טיול עומק ליפן אל ארץ השמש העולה

בתקופת פריחת הדובדבן | 15 יום

הדפיסו שלחו שתפו
טיול ליפן, ארץ השמש העולה, הוא תערובת מרתקת של מפגש עם מסורת הנשענת על היסטוריה עתיקת יומין, תרבות ייחודית ושיאים של טכנולוגיה מתקדמת. הטיול עובר בין נפלאות יפן, נופים געשיים ומעיינות חמים בשמורת האקונה, גנים יפנים מסורתיים, טירות סמוראים מפוארות, מקדשי זן ותיקים ופעילים בצד מפעלים מודרניים.
בטיול ליפן ניסע ברכב פרטי ממוזג, ברכבות מהירות, ונטעם גם מהתחבורה הציבורית החדשנית במדינה. נלון במלונות מודרניים בצד בתי אירוח יפנים מסורתיים, נבקר במקומות הקלאסיים ובחבלי ארץ בתוליים ונתמזג עם העם היפני על מנת להכיר את מנהגי המקום השונים ואת חיי היומיום.

מסלול הטיול

ימים 1-2

ת"א – טוקיו

בשעות הערב נצא בטיסה לטוקיו דרך יעד ביניים. הגעה לטוקיו ביום 2 בשעות הערב, עם ההגעה העברה למלון, ובהתאם לזמן ההגעה נצא לסיור היכרות ראשוני עם העיר הענקית והתוססת הזו, מטרופולין בשלל  גוונים, זרימה של אנשים, בשילוב של מסורת ומודרנה בד בבד.לינה בטוקיו.

יום 3

טוקיו

יום טיול מלא בטוקיו, מטרופולין דינאמי מהפנט. נשלב בין המודרני להיסטורי, נכיר מקרוב את הבירה היפנית ואת תושביה. בשעות הבוקר המוקדמות יציאה לביקור בשוק הדגים ופירות הים בצוקיג'י (Tsukiji). נטייל גם ברובע  אסאקוסה (Asakusa), ונבקר במקדש הבודהיסטי אסאקוסה קאנון. נמשיך לביקור במוזיאון ההיסטורי אדו טוקיו ומשם נצא אל רחבת ארמון הקיסר ונצפה אל עבר הגנים. נבקר בפארק אואנו וברחוב אמיוקו. נסע ברכבת מונורייל (Monorail) אל האי המלאכותי אודאייבה (Odaiba) שבמפרץ טוקיו. לינה בטוקיו.

יום 4

יום טיול לניקו

נסע לטייל באזור ניקו (Nikko) ליום טיול מקסים בהרים. ביקור במאוזוליאום המפואר של השוגון טוקוגווה אייסו, ובקומפלקס המקדשים המיוחד. נעצור לטעימות במבשלת סאקה, השיכר היפני המשובח וניסע בדרך מתפתלת בחיק היערות אל אגם צ'וזנג'י(Chuzenji) ומפל קגון( Kegon). בשעות אחה"צ חזרה לטוקיו.  האוטובוס יוריד אותנו ברובע שינג'וקו (Shinjuku), ומשם נצא לטיול הליכה עם תצפית לילית על העיר אשר יסתיים בארוחת ערב מיוחדת ברובע החלונות האדומים של העיר, קאבוקיצ'ו (Kabukicho). לינה בטוקיו.

יום 5

טוקיו בתחבורה ציבורית

היום נחווה את טוקיו בדרך הכיפית ביותר שיש, בתחבורה הציבורית המהפנטת של העיר. , נבקר במקדש השינטו המרכזי של טוקיו – מייג'י, ונמשיך להאראג'וקו  – מרכז הבילוי התוסס של צעירי טוקיו. את ארוחת הצהריים נכין בעצמנו בסדנה להכנת סושי. נבקר ברובע האופנה והמותגים: אומוטסאנדו, ונסיים ברובע היוקרה: גינזה ומרכז הכנסים המודרני- הפורום. ובסוף היום נלמד על חידושים של עולם הטכנולוגיה היפני במרכז אקיהיברה (Akihabara). לינה בטוקיו.

