלאים ההנדסיים המרהיבים בסין ובעולם כולו, גשר הזכוכית הארוך והגבוה בעולם של הגראנד קניון ז'אנג ג'יא ג'יה (Grand Canyon with the Glass Bridge), שנפתח לפני מספר שנים למבקרים. מהגשר ניתן לראות נוף פנורמי מרהיב של הפארק ולהתנסות בהליכה על גשר שקוף בגובה מרשים. נמשיך אל טיאן-מן שאן- "הר שער השמיים", אשר מתנשא לגובה של 1,520 מטרים וקיבל את שמו משער הסלע הענק הטבעי שבראש ההר, ואגדות רבות נקשרו אליו. בהר נעלה על הרכבל הארוך ביותר בסין. בסופו של היום השני בשמורה נאכל במסעדה מקומית ונעלה על טיסה לשיאן. לינה בשיאן.

יום 8

שיאן הבירה העתיקה – פגודות מקדשים ומוזיאונים

שיאן (Xian) היא בירתה ההיסטורית של שושלת טאנג (618–907 לספירה) ושל עוד 12 שושלות במהלך ההיסטוריה. לאחר הנחיתה בשיאן נצא לאתר חיילי הטרה קוטה – הצבא ששומר על קברו של הקיסר צ'ין שי חואנג (מאה ה-3 לפני הספירה); האתר המפורסם התגלה במקרה על ידי איכר, שחפר באר במקום ב-1974 ונתקל בראש של פסל מוזר. בעקבות כך החלה חפירה במקום, שנמשכת עד היום, והיא חשפה את אחד מהאתרים ההיסטוריים המרשימים ביותר בעולם, בו נמצאו אינספור של חיילים עשויים מטרה קוטה; נבקר באתר ובמוזיאון שלצדו. ניכנס לעיר שיאן, ונבקר בפגודת אווז הבר הגדולה (Big Wild Goose Pagoda) המרשימה, שנבנתה בכדי לשמש משכן לכתבים בודהיסטיים שהובאו מהודו על ידי הנזיר הנודד שואן דזאנג, שהונצח ברומן קלאסי מתקופת שושלת מינג "המסע למערב". נמשיך אל הרובע המוסלמי (חואי) ובמסגד העתיק "שער העננים הגדול" (Qing Zhen Da), הפעיל עד היום. המסגד, אחד הגדולים בסין, בנוי מכמה חצרות פנימיות, ומעוטר בקליגרפיות סיניות וערביות. בערב נצא לארוחת דמפלינג – מאכל מקומי אהוב ומיוחד. לינה בשיאן.

יום 9

העיירה הסינית המסורתית פינגיאו

נצא ברכבת מהירה אל עבר העיירה העתיקה פינגיאו ((Pingyao, אשר השתמרה בצורה מדויקת כפי שהייתה בעידן שושלת מינג, אשר מבניה וצורתה נותרו ברוח סין הישנה והמסורתית. לפינגיאו קסם מיוחד והיא הוכרזה עלי ידי ארגון אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. נקדיש את יומנו לסיור באתריה של העיירה  ונאכל ארוחת ערב במסעדה מקומית. לינה בפינגיאו.

יום 10

החצר של משפחת וואנג, מנזר ג'ינסי

הבוקר נצא אל מחוץ לעיר ונבקר במתחם עתיק וגדול אשר משתרע על שטח כולל של 250,000 מטרים רבועים. החצר של משפחת וואנג ((Wang Family Courtyard הייתה מעונו הפרטי של וואנג לאן ואומרים כי זהו בית העם הראשון בסין. נמשיך וניסע אל מקדש ג'ינסי (,(Jinci מקדש עתיק ויחיד מסוגו בסין, המשתלב בנוף בצורה יפה, עם של שפע של עצים עתיקים, אולמות רבים, ארונות, ביתנים וגשרים. נאכל ארוחת צהרים מאוחרת, נצא לשדה התעופה ונעלה על טיסה לגואינג (Guiyang), בירת מחוז גווי ג'ואו, שפירוש שמה "כמעט ללא השמש" – כלומר אזור מעונן תכופות, כמעט ללא שמים כחולים. לינה בגואינג.

