טיול מאורגן ליפן

טיול חורף ליפן

בית מסורת לקדמה, כולל את פסטיבל הקרח באי הצפוני הוקאידו | 18 יום

טיול חורף ליפן, ארץ השמש העולה, הוא תערובת מרתקת של מפגש עם מסורת, הנשענת על היסטוריה עתיקת יומין, תרבות ייחודית ושיאים של טכנולוגיה מתקדמת. בטיול ליפן נעבור מסע בין ההיסטוריה המפוארת של קיוטו ונארה, ביקור חוויתי בנקודת ה-0 בהירושימה, דרך כפרי דייגים, בהם נשתמרה המסורת העתיקה, נופים געשיים ומעיינות חמים בשמורת האקונה, גנים יפנים מסורתיים, מקדשי זן ותיקים ופעילים, בצד מפעלים מודרניים. לקינוח נבקר באי הצפוני, הוקאידו, בתקופת פסטיבל הקרח הנערך בו מידי שנה.
בטיול ליפן נתנסה בכל אמצעי התחבורה הקיימים במדינה, טיסות פנים, מעבורות, ניסע באוטובוס פרטי ממוזג וברכבות מהירות, נהנה מהתחבורה הציבורית החדשנית במדינה. נלון במלונות מודרניים, בצד בתי אירוח יפנים מסורתיים, נבקר במקומות הקלאסיים ובחבלי ארץ בתוליים לתייר הישראלי.

מסלול הטיול

ימים 1-2

תל אביב - סיאול

נצא בטיסת לילה מתל אביב, דרך סיאול לאוסקה. עם ההגעה, העברה לבית המלון בקיוטו. לינה בקיוטו.

יום 3

קיוטו, מסע אל עברה המפואר של יפן

נתחיל את הטיול ליפן בקיוטו, עיר הבירה העתיקה, המשמרת מסורות של אלפי שנים. נבקר בהיכל מלכי הלוטוס (Sanjusangendo Hall), במקדש הבודהיסטי קיומיזו, פלא ארכיטקטורי. נמשיך אל גינקקוג'י (Ginkakuji) – מקדש הכסף. נגיע לפינות קסומות ונסתרות שיש לקיוטו להציע ונשתתף בטקס תה מסורתי. משם נמשיך לטיול בשביל הפילוסופים, המתפתל לאורכו של פלג מים. נמשיך את היום בסיור מרתק באזור גיון (Gion), רובע הגיישות. לינה בקיוטו.

יום 4

קיוטו ונארה

נתחיל את היום בביקור בשוק נישיקי (Nishiki), נמשיך אל מקדש הזן ריואנג'י (Ryoanji) וגן האבנים ה"יבש". נבקר במקדש הזהב קינקאקוג'י (Kinkakuji) והגנים שמסביבו. בצהריים נצא בנסיעה לנארה, הבירה הקדומה, נבקר בפארק האיילים, ובמקדשים טודאיג'י ( Todaiji) וקאסוגה (Kasuga). לעת ערב נשוב לקיוטו, למפגש מרגש ב"בית שלום", עם יפנים נוצרים אוהבי ישראל (המפגש מותנה באישור). לינה בקיוטו.

יום 5

הירושימה ומיאג'ימה

הבוקר נצא ברכבת המהירה אל הירושימה. עם ההגעה לעיר, נצא לביקור במפעל המכונית של מזדה, בו נקבל הצצה מרתקת לתעשיית הרכב היפנית (מותנה באישור). נמשיך אל פארק ומוזיאון השלום, המנציחים את סבלה של העיר הראשונה בעולם שנהרסה בפצצה גרעינית. ארוחת ערב ולינה בהירושימה.
*הערה: ביום זה המטען ישלח ישירות לאוסקה, יש צורך  להצטייד בתיק קטן ליומיים.

