טיול משפחות לקוסטה ריקה - טיולי משפחות

טיול משפחות לקוסטה ריקה

טיולי תרבות וטבע

יערות גשם הרי געש וחיות בר במרכז אמריקה | 12 יום

יציאה מובטחת

טיול משפחות לקוסטה ריקה בדגש טבע מרשים וייחודי. בשמורות הטבע של קוסטה ריקה נגלה ארץ טרופית ותופעות טבע מרשימות: יערות גשם, הרי געש פעילים, לגונות ונהרות בצד הים הקאריבי וחוף האוקיינוס השקט. מסלול הטיול כולל מסלולי הליכה רגליים ביערות גשם, סיור אומגות בין צמרות היער; ביקור בחוות אקזוטיות של צפרדעים, פרפרים, יונקי דבש; צפייה בתופעות געשיות מרתקות; תצפיות על חיות הבר והציפורים בינות לעצים, בנהרות ותעלות המים. את החוויה המשפחתית נסיים לחוף האוקיינוס השקט בשמורת מנואל אנטוניו, שם נבקר  בשמורת הטבע הייחודית על שפת האוקיינוס ונפגוש עצלנים, איגואנות וקופים וכן נבלה בחופים ציוריים מהיפים בעולם. 

טיול משפחות לקוסטה ריקה משלב מסלולים בדגש טבע נפלא ומגוון פעילויות מאתגרות, עם שירותי תיירות ברמה גבוהה, אוטובוס ממוזג, הדרכת טבע ולינה בלודג'ים ובתי מלון טובים.

 

מסלול הטיול

יום 1

טיסה אל סן חוזה

השכם בבוקר מפגש בשדה התעופה וטיסה דרך מדריד אל סאן חוזה, בירת קוסטה ריקה. העברה למלון לארוחת ערב במלון. לינה באזור סן חוזה.

יום 2

שמורת הטבע טורטוגרו

נסיעה לשמורת טורטוגרו השוכנת בצפון מזרח קוסטה ריקה, לחוף הים הקאריבי. נגיע לנמל קניו בלנקו ונשוט בסירה מהירה דרך תעלות מים ונהרות, אל העיירה טורטוגרו. בדרך נוכל לצפות בשפע בעלי החיים הנמצאים במים, על גדות הנהרות ובין העצים. אחר הצהריים נצא לטייל באזור ונבקר בכפר טורטוגרו. בכפר ציורי זה החלו שורשי מוסיקת הרגאיי. בשמורה מגוון רחב של בעלי חיים, צבי ים, קופים, תנינים וציפורים מכל הסוגים. לינה בלודג' בשמורת הטבע.

יום 3

שיט תעלות באזור שמורת טורטוגרו

פארק טורטוגרו מורכב מרשת תעלות ואגמים בהם חיים בעלי חיים רבים כמו תנינים, איגואנות, צבים, קופים ולמעלה מ-300 מיני ציפורים. בשעות הבוקר המוקדמות נצא לשייט בסירות בתעלות המים של השמורה, נצפה בנופי היער ובחיות הבר. לינה בלודג' בשמורת הטבע.

יום 4

סיור שוקולד בטירימבינה - ארנל - מרחצאות חמים טבאקון

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור שיחשוף בפנינו את הסודות של אחד המזונות המוערכים והנחשקים ביותר: השוקולד,  המזון יקר הערך שהביאו האירופאים מהעולם החדש. דרך יער טירימבינה והגשר התלוי אל העולם של מטעי הקקאו, בזמן ההליכה במטעים נכיר את התרבות וההיסטוריה של גידול וצריכת הקקאו לפני ואחרי התקופה הקולוניאלית. בסיור תכירו את כל שלבי ייצור והפיכת פרי הקקאו לשוקולד: קטיף, ייבוש, טחינה ובישול נוכל לטעום סוגי שוקולד שונים המוכנים במקום בשיטות מסורתיות. לאחר מכן נמשיך לעבר אזור המישורים הצפוניים לאזור ארנל . עם הגעתנו נרחץ במעיינות החמים הטובלים בצמחייה טרופית שופעת, אדים חמים ומפלים. לינה בארנל

