טיולי משפחות

טיול לקניה עם אתי דיין

בעונת הנדידה הגדולה במיטב שמורות הטבע של קניה | 10 ימים

הדפיסו שלחו שתפו
טיול ספארי לקניה הוא טיול אל שמורות טבע בהן נפגוש את עדרי חיות הבר בביתם, טיול בו נכיר בני שבטים מרתקים ונבקר במקומות בהם נראה כי הזמן עצר מלכת. בטיולינו נחצה את הרמות המעובדות של בני שבט קיקויו החקלאים היושבים למרגלות ההרים, נבקר ביער הגשם ההררי שבמורדות הר קניה ואברדר ונתצפת על חיות היער שבאות לשתות מים וללקק מלח בקרחות היער. ניסע אל שמורת סמבורו שבקצה המדבר, בה מתרכזות חיות הבר לאורך הנהר האדום.  בהמשך נטייל באזור האגמים של בקעת השבר ונצא לשייט שהוא חוויית ספארי ומפגש אנתרופולוגי באגם ברינגו. טיול לקניה כולל נסיעה במרחבי הסוואנה לספארי מרתק בשמורת מסאי מארה, היא שטח המרעה של העדרים הגדולים של חיות הבר - הזברות, הגנו, הפילים, האריות ועוד. הטיול בתנאי לודג'ים ברמת תיירות גבוהה ורכב ספארי מיוחד עם גג נפתח המותאם לתצפיות.

מסלול הטיול

יום 1

מת"א לניירובי, אל מול הר קניה

טיסת לילה דרך אדיס אבבה אל ניירובי בה ננחת בשעות הצהריים המוקדמות. לאחר הנחיתה נפגוש את הצוות המקומי ונצא בנסיעה צפונה, נחצה את נהר טאנה (Tana river) ונמשיך דרך הרמות הגבוהות והפוריות של בני שבט קיקויו החקלאים, אל מרגלות הר קניה. נהנה מיופייה של חגורת יער הגשם המרשימה בקרבת קו המשווה ובשעות הערב המוקדמות נגיע אל הלודג' המיוחד השוכן למרגלות הר אברדר. שעות הערב יוקדשו לתצפית על בור המים המואר הממוקם ממש מחוץ ללודג' ואליו מגיעים כל לילה בעלי חיים על מנת להרוות את צמאונם. לינה וארוחת ערב באזור הר קניה ואברדר.

ימים 2-3

סמבורו - שמורה בקצה המדבר

לאחר ארוחת הבוקר ניסע מן ההר אל שולי המדבר, לעבר שמורת סמבורו (Samburu National Reserve), ביתם של רועי גמלים ובקר משבט סמבורו. "הנהר האדום", אווסו ניירו (Ewaso Ng'iro), מהווה את עורק החיים של המדבר וחיות הבר מגיעות אליו לשתות מן המים ולאכול מן הצמחייה הירוקה. נצא לסיורי ספארי ברחבי השמורה, להכיר את חיות ספר המדבר – ראמים, ג'ירפות, זברות מדבריות, והטורפים האורבים להן. נבקר גם בכפר של בני שבט הסמבורו. לינה בסמבורו.

יום 4

משמורת סמבורו אל אגמי בקעת השבר

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה משמורת סמבורו אל אגם נקורו. ניסע בדרך הרמות הלבנות בין הר קניה לבקעת השבר. נעצור לבקר במפלי ניהרורו, ונרד את מתלולי בקעת השבר לעבר האגם הגדול נקורו בלב בקעת השבר. זהו אגם מי סודה במרכזה של שמורת טבע מאגמי השבר הסורי אפריקאי, אשר מהווה בית למגוון בעלי חיים – בין השאר לאוכלוסייה מכובדת של היפופוטמים, אנטילופות ועופות מים. לינה בלודג' בשולי העיר נקורו.