יום 6

מיאג'ימה, אוסאקה המודרנית

לאחר ארוחת הבוקר, נפליג במעבורת אל האי מיאג'ימה (Miyajim), משכן אלי השינטו. נטייל באי ובמקדשיו, כולל מקדש איצוקושימה (Itsukushima) שעל שפת הים. נשוב אל הירושימה וממנה ברכבת המהירה לאוסאקה. נבקר בטירת אוסקה, בנאמבה (Namba) ושינשאיבאשי (Shinsaibashi), הידועים כאזורי בילוי של העיר, עם מגוון מסעדות, אווירה חגיגית, חנויות וצבעוניות אוריינטלית. לסיום הטיול נעלה לתצפית לילית על העיר, מגורד השחקים אומדה (Umeda). לינה באוסאקה.

יום 7

צורוגה, קנאזוואה

הבוקר נתחיל בנסיעה צפונה. ראשית נבקר בעיר הנמל צורוגה, אליה הגיעו אלפי פליטים יהודים, ניצולי שואה, במהלך מלחמת העולם השניה. נבקר במוזיאון האנושות החשוב, המספר את סיפורו של הקונסול היפני סוגיהארה ואת סיפורם של הניצולים. נמשיך לארוחת צהריים מעשה ידינו בסדנה להכנת אטריות כוסמת, המכונות סובה (Soba). לאחר ארוחת הצהריים, נמשיך בנסיעה צפונה אל קנאזוואה. נבקר בקנרוקואן (Kenrokuen), הגן היפני שהוכתר ליפה ביותר במדינה, נמשיך לנומורה (Nomura), רובע הסמוראים, שם נבקר בבית משפחת סמוראי שנשתמר, נלמד איך חיו הסמוראים ונצפה בגן המקסים בחצר. לינה בקנאזוואה.

יום 8

קנאזוואה וסביבתה

את הבוקר נפתח בביקור בשוק המקומי, ממנו נמשיך לרובע הגיישות, עם בתי העץ העתיקים. ברובע זה נראה עבודות יד עם עלי זהב, התעשייה המפורסמת ביותר של העיר קאנאזוואה, נתנסה בעצמנו בהכנת העלים. לאחר ארוחת הצהריים, נצא מקנאזוואה, לסיור בשדות האורז הרבים המקיפים אותה. לעת ערב נשוב לקנאזוואה.

יום 9

שירהקווגו, טאקאיימה

נצא בנסיעה, באזור ההררי היפה, אל מרכז יפן והאלפים היפניים. נבקר בכפר שיראקוואגו ונכיר את בית המגורים המסורתי, עם גג הקש המיוחד של משפחת וודה (Wada). נמשיך בנסיעה, דרך נקודות תצפית מרהיבות אל טאקאיימה. עם ההגעה, נצא להכיר את העיר המקסימה ואת מרכזה העתיק. נבקר במוזיאון המקומי ונראה את תצוגת הבמות היפות המשתתפות בפסטיבל הסתיו והאביב המקומי, הנחשב לבין שלושת היפים ביפן. לינה בטאקאיימה.

יום 10

מאטסומוטו, אגם קוואגוצ'י

אנו ממשיכים בנסיעה, בלב האלפים היפניים, אל מאטסומוטו. עם ההגעה למאטסומוטו נבקר בטירה הנחשבת לאחת היפות ביפן וברחוב נאקאמאצ'י (Nakamachi), שבו נחווה את האווירה המסורתית ונראה מבנים עתיקים אשר נשתמרו היטב. נמשיך בנסיעה אל אגם קוואגוצ'י, השוכן למרגלות ההר פוג'י, הר הגעש המפורסם ביותר במדינה. נבקר במוזיאון קובוטה איצ'יקו, המציג את תהליך ייצור וצביעת הקימונו, הלבוש המסורתי היפני. לינה על שפת האגם.

יום 11

האקונה, קמאקורה

בבוקר ניסע אל האקונה (Hakone), השוכנת על שפת אגם אשי, בתוך לוע געשי כבוי ובאזור המשופע במעיינות חמים. נבקר במוזיאון הפתוח לפיסול מודרני, נעלה ברכבל, מעל העמק הגעשי אווקודאני (Owakudani), נשוט בספינה על אגם אשי. לאחר ארוחת הצהריים, ניסע אל קמאקורה, בירתה המנהלתית של יפן במאה ה-12. נבקר במקדשים המרכזיים (בעיר קיימים למעלה מ-80 מקדשים) ובפסל הבודהה המאובן, השני בגודלו ביפן. לאחר הביקור נמשיך אל מלוננו בטוקיו. לינה בטוקיו.

