גנים ומקדשים בתקופת החגים

טיול לטאיוואן ואוקינאווה ביפן

כולל פסטיבל המאצו הססגוני | 15 יום

הדפיסו שלחו שתפו

בחופיו המערביים של האוקינוס השקט שוכנת שרשרת איי אוקינאווה וטאיוואן, כחוצצים בין מרחבי האוקיינוס מחד, והיבשת שמעבר מאידך.
אוקינאווה וטאיוואן קשורות כל אחת לתרבות ענק במזרח אסיה, סין ויפן, אך למעשה מציגות היסטוריה ותרבות שונה והרבה פחות ידועה. טאיוואן, שהייתה תחת השלטון המרכזי הסיני למשך 150 שנה בלבד, ואוקינאווה, שהפכה לחלק מיפן רק במאה ה 19, מציגות מורשת נסתרת ומרתקת של עצמאות תרבותית וחברתית.
גם מבחינה גיאוגרפית אוקינאווה וטאיוואן מציגיגות קירבה ודמיון. מדובר על שרשרת איים שנוצרו מהתנגשות לוחות טקטוניים עצומים אשר מצדם המערבי ים סין הפנימי, הרדוד, ומצדם המזרחי שוכן האוקיאנוס השקט עם התהומות האדירים. איים אלו הם הגבול האמתי שבין אסיה לאוקיאנוס השקט.
את הטיול נתחיל בטאיוואן עם אחד מהפסטיבלים הדתיים הגדולים ביותר באסיה - חגיגות האלה מאצו, האלה הפטרונית של רוב תושבי טאיוואן. נמשיך ונבקר בשכיות החמדה של טאייפיי, נבקר בשמורת טארוקו הייחודית, אתר מורשת עולמית בזכות המראות והתרבות הילידית, ונעבור לאיי אוקינאווה, מהלך טיסה קצרה.
באוקינאווה נבקר באתרי המורשת והתרבות שעל האי המרכזי ונדרים לאיי איריומוטי ואישיגקי, על מראות הטבע הייחודיים להם. נסיים בקגושימה, עיר הבירה של נסיכות סאצומה לשעבר.
הטיול לטאיוואן ולאוקינאווה מחבר ביחד שתי שכיות חמדה נדירות הקשורות גיאוגרפית והיסטורית זו לזו, לכדי טיול שבו השלם גדול מסך חלקיו.


מסלול הטיול

ימים 1-2

נצא מהארץ לטיסה לטאיפיי דרך סיאול. עם ההגעה נעבור למרכז טאיוואן, בקרבת באי-גאנג, מקומו של המקדש העתיק והמרכזי בטאיוואן ונצא לסיור ערב. לינה בטאישיונג.

יום 3

פסטיבל המאצו

תאריך חגיגות יום ההולדת של האלה מאצו משתנה כל שנה בהתאם לתחזיות הכוהנים והתייעצות עם האלים. את הפסטיבל חוגגים למעלה משני מיליון איש ברחבי טאיוואן ובימים הללו מגיעים למעלה מחצי מיליון עולים לרגל אל המקדש שבבאי-גאנג. את רוב היום והערב נקדיש למפגשים עם מומחים ועם חגיגות ותהלוכות עולי הרגל הצבעוניות המתמשכות אל תוך הלילה. נלמד על סגנונות המוזיקה הייחודית לחגיגות, על הארכיטקטורה הייחודית, על דיבוק רוחות האלים ועל המנהגים המיוחדים החיים עדיין בקרב העם הטאיוואני. לינה ביונלין.

יום 4

אגם השמש והירח

הבוקר נצא בנסיעה אל אגם השמש והירח, האגם המפורסם והטבעי היחיד במדינה. עם ההגעה לאגם נצא לשייט רגוע, נעלה ברכבל אל ההרים הסובבים אותו לתצפית יפהפייה ונבקר במקדשים הסמוכים לו. נמשיך ונסע אל הבירה טאיפיי. את היום נסיים באחר משווקי הלילה של טאייפי. לינה בטאיפיי.