יום 6

קמאקורה ואגם האקונה

בבוקר נסע אל קמאקורה, מקום הממשל הצבאי ששלט ביפן במאה ה 12, נטייל בעיר ונבקר בפסל הענק של בודהה, העשוי ברונזה.משם נמשיך בנסיעה אל האקונה  (Hakone), השוכנת על שפת אגם אשי, בתוך לוע געשי כבוי ובאזור המשופע במעיינות חמים. נעלה ברכבל מעל העמק הגעשי אווקודאני ((Owakudani ומשם נמשיך לביקור במוזיאון הפתוח לפיסול מודרני בינלאומי. נתוודע לתרבות הרחצה באונסן (מעיינות חמים) ונלמד על משמעות ההיטהרות של הגוף והנפש בתרבות היפנית. היום גם נוכל להתפנק, לשכשך ולהתנסות ברחצה המסורתית. ארוחת ערב ולינה בהאקונה.

יום 7

האלפים היפניים ופארק הקופים

נצא בנסיעה נופית אל אזור האלפים היפניים עד לעיירה מאטסומוטו ( Matsumoto). עם ההגעה למאטסומוטו נבקר בטירה הנחשבת לאחת היפות ביפן וברחוב נאקאמאצ'י (Nakamachi) שבו נחווה את האווירה המסורתית וניראה מבנים עתיקים אשר השתמרו היטב. המשך נסיעה באלפים היפניים אל טאקאיימה. עם ההגעה נצא להכיר את העיר המקסימה ואת מרכזה העתיק. נבקר במוזיאון המקומי ונראה את תצוגת הבמות היפות המשתתפות בפסטיבל המקומי שנחשב בין שלושת היפים ביפן. לינה בטאקאיימה.

יום 8

האלפיים היפניים וחצי האי נוטו

את  הבוקר נפתח בביקור בשוק הבוקר של טאקאיימה המציע סיור וטעימות בין הדוכנים המציגים מוצרי מזון מהכפר וחפצי אמנות מכפרי האזור. נצא בנסיעה באזור ההררי היפה של מרכז יפן. נבקר בכפר שיראקוואגו (Shirakawago) ונכיר את בית המגורים המסורתי עם גג הקש המיוחד של משפחת וודה (Wada). בצהריים נמשיך צפונה אל הפנינה החבויה של יפן- חצי האי נוטו (Noto). ניכנס לאחד הבתים המסורתיים שהיו שייכים לסוחר מקומי במאה ה-19 ונלמד על אורח החיים ביפן המסורתית. בערב נתפנה לחוויה יפנית מדהימה כשנצא לאיסוף פטריות יער עם הכפריים בני המקום ונכין יחד איתם ארוחת ערב מסורתית אשר תלווה בשיכר שזיפים יפני בשביל האווירה. לינה בבית הארחה יפני מסורתי – מינשוקו (Minshuku).

יום 9

חצי האי נוטו – יפן המסורתית

בבוקר ניפרד ממארחינו ונבקר בשוק הדגים המקומי. משם  נצא בנסיעה לאזור כפרי קסום, לאורכו של חוף ים דרמטי ומפורץ, משובץ בכפרי דייגים בעלי נמלים קטנים ופסטורליים. נבקר בטרסות האורז, נצא להליכה נעימה באחד החופים היפים של חצי האי, נבקר בבית מלאכה מקומי, שם נלמד על אומנות ייצור הלכה, תהליך המזוהה ביותר עם האזור. לבסוף נבקר בביתו של מושל האזור. בשעות הערב ניסע  לקאנאזאווה. לינה בקאנאזאווה.

יום 10

קאנאזאווה והסיפור היהודי בצורוגה

לאחר ארוחת הבוקר נבקר בקנרוקואן (Kenrokuen), הגן היפני שהוכתר ליפה ביותר במדינה, נמשיך לנומורה (Nomura), רובע הסמוראים שם נבקר בבית משפחת סמוראי שהשתמר, נראה איך חיו הסמוראים ונצפה בגן המקסים בחצר. נמשיך לרובע הגיישות עם בתי העץ העתיקים. ברובע זה נראה עבודות יד עם עלי זהב, התעשייה המפורסמת ביותר של העיר קאנאזוואה. נשלים את סיורנו בקאנאזאווה, נסע דרך נופים מרהיבים ובדרך נתנסה בהכנת אטריות כוסמת, המכונות סובה (Soba), מאכל יפני מסורתי ולאחר מכן נהנה מארוחה פרי ידינו. בדרך נעצור בעיר הנמל צורוגה(Tsuruga)- אליה הגיעו אלפי פליטים יהודים אשר ניצלו מהשואה במהלך מלחמת העולם השניה. נבקר במוזיאון האנושות החשוב המספר את סיפורו של הקונסול היפני סוגיהארה ואת סיפורם של הניצולים. נמשיך בנסיעה לאוסקה. לינה באוסקה.

