טיול לאיסלנד

טיולי תרבות וטבע

כולל שייט לאיי ווסטמן וחציית האי מדרום לצפון ב"דרך קיולור" בנוף קרחונים קדום | 15 יום

כולל ביקור בהר הגעש הפעיל ברייקנס

איסלנד, "ארץ הקרח והאש" הנושקת אל החוג הארקטי, עשירה באתרי טבע הכוללים מרחבי פרא עטורי קרחונים, אגמים ומעיינות חמים, מפלי מים שוצפים, גייזרים, הרי געש פעילים, פסגות הרים מושלגות ומדבריות לבה נרחבים. לאיסלנד היסטוריה מרתקת של מתיישבים ויקינגים וסיפורי הסאגות האיסלנדיות המהוות מורשת תרבותית. שפע של עופות ויונקים ימיים חיים באוקיינוס המקיף אותה, לצד חוות חקלאיות וערים מודרניות ומרשימות. הטיול לאיסלנד הוא מסע מרתק אל ארץ בה הטבע עדיין לא אמר את המילה האחרונה...

מסלול הטיול

יום 1

תל אביב - ריקיאויק

נמריא בשעות אחר הצהרים בטיסה דרך יעד ביניים אל עיר הבירה של איסלנד ריקיאוויק (Reykjavík). לאחר הנחיתה, העברה למלוננו באזור רייקיאוויק ללינה.

יום 2

"מעגל הזהב": שמורת ת'ינגוואליר – גולפוס

הבוקר נצא לאזור "מעגל הזהב" (Golden Circle). נסייר בפארק הלאומי ת'ינגוואליר (Pingvellir), אתר מורשת עולמית והאתר ההיסטורי המשמעותי ביותר באיסלנד, בו נוסד בשנת 930 לספירה האלתינג, הפרלמנט הראשון בעולם. נבקר במפלי גולפוס (Gullfoss), המכונים "מפלי הזהב", שם צונח נהר Hvita הגועש מגובה של 32 מטרים, לקניון מרשים. ובהמשך נגיע אל הגייזר (Geysir) המפורסם שמימיו המתפרצים לגובה כל כמה דקות, הקנו את השם העולמי לתופעה זו. ארוחת ערב ולינה באזור גולפוס/פלודיר.

יום 3

חציית האי מדרום לצפון ב"דרך קיולור" ההיסטורית – אקוריירי

יום מיוחד אשר לא קיים במסלולים הנפוצים לטיולים לאיסלנד. חוויה מיוחדת במינה בדרך שכמעט ולא נוסעים בה. יום זה יוקדש לחציית האי מדרום לצפון  דרך רמות הלבה הפראיות של מרכז האי. הדרך ההררית נקראת "דרך קיולור" (Kjölur); המתחילה בדרום איסלנד ליד האויקאדאלור לא רחוק ממפל גולפוס ומסתיימת בצפון ליד העיירה בלונדהוס. הדרך עוברת בין שני קרחונים מרשימים Langjökull ו- Hofsjökull. נעבור דרך בקווראווליר (Hveravellir), אזור גיאותרמי יפיפייה וייחודי, שם נוכל לטבול במי המעיינות החמים הנובעים ישירות מן האדמה. נמשיך בנסיעה בנוף פראי יוצא דופן עד לחוות בתי הדשא של גלאומבר (Glaumbear) בה נלמד על צורת ההתיישבות האיסלנדית הטיפוסית. נסיים את היום בעיר אקוריירי (Akureyri) "בירת הצפון" ללינה וארוחת ערב.