יום 5

ארנל- קניונינג וראפטינג

נטייל באזור הר הגעש ארנל, שמאז התפרצותו הגדולה ב-1968 נחשב לאחד מהרי הגעש הפעילים ביותר של קוסטה ריקה. אזור ארנל מגלה נוף שופע של ירוק שגשמים טרופיים שומרים על רעננותו כל ימות השנה, נהרות גועשים, מעיינות חמים, לגונות, פארקים, הרבה צמחיה וחיות בר. הבקר יחל בחוויית הקניונינג בשמורת יער העננים. מדובר בהליכה קלה בת 10 דקות המובילה לנקודת ההתחלה- כבל של 150 מ' המוביל לפלטפורמה הבנויה על עץ בגובה 43 מ'. אחריה תרדו לבסיס העץ לאחר 50 מ' של הליכה, תגיעו לגשר תלוי ממנו יתחילו עוד 4 ירידות נוספות. הראשונה בת 51 מ' מהגשר אל המפל ולאחריה עוד 3 בגבהים של 10, 14, ו- 18 מטרים. הסיור ממשיך אל אטרקציית ה- "“Super Tarzan Swing, לנהר הבלסה, לבריכות השחייה הטבעיות שלו ולמפל. לסיום- חזרה אל נקודת ההתחלה .אח"כ נצא לראפטינג בדרגה 2-3 בנהר הבלסה, עולם טרופי פראי מתגלה בערוץ העמוק של הנהר והמפלים, חיות אקזוטיות, ציפורים טרופיות והרבה מים. לינה בארנל.

יום 6

הגשרים תלויים במיסטיקו, החווה של דון חואן ומפלי לה פורטונה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור גשרים תלויים שתחילתו בהליכה בת 3 ק"מ ביער טרופי. במהלכה עוברים דרך 16 גשרים, שני מפלים ונקודות תצפית מיוחדות. 10 מתוכם הינם גשרים קבועים, שאורכם בין 8 ל-22 מטר, ו-6 הם גשרים תלויים, באורכים שבין 48 ל-98 מטר. נוף מרהיב של החי והצומח מגובה הצמרות – ציפורים, זוחלים, יונקים וחרקים.  נמשיך לביקור בחוות Finca Burio, לחוויה מקומית אותנטית. החווה הממוקמת כחמש דקות מהעיר פורטונה, בבעלות דון חואן חקלאי קוסטה־ריקני העובד בשיטות מסורתיות, מאסטר בגידולים אורגניים, שמבקרים מספרים שרק הפגישה עמו שווה את כל הסיור! דון חואן יוביל אתכם דרך מטעי פירות וירקות אורגניים אקזוטיים, מקצתם לא מוכרים, ויספר על השימושים בגידולים אלו בבישול ובתעשייה ויתרונותיהם הבריאותיים. תוכלו לקטוף ירקות ופירות. החווה עצמה ממוקמת ביער ראשוני יפהפה, המושך באופן טבעי מינים רבים של בעלי כנף וחיות אחרות. בהמשך הסיור תחזו בתהליך המרתק של הכנת ה"גוארו", משקה חריף המופק מקני סוכר, ובמו ידיכם תכינו ותטעמו את משקה הדולסה המקומי המופק גם הוא ממיצוי קני הסוכר. בתום הסיור נמשיך  למפלי לה פורטונה בהם תוכלו לשחות ולהתרחץ בנקבות השחייה הגדולות והמרשימות. לינה בארנל.

יום 7

מונטה וורדה - בריכת צפרדעים חוות פרפרים - סיור לילי

ניסע אל שמורת יער העננים מונטה ורדה (היער הירוק), הנמצאת על רכס הררי וטרופי, ומכונה גם "יער ערפל" בגלל יערות הגשם הצפופים וירוקי העד, המקבלים משקעים בצורת עננים הנחים על צמרותיהם. ביער חיים עצלנים, קופים, מיני זוחלים ודו חיים, מאות מיני פרפרים ומגוון רב של ציפורים. נצא ליומיים של טיולים וביקורים באזור נפלא זה. בהגיענו ,ניכנס לתצוגת צפרדעים ופרפרים ללימוד אודות סוגי החיות הייחודיות לאזור הטרופי של קוסטה ריקה. יותר מ- 40 מיני פרפרים ו- 30 מיני צפרדעים ביניהם מיוחדים במינם כמו צפרדע "החץ המורעל" הצבעונית, קרפד הים הענק וצפרדע העץ אדומת העין. לאחר מכן נמשיך לסיור לילי בשביליו של יער עננים וצפייה בציפורים הנמות, בטרנטולות, בעכבישים, חרגולים, צרצרים, בלטאות , צפרדעים, קיפודים, בעלי זנבות, נחשים ועוד. לינה במונטה ורדה.