יום 5

טאיפיי – עיר ללא הפסקה

נבלה יום שלם בבירת טאיוואן, טאיפיי הקוסמופוליטית. טאיפיי היא כיום אחת הבירות המרתקות באסיה, ג'ונגל אורבני מוקף בג'ונגל טבעי, עיר המשלבת אזורים חדישים ועתידניים עם שכונות צפופות ומלאות במקדשים אפופי עשן. את טאייפיי נכון להכיר ברגל ובתחבורה ציבורית היעילה להפליא. נתנסה בנסיעה בMRT, הרכבת התחתית של טאיפיי הנחשבת לאחת המתקדמות בעולם, נבקר במוזיאון הארמון הלאומי שהוא אתר חובה לכל חובב היסטוריה ותרבות ומשמר 5,000 שנות אמנות סינית, ובו נמצאים רוב האוצרות של העיר האסורה בבייג'יינג, נמשיך אל מקדש מרטיר'ס ואל מוזיאון ההנצחה של הגנרליסימו צ'יאנג קאי שק. לינה בטאיפיי.

יום 6

אל היפה בקניוני טאיוואן

היום אנו מדרימים לאורך צידו המזרחי של האי, לאורך חופי האוקיאנוס השקט. נתחיל בביקור בכפר הכורים ג'יו פו שננטש כשהמכרות נסגרו ו"התגלה מחדש" על ידי אמנים. כיום הכפר מהווה אבן שואבת לתיירים המקומיים המשוטטים ברחוב השוק בעל האווירה הייחודית. הדרך דרומה ממשיכה בין צוקי גרניט אדירים ממערב, לבין נופי האוקיינוס השקט ממזרח. נעצור בצוקי צ'ינגשווי, נקודת התצפית היפה ועם ערב נגיע לקניון טארוקו. הלינה בלב השמורה.

יום 7

קניון טארוקו

נטייל יום שלם בקניון היפה ביותר באי, קניון טארוקו, הנמצא במרכזה של שמורת הטבע טארוקו. נצא למספר הליכות לא קשות בקניון האדיר, בו צבע המים הוא טורקיז, קירותיו המרשימים עשויים שיש וציפחה והערוץ החוצה אותו מייצר מגוון של גאיות ועמקים בדרכו אל הים. נטייל בשמורה ונגיע אל שביל שאקאדאנג – שביל אבוריג'יני עתיק יומין, במקדש האביב הנצחי, בשביל מערות הסנוניות ובגשר השיש, אשר עשוי בחלקו משיש אשר נחצב מהשמורה. לינה בלב שמורת טארוקו.

יום 8

פינגשי, חזרה לאזור טאיפיי

הבוקר נשלים את ביקורנו בשמורת טארוקו. נמשיך בנסיעה צפונה דרך מישור אילאן, וניכנס לאזור ההררי המקיף את טאיפיי מדרום. נבקר בכפר פינג שי, כפר הררי מנומנם אשר מארח מדי שנה את פסטיבל הפנסים המסורתי, ונזכה להפריח לאוויר פנסי נייר עליהם נרשום את משאלותינו. לינה בקרבת שדה התעופה של טאיפיי.

יום 9

המעבר לאיי אוקינאווה ביפן

טיסת בוקר מוקדמת תביא אותנו מקץ שעה אל נהה (Naha), בירת מחוז אוקינאווה. את שארית היום נקדיש לביקור באתרים הדרומיים של האי, שם נתוודע למראות ולמאורעות מלחת עולם השנייה, ולקרב אוקינאווה הידוע לשמצה. נבקר בטירת שורי המשופצת, ביתם של שושלת שו, מלכי אוקינאווה עד סוף המאה ה 19, ובמוזיאון השלום, המתאר את החורבן הידוע גם בשם "טייפון הפלדה" שהביא קרב אוקינאווה. 240 אלף חללי הקרב מונצחים באתר מוזיאון השלום, וממחישים עד היום את פצע המלחמה הפתוח שיש עד היום ביפן.
עם ערב נחזור לעיר לשיטוט במרכז העירוני. לינה בנהה

