טיול לסין

טיול לצפון ודרום קוריאה בדגש פסטיבלים

טיולי תרבות וטבע

כולל אי האהבה הוולקני ג'ג'ו | 18 יום

הדפיסו שלחו שתפו
אקו מזמינה אתכם לטיול ייחודי מעבר למסלולים ונופים – המשלב את צפון ודרום קוריאה.

טיול למחשבה; לאן הובילה ההיסטוריה את בני העם הקוריאני, אשר עד תום מלחמת העולם השנייה חלקו את אותה המדינה ומאז התפצלה דרכם באופן שרירותי.

צפון קוריאה - בואו לחוות ולראות בעצמכם מה קורה בצפון קוריאה. האם נכונות השמועות, האם כלי התקשורת המערביים נותנים לנו תמונה מדויקת על המתרחש במדינה? במסע שלנו לצפון קוריאה ניקלע לסיטואציות מרתקות, נעבור חוויות מרגשות ונעמוד על השוני המרתק בין חיי היום יום שלנו ותפיסת השפע המערבית לבין תפיסת הקומוניזם הצפון קוריאנית: החל מפולחן המנהיג וכלה בקניות בסופר ובשוק. זהו טיול לעולם אחר המזכיר את סין לפני כ-30 שנה, כשפתחה את שעריה למערב. מטיילנו מהטיולים האחרונים לצפון קוריאה דיווחו על הרגשת ביטחון אישי גבוהה ביותר אשר משרים המקומיים ועל חוויה יוצאת דופן. הביקור בצפון קוריאה הוא בלוויית מדריך מטעם הממשלה.

דרום קוריאה - המכונה "הנס על נהר האן", הינה תמהיל של קידמה, תרבות ומסורת עתיקת יומין. יש בה טבע הררי יפהפה, נהרות רחבי ידיים, נחלים ואגמים צלולים לצד חופים נקיים ואינספור איים. בדרום קוריאה חיים בהרמוניה בני הדתות בודהיזם ונצרות ומסורות אחרות שמשפיעות עד היום. קוריאה הדרומית היא גם מדינה דינמית שצמחה במהירות מפתיעה ב-40 השנים האחרונות ועתה היא אחת המדינות המפותחות בעולם; למרות זאת, לא איבדו תושביה את הקשר עם תרבותם העשירה ואת ערכיהם ומנהגיהם הייחודיים.

מסלול הטיול

יום 1

תל-אביב – בייג'ינג (Beijing)

בשעות הצהרים נעלה על טיסה דרך יעד מקשר לבייג'ינג, אליה נגיע בשעות הבוקר למחרת.

יום 2

בייג'ינג – ג'ינשאנלינג (Jinshanling)

הבוקר נצא בנסיעה אל ג'ינשאנלינג (Jinshanling) בחומה הגדולה של סין. ג'ינשאנלינג הוא אחד  ממקטעי החומה הסינית הפחות צפופים ופחות ידועים עבור מטיילים. המאפיינים המיוחדים ביותר של אזור זה הם 31 מגדלי שמירה. על פי התוואים  השונים בשטח, מגדלי השמירה נבנו בצורות שונות: גבוהות או נמוכות, מלבניות או מרובעות. האתר, המשמר את המראה המקורי של החומה מאז בנייתה לפני כמה מאות שנים, שוכן בבדידות מזהרת ומציע נוף נהדר. נשוב לבייג'ינג לארוחת ערב מקומית, ונהנה מסיור ערב באחד מאזוריה. לינה בביג'ינג.