יום 11

הירושימה ומיאג'ימה

ביום זה המטען ישלח ישירות לקיוטו, יש צורך  להצטייד בתיק קטן ליומיים.
את הבוקר נפתח בביקור בטירת אוסאקה המפורסמת, בגן עצי הבונזאי ובנאמבה (Namba) משם נצא ברכבת המהירה אל הירושימה. נפליג במעבורת אל האי מיאג'ימה  (Miyajima), משכן אלי השינטו. טיול באי ובמקדשיו, כולל מקדש איצוקושימה (Itsukushima) שעל שפת הים והמקדש ההיסטורי דאישוין (Daishoin) על הר מיסן (Misen).

יום 12

מהירושימה לקיוטו

נתחיל את היום בנסיעה למפעל המכונית של מאזדה בו נקבל הצצת מרתקת אל תעשיית הרכב היפנית(מותנה באישור). נמשיך בביקור בפארק השלום ובמוזיאון השלום, המנציחים את סבלה של העיר הראשונה בעולם שנהרסה בפצצה גרעינית. לאחר ארוחת הצהריים נצא ברכבת המהירה אל קיוטו. עם ההגעה סיור ראשוני בעיר. לינה בקיוטו.

יום 13

קיוטו

נבקר במקדש הזהב קינקאקוג'י (Kinkakuji) והגנים שסביבו, לאחר מכן נבקר בטירת ניג'ו (Nijo), ביתו של השוגון והגן היפני סביבו, נמשיך אל מקדש הזן ריואנג'י (Ryoanji) וגן האבנים ה"יבש", נגיע לפינות קסומות ונסתרות שיש לקיוטו להציע ונשתתף בטקס תה מסורתי ומשם נמשיך לטיול בשביל הפילוסופים המתפתל לאורכו של פלג מים. נמשיך את היום בסיור מרתק באזור גיון (Gion), רובע הגיישות. בשעות הערב נצא למפגש מרגש ב"בית שלום", קהילה של נוצרים יפנים אוהבי ישראל(תלוי באישור). לינה בקיוטו.

יום 14

נארה

הבוקר נצא בנסיעה אל נארה, הבירה הקדומה, נבקר בפארק האיילים, ובמקדשים טודאיג'י ( Todaiji) וקאסוגה (Kasuga).נמשיך לאחד המוזיאונים המיוחדים  ביפן, מוזיאון מיהו (Miho) אשר ממוקם בלב היערות מחוץ לקיוטו. לעת ערב נגיע אל שדה התעופה של אוסקה לארוחת ערב ולינה.

יום 15

בחזרה הביתה

בבוקר העברה לשדה התעופה, טיסה חזרה לתל אביב דרך יעד ביניים. הגעה לתל אביב בשעות הערב.

  • מלונות מעולים במרכזי הערים
  • ארוחות במסעדות מומלצות
  • לינה כפרית בריוקן בלב האלפים היפנים
  • ביקור ברובע החלונות האדומים של טוקיו – קאבוקיצ'ו
  • ביקור בבית סאמוראים בקאנאזאווה
  • ביקור ייחודי במוזיאון האנושות בצורוגה המספר את סיפור הפליטים היהודים ביפן
  • יומיים בחצי האי נוטו – יפן הלא נודעת
  • חוויה יפנית בנוטו – איסוף פטריות יער, בישול ארוחת ערב ואירוח אצל משפחה מקומית
  • סדנה להכנת אטריות כוסמת יפניות + ארוחה בסוף הסדנה
  • ביקור במוזיאון מיהו בלב יערות קיוטו
  • סדנת חוויתית להכנת סושי
  • ביקור ייחודי במבשלת סאקה

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

 

 

>>> לטיולים נוספים ליפן – הקליקו כאן <<<



אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

טוהוקו: יפן בניחוח כפרי

מרבית המטיילים המערביים ליפן אינם מגיעים לאזור צפון האי הונשו – וחבל. אזור זה נקרא טוהוקו (Tohoku), […]

השלכת של קיוטו ביפן

מיומנה של מורה לאנגלית ביפן את הסופ"ש האחרון ביליתי בקיוטו, עיר המקדשים, אלא שהפעם לא נסעתי לשם […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול עומק ליפן אל ארץ השמש העולה

בתקופת פריחת הדובדבן | 15 יום

הדפיסו שלחו שתפו