טיול מאורגן ליפן צילום: גילי חסקין

יפן – סדרת טיולי אצויו 2017

פריחה, פסטיבלים, אמנות ואדריכלות | 15-17 יום

סדרת טיולים ייחודית ליפן מבית היוצר של 'אקו טיולי שטח', בתכנונה ובהדרכתה של אצויו אינואואה (Atsuyo Inoue), יפנית המתגוררת בישראל ודוברת עברית שוטפת. אצויו היא מורת דרך מוסמכת בישראל, וקוצרת שבחים רבים הן על הדרכת קבוצות יפנים בישראל והן על הדרכת קבוצות ישראלים ביפן.
אצויו ומערך הפיתוח של אקו תכננו עבורכם טיולי קונספט בארץ השמש העולה, כאשר כל טיול מתמקד בתחום, נושא או תקופה בשנה.

 

טיול ליפן בעונת הלבלוב - 15 יום
בסימן פריחת פרחי העונה וספורט הסומו
תאריך משוער: מאי 2018 

טיול מקיף להכרת התרבות והנוף של יפן בעונת הלבלוב היפיפה, המשלב את חווית הצפייה בטורניר הסומו, ספורט יפני מסורתי.
בעונה זו, לאחר החורף הקשה, צצים עלים חדשים בגוונים שונים של ירוק. בטיול זה נרגיש וננשום את התחדשות חיי הטבע. בטיול נבקר ברוב האתרים המוכרים והמקובלים, בנוסף לאתרים שבעונת הלבלוב נמצאים במלוא תפארתם.
כמו כן, מועד הטיול מכוון לתקופת טורניר הסומו ביפן. מדי שנה, מתקיימים שישה טורנירים של סומו, וכל אחד מהם נערך שבועיים בלבד. נזכה לטייל בתקופה של טורניר חודש מאי, ונתפעל במו עינינו מעוצמתה הרבה של היאבקות לוחמי הסומו הענקיים.

 

טיול אצויו ליפן באי הצפוני הוקאידו  - 15 יום
בדגש פסטיבלים בצפון יפן
תאריכים: 25/7/17-8/8/17

טיול מקיף להכרת התרבות והנוף של צפון יפן – האי הצפוני הוקאידו וחלקו הצפוני של האי המרכזי הונשו – אזור טוהוקו. בימי ה"מאצורי" (הפסטיבלים) המפוארים.
הטיול יחל בהוקאידו, שם נכיר את הטבע העשיר שבו הכולל יערות, הרים, אגמים, מפלים ומעיינות חמים. נחוש בהבדל המשמעותי של הוקאידו משאר חלקי יפן בנוף ובהיסטוריה. הטיול מתקיים בעונת הקיץ - העונה הטובה ביותר לביקור בו. מהוקאידו נמשיך לאזור טוהוקו, שם נזכה לחוות את ימי ה"מאצורי" המפוארים והמפורסמים של האזור. נתפעל מעוצמתם ונרגיש את הגאווה של אנשי המקום.

 

טיול אצויו ליפן אתגרי בחג הסוכות - 17 יום 
בדגש טבע, אנשים מקומיים ואתרים לא ידועים
תאריכים:29/9/17-14/10/17

טיול אתגרי ומעמיק להכרת התרבות והנוף של יפן דרך כל החושים – הליכה בטבע, התנסות בריחות ובטעמים של האוכל המקומי, באווירה של מפגשים בלתי אמצעיים עם אנשים מקומיים ובתיהם.
הטיול מהווה אתגר מבחינה פיזית ונפשית יחדיו, ודורש מהמטיילים להגיע עם "ראש פתוח" ואומץ לצלול אל תוך יפן עמוק-עמוק.
טיול זה משלב את המסלול הקלאסי של האתרים התיירותיים המקובלים ביפן, עם ביקור באזורים ואתרים מחוץ למסלול התיירים השחוק. נצא לטיולי טבע, נשוטט בכפר אותנטי, נטבול באונסן (onsen, מעין חם יפני מסורתי), ננוע מפעם לפעם בתחבורה ציבורית יחד עם אנשים מקומיים, נאכל גם במסעדות עממיות מקומיות, נלון גם במלונות מקומיים, נתנסה בסדנאות אוכל ומלאכה מסורתיים מקומיים, נפגש עם אנשים מקומיים ונשוחח עמם – כל זאת במטרה להכיר ולחוות את יפן ואת האומה היפנית מבפנים.

