קוסטה ריקה

טיול לקוסטה ריקה

קוסטה ריקה נבדלת משאר מדינות דרום אמריקה במסורת הדמוקרטית היציבה שלה. היא המדינה הראשונה בעולם שביטלה את קיומו של הצבא ב- 1948, ומאז היא אינה מעורבת בשום סכסוך שהוא. במדינה זו, בולטת השמירה על זכויות האזרח והרווחה הסוציאלית, וגם מצבה הכלכלי משופר יחסית. לכאן הגיע קולומבוס בתחילת המאה ה-16, במסעו הרביעי והאחרון לאמריקה. הוא זה שהטביע למדינה זו את שמה- קוסטה ריקה, 'החוף העשיר', בגלל העושר המופגן שהציגו בפניו ראשי השבטים האינדיאנים שקיבלו אותו. אך למעשה, קוסטה ריקה היתה אזור שקשה לחיות בו, חסר משאבים טבעיים, ולכן גם האימפריות האצטקית והאינקה לא שלטו בו זמן רב. גם הקולוניות הספרדיות נחלו שם כישלון, וכל ההיסטוריה של קוסטה ריקה, שהיתה שונה מזו של שאר היבשת, הושפעה מעובדה זו. למרות הכל, ואולי בגלל, קוסטה ריקה הצליחה להשיג אורח חיים משופר. בנוסף לכך, קוסטה ריקה מציעה נוף טרופי עם תופעות טבע מרשימות: יערות גשם, הרי געש פעילים, לגונות ונהרות לצד חופים קאריביים מרהיבים.
יציאה מובטחת

טרק בקוסטה ריקה

טרקים

אל פלאי הטבע של מרכז אמריקה כולל טרק אל בוריטה וקורקובדו בהדרכת ארנון דטנר

קוסטה ריקה הממוקמת בין שני האוקיאנוסים ו – 2 יבשות נתברכה במגוון רחב של צמחיה וזאולוגיה ,החיים […]

14 יום

אין תאריכים כעת

טיול לקוסטה ריקה עם אקו טיולי שטח

בטיול לקוסטה ריקה, נבקר במפלי לה פז השוכנים למדרונותיו המיוערים של הר הגעש פואס. בראש הר הגעש נמצא הלוע הפעיל הגדול ביותר בעולם. נוכל לזהות אותו מרחוק מהאדים שהוא פולט באופן קבוע. נבקר בשמורת המים טורטוגרו שלחוף הים הקאריבי, ונשוט בסירה מהירה דרך נהרות ותעלות, מקום מושבם של תנינים, איגואנות, צבים, קופים ועוד. בסיום השיט נגיע לכפר טורטוגרו, שם צמחה מוסיקה הרגאיי. נצא לסיור לילי כדי לצפות בהטלה של צבי הים הירוקים. נבקר במטעי קקאו, ניחשף לתהליך ייצור השוקולד ונטעם סוגי שוקולד שונים. נתנסה בסנפלינג מפלי מים בשמורת יער עננים. נשחה בבריכות של מפלי פורטונה, ונתרחץ במעיינות חמים בלב צמחייה טרופית שופעת. נשוט בקיאקים באגם ארנל. נצא לסיור טרקטורים דרך גידולים מקומיים. נטייל בשמורת מונטה ורדה, המכונה 'יער הערפל' בגלל העצים הצפופים וירוקי העד, שעל צמרותיהם נחים עננים. נלך על גשרי עץ תלויים ביער, נעלה על רכבל המשקיף על האזור, ונתנסה בקנופי- הרפתקה של מעוף בין צמרות העצים.

טיול משפחות לקוסטה ריקה

באקו, ניתן לצאת לטיול משפחות לקוסטה ריקה בלבד, עם שפע של הרפתקאות וסוגי ספורט מהנים, וגם לצאת לטיול משולב עם המדינות השכנות.

טיולים מאורגנים למרכז אמריקה ולצפון אמריקה