בסימן חגיגות השנה החדשה בטייפה (1)

טיול לטאיוואן מקיף בסימן חגיגות השנה החדשה בטאיפיי

טיולי תרבות וטבע

בהדרכת זאב פוקס | 11 יום

הדפיסו שלחו שתפו
הטיול לטאיוואן הוא למי שכבר ראה את אסיה ולמי שעוד לא ראה כלום. זהו מסע מקיף לאי שחשקו בו ההולנדים, הפורטוגזים, הסינים והיפנים ולבסוף זכה בו הגנרליסימו צ'יאנג קאי שק. טיוואן המכונה "הנמר האסייתי" בשל צמיחתה הכלכלית המהירה בשלהי המאה ה-20, היא ארץ פראית מכוסה ג'ונגלים וצמחיה טרופית שרכס הרים מרהיב חוצה אותה מצפון לדרום. זוהי ארץ המשופעת באזורים געשיים, מעיינות חמים הפזורים בטבע, נהרות בצבע טורקיז, חופים קסומים ונופים מהאגדות. הטיול לטאיוואן הוא מסע אנתרופולוגי מרתק אל תושבים אבוריג'ינים שבעבר היו ציידי ראשים והכניעו כל כובש זר אשר דרך בממלכתם ההררית, ואל אומה המשמרת מסורות ודתות עממיות הייחודיות לאיים.

 

מסלול הטיול

ימים 1-2

מתל אביב לטאיפיי

נפגש בשעות הערב בשדה התעופה ונמריא בטיסת טורקיש דרך איסטנבול אל טאיפיי. עם הנחיתה בטאיפיי ביום השני נצא להיכרות ראשונה עם העיר, נבקר במקדש לונגשאן, המקדש העתיק והיפה ביותר בטאיפיי, נמשיך אל חואה שי (Huaxi), אחד משווקי הלילה הצבעוניים של העיר. לינה בטאיפיי.

יום 3

אל היפה בקניוני טאיוואן שמורת הטבע טארוקו

הבוקר נצא אל עבר החוף המזרחי והפראי של טאיוואן, אל הקניון היפה ביותר באי, קניון טארוקו (Taroko). הדרך לקניון מרהיבה לא פחות. בשעות הצהריים נגיע אל השמורה ובהתאם לזמן נתחיל לטייל בשמורה ובקניון האדיר, בו צבע המים הוא טורקיז מהפנט, קירותיו המרשימים עשויים שיש וגרניט והערוץ החוצה אותו מייצר מגוון של גאיות ועמקים בדרכו אל הים. נהנה משפע הצמחייה, מפלים מרהיבים, וערוצי נחל יפהפיים. ההליכות אינן קשות. לינה במלון מיוחד, הממוקם בלב שמורת טארוקו.

יום 4

החוף המזרחי הפראי של טאיוואן

נעזוב את קניון טארוקו ונמשיך בדרך מדהימה ביופייה אל עבר עמק הבקע המזרחי, הטובל בנופים החקלאיים המוריקים ביותר במדינה. ההרים המזדקרים משני הצדדים מפנים את מקומם למרבד ירוק ומעובד עם שדות של ירקות ושל אורז. נבקר במפעל הסוכר שהוקם בשנת 1913 ובמהלך מלחמת העולם השנייה ניזוק בהפצצות. לימים, תאגיד הסוכר של טאיוואן השתלט עליו ומאז הפך ליצרן הסוכר העיקרי במזרח טאיוואן. בגלל שמפעל הסוכר ממוקם בעיר גואנגפו (Guangfu), הוא נקרא גם "טחנת הסוכר גואנגפו". נמשיך בנסיעה על החוף המזרחי אל עבר סנשיאנטאי ((Sanxiantai, סלע גיאולוגי בתוך הים, המתחבר אל האי המרכזי על ידי "גשר שמונה הקשתות", והפך לציון הדרך הידוע ביותר בחוף המזרחי. נמשיך בנסיעה דרומה אל הכפר צ'יפן (Chihpen) בו נסיים את יומנו במלון מפנק עם מעיינות חמים טבעיים. לינה בצ'יפן.

יום 5

שמורת קנדינג, הנקודה הדרומית בטאיוואן

הבוקר נצא אל עבר השפיץ הדרומי ביותר של האי, קנדינג (Kenting). נבקר בפארק הלאומי קנדינג, הפארק הלאומי העשיר ביותר במדינה, 33,000 דונם של יערות טרופיים, אגמים, דיונות חול, חופים יפהפיים וריפי אלמוגים לא נגועים. נמשיך וניסע לעיר הנמל גאושיונג (Kaohsiung), העיר השנייה בגודלה בטאיוואן. נבקר בנהר האהבה הנקרא כך בשל המתאבדים הרבים שקפצו למותם בשל אהבה נכזבת. השם המפוקפק הזה הוכרז כרשמי בשנת 1972. משם נצא לשוק הלילה השוקק לאוהו (Leoho), הנחשב לשוק הלילה הטוב ביותר בטאיוואן. לטאיוואן מסורת עתיקה של בילוי בשווקי לילה המציעים מבחר עשיר וססגוני של דוכני אוכל טעימים, מרכולות מפתות ומצרכי מזון מפתיעים. לינה בגאושיונג.

