טיול לרפובליקה הדומיניקנית והאיטי

טיולי תרבות וטבע

בהדרכת בן קציר | 17 יום

הדפיסו שלחו שתפו

מסע מרתק  אל האי הקריבי היספניולה, אי שמפגשים בו לאורך ההיסטוריה עיצבו את ה"עולם החדש". בין בני הטאינו (ה"אינדיאנים" המקוריים) לקולמבוס, בין ספרד וצרפת, בין עבדים לנוגשיהם, בין ארה"ב לקריביים ובימינו בין שתי מדינות שונות מאוד המושפעות ומשלובות זו בזו - הרפובליקה הדומיניקנית והאיטי.


 מסלול הטיול כולל את העיר סנטו דומינגו , פורט או פרינס שחרבה ברעידת האדמה,  קאפ –האיטיין שנודעה בכינוי "פאריס של האנטילים", הישוב היהודי סוסואה, שייט לוויתנים במפרץ סמאנה ועוד..             

האיטי "הרפובליקה המכושפת",  השליש המערבי של האי, הייתה בעבר המושבה העשירה ביותר של צרפת במאה ה-17. האיטי קיבלה את עצמאותה לאחר מרד עבדים אפוף וודו ב1804 (שנייה רק לארה"ב). בה מלך שנולד כעבד בנה את המצודה הגדולה ביותר באמריקה כנגד נפוליאון והקים אומה עצמאית ומנותקת של עבדים אפריקאים חופשיים. היום היא המדינה הענייה ביותר באמריקה, המפורסמת בעיקר עקב רעידת האדמה ההרסנית שחוותה בשנת 2010. מורשת העבדות והמלחמה בה, דת הוודו, כישוף וזומבים הם חלק בלתי נפרד מתרבותם של המקומיים עד היום. השפות הרשמיות בה הן צרפתית וקריאול.


הרפובליקה הדומיניקנית , הייתה בעבר קולוניה ספרדית ובירתה, סנטו דומינגו, הייתה העיר הראשונה של "העולם החדש". רוב אוכלוסייתה מעורבת "מסטיסיוס", צאצאים של אירופאים, אינדיאנים ועבדים אפריקאים שהובאו לאי. הרפובליקה לעומת שכנתה האיטי, נהנית משנים של יציבות פוליטית ,כלכלה מפותחת יחסית לשכנותיה ותיירות "נופש" ענפה. השפה הרשמית בה היא הספרדית                                      .

במהלך הטיול נבקר בערים קולוניאליות מרתקות, נטייל בנופים ציוריים של כפרים צבעוניים, חופי טורקיז יפהפיים, הרים ירוקים, מטעי סוכר וקקאו, בתי אחוזה ישנים, נפגוש את התושבים מסבירי הפנים של מדינות אלו, נלמד על תרבות הוודו בהאיטי ונצא למועדונים בהם אפשר לפזז לצלילי המרנגה ברפובליקה הדומיניקנית.

מדריך הטיול- בן קציר הגיע לראשונה להאיטי בינואר 2010, מיד לאחר הרעידה במשלחת סיוע בת חמישה שבועות, התאהב בפנינת הקריביים חסרת המזל ולכן חזר כאגרונום ב2012 לעוד שנה וקצת של סיוע חקלאי. מתרגש לחזור עכשיו בשלישית כמדריך תיירות ולכלול בטיול גם את הסיפור האישי הן עם קבוצת צעירים בפורט או פרינס והן עם קבוצת חקלאות בגרן.

מסלול הטיול הוא מסלול ייחודי לחברת אקו טיולי שטח, וניתן לקבל אותו במייל.
למסלול הטיול המלא ופרטים נוספים אנא התקשרו אלינו 03-5633704 או שלחו מייל ל mail@eco.co.il

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

חודש משוער לצאת הטיול הבא:
פברואר 2020

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.



אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

תרבות הוודו של האיטי והרפובליקה הדומיניקנית

דת הוודו היא אחד האלמנטים החשובים בתרבויות המקומיות של האזור. היא מושרשת היטב בהיסטוריה של המקום ואף […]

מידע על קירגיזסטן

רקע קירגיזסטן היא הקטנה בין הרפובליקות החדשות של מרכז אסיה וחלק מנתיבי דרך המשי עברו בתחומה לאורך […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לרפובליקה הדומיניקנית והאיטי

טיולי תרבות וטבע

בהדרכת בן קציר | 17 יום

הדפיסו שלחו שתפו