טיול עצמאי לפיליפינים

מסע אל איי הפיליפינים בפאתי האוקיינוס השקט | 15 יום

הטיול לפיליפינים הוא חוויה של יופי ושקט גדול, בין נופים עוצרי נשימה ותושבים נעימים להפליא.

האיים הפיליפינים כוללים למעלה מ-7,200 איים הפזורים על פני טבעת האש במערב האוקיינוס השקט. פרדיננד מגלאן פקד אותם במסע הימי הראשון שהקיף את העולם, קרא למקום ע"ש המלך הספרדי פיליפ ומצא את מותו בידי ראש שבט מקומי. הטיול לפיליפינים הוא מסע מקיף אל ארץ הררית טרופית מופלאה עם תרבות אסיאתית שונה. שבטי האיפוגאו והבונטוק המגדלים אורז בטרסות הרריות באי המרכזי והגדול- לוזון, נופים קרסטיים, מנהגי קבורה מפתיעים, הרי געש, נהרות גועשים, תושבים מכניסי אורחים, אוהבי מוסיקה ויודעי נגן. בטיול לפיליפינים – נבקר גם באי בוהול עם "גבעות השוקולד" המרהיבות והמפורסמות שלו ובחופיו הטרופיים המהווים גן עדן קיצי תחת כיפת שמיים כחולים, חופים עם שוניות אלמוגים ומי טורקיז צלולים.

מסלול הטיול

ימים 1-2

ת"א - מנילה

נפגש בשעות הערב בשדה התעופה ונמריא למנילה דרך יעד מקשר. נחיתה במנילה ביום השני בשעות הערב, והעברה אל מלוננו ללינה בטגאיטאי, שעל שפת אגם טאאל.

יום 3

מפלי פגסנחאן

נסיעה אל פגסנחאן ויציאה לשיט מרתק בסירות קאנו עם שייטים מקומיים, לחוות נהר גועש בנוף טרופי קסום. בנהר זה צולמו קטעים רבים מן הסרט "אפוקליפסה עכשיו" שעסק במלחמת ויטנאם. השיט מגיע אל מפלי מים במעלה הנהר. אחר הצהרים נשוב לטגאיטאי. לינה בטגאיטאי.

יום 4

טגאיטאי ואגם טאאל

טגאיטאי, עיירה שלווה שממוקמת על מצוק גבוה מעל אגם טאאל, שבו נמצא הר געש פעיל מהקטנים בעולם. נעלה על סירות קטנות, נצא לשייט מקסים להר הגעש במרכז האגם ונמשיך לטיול שיאפשר לנו להגיע אל נקודת תצפית מהפנטת על הסביבה. איזור זה הוא אזור חקלאי עשיר ובו גידולי קפה ייחודיים. בערב נשוב ללינה במלוננו בטגאיטאי.

יום 5

הרי צפון לוזון

הבוקר נצא בטיסה אל קאואיין, ממנה נמשיך בנסיעה אל בנאווי, נשוטט בשווקים ובבתי הכפר ונספוג את האווירה המקומית המיוחדת. בערב נהנה ממופע מקומי. לינה בנאווי.

יום 6

יום הליכות בהרי שבט האיפוגאו: הכפר בטאד והכפר בנגה האן

נצטייד בתרמיל קטן ונצא לטיול רגלי בהרים בין כפרים מרהיבים, באמפיתאטרון של טרסות אורז שנבנו במשך אלפי שנים מאפיק הנהר ועד לראשי ההרים. נפגוש ונכיר באופן בלתי אמצעי את אורח החיים הייחודי של בני השבט, בנופים מרהיבים. בתום הסיור נחזור אל בנאווי. לינה  בנאווי.

יום 7

בונטוק וסגדה

הבוקר נצא בנסיעה דרך נוף מרהיב של טרסות אורז אל עבר העיירה בונטוק לביקור במוזיאון המקומי לשבטי ההרים של צפון לוזון, הסוקר את תרבות האזור ומנהגים שונים כולל צייד אדם. נמשיך בנסיעה אל העיירה סגדה, שבה בתי פח מפתיעים במראה הייחודי שלהם, בלב עמק קארסטי יפה. נצא לטיול רגלי אל מערות קבורה בהם נתלו ארונות העץ על פיגומים. לינה בסגדה.

יום 8

מפלי בומוד-אוק

במיקום מרהיב בצפונה של סגדה, יושבים מפלי בומוד-אוק, הנקראים גם "המפלים הגדולים". למעשה מדובר במפל בגובה עצום של כ-200 מטר, שמסתתר מאחורי שדות אורז וכפרים הררים קטנים. היום נסייר באזור יפהפה ומיוחד זה ונהנה מכל הטוב שיש לו להציע. לקראת אחר הצהריים נשוב לסגדה. לינה בסגדה.