ימים 11-12

מסע אל חבל ארץ לא נגוע של מיעוטים

אימרה סינית ידועה מספרת, שאדם לא ימצא במחוז גווי ג'ואו 3 קילומטרים של כביש ללא פיתול, 3 ימים ללא גשם, ו-300 יואן בכיסו של אדם. ואכן, מחוז גווי ג'ואו הוא אזור הררי (ולכן הפיתולים), עתיר חקלאות (הודות לגשם), וגם אחד המחוזות העניים ביותר בסין. ביומיים הקרובים נצא אל מסע בחבל הארץ הכל כך מיוחד הזה. נבקר בכפרים של קבוצות אתניות שונות, ונלמד על המסורות, האמונות, הארכיטקטורה והלבוש האופייני של כל קבוצה אתנית באזור. נערוך טיולים רגליים, נראה נהרות ומפלים, נחצה שדות וטרסות, ונבקר בכפרים ובאתרים מרגשים. בלילה הראשון נלון בגואינג ובלילה השני נלון בקאילי ((.Kaili

יום 13

כפר בני מיעוט המיאו, גווילין

נסיים את ביקורנו בחבל גווי ג'או בגיחה אל כפרם של בני המיעוט האתני מיאו, נכיר את בני המקום ותלבושותיהם המיוחדות ונלמד על אורחות חייהם. לאחר מכן נצא ברכבת מהירה אל גווילין (Guilin). בהגיענו נאכל ארוחת ערב ונצא לתור את העיר ואת שוק הלילה התוסס שלה. לינה בגווילין.

יום 14

יאנגשו – עיירות ציוריות בנוף קסום

נעבור ליאנגשו ונצא לנהר היולונג, פס כחול בתוך שדות ירוקים והרים מזדקרים, ונשוט על סירות במבוק על הנהר. נצפה בדייגים ובבני הכפרים שעל המים, ונלמד על התפקיד המרכזי של הנהר העצום בחייהם. מי הנהר משמשים אותם להשקיית השדות והמקנה, לקירור בעלי החיים, לגידולם וכמובן לשתייה ולרחצה. הנהר משמש גם מקור לדגים, שמהווים חלק משמעותי מהרכב המזון באזור. לעת צהריים נגיע ליאנגשו ונשתתף בסדנת בישול מיחדת. נצא לארוחת ערב במסעדה,  ואחריה נמשיך אל ההופעה "רשמים" (Impression) – מופע עוצר נשימה שנערך על גדות הנהר בבימויו של הבמאי ג'ו יי מו, אשר ביים את טקס פתיחת האולימפיאדה ב-2008. לינה ביאנגשו.

יום 15

טרסות האורז "זנב הדרקון" באזור לונג שאנג

נפתח את יומנו בשיעור טאי צ'י, ונתחבר לרחשי הגוף והנפש. בהמשך יום זה בטיולנו לסין נזכה לראות את אחד המפעלים הגדולים שהקים המין האנושי – טרסות האורז; הטרסות שינו את פני הכלכלה הסינית בתקופה הקיסרית ומספקות עד היום תעסוקה לבני הכפרים הסמוכים. ניסע לאזור הרי לונג ונטייל ברגל ב"זנב הדרקון" (Long Ji) כדי לספוג את האווירה המיוחדת שבמקום, נתרשם מכמות העבודה שנדרשת מהכפריים המקומיים כדי לחפור את הטרסות רחבות הידיים ובשדות, בכוח ידיהם בלבד. זהו אזור שחיים בו שני מיעוטים – היאו והגואנג, שהעניק את שמו לשם המחוז, נראה אותם בכפריהם ובמלבושם. משם נמשיך בנסיעה חזרה לגווילין, נאכל ארוחת ערב וניקח טיסה לשנגחאי. לינה בשנגחאי.