יום 3

בייג'ינג (Beijing) – פיונגיאנג (Pyongyang)

היום נעלה על טיסה לפיונגיאנג, אשר הוכרזה כבירת צפון קוריאה כאשר קוריאה חולקה לשתי מדינות ב-1945, בסיום מלחמת העולם השנייה. העיר ניזוקה קשות במלחמת האזרחים (מלחמת קוריאה 1950-1953) ושוקמה לאחריה. מלחמת האזרחים הקוריאנית החלה עם השחרור מהכיבוש היפני ונמשכת בפאזות שונות עד ימינו. גם כיום חלק מרכזי מהמאבק בין הקוריאות הנו מאבק על לגיטימיות ועל האידאולוגיה. במהלך שנות מלחמת קוריאה עברה פיונגיאנג ידיים מצד לצד, וההרס והטבח ההדדי היו עצומים. לאחר ביקורת הגבולות נפגוש את מלווינו המקומיים ונצא לטיול בעיר. נבקר בשער הניצחון, אשר גדול ממקבילו הפריסאי, נמשיך אל פארק המזרקות מנסאודה ובמונומנט הגדול מנסאודה – בו פסלים של מנהיגי צפון קוריאה בעבר קים איל סונג וקים ג'ונג איל. זהו מקום פולחן עבור הצפון קוריאנים ואפילו מבקרים זרים מתבקשים לקוד מול הפסלים ולהניח תחתיהם זר פרחים. נאכל ארוחת ערב במלון השוכן על נהר הטאדונג (Taedong). לינה בפיונגיאנג.

יום 4

קאיסונג (Kaesong) - האזור המפורז (הצד הצפוני)

הבוקר ניסע לכיוון העיר קאיסונג (2.5 שעות) ולאזור המפורז המפריד בין שתי הקוריאות מאז מלחמת האזרחים. העיר קאיסונג היתה בירת שושלת קוריו, ועברה כמה ידיים במהלך מלחמת קוריאה. כיום זוהי עיר מנומנמת שמסמלת גם את הפירוד, ואולי את האיחוד העתידי של שתי הקוריאות. בעיר מספר רב של אתרי מורשת אונסק"ו. הביקור יתחיל בחלק הצפון הקוריאני של האזור המפורז, שנקבע במסגרת הסכמי שביתת האש בשנות החמישים. נבקר בביתני השיחות, נצפה אל עבר החלק הדרומי של הגבול וכאן גם נוכל להצטלם עם חיילי משמר הגבול הצפון קוריאני. נשוב לקאיסונג ונתכבד בארוחת צהריים קיסרית, הכוללת מנות רבות בכלים ייחודיים. נצא בנסיעה חזרה לפיונגיאנג, נאכל ארוחת ערב ונצא למרכז הבאולינג המקומי בו נוכל לקבל הצצה לחיי המקומיים בפיונגיאנג.

יום 5

פיונגיאנג בירת צפון קוריאה

נקדיש את היום לביקור בלב ההומה של צפון קוריאה, הבירה פיונגיאנג. נבקר בסטודיו לאמנות מאנסאודה ((Mansudae, נמשיך לנסיעה במטרו של פיונגיאנג, מערכת הרכבות התחתיות העמוקה בעולם ונבקר תחנות מטרו מרתקות, נבקר בחנות הספרים לשפות זרות ובכיכר קים איל סונג (מנהיגה הראשון של צפון קוריאה 1948-1994), הכיכר הגדולה בעיר בה נערכים גם המצעדים הצבאיים המפורסמים של צפון קוריאה. נכנס לספריה הגדולה של העם, מקום אשר נבנה במקום כדי להשלים שנות לימוד לאנשים שחינוכם נפגע עקב מלחמת קוריאה, ומציע נופים פנורמיים של כיכר קים איל סונג, ונמשיך ונבקר במוזיאון המלחמה הקוריאני. נראה בין היתר את ספינת המרגלים האמריקנית אשר נשבתה בשנת 1968. אם הדבר יתאפשר נפגוש גם את אחד מהמלחים אשר שבו את הצוות האמריקני. נעלה למגדל ג'וחה, אחד המונומנטים הבולטים של העיר ונבקר בבית ספר ונפגוש תלמידים מקומיים ונתנסה בחוויית קנייה בסופר מרקט מקומי. לינה בפיונגיאנג.