יום 6

אגם הלוטוס ומנזר פו גואנג שאן

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לאגם הלוטוס, אגם מלאכותי וסביבו כ-20 מקדשים על המים או על הגדה, משתקפים ומצועצעים, כשרציפים ארוכים מובילים אליהם. נבקר במקדש האביב ובמקדש הסתיו. נמשיך אל הלב הבודהיסטי של המדינה- הר פו גואנג. בפסגת הר קדוש זה, "הר אור הבודהה" בסינית, ניצב מנזר פו גואנג, המנזר הבודהיסטי הגדול והחשוב בטאיוואן. נצפה ונפגוש בנזירים החיים במנזר ונסייר במתחם העצום אשר מכיל עשרות אלפי פסלי בודהה שונים. אחר הצהרים נצא בנסיעה אל אגם השמש והירח. לינה באגם השמש והירח.

יום 7

אגם השמש והירח, חגיגות השנה החדשה בטאיפיי

אגם השמש והירח הוא האגם המפורסם והטבעי היחיד במדינה שסביבו מתגוררים בני שבט הטאהו האבורגי'נים. נבקר במקדש ואן-וו הצופה על האגם מגובה 1000 מטר מעל פני הים, בפגודה אשר בנה צ'יאנג קאי שק לזכר אמו ובמנזר הנזיר הקדוש. לאחר מכן נצא לשייט רגוע באגם, ואם יותיר לנו הזמן נעלה ברכבל אל ההרים הסובבים אותו לתצפית יפהפייה ונבקר במקדשים הסמוכים לו. אחרי הצהרים נשוב לטאיפיי, ובשעת חצות נחזה במופע הזיקוקים הענק הבוקע ממגדל טאיפיי 101 לציון כניסתה של שנת 2024. לינה בטאיפיי.

יום 8

טאיפיי – עיר ללא הפסקה

נבלה יום שלם בבירת טאיוואן, טאיפיי הקוסמופוליטית. טאיפיי היא כיום אחת הבירות המרתקות באסיה, ג'ונגל אורבני מוקף בג'ונגל טבעי, עיר המשלבת אזורים חדישים ועתידניים עם שכונות צפופות ומלאות במקדשים אפופי עשן. את טאייפיי נכון להכיר ברגל ובתחבורה ציבורית היעילה להפליא. נתנסה בנסיעה בMRT, הרכבת התחתית של טאיפיי הנחשבת לאחת המתקדמות בעולם, נבקר במוזיאון הארמון הלאומי שהוא אתר חובה לכל חובב היסטוריה ותרבות ומשמר 5,000 שנות אמנות סינית, ובו נמצאים רוב האוצרות של העיר האסורה בבייג'יינג, נמשיך אל מקדש מרטיר'ס ואל מוזיאון ההנצחה של הגנרליסימו צ'יאנג קאי שק ונבקר במגדל טאיפיי 101 ונהנה מהנוף הפנורמי שהוא מציע. בעבר היה הבניין הגבוה בעולם מאז פתיחתו בשנת 2004 ועד לפתיחת בורג' ח'ליפה בשנת 2010 בדובאי. לינה בטאיפיי.

יום 9

צפון טאיוואן

היום נטייל באזור הצפוני של האי. זהו אחד האיזורים היפים בטאיוואן עם מעיינות חמים רבים, חופים מקסימים וכפרים ציוריים. נגיע אל שמורת הר הגעש יאנגמינגשאן (Yangmingshan), נמשיך אל הפארק הגיאולוגי יהליאו (Yehliu) הניחן בתצורות סלע ייחודיות ומרהיבות. מאות סלעים עוצבו בתהליך ארוזיה ממושך על ידי גלי הים והרוח, אילו חוררו בסלעים מכתשות וחריצים, סלעי פטריה ו'חלות דבש'. נמשיך אל העיירה ג'יופן (Chiufen), נסייר ברחובותיה ונטעם תה מקומי בבית תה מסורתי. אחר הצהריים נשוב אל טאייפיי ונהנה מביקור בשוק הלילה ראו-חה (Raohe). לינה בטאיפיי.

