טיול לדרום צרפת

טיול לפרובאנס דרום צרפת

טיולי תרבות וטבע

בדגש טבע תרבות ואומנות | 8 ימים

טיול בפּרוֹבָאנס הוא טיול בין ים להרים, בדרכים צרות ומפותלות מעל עמקים הטובלים בצמחיה עבותה ירוקה. טיול בין כפרים עתיקים על ראשי הגבעות, שבתיהם משתלשלים מטה כאשכולות של פרחים ובכפר עצמו סמטאות אבן מפותלות עם אווירת ימי ביניים וטירות ובתי אחוזה מתקופת הרנסנס. כל זאת תחת השמש הים תיכונית ואורה הבהיר, אור שמשך אליו כל כך הרבה אמנים, שיצרו את אסכולת "ציירי השמש" ויצרו כאן מאות יצירות אומנות שהפכו נכסי צאן ברזל בתרבות המערבית: מגוֹגֵן ומאטיס וסזאן ופיקסו וגם מארק שאגאל ועד וָאן גוֹך הגדול מכולם. המראות והנופים שהולידו את ציורי המופת נותרו כמעט ללא שינוי, גם אחרי למעלה מ-100 שנה .

בפרובאנס שעל גדות "חוף התכלת" שעל הים התיכון, מתקיימים בכפרים ובעיירות השווקים הססגוניים שאוצרים בתוכם את כל הצבעים, הריחות והיופי של דרום צרפת.

מסלול הטיול

יום 1

תל אביב – מרסיי - אביניון

נחיתה בשדה התעופה של מרסיי (Marseii) שער הכניסה לפרובאנס (Provence), לאחר הנחיתה נסייר במרסיי ,ברציף הבלגי, שבנמל בו נוכל לראות את שלל הדגה של דייגי העיר ואת נשות מרסיי המגיעות לרציף לקנות את הדגים המשמשים להכנת מרק הבויאבז המפורסם. נצפה על יופייה של העיר מקתדרלת גבירתנו ונמשיך בנסיעה אל העיירה  הציורית קאסיס (Casis). נהלך בנמל הציורי ששימש השראה לצייר פול סזאן. בסיומו של יום, נמשיך בנסיעה אל העיר אביניון (Avignon)  מושבם של האפיפיורים הגולים, אל מלון הכוכב שלנו, ממנו נצא לסיוריי כוכב מדי יום.

יום 2

אביניון ואמת המים Pont du Gard

הבוקר נכיר לעומק את העיר אביניון (Avignon), ששימשה בתחילת המאה ה 14 ביתם של האפיפיורים הגולים. נבקר בארמונם המבוצר, נתרשם מעבודות האומנות ששרדו את הנזקים שעוללו החיילים במהפכה הצרפתית, נצפה מגג המבנה על יופייה של העיר היושבת על גדת נהר הרון. נמשיך אל גשר אביניון המפורסם שחלק מהקשתות שלו שרדו את השיטפונות שפקדו את הנהר, נסייר בעיר העתיקה ונראה את בית הכנסת היהודי. בשעות אחר הצהרים, נבקר באמת המים הרומית Pont Du Gard ונעמוד על חשיבותו של האזור בתקופה הרומית. האמה שרדה בשלמותה ושופצה על ידי נפוליאון שהתרשם עמוקות מכישוריהם של המהנדסים הרומים. בסיומו של היום נחזור למלוננו באביניון לארוחת ערב באחת ממסעדות אביניון

יום 3

אביניון – סן רמי - לה בו דה פרובאנס -ארל

הבוקר נצא לבקר את אתרי ה Bouches du Rhone עמק והשפך של נהר הרון. תחילה נחלוף ונערוך ביקור קצר בעיירה סן רמי דה פרובאנס, בה נולד האסטרולוג והרופא היהודי נוסטרדמוס בתחילת המאה ה 16 , נמשיך אל ה
,כפר התלוי"  "לה בו דה פרובאנס", נלמד על מבנה הכפרים התלויים, נצפה אל "עמק השטן" נבקר במחצבות הישנות Carrières de Lumières שהוסבו על ידי ז'אן קוקטו- משורר, סופר, מחזאי, תסריטאי, במאי קולנוע וצייר צרפתי, למוזיאון, שהיום נערכות בו תערוכות תלת מימד של אומנים שונים, נבלה בסמטאות העיירה הקסומה הגדושה בגלריות עם מיטב אומנות חבל פרובאנס. בתם הביקור נחזור למלוננו באביניון ונהנה שוב בארוחת ערב באחת ממסעדות העיר