יום 6

פיונגיאנג - הר מיוהיאנג (Myohyang)

הבוקר נצא להר מיוהיאנג, כ-3 שעות צפונית מפיונגיאנג. האזור מפורסם כאתר הנופש המועדף על משפחות העלית השלטונית בפיונגיאנג. בהגיענו להר נבקר בתערוכת הידידות הבינלאומית, אתר ענק המכיל מתנות אשר ניתנו לנשיא קים איל סונג ולבנו על ידי ראשי מדינות זרות. נמשיך לעמק מאנפוק להליכה יפה בשביל הררי בין מפלים ותצורות סלע מיוחדות, נמשיך ונבקר גם במקדש הבודהיסטי פוהיון, אתר היסטורי בן כאלף שנים אשר נהרס חלקית במלחמת קוריאה אך נבנה מחדש ונחשב לאחת מורשת עולמית על ידי אונסקו. אחר הצהרים נחזור לפיונגיאנג ונאכל ארוחת ברביקיו מקומית. לינה בפיונגיאנג.

יום 7

חגיגות "יום השמש" – יום ההולדת של קים איל סונג

היום הוא יום חג לאומי בצפון קוריאה, "יום השמש" (יום ההולדת של המנהיג קים איל סונג).

בהתאם ללוח הזמנים והסדר במקום, נוכל לחזות במאורע הריקוד ההמוני בכיכרות פיונגיאנג וביצועי אמנות. נפרד מצפון קוריאה בארוחת ערב מקומית בפיונגיאנג. לינה בפיונגיאנג.

יום 8

פיונגיאנג – בייג'ינג – סיאול (Seoul)

נעזוב את צפון קוריאה ונטוס בחזרה לבייג'ינג. אחר הצהרים נצא בטיסת המשך לסיאול, בירת דרום קוריאה. בהגיענו נצא לארוחת היכרות במסעדה המתמחה בטכניקת הבישול המסורתית "בולגוגי" (Bulgogi). לינה בסיאול.

יום 9

שמורת הר סאורק (Seoraksan)

הבוקר נצא בנסיעה אל עבר האזור המרהיב של הר סאוראק. בהגיענו נעלה ברכבל לפסגת הר גואהן גום סהונג (Gwongeumseong) לנקודת תצפית מרהיבה ונסייר במנזר סינאונג סה (Sinheungsa), אשר שוכן למרגלות ההר. נמשיך ונבקר במקדש נקסנסה (Naksansa temple), קומפלקס מקדשים בודהיסטים קוראנים העומדים על מורדותיו של הר נקסן (Naksan). ניסע לעיר סוקצ'ו ונצא לסיור בשוק הדגים המקומי והאותנטי, ובו נקבל נקודת השקפה נוספת על התרבות וההוויה המקומית. ארוחת ערב ולינה בסוקצ'ו.

יום 10

מוזיאון המשקה הלאומי סוג'ו (Sujo) , אנדונג (Andong)

נמשיך דרומה לכיוון העיר אנדונג (Andong) – מרכזו של הקונפוציוניזם בדרום קוריאה. במהלך הנסיעה דרומה נבקר בבית הספר הקונפוציאני, שהוקם במאה ה-16 ועד היום מלמדים בו את תורת הזרם הבודהיסטי שפיתח החכם הסיני קונפוציוס. נמשיך לביקור במוזיאון קטן ומסורתי של מזקקת המשקה הקוריאני הלאומי "סוג'ו, וכמו כן נבקר במפעל מסורתי לייצור נייר – האנג'י (Hanji), אשר פירוש שמו הוא "העיתון של קוריאה". נגיע לאנדונג ונסייר בשוק, המציע את מיטב סחורות המקום המגוונות. נהנה מארוחת ערב סגנון המקום ומנא לסיור לילי בעיר. לינה באנדונג.

יום 11

מהכפר ההואה, דרך טכסים במקדש היינזה (Haeinsa) לעיר גיונגז'ו (Gyeongju)

