טיול לדרום אפריקה, נמיביה ומפלי ויקטוריה

טבע, תרבויות ונופים קסומים בדרוא"פ, סוואזילנד ומפלי ויקטוריה | 27 יום

הדפיסו שלחו שתפו
טיול לדרום אפריקה הוא טיול אל קבוצת מדינות שעמיהן מעולם לא תחמו גבולות בינם לבין עצמם. לדרום אפריקה נוסעים על מנת לחוש קרוב אל עצמנו ברמה הבסיסית ביותר, תוך צפייה בעולם רחוק ושונה מאוד משלנו. לדרום אפריקה נוסעים על מנת לחוש את רחש הנשמה של הטבע האפריקאי.
זהו אחד מחבלי העולם המרשימים ביותר, השוכן בקצה היבשת השחורה, בין האוקיינוס האטלנטי במערב וההודי במזרח. דרום אפריקה היא המדינה המגוונת ביותר באפריקה. שמורות טבע עצומות, שבטים ססגוניים, ערים מרשימות ומפגש תרבויות דינמי ומשתנה - כל זה על רקע של נופים מגוונים, מהרים גבוהים, קניונים, יערות עבותים, נהרות ומפלי מים, ועד למדבריות יבשים.
הטיול שלפניכם הינו טיול גיאוגרפי מעמיק, אחד המקיפים והמרהיבים ביותר בדרום אפריקה!

מסלול הטיול

יום 1

יוהנסבורג - מ'פומאלאנגה (Mpumalanga) - וייט ריבר (White River)

נצא בטיסת לילה ליוהנסבורג, אליה נגיע למחרת בבוקר. עם הגעתנו בשעות הבקר נצא לכוון מ'פומאלאנגה.
בדרכנו נעבור דרך ליידנבורג (Lydenburg) ומעבר לונג טום (Long Tom Pass) לעיירה סאבי (Sabie) ונבקר במפלי מק-מק (Mac Mac Falls) הנישאים לגובה 65 מטר. במקורו היה זה מפל יחיד, אך כורי הזהב פוצצו אותו בעזרת דינמיט, כדי להסיט את מסלולו של הנהר, בניסיון למצוא זהב בשונית העשירה שמעליה זורם המפל. נמשיך למפל לון קריק (Lone Creek) – אחד מהמקומות המפורסמים באזור. ארוחת ערב ולינה בוויט ריבר.

יום 2

פארק קרוגר (Kruger Park)

יציאה ליום ספארי מלא בפארק הלאומי קרוגר – אחת משמורות הטבע הגדולות והטובות ביותר באפריקה. הפארק, המכסה שטח השווה בגודלו למדינת ישראל (20 מליון דונם), מהווה בית גידול למספר מרשים של מינים (כ- 150 סוגים של יונקים, יותר מ- 500 סוגים של ציפורים ו- 100 סוגים של זוחלים) אשר ביניהם נמצאים "חמשת הגדולים": אריה, נמר, קרנף, פיל, ותאו (בופאלו). מספר מיני בעלי החיים הנמצאים בשמורת הקרוגר עולה על מספרם בכל שמורה אחרת בעולם. כמו כן, יש בפארק יותר מ- 300 מיני עצים שונים. בבוקר יתקיים הספארי בג'יפים פתוחים ואחר הצהריים נמשיך באוטובוס. ארוחת ערב ולינה בוויט ריבר.

יום 3

וייט ריבר (White River) - קניון נהר בלייד

יציאה לכיוון דרך הפנוראמה (Panorama Route) המפורסמת, המציעה את אחדים מהנופים המהממים ביותר באזור. עצירתנו הראשונה תהיה בחלון האלוהים (God's Window) אשר קיבל את שמו בזכות הנופים הדרמתיים, הנשקפים מנקודות תצפית שונות, הצופות אל ירידה תלולה של 300 מטר לתוך גיא עטור יער טבעי וסבוך. לאחר מכן, נבקר בבורות המזל של בורקה (Bourke's Luck Potholes), אשר נחצבו על ידי מים שזרמו לתוך נהר בלייד ויצרו גלילים מרהיבים (עד לעומק של 6 מטרים) בעלי שוליים חלקים וצבעוניים. מבנה טבעי זה מסמן את תחילת קניון נהר בלייד, שהוא הקניון השלישי בגודלו בעולם, המפורסם ביופיו הטבעי ובמגוון הצומח והחי שבו. קרוב לשם נמצאת נקודת שיא נוספת של מסלולנו מרהיב-העין: שלושת הרונדאבלים (Three Rondavels) – שלוש תצורות סלע דמויות בקתות. משם נמשיך לשמורת חי פרטית בה נאכל ארוחת צהריים. נצא לספארי (בג'יפים פתוחים) של אחר צהריים ולאחר הספארי נאכל ארוחת ערב ב"בומה"- חדר האוכל האפריקאי עם מדורה באמצעו. לינה בשמורת החי הפרטית.