יום 4

צפון איסלנד: אגם מיוואטן – גודפוס – רחצה ב"לגונה הכחולה של הצפון"

היום יוקדש לאזור אגם מיוואטן (Mývatn). זהו האגם הרביעי בגודלו באיסלנד הממוקם באזור של פעילות געשית בצפון איסלנד ונחשב לאחד הפעילים בעולם. נבקר במפל גודפוס (Goðafoss) העוצמתי, המהווה חלק בלתי נפרד מההיסטוריה המרתקת של העם האיסלנדי. נבקר בדימובורגיר (Dimmuborgir) ובנמסקארד (Námaskarð), נראה מעיינות חמים, בוץ מבעבע ורותח וסדקי לבה המעלים עשן. נגיע להר הגעש קרפלה שבלועו שוכן אגם קטן ותכול ומסביבו שדה לבה עצום שהתפרץ זה לא מכבר ומשמש כיום כבסיס למפעל גאותרמי ענק. נסיים את היום ב"לגונה הכחולה של הצפון" (Mývatn Nature Baths) שם נרחץ בבריכות גיאותרמיות טבעיות ונצפה אל נוף מרהיב. לינה וארוחת ערב באזור אגם מיוואטן.

יום 5

הוסאביק – מפל דטיפוס – אגם מיוואטן

הבוקר ניסע אל עיירת הדייג הקסומה והיפה הוסאוויק (Húsavík) בצפון איסלנד. העיר על בתיה הצבעוניים הנושקים לים והפסגות עטורות השלג המשקיפות מכל עבר, היתה בעבר למרכז צייד הלוויתנים באיסלנד, נסייר בעיר הצופה על הנמל ונבקר במוזאון מקומי אשר מספר את סיפור הלוויתנים באזור. נמשיך בנסיעה דרך חצי האי טיורנס (Tjörnes Peninsula) אל קניון אסבירגי (Ásbyrgi) שצורתו דומה לפרסת ענק הסוגרת על עמק מיוחד נסיים את היום עם ביקור במפל דטיפוס (Dettifoss) הפראי והעוצמתי, מפל בעל כוח הזרימה החזק ביותר בכל אירופה. לקראת ערב חזרה למלון לארוחת ערב ולינה.

יום 6

קלדרת אסקיה – אגילסטאדיר, בירת מזרח איסלנד

הבוקר ניסע בדרכי עפר דרך שדות לבה שוממים אל הר הרדוברייד (Herðubreið) המתנשא בגאון מעל מישורי הלבה של מרכז האי, נעצור בנווה מדבר מרהיב המכונה Herðubreiðarlindir, נחצה נחלים זורמים, נחלוף על פני שרשרת ההרים Dyngjufjöll ונבקר בלוע הדרקון (Drekagil gorge). לבסוף נגיע להר הגעש אסקיה (Askja) הממוקם צפונית לקרחון ואטנאיוקוטל. נצא להליכה מישורית אל לוע הר הגעש, זרוע תלים געשיים קטנים וסלעי בזלת ובתוכו אגם שנוצר והתמלא מים שצבעם טורקיז, נחזה במראה מרהיב של האגם ובסמוך לאגם נוכל לראות מכתש נוסף המכונה "ויטי" (Viti), לוע קטנטן שבתוכו אגם מי גופרית חמים. נסיים את היום בנסיעה בדרך הררית יפה אל אגילסטדיר (Egilsstaroir), בצפון הפיורדים המזרחיים, לרגלות אגם לוגורין (Logurinn). לקראת ערב נגיע למלוננו באזור לארוחת ערב ולינה.

***הערה – הביקור באסקייה מותנה בתנאי מזג האוויר (הליכה במישור לרוב מושלג, של כ- 2.5 שעות לכיוון). באם הביקור לא יתאפשר בשל תנאי מזג אוויר, יערכו סיורים אחרים באזור.