יום 9

הדרך לוויגאן

נצא בנסיעה מערבה בדרך מתפתלת שעוברת באזורים חקלאיים ובין טראסות הרריות, ונגיע אל אזור החוף הצפון מערבי של האי לוזון והעיירה היפהפייה וויגאן. בוויגאן נטייל רכובים על כרכרות רתומות לסוסים ונתוודע לפאר ולהדר של הסגנון הקולוניאלי הספרדי שהשתמר להפליא בעיר זו, שאף זכתה להיכלל ברשימת המורשת העולמית של אונסק"ו. לינה בוויגאן.

יום 10

וויגאן, מנילה

היום נמשיך ונסייר בעיירה הקולוניאלית היפהפיה, אשר עקפה את ירושלים במועמדות בקטגוריית "הערים המופלאות בעולם", ונחשבת לעיר השמורה ביותר באסיה, בסגנון ספרדי קולוניאלי. נתרשם מן היופי ומהאדריכלות שלה, המשקפת חיבור ססגוני ויוצא דופן בין תרבויות פיליפיניות וסיניות לבין המסורת האירופית. נמשיך אל עבר שדה התעופה, משם נטוס אל מנילה. לינה במנילה.

יום 11

מנילה

הבירה מנילה, עיר של למעלה מ-12 מיליון תושבים, היא המרכז התרבותי והכלכלי של המדינה ואחד ממרכזי המסחר המשמעותיים באסיה.  נטייל ברחובותיה העתיקים של מנילה ונכיר מקרוב את העיר העצומה הזו. אחר הצהרים נצא בטיסה אל עבר האי בוהול. לינה בבוהול.

יום 12

בוהול וגבעות השוקולד

נתחיל את היום בביקור במרכז האי באטרקציה המפורסמת והמרהיבה ביותר באי בוהול – גבעות השוקולד של בוהול. מדובר בגבעות ענק המתנשאות לגובה של 30-50 מטר ולקראת סוף העונה היבשה הן משנות את צבען מירוק לצבע חום-שוקולד, ומכאן שמן הקליט. לאחר עצירה לתצפית על הגבעות נמשיך לביקור בשמורת חצי האי למנוק, בצד המזרחי של האי. השמורה מציעה תצורות סלע גיר, מערות וחופים ומיוחדת במספר הרב של מיני המנגרוב הגדלים בה. אחר הצהרים נצא חזרה לכיוון המלון. לינה בבוהול.

יום 13

גן העדן החולי של דרום בוהול ופארק לובוק

נפתח את היום באיילנד הופינג, גן עדן קיצי תחת שמיים כחולים, חופים לבנים, אגוזי קוקוס, ומי טורקיז עם שוניות אלמוגים. נמשיך בשייט על נהר  לובוק, העובר בפארק אקולוגי עם צמחייה עבותה,  במורדות הרים, ואם יתמזל מזלנו נפגוש בקופיף הפיליפיני הייחודי לאזורים אלו. לינה בבוהול.

יום 14

הפלגה לאי סבו וטיסה למנילה

הבוקר נסע אל הנמל, נעלה על מעבורת בין האיים, נשוט במים הצלולים אל עבר האי סבו, ונגיע אל בירת האי הנושאת את אותו השם. העיר היא ההתיישבות הספרדית הראשונה בפיליפינים ומכילה שרידים מתקופת הכיבוש הספרדי, מונומנטים ואתרי מורשת רבים ומספר מוזיאונים. נעבור אל שדה התעופה בעיר ומשם נמריא למנילה, לקראת טיסת לילה חזרה לארץ דרך יעד ביניים.

יום 15

נחיתה בארץ

ננחת בתל אביב בשעות הבוקר.

  • השתתפות בפסטיבל אטי אטיהן, המפורסם והגדול ביותר בפיליפינים.
  • טיול מקיף לפיליפינים, הכולל גם את האי המרכזי לוזון, האי פלאוואן, שנבחר בשנים האחרונות כאי הטוב בעולם על ידי מגזינים ואתרים רבים, ואת האי בורקאי.
  • סיור בנהר התת-קרקעי פוארטו פרינססה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו שנבחר כאחד משבעת פלאי העולם החדשים.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.



אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

קובה – Cuba mi amor

הכתבה הזו נולדה בעקבות טיול בקובה. שלושה שבועות נסעתי לאורך האי הטרופי המיוחד הזה, מתנייעת בכלי תחבורה […]

דרום קוריאה

חצי האי הקוריאני נשאר אחד האזורים הפחות מוכרים במזרח אסיה – ארץ מכוסה הרים, מלאה בשדות אורז […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול עצמאי לפיליפינים

מסע אל איי הפיליפינים בפאתי האוקיינוס השקט | 15 יום