יום 4

שמורה פרטית - יוהנסבורג

יציאה מוקדמת לספארי של בוקר. השמורה הפרטית קפמה (Kapama private reserve) ממוקמת בקצה הצפוני ביותר של חבל לימפופו, הידוע בשפע חיות הבר שבו – מעל 40 מינים שונים של יונקים, כולל "חמשת הגדולים" – פילים, אריות, נמרים, באפלו וקרנפים. כמו כן, האזור מהווה בית גידול לכ- 350 מיני ציפורים ובעלי חיים נוספים. נסיעות הספארי מלוות במדריכים-גששים מקצועיים אשר מבטיחים חוויה מרשימה ואותנטית של הבוש האפריקאי. בסיום ספארי בוקר נשוב בנסיעה ליוהנסבורג. ארוחת ערב ולינה ביוהנסבורג.

יום 5

יוהנסבורג - מפלי ויקטוריה (Victoria falls)

הבוקר העברה לנמל התעופה לטיסה למפלי ויקטוריה, אחד משבעת פלאי עולם ומחזות הטבע המרהיבים ביותר. המפלים, שהוכרזו כאתר מורשת עולמית עוד ב-1989, והעיירה בעלת אותו השם, מהווים חלק מפארק לאומי גדול. אחה"צ נערוך שייט על נהר הזמבזי עד זמן השקיעה. בערב נוכל לצפות בריקודים מסורתיים. ארוחת ערב ולינה במפלי ויקטוריה.

יום 6

מפלי ויקטוריה - (Victoria falls) - יוהנסבורג - פורט אליזבת'

לאחר ארוחת בוקר מוקדמת נצא לביקור במפלים. נצפה במפלי ויקטוריה – שם המזכיר אגדות וזיכרונות ילדות ששימשו רקע למאות ספרים וסרטים על מקום קסום זה. אנשי המקום קראו למפלים, המשתרעים לרוחב של 1.6 ק"מ, מוסי-אואה-טוניה -"העשן הרועם". המים הנופלים מגבהים שונים, המגיעים עד 108 מ', יוצרים ענן נתזים הנראה כעשן ומסתיר לעיתים את המפלים. האנרגיה הרועמת של המפלים עומדת בניגוד בולט לרוגע של סביבת הבר המקיפה אותם. צעידה בשבילי יער גשם, הצומח תחת קשת נתז המפלים, אל נקודות התצפית הרבות – כל אחת טובה יותר מקודמתה – תספק לנו הזדמנויות נפלאות לצילום תמונות מרהיבות. נשאיר גם זמן לבקר את עצי הבאובב העתיקים (אחד מהם בן 1500 שנים!). בתום סיורנו נמשיך אל שדה התעופה המקומי לקראת טיסתנו חזרה ליוהנסבורג וטיסת ההמשך אל פורט אליזבת'.

יום 7

פורט אליזבט (Port Elizabeth) - ציציקמה

בבוקר נצא לסיור קצר בעיר, אשר מהווה את תחילתו של נתיב הגנים (Garden route) ומכונה גם "עיר המתיישבים". לאחר מכן, נמשיך בנסיעה מערבה אל שמורת החוף של יער ציציקמה (Tsitsikama) ושפך נהר הסערות. זהו חלק יפהפה בנתיב הגנים המפורסם בהריו המלכותיים, היערות הנפלאים והטבעיים מוגנים על ידי המדינה ומהווים בית לעצים בני מאות שנים. מהם ענקיים אמיתיים בני קרוב ל- 1000 שנים. במשך אלפי שנים נהרות חצבו כאן ערוצים עמוקים ומרשימים במישור החוף בזרמים מטה אל קו החוף היפהפה. ארוחת ערב ולינה בציציקמה.