 

טיול עומק ליפן בתקופת השלכת 15 יום – בהדרכת אצויו
תאריכים: 2/11/17-16/11/17

טיול ליפן, ארץ השמש העולה, הוא תערובת מרתקת של מפגש עם מסורת, הנשענת על היסטוריה עתיקת יומין, תרבות ייחודית ושיאים של טכנולוגיה מתקדמת. הטיול עובר בין נפלאות יפן - נופים געשיים ומעיינות חמים, גנים יפנים מסורתיים, טירות סמוראים מפוארות, מקדשי זן ותיקים ופעילים בצד מפעלים מודרניים. בטיול ליפן ניסע באוטובוס פרטי ממוזג, ברכבות מהירות ונהנה מהתחבורה הציבורית החדשנית במדינה. נלון במלונות מודרניים, בצד בתי אירוח יפנים מסורתיים, נבקר במקומות הקלאסיים ובחבלי ארץ בתוליים ונתמזג עם העם היפני, על מנת להכיר את מנהגי המקום השונים ואת חיי היומיום.

 

טיול אצויו מאורגן ליפן בדגש קולינרי - 15 יום
תאריכים: 21/1/18-10/2/18
יפן בדגש קולינרי - טיול עומק ייחודי להכרת יפן דרך חוויית האוכל היפני, עם מדריכה יפנית דוברת עברית -
יפן, "ארץ השמש העולה", שומרת על זהותה גם בעידן המודרני שבו תרבויות רבות הופכות דומות אחת לשניה. ביקור ביפן דומה לביקור בעולם אחר שבו הכל שונה ומרתק: המראות, הצלילים, הריחות וכמובן – הטעמים. כולם "מכירים" את האוכל היפני, אך בעצם מכירים רק מעט ממנו, ובמנותק מההקשרים התרבותיים.
ה"פודי'ז" חובבי האוכל שבינינו, מוזמנים לטיול עומק ייחודי, במהלכו נכיר את יפן האמיתית, דרך חוויית האוכל היפני על כל טעמיו וגווניו, החל מהמסורתי והמקומי ועד העכשווי והגלובלי.
בטיול נבקר ברוב האתרים המוכרים והמקובלים בנוסף למקומות לא-שגרתיים, ובדגש על החוויה החושית. נבקר בשווקים ובחנויות הקשורות למזון והכנתו. נבקר במפעלים ובחוות כדי ללמוד כיצד מייצרים מרכיבי יסוד של האוכל היפני – סויה, מיסו, סאקה, תה, ואסאבי ועוד. להשלמת החוויה נשתתף בסדנאות ונכין במו ידינו מאכלים.
כיאה לטיול קולינרי, יש גם תכנית ארוחות מפורטת, שתפרוש בפנינו קשת מלאה ומרתקת של האוכל היפני: שלל דגה ופירות ים, חומרי גלם מקומיים ועונתיים, גרסאות יפניות למזון מהיר, בישול מנזרים טבעוני ומרהיב, ארוחות גורמה "אירופאיות" בביצוע יפני שואף לשלמות ועוד הפתעות. הארוחות נבחרו בקפידה, במסעדות אותנטיות ואיכותיות, שזכו לביקורות טובות של הקהל היפני.

 

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

 

 

>>> לטיולים נוספים ליפן – הקליקו כאן <<<



אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

נעים להכיר, אצויו

שלום, שמי אצויו ואני יפנית. נולדתי, גדלתי והתחנכתי ביפן. כשהייתי בת 24 עזבתי את המולדת שלי, ומאז […]

נעים להכיר, אצויו

שלום, שמי אצויו ואני יפנית. נולדתי, גדלתי והתחנכתי ביפן. כשהייתי בת 24 עזבתי את המולדת שלי, ומאז […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

יפן – סדרת טיולי אצויו 2017

פריחה, פסטיבלים, אמנות ואדריכלות | 15-17 יום