נצא אל הכפר המפורסם במדינה, ההואה (Hahoe), אשר הוכרז כאתר מורשת עולמית ע"י ארגון אונסק"ו. תושביו חיים אך ורק בבתי עץ וחמר, ממש כפי שחיו משפחותיהם הנכבדות בתקופת שושלת ג'וסון לפני כ-600 שנה. נסייר בכפר וניכנס לבתיהם של התושבים, נתבונן מקרוב בסגנון חייהם הייחודי ונלמד על תרבות המקום ומנהגיו. נמשיך בנסיעה אל עבר מקדש היינזה (Haeinsa), הממוקם על הר גאיה (Mt. Gaya). המקדש הוא ביתם של הטריפיטקה קוריאנה (Tripitaka Koreana), האוסף השלם ביותר של טקסטים בודהיסטים, שנחרטו על 80,000 מבני עץ בין השנים 1237-1248, ומהווים יצירות אמנות יוצאת דופן וטכניקות שימור מופלאות. מרבית המקדשים בקוריאה מעוטרים בפנסים צבעוניים ויפים בדרך כלל בכל אפריל עד מאי לכבוד יום הולדתו של בודהה. במהלך חודש זה, המקדש מקושט ומעוטר בפנסי נייר מרהיבים. בהגיענו נצא לסיור במקדש. ארוחת ערב ולינה במקדש היינזה.

משם נמשיך לעיר גיונגז'ו (Gyeongju), המכונה גם "מוזיאון ללא קירות". ארוחת ערב ולינה בגיונגז'ו.

יום 12

גיונגז'ו וסביבתה

היום נסייר באתריה של העיר גיונגז'ו, המכונה "מוזיאון ללא קירות". נעלה לפסגת הר טוהאם, הנחשב לאחד ההרים הקדושים מסביב לגיונגז'ו, כדי לצפות באחד מפלאי האמנות, המדע, הדת והאסטטיקה- סאקוראם גרוטו. זוהי מנהרה מעשה ידי אדם שפוסל בתוכה מאבן גרניט פסל מיוחד במינו של הבודהא ברגע ההארה שחווה, מוקף ב-40 מתלמידיו. הפסל, שפוסל לפני 1,200 שנה, הוא מקור השראה אדיר לעם הקוריאני ולעולם כולו. נבקר גם במנזר בולגוקסה המפורסם  שהינו מהיפים ביותר במדינה. נצא לביקור במצפה הכוכבים העתיק ביותר באסיה – צ'אמסאנגדה (Cheomsangdae). המצפה אינו פעיל כיום ולמרות זאת, הוא מותיר רושם רב על מבקריו הרבים. בערב נצא לתצפית לילית על אנפג'י פונד (Anapji pond). בשנות ה-70 החלה ממשלת דרום קוריאה לשחזר את מתחם הארמון לאורך שפת הבריכה, אשר מקושרים ביניהם על ידי נתיב הליכה ולאורכו נטועים עצים. כל המבנים מאירים ומשתקפים במים בלילה ויצרים מחזה מרהיב. ארוחת ערב ולינה בגיונגז'ו.

יום 13

בוסאן (Busan) וה"מאצ'ו פיצ'ו" הקוריאני

ניסע אל אל עיר הנמל בוסאן, אשר ידועה במזג האוויר הסוב-טרופי שלה ובשווקיה היפים. נבקר במקדש הדונג יונגונגסה (Haedong Yonggungsa), אחד המקדשים היחידים הממוקמים על קו החוף. נעצור באוריקדו סקייווק (Oryukdo Skywalk), רמפה התלויה על עמודי ברזל על צוק שגובהו 35 מטרים מעל החוף, המחוברת לגשר זכוכית באורך 15 מטר. המבקרים יכולים להשקיף למטה דרך הרצפה השקופה, כמו גם על האי דאמדו הנמצא בקרבת מקום.  נבקר בשוק הדגים ג'אגלאצ'י אחד השווקים הגדולים והמרתקים של קוריאה, נמשיך לכיכר פיף ,(Biff Square)  רובע הסרטים המודרני של בוסאן. נסיים את היום בגמצ'און (Gamcheon), בתים שנבנו על מורד הגבעות אשר מעל החוף ומקושטים בצורה עליזה ותוססת, והעניקו למקום את הכינוי "מאצ'ו פיצ'ו של בוסאן". ארוחת ערב ולינה בבוסאן.