יום 8

ציציקמה - נייזנה

בשעות הבוקר נצא לסיור צמרות (Canopy Tour) ביער ציציקמה המדהים – חוויה ייחודית בליווי מדריך אשר מאפשרת היכרות קרובה עם החי והצומח ביער ממרומי צמרות העצים. לאחר מכן נמשיך בנסיעה אל נייזנה (Knysna) ובשעות אחה"צ נעלה על ספינה ונשוט אל שמורת פת'רבד (Featherbed), המאופיינת במגוון גדול של הצמחייה האופיינית לחבל הכף. יציאה לסיור הליכה מהיפים בדרום אפריקה. בהמשך נהנה משייט דמדומים בלגונה. לינה וארוחת ערב בנייזנה.

יום 9

נייזנה - הרמנוס

בשעות הבוקר נמשיך אל העיירה הרמנוס. העיירה הייתה בעבר כפר דייגים קטן אך בגלל בואם של הלווייתנים בשלהי החורף (אוגוסט-נובמבר) למקום, התפתחה והפכה למרכז צפייה בלוויתנים בדרום אפריקה. הלוויתן הנצפה פה הוא מסוג לוויתן דרומי ו"הלוויתן הנכון (Right Whale)" ושמו בא משום היותו הלוויתן ה"נכון" לצוד אותו. זהו לוויתן גדול, מסוג הלוויתנים חסרי השיניים שמזונם פלנקטון ומגיע לאורך של 18 מטרים. נערוך סיור רגלי לאורך הטיילת הצנועה ממנה ניתן להשקיף אל האוקיינוס ולערוך תצפית על הלוויתנים. לינה וארוחת ערב בהרמנוס.

יום 10

הרמנוס - נתיב היין - קייפטאון

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לעבר נתיב היין הידוע. נבקר בבירת ארץ היין סטלנבוש (Stelenbosch) העיר השנייה שנוסדה בדרום אפריקה ובה נמצאת אוניברסיטה גדולה בעלת מוניטין. נערוך טעימת יין באחת מחוות היין העתיקות השוכנת במרכזו של עמק נפלא ובסיום סיורינו נמשיך בנסיעה אל קייפטאון.

יום 11

קייפטאון (Cape Town)

יום זה יוקדש לסיור אתרים במרכזה של קייפטאון; נבקר ברובע המלאי, בגני החברה ובמוזיאון דרום אפריקה. העיר משלבת ישן וחדש, היא מלאת חיים, ססגונית ומרגשת. היא בעלת מסורת עתיקה של הכנסת אורחים ומוניטין מודרני של יעד מבקרים מועדף על דרום אפריקאים ועל תיירים כאחד. "עיר האם" – זהו שמה בפי המקומיים – היא ערבוב קוסמופוליטי של תרבות ועסקים, תעשייה ופנאי, היסטוריה וחדשנות. במידה ויתאפשר לנו מבחינת לוח הזמנים ומזג האוויר נעלה להר השולחן לתצפית על העיר. ההר עשוי אבן חול מעל בסיס של סלע גרניט והוא נישא לגובה של 1,067 מטר מעל המפרץ. אורכה של פסגתו השטוחה הוא כמעט 3 ק"מ מקצה אל קצה. ההר מהווה בית לכ- 1,500 מיני צמחים, אשר רבים מהם מקומיים ואינם נמצאים בכל מקום אחר בעולם. ארוחת ערב ולינה בקייפטאון.