יום 8

שמורת מונטה ורדה – יער עננים - גשרים תלויים - קנופי

שמורת מונטה ורדה (היער הירוק), נמצאת על רכס הררי וטרופי, ומכונה גם ”יער ערפל“ בשל יערות הגשם הצפופים וירוקי העד, המקבלים משקעים בצורת עננים הנחים על צמרותיהם. ביער חיים עצלנים, קופים, מיני זוחלים ודו חיים, מאות מיני פרפרים ומגוון רב של ציפורים. נצא ליומיים של טיולים וביקורים באזור נפלא זה: נצא לסיור ”סקאי ווק“ סיור הליכה על גשרי עץ תלויים ביער עד טרופי ולח. הסיור כולל הליכה על גשרים התלויים בגבהים שונים ונותנים אפשרות ל"מבט על", גבוה מעל הצומח והחי ביערות השמורה. לאחר מכן נעלה לרכבל המשקיף על האזור כולו ונסיים בקנופי, הרפתקה של מעוף בין הצמרות, דרך עשרה כבלים בגובה 40 עד 100 מ‘ ואורך של 100 עד 750 מ‘. לינה במונטה ורדה.

יום 9

מונטה וורדה – מנואל אנטוניו – ספארי קרוקודילים - שייט קטאמראן

בבוקר נרד מן ההרים לכיוון האוקיינוס השקט. נסיעה דרומה לאורך החוף הפסיפי, בין חופים לבנים, יערות גשם ומטעים חקלאיים, אל שמורת מנואל אנטוניו, הנמצאת במרכזה של רצועת חוף על שפת האוקיינוס השקט. נבלה יומיים  בפארק הלאומי מנואל אנטוניו, המיוחד בחופיו הציוריים, שיער גשם ירוק משמש להם כתפאורת רקע. בדרך נעצור , בטארקולס (Tarcoles) לסיור לצפייה בתנינים, במהלכו נצפה בנפלאות הטבע של קוסטה ריקה, בצמחייה עשירה ובבעלי חיים. מפגש מקרוב עם תנינים מסוגים שונים באורך 5 מטר, ציפורים ושאר אוכלוסיית יער המנגרובים. עם הגעתינו לשמורת מנואל אנטוניו  נצא לשייט קטאמראן מנמל  קפוס במימיו הצלולים של הים הפתוח לאורך חופיו הציוריים של הפארק . אם יהיה לנו מזל נראה דולפינים, לוויתנים וצבי ים ושפע ציפורים. בעת השייט נגלים איים מסתוריים, צוקים וסלעים בצורות ייחודיות הנראים קרובים מספיק כדי לגעת והם מהווים בית לסוגים רבים של ציפורים ועופות מים כמו שקנאים, מגלנים ועוד.  ארוחת צהריים תוגש על הספינה. לינה בשמורת הטבע מנואל אנטוניו.

יום 10

הפארק הלאומי מנואל אנטוניו- ספארי קופים עם ראפא – סיור תבלינים בחוות ונילה

נצא למסלולי הליכה ביער הגשם החופי, במפרצים הקטנים ובמצוקים. נפגוש בבעלי החיים, מעצלנים (במידה ויהיה לנו מזל) ואיגואנות, דרך ציפורים ועד קופים שונים כמו קופי הקפוצ'ין ועוד. הפארק מורכב מארבעה חופים שלכל אחד מאפיינים מיוחדים. לאחר מכן נצא לשייט מרתק באיי דאמאס (Islas Damas) לצפייה והאכלת קופים בליווי ראפא, מדריך יוצא דופן המכונה האבא של הקופים. ראפא "מדבר" את שפת הקופים, קורא להם בשמותיהם ומאפשר לכם מפגש אינטימי ומיוחד עם בעלי החיים המיוחדים הללו. בהמשך סיור בגנים הבוטניים ובגני התבלין של חוות ווילה ואינילה הינו חוויה ייחודית ונותן למבקר הזדמנות להנות וללמוד אודות יער הגשם והצמחייה המקומית. החווה נמצאת כ-10 דקות מקפוס והפארק הלאומי מנואל אנטוניו. לינה בשמורת מנואל אנטוניו.