ימים 14-15

גן העדן של ג'ג'ו (Jeju)

נעלה על טיסה לעבר האי ג'ג'ו שהצטרף ב-2011 לרשימת פלאי העולם. את ביקורנו בגן העדן היפיפה נתחיל בטיפוס אל פסגת הזריחה (Seongsan ilchulbong) ממנה נשקף נוף מהפנט של האי והאוקיינוס. נסייר בכפר הפולקלור סהונג אפ ובמערת הלבה מנג'נגול שהיא הארוכה מסוגה בעולם ומוגדרת כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. נמשיך אל ההר בעל צורת המכתש העגולה,שמופיע ברבות מן התמונות של ג'ג'ו. אם יאיר מזלנו נזכה לצפות בנשים הצוללות שכינוין "האניו", השולות צדפים ופירות ים ממעמקי הים ללא שימוש בבלוני חמצן (וזאת בהתאם למזג האוויר, מכיוון שהנשים אינן צוללות באם קר מדי באותו יום או באם הגאות גבוהה מדי). נבקר במפל צ'אנצ'ייאן (Cheonjiyeon) שעל פי האגדה מתרחצות תחתיו פיות מגן העדן, במצוקי ג'וסנגג'אולי (Jusangjeolli) הנראים כעמודי סלע בצורת משושים בגדלים שונים המזדקרים בדרמטיות מתוך הים. נצא להליכה קצרה באחד מהשבילים הרבים המקיפים את האי ונהנה מהאווירה והנופים המרשימים. לינה בג'ג'ו.

יום 16

סיאול (Seoul) בירת דרום קוריאה

הבוקר נשוב בטיסה לסיאול בירתה של דרום קוריאה. נבקר במוזיאון המלחמה השם דגש על מלחמת קוריאה שהתרחשה בתחילת שנות ה-50 של המאה הקודמת. נמשיך לסדנת הדגמה להכנת המאכל הלאומי קימצ'י (Kimchi). נבקר במרכז העיצוב (DDP), המהווה ציון דרך בתעשיית העיצוב הקוריאני, ועוצב על ידי האדריכלית בעלת השם הבינלאומי זהה חדיד. נסיים את היום בסיור ברחוב הקניות המפורסם מיודונג-דונג (Myeong-dong) ובשוק הלילה דונגדמון (Dongdaemun). ארוחת ערב ולינה בסיאול.

יום 17

מצעד יום ההולדת לבודהה בסיאול

נסייר בארמון המלך גיונגבוק (Gyeongbokgung) מתקופת שושלת ג'וסון (Joseon) הקונפוציאנית. נבקר במוזיאון הפולקלור הלאומי ונעלה לפסגת הר נאם-סאן (Namsan) ולראש מגדל סיאול (N Tower) המתנשא לגובה של כמעט 480 מטר מעל פני הים (כולל את גובה ההר), כדי להשקיף על העיר מנקודת מבטה של ציפור. נבקר בתוך מרחב משוחזר (Hanok Village) הנמצא למרגלות הר נמסאן (Namsan) וניקח טעימה של החיים המסורתיים תוך בריחה מחיי העיר ההומה של הזמנים המודרניים. הגן עם הביתן והבתים המסורתיים יוצרים אווירה שלווה ונועם. לעת ערב נצא להתרשם מאירועי יום הולדתו של בודהה, חגיגה לחייו ולהארתו של סידהרטה גוטאמה, מייסד הבודהיזם. חגיגת יום הולדתו של בודהה בדרום קוריאה מייצגת את ההשפעה של הבודהיזם על התרבות הדרום קוריאנית. קרוב לחמישית מאוכלוסיית דרום קוריאה היא  בודהיסטית, ועם זאת, יום הולדתו של בודהה מוכר כחג ציבורי. במהלך החגיגיות נערכות תהלוכות רבות בסיאול ובערים אחרות. במצעדים אלה יש לרוב רקדנים, מוסיקה ודרקונים מהלכים. יחד עם דרום קוריאה, יום הולדתו של בודהה נחגג במדינות שונות במזרח ובדרום מזרח אסיה. נקנח את הערב בארוחה במסעדת שף עטורת כוכב מישלן, המסכמת את הטיול לצפון ודרום קוריאה. לינה בסיאול.