יום 12

כף התקווה הטובה (Cape of Good Hope) - קייפטאון

יום סיור בשמורת כף התקווה הטובה. הכף הנישא לגובה 256 מטר מעל פני הים, מסמן את נקודת המעבר לכלי שייט העושים את דרכם בין דרום האוקיינוס האטלנטי והאוקיינוס ההודי ומכונה גם מפגש זרמי האוקיינוסים. באופן מוטעה נחשב הכף לנקודה הדרומית ביותר של היבשת; קייפ אגולס (Cape Agulhas), הנמצא כ- 200 ק"מ דרומית-מזרחית לכאן, היא הנקודה הדרומית ביותר באפריקה. האירופאי הראשון שהקיף את כף התקווה הטובה היה הנווט הפורטוגזי ברתולומיאו דיאז בשנת 1488. הוא קרא למקום "כף הסערות" בגלל הסערות החזקות שכמעט מנעו ממנו את המעבר מזרחה. כאשר חזר והים שקט – שינה את שמו לכף התקווה הטובה (זו אחת הגרסאות למקור השם). נפתח בנסיעה לאורך החוף המערבי, דרך פרברי גרין פוינט (Green Point), סי פוינט (Sea Point), קאמפס ביי (Camps Bay), קליפטון (Clifton) ועוד, עד להגעתנו לעיירה הוט ביי (Hout Bay). נצא לשיט מנמל הדייג הקטן והציורי לאי דויקר (Duiker Island), מושבת מאות (לעתים אלפים) דובי ים וציפורי ים. לאחר מכן נמשיך בנסיעה דרך פסגת צ'פמן (Chapman's Peak), רצועה של 10 קילומטר שנחצבה אל תוך הסלע האנכי בחלקו – הנחשבת לאחת הדרכים המרהיבות ביותר בדרום אפריקה (דרך זו לא תמיד פתוחה למעבר). היא מתחילה במפרץ האוט ומתפתלת מעלה עד לצ'פמנ'ס פיק ומגלה נופים עוצרי נשימה של מפרצי החול מתחת, עד שחוזרת שוב לגובה הים בנורדהוק (Noordhoek). נמשיך לשמורת כף התקווה הטובה על נופיה המרהיבים, חופיה, מגוון החי והצומח שבה, שלדי האניות הטרופות וההרים הדרמתיים. בעלי החיים בשמורה כוללים בבונים ואנטילופות מסוגים שונים. בפארק יש גם מגוון רחב של עופות וביניהם יענים. השמורה מהווה, למרות שטחה הקטן, את אחת מבין שש ממלכות הצמחים בעולם ויש בה אחד הריכוזים הגבוהים ביותר של זני צמחים שונים, שאת רובם לא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם. הצמחייה המיוחדת לאזור כוללת את הפרוטאה (למעלה מ- 300 זנים) שהוא הפרח הלאומי של דרום אפריקה. נעלה ברכבל אל בית המגדלור ההיסטורי שנבנה בקייפ פוינט (Cape Point). זהו מקום מרהיב להביט ממנו אל הצוקים, הסלעים והים האינסופי, עם ניחוח ומראות הגלים הענקיים המתנפצים אל תוך הסלעים. נבקר גם בכף התקווה הטובה, הנקודה הדרומית מערבית ביותר באפריקה. אחר הצהריים נחזור לקייפטאון, לאורך החוף המזרחי. בדרכנו נעצור בסימונסטאון, בה קיימת מושבת קינון של פינגווינים דרום אפריקאיים, שהתחילה כמקום קינון של מספר קטן (פחות מ- 10פינגווינים) לפני כ- 24 שנים. לאחר שנחלוף על פני מויזנברג (Muizenberg), נבקר בגן הבוטני Kirstenbosch. בשעות הערב נבקר במתחם הווטר פרונט – (Waterfront) מרכז הקניות, הבידור והאוכל המהווה את אחד היעדים הפופולאריים ביותר על התיירים. כאן ניתן למצוא שחקני רחוב, בדרנים, פסטיבלי רחוב, מוסיקה חיה באמפיתאטרון הפתוח, בתי קולנוע, בניינים היסטוריים, מסעדות רבות ועוד הרבה. ארוחת ערב ולינה בקייפטאון.

יום 13

הגעה לנמיביה קייפטאון - ווינדהוק

לאחר סיור בוקר נוסף נצא בטיסה אל ווינדהוק (Windhoek) בירת נמיביה, אליה נגיע בשעות הערב. לאחר התארגנות במלוננו נצא לטיול רגלי במרכז העיר. לינה במלון במרכז העיר.

יום 14

אל שמורת נמיב

ניסע דרומה, אל מדבר החול העצום בשמורת נמיב-נאוקלופט (Namib Nakluft), השמורה הגדולה בנמיביה. נבקר בקניון ססריאם (Sesriem) ונטייל ברגל וברכב בין קניונים עמוקים, גֵבים ודיונות ענק המשתרעות מאופק לאופק. לינה בלודג' בחולות המדבר.