יום 5

אגמי בקעת השבר

בשעות הבוקר נצא ליום טיול בשני אגמים נוספים. ניסע צפונה ונצא לשייט מרתק בסירות לצפות בחיות הבר של אגם ברינגו וביניהן היפופוטמים ותנינים, ובציפורי האגם ובהם העיט הקולני חובב הדגים. נרד לבקר בכפר של שבט הנג'מפס שחיים באי בלב האגם ושברו טאבו חשוב כדי לחיות מדיג. אחר הצהרים נבקר בשמורת אגם בוגוריה – אגם סודה אשר מושך אליו להקות פלמינגו שניזונים מסרטנים זעירים שחיים במי האגם. לקראת הערב נשוב לארוחת ערב ולינה בלודג' בשולי העיר נקורו.

ימים 6-8

שמורת המסאי מרה בעונת הנדידה

בשעות הבוקר נצא בנסיעה דרומה לאורך בקעת השבר, ונמשיך דרך רכס מאו נארוק אל שמורת הטבע הנודעת מסאי מארה (Masai Mara), ביתם של בני שבט המסאי . שמורה ייחודית זו היא מהגדולות בשמורות קניה (שטחה המכובד 1510 קמ"ר), וזוהי השמורה הנודעת ביותר. ייחודה העיקרי נובע בעיקר בזכות אוכלוסיית בעלי החיים המגוונת והמיוחדת שבה וכמו כן בגלל העובדה שחיים בה יחדיו, מזה מאות שנים, בני המסאי (אשר על שמם גם נקראת השמורה) עם בעלי החיים הפראיים. בשמורה זו חיים העדרים הגדולים של חיות הבר באפריקה: גנו, זברות, צבאים, תאואים, ג'ירפות, פילים, ובעקבותיהם הטורפים – אריות ברדלסים ועוד. נצא לסיורי ספארי עד לנהר המארה ובריכות ההיפופוטמים שבגבול טנזניה, אל אזורי הגבעות והסוואנות. לינה בשמורה.

 

ימים 9-10

סיום הספארי וחזרה הביתה

נצא לספארי בוקר מוקדם בדרכנו החוצה משמורת המסאי מארה ולאחר מכן חזרה לניירובי, בירת קניה. הגעה לעיר הבירה בשעות הצהריים. המשך לשדה התעופה לטיסת ערב דרך אדיס אבבה לתל אביב. נחיתה לפנות בוקר של היום העשירי.

  • הטיול המקיף והממצה ביותר מבחינת מסלול ושמורות טבע - סמבורו ומסאי מרה
  • מפת קניה הכוללת מגדיר בעלי חיים בשמורות
  • נסיעה ברכבי טויוטה לנדקרוזר ארוכים ומרווחים - ג'יפים 4X4, בעלי גג נפתח, המיוחד לטיולי ספארי
  • קבוצות קטנות ואיכותיות

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר: 990$

הנחות:
הנחת ילד עד גיל 12 עם שני מבוגרים בחדר: 800$
הנחת ילד עד גיל 12 עם מבוגר אחד: 225$
הנחת נוער בגילאי 12-16: 200$



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות בינלאומיות בחברת אתיופיאן איירליינס במסלול ת"א - ניירובי - ת"א.
תחבורה, לינה, כלכלה וצוות כמפורט.
דמי כניסה לשמורות הטבע וביקור בכפר של בני שבט המסאים.
שיט באגם ברינגו.
בדיקת קורונה לפני השיבה לארץ
מיסי נמל ובטחון.
מכשירי קשר מהארץ בין הרכבים.
תשר לנותני השירותים המקומיים.
אשרת כניסה לקניה.

הטיול אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען.
הוצאות אישיות.
שתייה וארוחות שאינן כלולות.