יום 18

סיאול – תל-אביב

הבוקר נסיים את הטיול לצפון ודרום קוריאה ונצא לשדה התעופה. נעלה על טיסת צהריים לישראל דרך יעד מקשר. בשעות הערב המאוחרות ננחת בתל אביב.

  • טיול מקיף וייחודי לחצי האי הקוריאני (יום אחרי ליל הסדר)
  • ביקור בצפון ובדרום קוריאה; כולל אתריה המרכזיים והחשובים של כל אחת מהמדינות ובאזור המפורז שביניהן (בצד הצפון קוריאני)
  • השתתפות באירועי "יום השמש" בפיונגיאנג – יום ההולדת לקים איל סונג
  • מצעד יום ההולדת לבודהה בסיאול
  • מסעדת שף עטורת כוכב מישלן בסיאול
  • פנסיון מלא במהלך השהות בצפון קוריאה
  • חצי פנסיון במהלך השהות בדרום קוריאה

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

  • תוספת ליחיד בחדר: 1295 $


דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות – בינלאומיות בחברת איירופלוט במסלול ת"א-מוסקבה-בייג'ינג-סיאול-מוסקבה-ת"א. הגעה לצפון קוריאה בחברת התעופה הלאומית אייר קוריו במסלול בייג'ינג-פונגיאנג-בייג'ינג.
לינה: לינה בבתי המלון טובים לאורך כל הטיול, בצפון קוריאה במלונות הטובים בנמצא. (בקוריאה אין דירוג כוכבים למלונות).
תחבורה: נסיעה באוטובוס תיירים ממוזג ונוח.
כלכלה: בצפון קוריאה פנסיון מלא לאורך השהות. בדרום קוריאה חצי פנסיון ע"ב ארוחות בוקר וארוחה נוספת (צהריים/ערב) לרוב במסעדות מקומיות או בשווקים עם מבחר האוכל הקוריאני המסורתי והמגוון.
קבוצה: גודל הקבוצה 15-26 מטיילים.
מדריך ישראלי מצוות "אקו" – ד"ר רפי נצר יוביל את הטיול בעזרת צוות מקומי היכן שנדרש.
דמי כניסה וסיורים באתרים: כמפורט בתכנית.
מיסים מקומיים.
תשר לנותני שירות מקומיים.
דמי רישום וטיפול.
מפגש הכנה מפורט בארץ טרם היציאה.
ויזות לסין ולצפון קוריאה.

מחיר הטיול אינו כולל

ביטוח בריאות ומטען
ארוחות שאינן כלולות במסלול
שתייה בארוחות
הוצאות בעלות אופי אישי (כביסה, טלפונים, משקאות, ארוחות נוספות וכד').