יום 15

מדבר החולות של נמיביה

עם בוקר נצא ברכבי 4X4 אל דיונות החול הענקיות בסאסוסווליי (Sassusvlei). נטייל בין הדיונות, נבקר ב"עמק המוות" המרשים, שעציו מתים זקופים ונעלה לראשה של דיונה גבוהה, לתצפית על נופי המדבר בשקיעה. לינה בלודג' בחולות המדבר.

יום 16

חוף האוקיינוס האטלנטי, מפרץ וולביס ושמורת הוולוויצ'יות

ניסע מערבה, דרך קניון קוויסב והמדבר אל מפרץ וולביס (Walvis Bay), שם נפגשות הדיונות היורדות מן המדבר עם האוקיינוס. נטייל בין הלגונות, בהן חיים פלמינגו וציפורי מים נוספות ונבקר במשטחי המלח בחוף הים. אחר הצהריים נצא לסיור בשמורת הוולוויצ'יות – צמחי מדבר שמגיעים לגיל המופלג של 2000 שנה. נטייל בנופי הירח של המדבר הפוגש באוקיינוס ונמשיך בנסיעה לעבר העיירה הציורית סווקופמונד (Swakopmund) שעל חוף האוקיינוס האטלנטי. לינה במלון מקומי בסווקופמונד.

יום 17

קייפ קרוס והעיירה סווקופמונד

בבוקר נצא בנסיעה צפונה לאורך חוף האוקיינוס האטלנטי. נחלוף על פני שרידי אנייה, אחת מרבות שנטרפו בים הסוער, ונגיע אל קייפ קרוס (Cape Cross), הקרויה על שם צלב העץ שהקים הנווט הפורטוגזי המפורסם דייגו קאו, לציון נחיתת האירופי הראשון בחופי נמיביה. בקייפ קרוס, הבולט אל הים, חיה מושבת דובי-ים גדולה. אחר הצהריים נסייר בעיר האפריקנית סווקופמונד הנושאת אופי אירופאי וניחוח באוורי. לינה בסווקופמונד.

יום 18

דמארה-לנד וציורי הבושמנים

נמשיך בנסיעה מזרחה, אל אזור נהר אוגב (Ugab) המאופיין בנוף סלעי גרניט מרשימים ובראשם הר בראנברג, הגבוה בהרי נמיביה והר שפיצקופן, שהצוק המזדקר שלו נראה למרחקים. זהו אזור מחייתם של בני שבט הררו (Herero) המסורתיים. נגיע לטווייפלפונטיין (Twyfelfontein), אשר בשטח בני שבט הדמארה, נטייל באתרי ארץ הדמארה ונחזה בחריטות סלע עתיקות של בושמנים. לינה בלודג' בחיק הטבע.

ימים 19-20

קאוקלנד - ארצם של בני שבט ההימבה

ניסע מערבה אל קאוקלנד (Kaokland), חבל ארץ מדברי ויפה בצפון נמיביה. ניהנה מהטבע הבראשיתי בנהר קוננה ובמפלי אפופה השוכנים על גבול אנגולה ונפגוש את בני שבט ההימבה (Himba), אחת הקבוצות האתניות המעניינות ביותר בנמיביה. ההימבה הם רועים-נוודים המשמרים את אורח חייהם המסורתי ובשפת המקומיים פירוש שמם הוא "אלה ששרים". נבקר בכפרים של בני השבט, נפגוש את האנשים אורח החיים המיוחד שלהם וניהנה מהטבע הבראשיתי. לינה בלודג' כפרי בעיירה אופואו.

ימים 21-22

שמורת אתושה

נמשיך אל שמורת אתושה (Etosha), אחת משמורות הטבע הגדולות באפריקה. השמורה, שפירוש שמה הוא "מקום המים היבשים", מאופיינת בנופים מגוונים – ממדבר סלעים צחיח ומלחות ועד יער עצי שיטה סבוך וערבות עשב. בלב השמורה נובעים מעיינות רבים המהווים מקור משיכה לעדרי חיות הבר: פילים, קרנפים, ג'ירפות, אנטילופות ובעקבותיהם אריות ונמרים. נצא לסיורים רכובים ברחבי השמורה וניהנה מתצפיות לילה על בורות המים המשמשים מוקד משיכה לחיות הבר. נלון בלודג'ים שונים בתוך השמורה על מנת לחוות ממגוון אזוריה.