יום 10

האקווריום בנאגו ופארק האננס

היום נצא לסיבוב בצפון האי – נעבור דרך אזור בסיסי המארינס והצי האמריקאים, שם מורגשת ההשפעה האמריקאית יותר מכול. נבקר בעיר נאגו, ובאקווריום הענק המפורסם (הגדול ביפן ואחד הגדולים בעולם), שם נוכל לראות כרישי לוויתן ומנטות ענק משייטות במים, ליד מכלים עם אלפי דגים ומאות סוגים שונים. בדרך חזרה אל נהה הבירה, נבקר גם בפארק האננס, שם אפשר לטעום, לאכול ולשתות את מיטב המטעמים והמשקאות העשויים מפרי זה. האננס, שמוצאו מברזיל, הגיע לאוקינאווה כגידול עיקרי בשנות ה 30 והפך להיות הסמל המסחרי של האיים. עם ערב נשוב לנהה ונבקר בבודוקאן, מבנה מרשים בין 3 קומות, המשמש מרכז הקארטה האוקינאווי, הידוע בעולם כולו. (מותנה באישור). לינה בנהה.

יום 11

גן העדן הטרופי של איריומוטה

טיסת בוקר בת פחות משעה תיקח אותנו אל האי אישיגקי, משם נעבור במעבורת אל האי הסמוך איריומוטה. איריומוטה הוא אי טרופי פראי וכמעט ולא מיושב, עם צמחיית מנגרובים עשירה ובעלי חיים ייחודיים ואנדמים כמו חתול העצים של איריומוטה, נחשי החנק וחזירי הבר. נצא לשיט סירות בנהר האוראצ'י ונבקר במפלים ובמעיינות חמים. בכפוף לתנאי מזג האוויר – בלילה נצא לסיור גחליליות בג'ונגל. לינה באיריומוטה.

יום 12

איריומוטה, אישיגקי

זרם מים חמים המגיע מקו המשווה עובר ליד חופי איריומוטה, והופך את הרחצה לנעימה אפילו בשיא עונת החורף. חול הים הלבן של חופי איריומוטה מורכב למעשה ממליארדי שלדים של יצורים מיקרוסקופיים דמויי כוכב  הקרויים "חוררייות". את הבוקר נקדיש להשלמת הסיור באיריומוטה, ולעת הצהרים נעבור בחזרה אל אישיגקי, העיר הדרומית ביותר ביפן, לסיור עירוני ומשם בטיסת ערב דרך נהה לעיר קגושימה. לינה בקגושימה

יום 13

"ארץ הסמוראים והקמיקאזה"

נתעורר בארץ הסמוראים והקמיקאזה, כפי שקוראים למחוז קגושימה. "הסמוראים", על שום משפחת שימאזו ששלטה באזור 700 שנה, כמו גם ממרד הסמוראים נגד פתיחתה של יפן ומסאיגו טאקאמורי או בכינויו האחר – הסמוראי האחרון. קמיקאזה, על שום הבסיס בעיר צ'ימה הסמוכה, בו הוכשרו וממנו יצאו למעלה מ – 1000 קמיקאזים אל מותם – יפנים וטאיוואנים שהתגייסו לצבא היפני. העיר עצמה שוכנת בסמוך להר הגעש הפעיל סאקורה-ג'ימה, או "פוג'י הקטן" כפי שקוראים לו כאן, המתפרץ ויורק מדי פעם לבה שחורה וענני אפר לשחקים. ואכן, את היום ולמחרת נקדיש להכרות עם הטבע המדהים המשלב את מראות ההרים המיוערים והחופים עם החול הגעשי השחור, ואת ההיסטוריה הפתלתלה והמעניינת כל כך של המחוז. לינה בקגושימה.