יום 7

הפיורדים המזרחיים: מפל הנגיפוס וליטליינספוס – הופן

הבוקר נחל בנסיעה בכביש העקלקל לחופי הפיורדים המזרחיים דרך מפותלת בין הרים בעלי מדרונות תלולים ומהעתיקים באיסלנד. נעצור לתצפית באגם לאגארפליוט (Lagarfljót Lake). נמשיך למפל הנגיפוס (Hengifoss) המכונה "המפל הנטוי"; השני בגובהו באי ומתנשא לגובה של כ- 120 מטרים. שכבות הלבה השלישוניות המעטרות את הקירות שמשני צדדי המפל מעניקות לנוף מראה אדמדם ומיוחד. נלך במסלול הליכה שמוביל אל המפל ועובר גם דרך מפל נוסף וקטן יותר, הנקרא ליטליינספוס (Lítlanesfoss). המסלול הינו בדרגת קושי בינונית וייקח כשעתיים להגיע אל המפל וחזרה (לא חובה למתקשים). נגיע אל כפר הדייגים Fáskrúðsfjörður המזוהה עם הדייגים הצרפתים. נמשיך אל כפר הדייגים היפה דג'ופיווגור (Djupivugur), שם נבקר במוזיאון האבנים והמינרליים של פטרה המציג את אוסף ביצי האבן הייחודי שבו ולקראת ערב נגיע למלוננו שבאזור הופן (Höfn) לארוחת ערב ולינה.

יום 8

רכיבה על אופנועי שלג ושייט בלגונה הקרחונית – שמורת הטבע סקאפטפל

יום חוויתי מדהים לפנינו. בשעות הבוקר, באמצעות רכב ייעודי, נעלה אל  הקרחון הענק והמרשים ואטנאיוקול (Vatnajokull). במרכז ההצטיידות שבמרום הקרחון, נקבל ציוד מיוחד לרכיבה (קסדה, כפפות, סרבל ומגפי גומי) ולאחר התארגנות קצרה נצא רכובים על גבי אופנועי השלג להרפתקה של כשעה במרחבי השלג האינסופיים. בהמשך נגיע אל הלגונה הקרחונית יוקולסורלון (Jökulsárlón) הנמצאת בחלקו הדרומי של קרחון ואטנאיוקול. כדי להכיר מקרוב את הלגונה המדהימה, נשוט ברכב אמפיבי מיוחד בין הקרחונים הצפים, נהנה מהשקט והיופי הנדיר, נחזה בנציבי קרח המתנתקים מן הקרחון הגדול ושטים לאיטם לעבר הים הפתוח. נסיים את היום בשמורת הטבע המיוחדת סקאפטפל ((Skafteffel המציעה נופים מרהיבים של הרים, דיונות בצבעי אפור שחור שנוצרו מסחף של קרחונים ואפר געשי, מפלי מים, תצפיות נוף וקניונים עמוקים. לקראת ערב נגיע למלוננו שבאזור קירקיובאיארקלאוסטור (Kirkjubæjarklaustur) לארוחת ערב ולינה.

יום 9

שמורת הר הגעש לאקאגיגאר (Lakagígar)

היום יוקדש לאזור שמורת הטבע לאקי (Laki); המכתשים של לאקי הם תוצאה של הרס וחורבן עצומים שהתרחשו באיסלנד בשנת 1783: התפרצות וולקנית שנמשכה כ- 8 חודשים. האסון היה בקנה מידה עולמי ותוצאותיו היו הרג רבבות אנשים, בעלי חיים והרס לרכוש רב. ההר, שפסגתו בגובה של 818 מטר מספק תצפיות מרהיבות על הסביבה הגעשית שמסביבו ורק כשעומדים פעורי פה לנוכח המכתשים ושאריות האפר הוולקני מבינים את גודל האסון. נטייל בין הלועות ונתרשם ממראות הטבע. נמשיך למלוננו באזור העיירה ויק (Vik) לארוחת ערב ולינה.

יום 10

שמורת לנדמנלאוגר – "ארץ הצבעים"