יום 23

מפגש עם שבט הסאן - "בושמנים"

בשעות הבוקר נמשיך בסיורי הספארי בשמורת אתושה. לקראת הצהרים נעמיק אל תוך מדבר הקלהארי לאזור המחייה של בני קבוצת הסאן (San) הידועים בכינויים 'בושמנים'; באובבים ענקיים ובושמנים עדינים, אנשים קטני קומה וקמוטי עור, אלופי ההישרדות המדברית, החיים בהרמוניה עם הטבע ומבקשים סליחה מכל חיה שנאלצו לקפד את חייה. ביקור במחנה אנשי השבט ויציאה לסיור הישרדות עימם. לינה בלודג' באזור.

יום 24

מכתש הובאס ושמורת ווטרברג

ניסע דרך מכתש הובאס שנוצר כתוצאה מפגיעת מטאוריט ענק, אל שמורת הטבע של הרי ווטרברג. המקום ידוע מבחינה היסטורית כאתר קרב חשוב במלחמה בין הצבא הגרמני ובני שבט ההררו. שמורת ווטרברג היא השמורה ההררית היחידה בנמיביה ומשתרעת ברמה המתרוממת מעל מישורי הסוואנה העצומים של צפון נמיביה. לינה בלודג' מקומי.

יום 25

משמורת ווטרברג לשמורת ארינדי

שמורת ווטרברג (Waterberg) היא מקלט לבעלי חיים נדירים ומרכז מחקר של עופות ויונקים אנדמיים לאזור. זהו אזור של תצורות נוף ייחודיות ומסלולי הליכה בטבע. בשעות הבוקר נצא למסלול הליכה אל מצוק הררי וצפייה בציפורים החיות בשמורה. בשעות הצהריים נמשיך בנסיעה אל שמורת ארינדי (Erindi), שמורה פרטית המציעה יחד עם ספארי עשיר ומגוון, גם לודג' יוקרתי ומפנק. נצא לסיור בשמורה, בעקבות שפע חיות הבר ובראשן בעלי החיים הגדולים של הספארי – פילים, קרנפים, אריות, נמרים ובופאלו. לינה בארינדי.

ימים 26-27

בחזרה לווינדהוק והטיסה הביתה

בשעות הבוקר, בדרכנו החוצה מהשמורה, נצפה בעוד בעלי חיים בעוד אנחנו נוסעים. ניפרד משמורת ארינדי ונמשיך בנסיעה אל שדה התעופה של ווינדהוק, משם נטוס חזרה לארץ דרך יוהנסבורג. נחיתה בת"א בשעות הבוקר של היום ה- 27.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת חדר ליחיד: 1450$



דגשים מיוחדים

הטיול כולל

טיסות בינלאומיות עם חברת אל על וטיסות פנים על פי מסלול הטיול.
תחבורה דרוא"פ: טיסות פנים וטיסות אזוריות כמפורט בתכנית; נסיעה באוטובוס תיירים ממוזג עם נהג מקומי.
תחבורה נמיביה: אוטובוס תיירות ממוזג בעל עבירות טובה, המיועד לנסיעות ארוכות שבחלקן עוברות בדרכי עפר. ספארי יום ברכבים פתוחים מיוחדים לספארי באתושה ובארינדי.
לינה דרוא"פ: בתי מלון מדרגת תיירות טובה (3* ו- 4*), בשמורת קרוגר ובשמורה הפרטית לינה בלודג'ים מקומיים.
לינה נמיביה: לודג'ים - מלונות כפריים בחיק הטבע, מלונות בדרגת תיירות גבוהה בערים.
כלכלה דרוא"פ: ארוחות בוקר וערב במשך כל ימי הטיול + ארוחת צהריים אחת בשמורה הפרטית.
כלכלה נמיביה: חצי פנסיון מלבד יומיים בהם ארוחת בוקר בלבד ובנוסף 4 ארוחות צהריים.
מים מינראליים חופשי ברכבים.
כניסות לכל האתרים וסיורים כמפורט במסלול הטיול.
אשרת כניסה לנמיביה.
מפת דרום אפריקה.
תשר לנותני השירותים המקומיים.
מפגש הכנה לטיול.
דמי טיפול ורישום, מסי נמל.