יום 4

אביניון אקס אן פרובאנס Aix en Provence

נסיעה קצרה מזרחה מאביניון ואנו בעיר הבירה של חבל פרובאנס (Aix en Provence) , נקדיש את היום  לסיור רגלי בסמטאות העיר העתיקה של אקס אן פרובאנס. תחילה נבקר בשוק המקומי ובו נראה את תוצרת פרובאנס הטרייה שמניחים על הדוכנים, חקלאי החבל. זה המקום לחוש את ניחוחות פרובאנס ולפגוש את המיטב של מוצרי החבל כולל ניחוח עלי הלבנדר המיובשים. מחזה מרשים של צבע וריח! נמשיך לביקור בכיכר בית העירייה, הקתדרלה מהתקופה הרומנסקית, האוניברסיטה העתיקה וכמובן שדרות מיראבו בה מצוי בית הקפה המפורסם Les Deux Garçons בו ישבו "שני האדונים" הסופר אמיל זולא והצייר פול סזאן. בתם הביקור נחזור למלוננו באביניון לארוחת ערב.

יום 5

עמק הלוברון

החבל בו ניתן לחוש את האווירה הפרובנסיאלית המיוחדת הוא ללא ספק, עמק הלוברון (Luberon) הקסום בו משובצים "כפרים תלויים".  נקדיש את מרבית היום לעמק הלוברון. נבקר ב"ונציה של פרובאנס" "איל סור לה סורג", נתרשם ממקורות המים והתעלות הרבות, נמשיך ל"כפר התלוי" "גורד" נצפה על ביצוריו והטירה המתנשאת אל על , נגיע אל "פונטיין דה ווקלוז" בו נובעים מקורותיו של נהר ה"סורג" נבקר בכפר רוסיון הממוקם לתפארה על גבעת אוכרה שבתיו צבועים ב – 21 גוונים שונים. נקנח בביקור באחד מיקבי האזור ונטעם את היין המשובח שמפיקים כאן חקלאי העמק. יום קסום של שיטוט בין כפרים פרובנסיאלים של עמק הלוברון.

יום 6

אביניון- שמורת ביצות קמארג

היום נרד בנסיעה אל שמורת הקאמארג המשתרע על שטח של 930 קילומטר רבוע ומהווה את הדלתה הגדולה ביותר במערב אירופה. הוא מופרד מן הים על ידי גבעות חול ומוקף מים מכל צדדיו. יש בו לגונות של מים מלוחים ובמרכזו יש לגונה גדולה המשתרעת על שטח של 65 קילומטר רבוע שעומקה פחות משני מטרים. הקאמארג משמש כתחנה בנדידת עופות, והוא מפורסם גם בשל סוסי הפרא הגדלים בו מזה מאות בשנים. נתרשם מסוסי הקמארג והפרים הרועים בחופשיות ונבקר בעיירות המפורסמות של החבל הדרומי, Aigues Mortes " "המים העומדים" המוקפת חומה וממנה יצאה המלך לואי הקדוש למסע הצלב, העיירה Le Grau du Roi, עיירת דייג נעימה שגם היא שימשה נמל יציאה חשוב דרומה משפך הרון אל הים התיכון. נקנח בעיירה בה מתקיים כל שנה פסטיבל הצוענים המסורתי סן מאריז דה לה מר ( Stes Marries de la Mer).

יום 7

אביניון עמק הלוברון הקטן

בעקבותיו של הסופר הבריטי פיטר מייל, שנשבה בקסמיי חבל פרובאנס, נצא אל הכפרים הקטנים לורמרן (Lourmarin), בונייה   ומנרב Menerbes . נהנה מבתי האבן והטירות, נסייר בסמטאות האבן של הכפרים הציוריים, ונחוש את הלב הפועם של פרובאנס. השילוב של כפרי האבן הן התלויים והן אלו שבעמק עם הבוסתנים, הכרמים וערוצי הנחלים הזורמים יהפכו את הביקור היום לחוויה בלתי נשכחת.

יום 8

אבניון- מרסיי – תל אביב

ניפרד מחבל פרובאנס ובשעות הבוקר המוקדמות, נצא דרומה לשדה התעופה של מרסיי ממנו נמריא חזרה לישראל.