יום 10

טאיפיי והסביבה

נתחיל את היום בסיור ברחובות העתיקים והיפיפיים של הכפרים שיפן (Shihfen) ופינגשי (Pingxi), המפורסמים בפנסי הנייר שלהם ומארחים מדי שנה את "פסטיבל הפנסים המסורתי", אירוע המסיים את חגיגות ראש השנה הסיני בליל ירח מלא. נזכה להפריח לאוויר פנסי נייר עליהם נרשום את משאלותינו ונבקר במפל מים מרשים הנמצא בקרבת מקום. נמשיך לכפר מאוקונג (Maokong) השוכן על פסגת הר ומשקיף לנוף עוצר נשימה של העיר טאייפיי. נטעם תה ונעלה על המאוקונג גונדולה, רכבל העולה להר הפיל (Elephant Mount). נשוב לטאיפיי ונאכל ארוחת ערב לסיכום הטיול לטאיוואן, ולאחריה נמשיך אל שדה התעופה. בשעות הלילה נמריא לת"א דרך יעד מקשר.

יום 11

נחיתה בתל אביב

בשעות הבוקר ננחת בתל אביב.

  • חוויה קולינרית – סיורי טעימות בשווקי לילה וארוחה במסעדה עטורת כוכב מישלן.
  • לילה במלון ייחודי הממוקם בלב שמורת טארוקו – השמורה היפה בטאיוואן.
  • חגיגות השנה האזרחית החדשה בנוסח טאיוואן בעיר הבירה טאיפיי, עם תצפית למופע זיקוקים הבוקע ממגדל 101 המפורסם.
  • שייט על אגם השמש והירח, האגם הטבעי במרכז המדינה, שסביבו מתגוררים בני שבט הטאהו האבורגי'נים.
  • מסלול הקיפי בטאיוואן, הכולל ביקור בשמורות הטבע קנדינג –הנקודה הדרומית ביותר באי.
  • הפרחת פנסי נייר סיניים מסורתים בפינגשי.
  • הופעות פולקלור מקומי.
  • קבוצה קטנה ואיכותית; 15-26 מטיילים.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

חודש משוער לצאת הטיול הבא:
דצמבר 2025

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות: טיסות בינ"ל בחברת טורקיש איירליינס במסלול ת"א – טאיפיי – ת"א (קישור באיסטנבול).
לינה: בטיול לטאיוואן אנו לנים במלונות 4* ו5* מעולים לאורך כל הטיול.
תחבורה: אוטובוס ממוזג לסיורים, והעברות לשדה התעופה.
כלכלה: חצי פנסיון ע"ב ארוחות בוקר וארוחה נוספת בכל יום (מלבד יום ההגעה לטאיוואן).
קבוצה: גודל הקבוצה 15-26 מטיילים.
מדריך ישראלי מצוות "אקו" יוביל את הטיול בעזרת צוות מקומי.
מדריכים מקומיים: דוברי אנגלית.
דמי כניסה וסיורים באתרים: כמפורט בתכנית.
מיסים מקומיים.
תשר לנותני שירות מקומיים.
דמי רישום וטיפול.
מפגש קבוצה בזום.

המחיר אינו כולל

ביטוח בריאות ומטען.
ארוחות שאינן כלולות במסלול הטיול.
שתייה בארוחות.
הוצאות בעלות אופי אישי (כביסה, טלפונים, משקאות, ארוחות נוספות וכד').
טיפ למדריך הישראלי.

לתשומת ליבכם

אופי הטיול: טיול עומק לטאיוואן, נופי הרים, ערים, נהרות וים, מפגש עם אוכלוסיות מרתקות, וביקור בערים שונות וקוסמופוליטיות.
מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם.
חיסונים: לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים
על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מפולות, שינויי מועדים של אירועים וכיו"ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארץ היעד הזו. באם יהיה צורך מדריכנו יעשו שינויים בשטח, לטובת ורווחת הנוסעים
חברת התעופה איננה מאפשרת הושבה מוקדמת ובחירת מקומות טרם הטיסה, יש להגיע כשלוש שעות לפני ההמראה לדלפקי הצ'ק אין של החברה בארץ
מסלול הטיול שונה במקצת ממסלול הטיול הרגיל
יובהר כי המחירים הנקובים לעיל נכונים ליום ההרשמה. במידה ותחול עלייה הגבוהה מ -3% בשערי המטבע, במיסי הנמל או במיס הדלק יעודכנו מחירי הטיול בהתאם ותחול התוספת על הנוסע.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

רוחות טובות, רוחות רעות

במשך חודש אחד בכל שנה, משהו מוזר עובר על תושבי טיוואן. תושבי האי נמנעים במהלך חודש זה […]

טיול לסין – מי הזיז את הטופו שלי? מדים סאם לביג מק גדול

ההיפתחות הגוברת למערב הופכת את סין, מולדת הסויה, למעצמת ג'אנק פוד. הדור הצעיר גודש את סניפי מקדונלדס, […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לטאיוואן מקיף בסימן חגיגות השנה החדשה בטאיפיי

טיולי תרבות וטבע

בהדרכת זאב פוקס | 11 יום

הדפיסו שלחו שתפו