ימים 11-12

מנואל אנטוניו – והדרך הביתה

נעזוב מאחורינו את חופי האוקיינוס השקט ונצא בנסיעה אל שדה התעופה בבירה סן חוזה, לטיסת אחר הצהריים לת“א דרך מדריד. ננחת בת“א בשעות הלילה של היום ה-12 לטיול.

  • מסלול מקיף ויצירתי אל הטבע המופלא של קוסטה ריקה.
  • כולל את שמורת הטבע טורטוגרו ולינה בלודג' בשמורה.
  • חוויית קנופי וגשרים תלויים בשמורת מונטה ורדה.
  • מלונות ולודג'ים טובים במיקומים מרכזיים.
  • חצי פנסיון בקוסטה ריקה (ארוחות בוקר + ערב ) + 3 ארוחות נוספות.
  • הבטחת הטיול במינימום 15 מטיילים, ללא תוספת מחיר!
  • גודל קבוצה עד 26 מטיילים בלבד.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

הנחת ילד שלישי בחדר  מתחת לגיל 12 – 450$

הנחת נוער שלישי בחדר  (12 – 16)  – 200$

תוספת ליחיד בחדר – 750$



דגשים מיוחדים

הטיול כולל

כלכלה: חצי פנסיון לאורך כל הטיול (ארוחת בוקר + צהריים או ערב) + 2 ארוחות נוספות
תחבורה: טיסות בינלאומיות ,אוטובוס תיירות ממוזג, שייט לפי התוכנית
לינה: במלונות מדרגה טובה ולודג'ים.
קבוצה: 15- 26 מטיילים. מדריך ישראלי מצוות אקו ומדריכים ונהגים מקומיים
כניסות: כל הפעילויות המפורטות בתכנית. דמי רישום וטיפול

הטיול אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען.
הוצאות אישיות.
שתייה וארוחות שאינן כלולות.

לתשומת ליבכם

אופי הטיול: טיול לקוסטה ריקה בדגש טבע נפלא ומגוון פעילויות כגון אומגות, שייט קיאקים לצד הליכות בשמורות טבע וצפייה במגוון מיני עופות, קופים וחיות אחרות לצד לינה במלונות או פנסיונים טובים.
מיסי הנמל והדלק נכונים ליום 20.09.23 במידה והמחיר יעלה, תחול התוספת על הנוסע.
חיסונים - לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
תנאי תשלום ודמי ביטול - כמופיע בדף הרישום המצורף.
מדינות אמריקה הלטינית הן מדינות אשר עדיין לא מפותחות דיין במתן שירותי תיירות. אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש ( לדוגמא כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מוזיאונים סגורים, שינוי מועדים של ארועים וכיוצ"ב ). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארצות היעד הללו.
כמו כן, באם יהיה צורך מדריכינו יערכו שינויים (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת רק ע"מ לשפר את מסלול הטיול להביא להצלחתו המלאה.
בקוסטה ריקה מי הברזים טובים לשתיה ואין צורך במים מינרלים
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

קוסטה ריקה למשפחות

טיול משפחות לקוסטה ריקה יכול להיות היהלום שבכתר, טיול שייזכר כארוע משפחתי מכונן וזיכרון חוויתי שילווה אתכם […]

קוסטה ריקה – חיים טהורים בחוף עשיר

בקוסטה ריקה המיתוס של גן עדן הופך למציאות. חופים בתוליים, מגוון מדהים של בעלי חיים, ים כחול […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול משפחות לקוסטה ריקה

טיולי תרבות וטבע

יערות גשם הרי געש וחיות בר במרכז אמריקה | 12 יום