ימים 12-13

טוקיו

יומיים מלאים בטוקיו, מטרופולין דינאמי מהפנט. נשלב בין המודרני להיסטורי, נכיר מקרוב את הבירה היפנית ואת תושביה. נבקר במקדש השינטו המרכזי של טוקיו – מייג'י, ונמשיך להאראג'וקו  – מרכז הבילוי התוסס של צעירי טוקיו. נבקר ברובע האופנה והמותגים – אומוטסאנדו, ברובע החלונות האדומים היפני – קאבוקיצ'ו. נטייל גם ברובע אסאקוסה (Asakusa), ונבקר במקדש הבודהיסטי אסאקוסה קאנון, פארק אואנו וברחוב אמיוקו. נבקר בשוק הדגים המקומי, שעד לאחרונה נערכו בו מכירות פומביות של דגי ענק, שהעלו ברשתם הדייגים (המכירות עדיין נערכות במקום, אך הממשלה אינה מאשרת ביקור תיירים). נבקר בארמון המלכותי. נמשיך אל רובע היוקרה, גינזה ומרכז הכנסים המודרני – הפורום. עוד נלמד על חידושים של עולם הטכנולוגיה היפני במרכז אקיהיברה (Akihabara). בערבים נצא להכיר את מנהגיהם של המקומיים, ערב קריוקי וערב של סיור ברובעים הצבעוניים של העיר.לינה בטוקיו.

יום 14

הוקאידו, פסטיבל הקרח

הבוקר נצא אל הפרק האחרון בטיולנו ליפן – האי הוקאידו. ניסע לשדה התעופה הנדה בטוקיו וממנו בטיסה, אל האי הוקאידו, האי השני בגודלו ביפן, המהווה כחמישית משטחה של יפן. האי יושב על ידי היפנים בשלב מאוחר יחסית, ואין בו מאפיינים של יפן המסורתית, כמו האדריכלות היפנית, המנהגים והמסורת. אין בו כמעט מקדשים או שדות אורז, המאפיינים את האי המרכזי הונשו. האי מציע למטייל מגוון שמורות טבע, הרי געש ושדות לוונדר. עם הנחיתה באי, ניסע דרומה אל אגם שיקוצו, הנמצא דרומית לסאפורו. ניקח חלק בחגיגות פסטיבל הקרח סביב האגם, מגוון רחב של מיצגי קרח בליווי תאורה מרהיבה. אחר הצהריים ניסע אל נובוריבאטסו (NOBORIBETSU), הממוקמת דרומית לאגם, על שפת האוקיינוס, להתחמם במעיינות החמים ולארוחת ערב ולינה במלוננו.

יום 15

שיראווי, טוקשיגווה

הבוקר נתחיל בביקור ב"עמק הגיהנום", הסמוך לנובוריבאטסו. העמק הוא מקור הזרימה מהר הגעש אל המעיינות החמים. נפלטים ממנו אדים, זרמי גופרית והוא שופע פעילות וולקנית "שקטה". נמשיך אל הכפר שיראווי (SHIRAOI), שהינו כפר מוזיאון, המציג את חייהם של בני האיינו (Ainu), ילידי צפון יפן. כל בית מדגים היבטים שונים של התרבות ואורח החיים של בני האיינו. נהנה ממופע מקומי של בני האיינו, ונאכל ארוחת צהריים בשוק המקומי. אחרי ארוחת הצהריים ניסע מזרחה, למרכז האי הוקאידו, אל טוקשיגווה. עם ההגעה נתמקם במלון, נאכל ארוחת ערב ונצא לאירועי הערב, המשלבים אור וקרח – סאירינקה.

יום 16

אסאהיקאווה (Asahikawa)

נצא בנסיעה של כשלוש שעות לאסהיקאווה, בה מתקיים אחד  מהפסטיבלים המפורסמים ביפן. הפסטיבל ידוע ביצירות הקרח האומנותיות ובמופעי לייזר מרהיבים. עם ההגעה נבקר ב"כפר" הראמן (אטריות מקומיות), מתחם שלם המוקדש כולו לאטריות המקומיות. אחר הצהריים ובערב נחווה את הפסטיבל, יחד עם תושבי המקום וניקח חלק פעיל במגוון רב של אטרקציות המוצעות למבקרים. לינה באסהיקאווה.