לתשומת לבכם

אופי הטיול: צפון קוריאה - טיול עומק ראשוני למדינה מסוגרת, החושף את המטיילים לקומוניזם והחיים בצל שלטון היחיד של קים ג'ונג און. זהו טיול מרתק להרפתקנים אמתיים, שיזכו למסע מרתק לעולם אחר באמת. זוהי מדינה אשר עדיין אינה מפותחת דייה במתן שירותי תיירות. דרום קוריאה - טיול טבע, היסטוריה ואנתרופולוגיה מרתק בתנאים מקומיים טובים.
למידע בריאותי על הטיול לצפון ודרום קוריאה, יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
רמת בתי המלון, הכבישים ושירותי התיירות (בעיקר בצפון קוריאה) אינה בהכרח תואמת את הסטנדרט המערבי. אנו משתדלים לספק את השירותים הטובים בנמצא ויש לקחת זאת בחשבון כחלק מתנאי הטיול. הערה: בבתי מלון בקוריאה לא יהיה שירות נשיאת מזוודות. במידת האפשר מדריך הקבוצה והנהג יסייעו למטיילים בנשיאת הכבודה.
מסלול הטיול עובר בחלקו באזורים בעלי מאפיינים של עולם שלישי. על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא אתרים סגורים מפאת שיפוצים, מפולות, שינויי מועדים של אירועים וכיו"ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול במדינה זו.
יובהר כי המחירים הנקובים לעיל נכונים ליום ההרשמה. במידה ותחול עלייה הגבוהה מ -3% בשערי המטבע, במיסי הנמל או במיס הדלק יעודכנו מחירי הטיול בהתאם ותחול התוספת על הנוסע.
ייתכן ושעות הטיסות הבינלאומיות ישתנו, עדכונים נוספים בצמוד למועד היציאה לטיול.
ביקור באתרים מסוימים במהלך הטיול מותנה באישור מקומי. במידה ולא יתאפשר ביקור כפי שתוכנן מראש, למדריך הטיול תהיה הזכות לבחור תוכנית אלטרנטיבית לטובת ורווחת הנוסעים.
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים. תכנית הטיול כפופה לשינויים גם בהתאם לשיקול הדעת של המדריך ושל אקו טיולי שטח.
על כל מטייל להיות מצויד בדרכון בתוקף ל- 6 חודשים מיום היציאה.
חובה על המטיילים להצטייד בביטוח רפואי וביטוח נסיעות מתאימים לפני הנסיעה.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו, ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות. כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו".
מצב פוליטי - המצב הפוליטי האזורי עשוי להיות לעיתים בלתי צפוי. במידה ויהיה בו שינוי שלא יאפשר שילוב של שתי המדינות בטיול הנ"ל, נעשה את כל המאמצים להוציא את הטיול לפחות לאחת מן השתיים (גם אם יהיה צורך בשינוי קל של מסלול ותאריכים). על כל שינוי מסוג זה יגיע עדכון מראש בהתאם להנחיות משרד החוץ.

מספר נקודות המתייחסות לקוד ההתנהגות בצפון קוריאה

הנוסעים מתבקשים לכבד את המערכת החברתית הקוריאנית, התרבות ואורח החשיבה, מנהגי המקום והמסורת בצפון קוריאה.
הנוסעים מתבקשים לא להביא לצפון קוריאה פרסומים כלשהם (נייר או דיגיטלי) עם תמונות או פסל של מנהיגים צפון קוריאניים.
אין לחלק/למסור לקוריאנים המקומיים כל פרסומים על צפון קוריאה, שפורסמו בארצות המערב, וחומרים דתיים. כמו כן אין לשאת שום פרסומים/מידע הקשורים לדרום קוריאה.
נא לא לקחת עמכם חוברות (או מסלולים) עם תמונות או פסלים של מנהיגים צפון קוריאניים.
לידיעתכם, לכל התיירים בצפון קוריאה צריכים להתלוות מדריך/מלווה טיולים צפון קוריאניים, שאמורים לטפל בכל שאלה/בקשה/עניין שעולים במהלך הטיול.
כאשר אתם מצלמים, במיוחד אנשים מקומיים, יש לשאול את המדריכים הקוריאניים שלכם או את הקוריאנים המקומיים, אם אתה יכול לצלם תמונות (לבקש את רשותם). צילום תמונות של צוותים או מתקנים צבאיים אסורים ולכן נדרש לבקש את רשות המדריך לפני שמצלמים.
אנו ממליצים לבדוק את תמונות הטלפון והמצלמות, ולוודא שאין תמונות המכילות מידע רגיש בהמשך לדברים שצוינו לעיל.
מותר להביא טלפונים ניידים, מחשב או טאבלט, אבל אין אות או WiFi, מותר לקחת עדשת מצלמה אחת, אבל לא מומלץ לקחת עדשה ארוכה.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

טיול משפחות לקצ'קר בתורכיה

טרבזון, חוף הים השחור, תורכיה, השעה שמונה בערב. כיכר אתאטורק במרכז העיר שוקקת חיים. בין המון הטורקים […]

צפון הודו ולדאק – בין פסגות העולם

לא אחת אנחנו מסיימים טיול מופלא ומבטיחים לעצמנו שנחזור שוב לאותו המקום. למעשה זה כמעט ולא קורה, […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לצפון ודרום קוריאה בדגש פסטיבלים

טיולי תרבות וטבע

כולל אי האהבה הוולקני ג'ג'ו | 18 יום

הדפיסו שלחו שתפו