  • תצפית ממצודת קאסיס על נופי הדרום
  • ארמון האפיפיורים והליכה על אמת המים פונט דו גר
  • ביקור ייחודי במחצבות Carrières de Lumières בלה בו דה פרובאנס
  • שווקי אקס אן פרובאנס והכרת חקלאי החבל
  • טעימות יין בעמק הלוברון
  • הכפרים הציורים של עמק הלוברון הקטן Oppede, Menebes
  • ביקור מעמיק בשמורת ביצות קמארג
  • האמפיתיאטרון הרומי בארל עירו של ואן גוך
  • מלון כוכב אחד ממנו נצא לסיורים בחבל
  • טיסה ישירה באל על
  • הכפרים התלויים של פרובאנס- גורד, פונטין דה ווקלוז ,רוסיון

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר: 980 €

  • ניתן להתחיל את התשלומים קודם ולפרוס ליותר תשלומים
  • חובה לעשות ביטוח בריאות ל- 8 ימים
  • בעידן הקורונה בה אנו נמצאים… במקרה שלא יתאפשר לעזוב את הארץ מסיבת קורונה בלבד, או לחליפין לא יתאפשר להיכנס לצרפת מאותן סיבות – כל המקדמות אשר שולמו לספק יוחזרו, במקרה של ביטול הטיסות נפעל ע"פ מדיניות ביטול חברת התעופה


דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות: טיסה ישירה עם חברת התעופה אל על למרסיי שבצרפת
לינה: במלונות בדרגת תיירות ראשונה (מקביל ל- 4 כוכבים).
תחבורה: אוטובוס תיירים ברמה גבוהה
כלכלה: על בסיס חצי פנסיון (ארוחות בוקר וערב)
קבוצה: גודל הקבוצה 15-26 מטיילים
מדריך ישראלי – רוני ינובסקי יוביל את הטיול בעזרת צוות מקומי היכן שנדרש
דמי כניסה וסיורים באתרים: כמפורט בתכנית
מדריכים מקומיים דוברי אנגלית היכן שנדרש
בקבוק מים מינרליים כל יום, לאדם
מיסים מקומיים
תשר לנותני שירות מקומיים
ערכות שמע
סבלים
דמי רישום וטיפול
מפגש הכנה לקבוצה

מחיר הטיול אינו כולל

ביטוח בריאות ומטען
ארוחות צהריים
שתייה בארוחות
הוצאות בעלות אופי אישי (כביסה, טלפונים, משקאות, ארוחות נוספות וכד').

לתשומת לבכם

אופי הטיול: טיול טבע מקסים לדרום צרפת הכולל היסטוריה מגוונת ומעניינת, טבע ונופים עוצרי נשימה, טירות עתיקות, תרבות מעניינת ועוד
למידע בריאותי על הטיול לצרפת, יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
מזג האוויר בתקופה זו עלול להיות בלתי צפוי ועקב כך, ייתכן ונידרש לבצע שינויים במסלול הטיול המתוכנן. במידת הצורך מדריך הטיול יידע למצוא את האלטרנטיבה הראויה ביותר.
סדר הביקורים בכל יום עשוי להשתנות וזאת בהתאם ללוח הזמנים ולשיקול דעתו של המדריך. ייתכן ויעברו סיורים מיום אחד למשנהו. כמו כן ייתכן כי מפאת קוצר זמן, או הרחבה של ביקורים באתרים מסוימים, נוותר על ביקור באתרים אחרים. כל זאת אך ורק למען הצלחת הטיול ולרווחת המטיילים.
לא כמו כרטוס אינדיבידואלי, בו יכול הסוכן לבחור מקומות ישיבה במקרים רבים, בקבוצות לא ניתן. אין ביכולתנו להבטיח מראש הטבות בכרטיסי טיסה קבוצתיים (נקודות נוסע מתמיד, בונוסים וכד') המוצעים על ידי חברות התעופה ליעדים שונים.
חשוב להבהיר ולציין כי כל שינוי הקשור בחברות התעופה אינו מהווה עילה לתביעה כנגד חברת "אקו טיולי שטח" והאחריות כולה היא על חברות התעופה במקרה זה וכי "אקו טיולי שטח" תהיה פטורה מכל פיצוי בגין שינוי ו/או מחדל שכזה.
מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה והמחיר ישתנה, יעודכן המחיר בהתאם.
ט.ל.ח
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

לפלנד מפגש עם ארצות הצפון

רובנו מכירים ארץ זו מספרה של אלי ינס, "אלה קרי, הילדה מלפלנד". לרוב, מסתכמות ידיעותינו בזיכרונות ילדות […]

צפון הודו ולדאק – בין פסגות העולם

לא אחת אנחנו מסיימים טיול מופלא ומבטיחים לעצמנו שנחזור שוב לאותו המקום. למעשה זה כמעט ולא קורה, […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לפרובאנס דרום צרפת

טיולי תרבות וטבע

בדגש טבע תרבות ואומנות | 8 ימים