יום 16

שנגחאי עיר שלא ישנה – לא היסטורית ולא בלילות

שנגחאי היא העיר המייצגת יותר מכל את התמורות של סין החדשה. גורדי שחקים צצים בה חדשות לבקרים, מרכזי הסחר שלה משפיעים על הכלכלה העולמית, והייצוא ממרכזי הייצור של דרום סין משפיע על הרגלי הצריכה של העולם המערבי. נתחיל את הביקור בעיר ב"גני יו" השלווים (Yu yuan), בית-גן שנבנה לפני מאות שנים על ידי הסוחר העשיר פאן יון דואן (Pan Yun Duan) משושלת מינג, לכבוד הוריו. נכיר את מלאכת הגן ואת הרעיונות העומדים אחרי בניית בית-גן שכזה, ונטייל בבאזאר שסביבו שהיה חלק ממנו. נבקר בפארק העם ונמשיך אל מוזיאון התכנון העירוני של שנגחאי (Urban Planning Exhibition (Hallהנמצא בצמוד אליו, ומציג בין שאר דגמים בפיתוח ההיסטורי של העיר שנגחאי.   נמשיך לM50-, מרכז סצינת האומנות המודרנית של שנגחאי ונמנע על המקומות החדשניים ביותר לראות אמנות חופשית בעיר. נאכל ארוחת ערב במסעדה ונצא לסיור לילי בעיר. לינה בשנגחאי.

יום 17

מרכזה הפיננסי של שנחאי, עיירת המים ווג'ן

נצא אל המרכז הפיננסי של שנגחאי (World Financial Center), המאוכלס במשרדים ובמלון פאר; המרכז עוצר הנשימה הוא השני בגובהו בעולם (492 מ')!! לאחר מכן נבקר ברובע האמנות טיאן זי פאנג (Tian Zi Fan) וניסע לעיירת המים ווג'ן (wuzhen), אחת מ"ערי מים" שלאורך שפך נהר היאנג צה. הנהר בדרכו אל ים סין המזרחי הוטה, הוקמו תעלות סדורות וקטנות יותר, ועל זה הושתתה העיר – וכך נמנעה סחיפתה ממקומה אל הים בכל שנה. זהו מפעל הנדסי אדיר!! נסייר בעיר הקסומה על תעלותיה, גשריה ומבניה העתיקים. ארוחת ערב ולינה בווג'ן.

יום 18

שנגחאי – עיר ללא הפסקה

נשוב לשנגחאי ונבקר במוזיאון היסטוריה, אשר נוסדה בשנת 1983 ממוקם מתחת למגדל הטלויזיה. המקום הציג תמונה הוליסטית של ההיסטוריה הארוכה של שנחאי מן העת העתיקה ועד שחרור העיר ב -1949. נמשיך לסיור בשווקים מקומיים, שם נוכל לעמוד על היצע המוצרים המקומי, לחוות מפגשים בלתי אמצעיים עם סוחרי המקום ואף לבצע רכישות. נמשיך לארוחת ערב מסכמת לטיולנו לסין ונקנח בשייט לילי על נהר הוואנגפו (Huangpu). לאחר השייט נצא לשדה התעופה ונעלה על טיסה לתל אביב.

יום 19

נחיתה בתל אביב

בשעות הבוקר ננחת בתל אביב.

  • טיסות ישירות לסין בחברת התעופה הסינית היינאן איירליינס.
  • ביקור בעיירה פינגיאו, אשר מבניה וצורתה נותרו ברוח סין הישנה והמסורתית והוכרזה עלי ידי ארגון אונסק"ו כאתר מורשת עולמית.
  • ביקור בשמורת ג’אנג ג’יה ג’ייה ובגשר הזכוכית הגבוה בעולם ובהר טיאננמן ברכבל הארוך ביותר בסין.
  • ביקור בטראסות האורז של יואן יאנג, מהגדולות במזרח אסיה.
  • סדנה מיוחדת לבישול מקומי וצפייה ב"רשמים" (Impression) – מופע עוצר נשימה שנערך על גדות הנהר בבימויו של הבמאי ג'ו יי מו.
  • שייט לילי על נהר הואנגפו בשנגחאי.
  • קבוצה קטנה ואיכותית: 15-26 מטיילים.