נתחיל את היום בנסיעה בדרך Fjallabak הנחשבת לאחת היפות באיסלנד ושיאה בשמורת ההרים הצבעוניים של לנדמנלאוגר. ניסע דרך בקע אלדג'ה, עמק שנוצר על ידי זרימת לבה ונחשב לתופעה טבעית ייחודית ומרשימה (הקניון הוולקני הגדול בעולם). נמשיך בדרך עפר מרתקת אל מרכז האי לכיוון שמורת לנדמנלאוגר (Landmannalaugar), אזור מרתק ועשיר בניגודים: רכסי הרים עשויים מריאוליט (סלע וולקני הדומה לגרניט) מחורצים בפסים שחורים של אפר וולקני, פסגות ססגוניות בצבעים אדום, ירוק, כתום וצהוב, שדות לבה רחבי ידיים וסילוני קיטור הפורצים מסדקים בקרקע ומפה קיבלה השמורה את הכינוי "ארץ הצבעים". נצא לסיור רגלי בשמורה ונצפה בנופים הגעשיים שעולים מהם אדי קיטור. המסלול עובר דרך מגוון רחב של קניונים, עמקים ורכסי לבה שחורה כאשר מעל כולם משקיף הר הגעש הקלה אשר זכור בהתפרצותו האחרונה בשנת 2000. בסיום הסיור העברה למלון באזור העיירה הלה (Hella), בו נאכל ארוחות ערב ונלון ב-3 הלילות הבאים בטיול.

יום 11

החוף הדרומי: מפלים, מצוקי ים בדירהוליי ושמורת עמק ת'ורסמורק

נפתח את יומנו עם ביקור בשני מפלים יפיפיים הניזונים ממימי הפשרת הקרחונים: מפל סליילנדפוס (Seljalandfoss) סקוגפוס (Skogafoss). נמשיך משם בנסיעה לאורך החוף הדרומי לסיור במצוקי דירהוליי (Dyrhólaey) וויק (Vik); הנקודה הדרומית ביותר באיסלנד ומקום קינון של מושבות ציפורים רבות. נסיים את היום באחת משמורות הטבע הייחודיות בלב האי: שמורת עמק ת'ורסמורק (Þórsmörk nature reserve); המכונה "היער של תור", על שמו של תור אל הרעם במיתולוגיה הנורדית. השמורה נחשבת לאחת הפנינים של דרום איסלנד בה נפגשים נקרות וקניונים, נחלי מים ומצוקי טוף תחת פסגות הרים וקרחונים מרשימים בהרמוניה של טבע. לפנות ערב נשוב למלוננו לארוחת ערב ולינה.

יום 12

דרום מערב איסלנד: שייט לאיי ווסטמן, "פומפיי של הצפון"

נקדיש את היום לאיי וסטמאנאאיאר/ווסטמן (Vestmannaejar) – ארכיפלג איים ואיונים הכולל 14 איים געשיים המיתמרים בצורות מרהיבות מתוך האוקיינוס. עם ההגעה לנמל, נצא בשייט לאי המיושב היחידי היימאי (Heimaey) אשר ב- 1973 התפרץ בו הר געש שכיסה חלק מבתי הכפר ואיים להחריב את המפרץ הטבעי ומעגן סירות הדייג. נצא לסיור באתר החפירות "פומפיי של הצפון" הממחיש בצורה מדהימה את ממדי ההרס של העיר ובתיה. נבקר במוזיאון הייחודי שבאי המסביר בצורה מופלאה אודות התפרצות הר הגעש באי, נראה בעלי כנף רבים ובניהם מושבות גדולות של תוכוני ים (פאפינים) שמהווים את הסמל של איי ווסטמן, בסיומו של היום, הפלגה חזרה אל האי האיסלנדי וחזרה למלוננו לארוחת ערב ולינה.

יום 13

רייקיאוויק בירת איסלנד

הבוקר נמשיך אל ריקיאוויק (Reykjavík), נסייר להנאתנו ברחובות העיר הציורית, נבקר בכנסיית הדלגרים הגדולה ביותר ברייקיאוויק, נערוך תצפית על העיר מגבעת פרלאן המפורסמת, בהמשך נגיע אל היכל התרבות החדש "הארפה" שהינה התוספת המשמעותית ביותר לנוף של העיר. לינה וארוחת ערב מסכמת במסעדה בריקיאוויק.