יום 14

טיסה מקגושימה לסיאול

נסיים את ביקורנו בקגושימה  ונצא בטיסת צהריים לסיאול. לינה במלון בשדה התעופה בסיאול.

יום 15

חזרה לארץ

אחר הצהרים נצא בטיסה לתל אביב. נחיתה בשעות הערב.

  • טיול ייחודי המשלב את טאיוואן בפסטיבל המאצו המסורתי ואיי אוקינאווה השייכים לשכנה יפן
  • חוויה קולינרית – סיורי טעימות בשווקים מקומיים כמו הלילה חואה שי
  • יום טיול מלא ולילה במלון מרהיב בשמורת הטבע היפה בטאיוואן – שמורת טארוקו
  • ביקור באקווריום בנאגו - הגדול ביפן ואחד הגדולים בעולם, בפארק האננס והאי איריומוטה - אי טרופי פראי וכמעט ולא מיושב, עם צמחיית מנגרובים עשירה ובעלי חיים ייחודיים ואנדמים כמו חתול העצים של איריומוטה, נחשי החנק וחזירי הבר.
  • זאב פוקס, מדריך מומחה לאזור מרתק זה של העולם, התגורר בטאיוואן לתקופה של שבע שנים ודובר את השפה הסינית

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

 

 

>>> לטיולים נוספים ליפן – הקליקו כאן <<<



דגשים מיוחדים

הטיול כולל

טיסות בינ"ל בחברת "קוריאן אייר" במסלול ת"א – סיאול – טאיפיי , קגושימה - ת"א. טיסה בינלאומית בחברה מקומית מטאיפיי לנהה.
לינה: בטיול לטאיוואן ואוקינאווה אנו לנים במלונות 4* ו5*
כלכלה: חצי פנסיון ע"ב ארוחות בוקר וארוחה נוספת בכל יום.
תחבורה: אוטובוס ממוזג לסיורים, והעברות לשדה התעופה.
כניסות לכל האתרים והסיורים כמפורט במסלול הטיול.
מיסי נמל וביטחון – 443$ נכון לתאריך 22.10.2017 .
תשר לנותני השירותים המקומיים .
דמי טיפול ורישום.
מפגש הכנה לטיול.
ערכת שמע לכל מטייל.

הטיול אינו כולל

ביטוח אישי ומטען.
ארוחות שאינן כלולות.
שתייה והוצאות אישיות.
תשר למדריך הישראלי.

לתשומת לבכם

השתתפות בסדנאות ופעילויות ייחודיות מותנה באישור .
ייתכן ושעות הטיסות הבינלאומיות ישתנו, עדכונים נוספים בצמוד למועד היציאה לטיול.
ביקור באתרים מסוימים במהלך הטיול מותנה באישור מקומי. במידה ולא יתאפשר ביקור כפי שתוכנן מראש, למדריך הטיול תהיה הזכות לבחור תוכנית אלטרנטיבית לטובת ורווחת הנוסעים.
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים. תכנית הטיול כפופה לשינויים גם בהתאם לשיקול הדעת של המדריך ושל אקו טיולי שטח.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו, ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות. כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו".
מחיר הטיול הסופי יכול ויושפע משינויים בשערי מטבע חוץ. הסכום הסופי בשקלים ייקבע בסמוך למועד היציאה.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

עונת השלכת ביפן "העלים האדומים"

ביקור ביפן בעונת הסתו עשוי לחלץ קריאות התפעלות גם מפי הציניקנים שבינינו. לדעתי זו העונה היפה ביותר […]

רוחות טובות, רוחות רעות

במשך חודש אחד בכל שנה, משהו מוזר עובר על תושבי טיוואן. תושבי האי נמנעים במהלך חודש זה […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לטאיוואן ואוקינאווה ביפן

כולל פסטיבל המאצו הססגוני | 15 יום

הדפיסו שלחו שתפו