לתשומת ליבכם

אופי הטיול: טיול ספארי מרתק בתנאי לודג'ים, מותאם למשפחות.
תחבורה: רכב ספארי מיוחד למשך כל ימי הספארי, עם גג נפתח לתצפיות ספארי.
לינה: בלודג'ים - מלונות כפריים ייחודיים ברמה גבוהה מהשורה הראשונה, הממוקמים בחיק הטבע ובשמורות.
כלכלה: כלכלה מלאה מערב היום הראשון ועד בוקר היום האחרון, כולל מים מינראליים ברכבים.
קבוצה וצוות: 12 - 18 מטיילים, נהגים–מדריכים מקומיים, ומדריך ישראלי מצוות אקו.
חיסונים – איננו מוסמכים לתת מידע לגבי חיסונים. לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור מגוריכם - אנו ממליצים לפנות למרפאתו של פרופ' שוורץ בבית חולים תל השומר.
לתשומת לבכם – ידוע לנו כי דרוש חיסון כנגד קדחת צהובה (!) עם זאת, ישנם רופאים שממליצים למטיילים מעל גיל 60 להימנע מקבלת החיסון. אנא התייעצו עם רופא טרם הרשמתכם לטיול ובמקרה של פטור מקבלת החיסון מפאת גילכם או מסיבה רפואית אחרת חובה להציג מכתב באנגלית ממשרד הבריאות אשר מאשר זאת.
אקו אינה יכולה להתחייב לתנאי מזג האוויר. בנקודות התצפית ייתכנו ערפילים המסתירים את הנוף. קניה היא מדינה משוונית (ממוקמת על קו המשווה), על כן, יכול לרדת גשם אף בעונות המוגדרות כיבשות. בבקרים ובערבים קריר, ובמהלך היום נעים עד חם.
חברת אתיופיאן איירליינס אינה מאפשרת הושבה מראש (אף לא מטעמים רפואיים), על כן לא נוכל לארגן הושבה בהתאם לבקשה מוקדמת. בהתאם, כל המעוניינים לשבת במקום ספציפי ו/או עם בני זוג מסוימים, אנו ממליצים להגיע לצ'ק אין מוקדם מהרגיל על מנת לתאם את הושבתכם בהתאם לרצונכם.
מאז 2001 קניה נמצאת ברשימת המדינות תחת אזהרות המסע של משרד החוץ והמטה ללוחמה בטרור. עם זאת, אנו מוציאים טיולים רבים לשם. היציאה לטיול היא על פי שיקול דעתו האישי של הנוסע.
התוכנית מתארת את אתרי הביקור ,אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים.
זמני טיסה ומסלול הטיסה יכולים להשתנות בהתאם לשיקולי חברת התעופה.
מיסי הנמל, הדלק ומחיר התעופה נכונים ליום פרסום הטיול. במידה והמחיר ישתנה, תחול התוספת על הנוסע.
מחיר הטיול נכון ליום פרסום הטיול, במידה וחברת התעופה אתיופיאן איירליינס תשנה את מועדי הטיסות ו / או תעלה את מחירן, ישתנה מחיר הטיול בהתאם לתוספת.
מחיר הטיול תלוי בין השאר במחיר הכניסה לשמורות הטבע על פי המחירים הרשמיים אותה מפרסמת ממשלת קניה. במידה וישתנו מחירי הכניסה יותאם מחיר הטיול בהתאם.
אפשרות המשך לזנזיבר: לאחר הספארי ניתן להמשיך באופן עצמאי לנופש בזנזיבר, למספר ימים נוספים. האי זנזיבר, הידוע כ"אי התבלינים", הוא יעד מרתק שעונה על הרצון להמשיך לטייל ולחוות את אפריקה, ובמקביל על הצורך במנוחה ובשקט. זהו אי טרופי עם חופים נפלאים ושפע של יערות גשם, ביתם היחיד של קופי הקולובוס האדום הזנזיברי, והוא בעל היסטוריה מרתקת בשל היותו מרכז סחר העבדים של מזרח אפריקה ומקום מושבו של הסולטן. המעוניינים מוזמנים לפנות למשרד.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

קניה במחיר הקרן: כך כמעט נעלמו הקרנפים מהעולם

מעורם של הקרנפים הכינו בעבר מגנים ואוכפים, וכיום חפצי נוי. בשרם נחשב מעדן מאז ומתמיד. הדם מחזק […]

קניה בוקר במסאי מרה – אגדה אפריקאית

השכמנו עם שחר למראה זריחה אפריקאית, הרקיע צבוע בגווני אדום כתום עזים אשר הולכים ומתפזרים ככל שחולף […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לקניה עם אתי דיין

בעונת הנדידה הגדולה במיטב שמורות הטבע של קניה | 10 ימים

הדפיסו שלחו שתפו