ימים 14-15

חצי האי רייקנס - טיסת לילה חזרה ארצה

את יומנו האחרון באי האיסלנדי נקדיש לחצי האי רייקנס Reykjanes מדרום מערב לרייקיאוויק, שם התפרץ לאחרונה הר הגעש באזור  Fagradalsfjall. מותנה בתנאי השטח והבטיחות באזור ההתפרצות, נצפה על זרימת הלבה שמשנה את תוואי השטח ונבין מדוע קרוי האי ארץ הקרח והאש. נמשיך ונסייר בחצי האי רייקנס בין כפרי הדייגים ושמורת הטבע הגיאותרמית Krýsuvík ונצפה על אגם Klefarvatn. בסיומו של יום הטיול, נחזור לרייקיאוויק ונאכל ארוחת ערב מסכמת לטיול הנהדר. העברה לשדה התעופה הבינלאומי של איסלנד Keflavik ממנו נמריא חזרה דרך יעד ביניים חזרה לתל אביב. נחיתה ביום ה-15 בשעות אחר הצהריים.

איסלנד
  • כולל בקור בהר הגעש הפעיל ברייקנס
  • חציית האי ב"דרך קיולור" המרהיבה בנוף קרחונים קדום.
  • רכיבה על אופנועי שלג ושייט בלגונה הקרחונית.
  • רחצה במרחצאות הגאותרמיים במיוואטן, הלגונה הכחולה של ה"צפון"
  • ביקור בחצי האי רייקאנס
  • ארוחת ערב במסעדה מקומית
  • ביקור באי ווסטמן
  • ביקור בשלל המפלים המרהיבים של איסלנד
  • סיור באתרים שמסביב לאגם מיוואטן
  • כניסה לעומק השטח באוטובוס 4X4
  • טיסות בחברות תעופה סדירות

רוצים לקבל עוד פרטים על הטיול?


תאריכי יציאה ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה מדריך מחיר לאדם בחדר לשניים הנחת רישום מוקדם הערות הרשמה
טיול מיסי נמל מחיר כולל
10/07/2024 24/07/2024 גיל יניב €7,878 €102 €7,980 €170 הנחה לנרשמים עד 02/04/2024
€100 הנחה לנרשמים עד 06/05/2024
16/08/2024 30/08/2024 ד"ר גלעד (גילי) חסקין €7,878 €102 €7,980 €170 הנחה לנרשמים עד 16/04/2024
€100 הנחה לנרשמים עד 01/06/2024

תוספת יחיד בחדר: 1890 יורו



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות: טיסות סדירות של חברת התעופה "לופטהנזה" ו"סוויס".
לינה: מלונות ברמת תיירות טובה, בחייק הטבע, באזורים כפריים. חדרים לשניים עם מקלחות ושירותים צמודים.
מלונות בדרגת תיירות הטובה בנמצא, באזורי טיול זה אינם מקבילים לסטנדרט של מלונות 3/4 כוכבים במדינה מערבית והם בעלי אופי פשוט יותר מן המקובל. יש לקחת זאת בחשבון כחלק מתנאי הטיול.
תחבורה: אוטובוס היילנדר בעל עבירות גבוהה בשטח.
שייט: בלגונה הקרחונית ובאיי ווסטמן
כלכלה: חצי פנסיון לאורך כל הטיול.
קבוצה: גודל הקבוצה כ 14-25 נוסעים.
מדריך ישראלי מצוות "אקו" יוביל את הטיול בעזרת צוות מקומי היכן שנדרש.
דמי כניסה וסיורים באתרים: כמפורט בתכנית .
מיסים מקומיים.
תשר לנותני שירות מקומיים.
דמי רישום וטיפול.
מפגש קבוצה.