רוצים לקבל עוד פרטים על הטיול?


תאריכי יציאה ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה מדריך מחיר לאדם בחדר לשניים הנחת רישום מוקדם הערות הרשמה
טיול מיסי נמל מחיר כולל
10/10/2024 25/10/2024 גילי שיינר יפורסם בהמשך

תוספת ליחיד בחדר: 875 $



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות בינלאומיות ישירות לסין בקו ת"א-בייג'ינג-שנגאחאי-ת"א (בחברת היינאן איירליינס) ו-4 טיסות פנים על פי מסלול הטיול.
כניסות לכל האתרים וסיורים כמפורט במסלול הטיול.
תחבורה, לינה, כלכלה וצוות כמפורט במסלול הטיול.
אשרת כניסה לסין – 50$, מיסי נמל וביטחון – 353$.
תשר לנותני השירותים המקומיים.
דמי טיפול ורישום.
מפגש הכנה לטיול.
מים מינרלים – בקבוק לאדם ליום.

המחיר אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען.
שתייה וארוחות שאינן כלולות
הוצאות בעלות אופי אישי.
טיפ למדריך הישראלי.

לתשומת ליבכם

אופי הטיול: טיול עומק בתנאים טובים, החושף את המטיילים אל האתרים המיוחדים של סין. שילוב של מפגש עם אנשים, כפרים קטנים וערים מסורתיות, אמונות, מנהגים, אומנות וארכיטקטורה מקומית ושמורות טבע מרהיבות.
לינה: במלונות 4* ו5* או הטובים בנמצא.
כלכלה: על בסיס חצי פנסיון
תחבורה: 4 טיסות פנים לפי התוכנית, 2 רכבות מהירות (Bullet train) בקווים: שיאן-פינגיאו ודויון-גווילין, אוטובוס צמוד לנסיעות בינעירוניות, ולסיורי ערים והעברות לשדה התעופה.
קבוצה וצוות: 15–26 מטיילים. מדריך ישראלי מצוות אקו, ומדריכים מקומיים.
מדריכה ישראלית מצוות אקו: נעמה דור ומדריכים מקומיים.
חיסונים - לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
השתתפות בסדנאות ופעילויות ייחודיות מותנה באישור .
ייתכן ושעות הטיסות הבינלאומיות ישתנו, עדכונים נוספים בצמוד למועד היציאה לטיול.
ביקור באתרים מסוימים במהלך הטיול מותנה באישור מקומי. במידה ולא יתאפשר ביקור כפי שתוכנן מראש, למדריך הטיול תהיה הזכות לבחור תוכנית אלטרנטיבית לטובת ורווחת הנוסעים.
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים. תכנית הטיול כפופה לשינויים גם בהתאם לשיקול הדעת של המדריך ושל אקו טיולי שטח.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו, ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות. כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו".
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

הנזירים והנזירות של מיאנמר (בורמה)

צילומים: ליאור עלמא וקסלר למעלה מ-90% מהבורמזים הם בודהיסטים. מתוך אוכלוסייה של 55 מיליון איש 10% הם […]

גיאורגיה הדרך הצבאית

אל הכביש המכונה 'הדרך הצבאית' הגעתי בפעם הראשונה ב-1999. היה זה במהלך מסע בן שלושה חודשים שערכתי […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לסין הקלאסית והפראית

טיולי תרבות וטבע

כולל פארק ז'אנג ג'יא ג'יה, גשר הזכוכית וחבל גווי ג'ואו | 19 יום