יום 17

סאפורו

הבוקר ניסע מערבה אל סאפורו, העיר הגדולה באי. נבקר בפארק ומוזיאון הבירה (סאפורו הינה הבירה הנפוצה ביותר ביפן), נעלה לתצפית ממגדל הטלוויזיה של העיר. נמשיך לביקור בפארק האולימפי, אשר אירח בשנת 1972 את משחקי החורף. אחר הצהריים ניקח חלק בפסטיבל הקרח של סאפורו. לינה בסאפורו.

יום 18

בחזרה לישראל

טיסת בוקר, של חברת קוריאן מסאפורו, דרך סיאול, לתל אביב. נחיתה בתל אביב בשעות הערב.

 

>>> לטיולים נוספים ליפן – הקליקו כאן <<<

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

חודש משוער לצאת הטיול הבא:
ספטמבר 2017

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.



דגשים מיוחדים

הטיול כולל

טיסות בינלאומיות בחברת קוריאן אייר, וטיסות פנים כמפורט בתכנית.
תחבורה, לינה, כלכלה (חצי פנסיון) וצוות כמפורט.
כניסות לאתרים וסיורים כמפורט.
תשר לנותני השירותים המקומיים.
דמי טיפול.

הטיול אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען.
הוצאות אישיות.
שתייה וארוחות שאינן כלולות.
תשר למדריך הישראלי.
תוספת ליחיד בחדר.

לתשומת ליבכם

אופי הטיול: טיול היסטורי ואנתרופולוגי מרתק, המשלב נופי טבע מרהיבים בתנאים מקומיים מעולים. מסע בו ישנה אפשרות לחוות תרבות שונה ומרתקת.
טיול זה הינו טיול בדגש חווית החורף היפנית. מזג האוויר צפוי להיות קר מאוד, אף מתחת לאפס.
תחבורה: נסיעה באוטובוס ממוזג בהתאם לגודל הקבוצה, בתחבורה ציבורית ורכבות מהירות.
כלכלה: חצי פנסיון - בכל יום ארוחת בוקר בבית המלון וארוחה נוספת בהתאם למסלול הטיול.
לינה: בבתי מלון מקבילים לדרגה 4* ו-5*, לילה באירוח יפני מסורתי.
קבוצה: 16-26 מטיילים, מדריך מקומי דובר אנגלית, מדריך ישראלי מצוות "אקו".
ביקור באתרים מסוימים במהלך הטיול מותנה באישור מקומי. במידה ולא יתאפשר ביקור כפי שתוכנן מראש, למדריך הטיול תהיה הזכות לבחור תכנית אלטרנטיבית לטובת ורווחת הנוסעים.
ייתכן ושעות הטיסות הבינלאומיות ישתנו, עדכונים נוספים בצמוד למועד היציאה לטיול.
מחיר הטיול מושפע משירותי קרקע המשולמים במטבע מקומי, על-פי ערך של 122JPY = 1$ (נובמבר 2015). במידה והמטבע המקומי יחזק/ייחלש לעומת הדולר ב 3% או יותר, ישתנה המחיר בהתאם. (תחול תוספת/קיזוז מחיר על שירותי הקרקע המשולמים במטבע המקומי בלבד על הנוסעים).
מיסי הנמל הדלק והיטלי בטחון נכונים ליולי 2015, בכל מקרה של שינוי, זה יחול על הנוסעים.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

עונת השלכת ביפן "העלים האדומים"

ביקור ביפן בעונת הסתו עשוי לחלץ קריאות התפעלות גם מפי הציניקנים שבינינו. לדעתי זו העונה היפה ביותר […]

למה ביפן אוהבים דברים מגעילים?

מיומנה של מורה לאנגלית ביפן אחרי ימים רבים של תהיה בנוגע לשאלה מה גורם ליפנים לאהוב דברים […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול חורף ליפן

בית מסורת לקדמה, כולל את פסטיבל הקרח באי הצפוני הוקאידו | 18 יום