מחיר הטיול אינו כולל

בדיקות קורונה ע"פ הנדרש
שירותי סבלות
ביטוח בריאות (וביטוח ביטול), ביטוח מטען וציוד צילום.
הוצאות בעלות אופי אישי (כביסה, טלפונים, ארוחות נוספות וכד')
ארוחות צהריים.
שתייה בארוחות/משקאות אלכוהוליים
טיפ למדריך הישראלי

לתשומת ליבכם

אופי הטיול: הטיול לאיסלנד שעיקרו טבע מיועד לאוהבי לכת, עם דגש על נסיעה בדרכי עפר בשטח, חציית נחלים וסיורים בשמורות הטבע בלב האי. נגיע אל אזורים שמעבר למסלול הטיול התיירותי הרגיל ונטייל באתרי טבע מרהיבים.
הטיול כולל נסיעות רבות בדרכי עפר בלב האי וכן קטעי הליכה בשטח – מסלולי ההליכה יותאמו לאופי הקבוצה (מדרגת קושי קל – קשה).
למרות היותה מדינה מערבית, איסלנד היא מדינה בעלת אופי כפרי והמלונות הם בהתאם. לחלקם אין מעליות, האוכל פשוט יותר ולא מקובל להעסיק שם סבלים.
למידע בריאותי על הטיול לאיסלנד, יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
מזג האוויר באיסלנד, בתקופה זו עלול להיות בלתי צפוי; עם גשמים ורוחות חזקות ועקב כך, ייתכן ונידרש לבצע שינויים במסלול הטיול המתוכנן. במידת הצורך מדריך הטיול יידע למצוא את האלטרנטיבה הראויה ביותר לטובת ורווחת הנוסעים.
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים באתרים.
יתכן ומקומות הלינה ישתנו בהתאם לזמן האישור הסופי של הקבוצה, רשימת בתי מלון סופית תועבר לנוסעים לפני היציאה.
יובהר כי המחירים הנקובים לעיל נכונים ליום ההרשמה. במידה ותחול עלייה הגבוהה מ -3% בשערי המטבע, במיסי הנמל או במיס הדלק יעודכנו מחירי הטיול בהתאם ותחול התוספת על הנוסע.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות.
כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו טיולי שטח".
נחיתה ביום 15 ולכן יש לעשות ביטוח ל- 15 ימים. ניתן לקבל הצעה לביטוח הטיול דרך סוכן הביטוח שלנו שמציע פוליסות ביטוח ללקוחותינו – 4 חודשים (120 ימים) טרם היציאה.

מדריך הטיול בתאריך 10-24/07/24 גיל יניב:

מתכנן עירוני וסביבתי, סמנכ"ל המשרד להגנת הסביבה לשעבר, מטייל, לומד ומדריך כ-25 שנים בטיולי שטח ומסלולי תרבות וטבע ביעדים רבים באסיה, האיים הקנריים, אוקיאניה, איסלנד, צפון אירופה, ארצות הבלקן, הקווקז ואגן הים התיכון. מתגורר עם משפחתו במושב רמת רזיאל.

מדריך הטיול בתאריך 16-30/08/24 גילי חסקין:

איש העולם הגדול, אוהב אדם וספר, יליד כפר ביל"ו (1957). דוקטור ללימודי ארץ-ישראל באוניברסיטת חיפה ומורה דרך מוסמך. טייל ותיק עם ניסיון תרמילאי ברחבי העולם. מדריך טיולים בחו"ל כולל איסלנד, בעיקר בארצות אקזוטיות, בעל ניסיון רב בהרצאות במכללות, במכונים פרטיים ובקורסים למלווי קבוצות. הגיש פינות ברדיו. כתב וצלם במגזינים "מסע אחר" ו"טבע הדברים".
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

משחקי הכס באיסלנד, כשפנטזיה ומציאות נפגשים

הקשר בין תעשיית הסרטים לתיירות הוא לא דבר חדש. סרט על מקום מסוים יכול להקפיץ את התיירות […]

הסוס האיסלנדי

באיסלנד נהוג לומר שכמו איסלנד, גם הסוס האיסלנדי קטן וחזק. הם שריריים, מוצקים ובחורף הם מגדלים פרווה […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לאיסלנד

טיולי תרבות וטבע

כולל שייט לאיי ווסטמן וחציית האי מדרום לצפון ב"דרך קיולור" בנוף קרחונים קדום | 15 יום