הטיול אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען.
שתייה וארוחות שאינן כלולות.
הוצאות בעלות אופי אישי.
מסי נמל ביציאה במידה ויוטלו.
אשרות כניסה לזמביה (במקרה הצורך) ולזימבבווה (כ-50 דולר לכל אשרה), המשולמות במקום.

לתשומת ליבכם

אופי הטיול דרוא"פ: טיול מקיף בתנאים טובים בארץ בעלת תשתיות מודרניות. הטיול סוקר נושאים היסטוריים, נופים וטבע בארץ גדולה ומגוונת להפליא.
אופי הטיול נמיביה: טיול בתנאי לודג'ים, אל המרחבים הפראיים של נמיביה. טיולים ברגל וברכב בנופים עוצרי נשימה, מפגשים אנתרופולגיים מרתקים עם בני השבטים המקומיים וספארי בעקבות שפע חיות הבר. נסיעה בכבישים ובדרכי עפר בדרכים הארוכות של נמיביה, באוטובוס תיירים ממוזג בעל עבירות טובה.
המחיר הינו לאדם בחדר זוגי.
מחיר הטיול חושב לפי יחס של 1:14.29 בין הראנד לדולר (נכון ל 27/7/16). במידה והמטבע המקומי יתחזק לעומת הדולר ב 1% או יותר, תחול התוספת של שירותי הקרקע המשולמים במטבע המקומי על הנוסעים.
התכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים או את סדר טיסות הפנים בין היעדים השונים.
החל מה 1 באוקטובר 2014 ילדים הנוסעים אל ומדרום אפריקה יתבקשו להציג תעודת לידה בשפה האנגלית. ילדים מתחת לגיל 18 חייבים להיות מלווים ע"י הוריהם או אפוטרופוס חוקי המחזיק מסמכים מתאימים. (אנא פנו אלינו למידע נוסף בנושא).
ניתן להיכנס לדרום אפריקה רק עם דרכון קריא ע"י מכונות. כלומר ללא הארכות או שינויי שם ידניים. (משמע רק דרכון בתוקף ל- 10 שנים, דרכונים שהופקו ל - 5 שנים או פחות עם הארכות לא יורשו להיכנס).
דרכון - עליו להיות בתוקף לפחות 6 חודשים מיום החזרה לארץ. כמו כן חשוב לציין כי רשויות ההגירה מחייבות שלושה דפים ריקים בדרכון לפחות, בדפים לאשרות. ללא 3 דפים אלה, הרשויות אינן מתירות כניסה למדינה. על כן יש לוודא שבדרכונכם יש 3 דפים ריקים לפחות.
משרד הפנים של דרום אפריקה פרסם כי החל מתאריך 24.11.15 הכניסה לדרום אפריקה תותר למחזיקי דרכונים ביומטריים או דרכונים רגילים בהם מוטבע MRZ (קוד קריא מכונה) שבתחתית עמוד הפרטים.
נוסע/ת המגיע לאחת מנקודות ביקורת הגבולות - (אוויר, יבשה וים) כשתוקף דרכונו הוארך במדבקת הארכה - תימנע כניסתו לתחומי דרום אפריקה ובאותו מעמד יוחזר למדינת המוצא.
אזרחים ישראלים העומדים לבקר בנמיביה יידרשו להצטייד באשרת כניסה טרם הגעתם למדינה. לצורך הוצאת ויזה לנמיביה יש צורך בדרכון בתוקף לשנה לפחות ובו מינימום 3-4 דפים ריקים + 2 תמונות פספורט. פרטים בנוגע להוצאת האשרה ישלחו למטיילים בהמשך.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

דרום אפריקה – מדינת הקשת בענן

נלסון מַנְדֶלָה הוא בוודאי האסיר לשעבר המפורסם ביותר בעולם. לאחר יותר מ-27 שנים בכלא הפך מנדלה לנשיא […]

סחר העבדים העתיק של טנזניה

מתקופת האימפריה הערבית ועד למאה ה-20, טנזניה היתה אחד ממרכזי הסחר הראשיים בעולם. כבר במאה התשיעית סוחרים […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לדרום אפריקה, נמיביה ומפלי ויקטוריה

טבע, תרבויות ונופים קסומים בדרוא"פ, סוואזילנד ומפלי ויקטוריה | 27 יום

הדפיסו שלחו שתפו