טיול לדרום אמריקה

טיול נשים לאקוודור בהדרכת דנדן בולוטין

טיולי תרבות וטבע

מהרי האנדים, לאגן האמזונס + אפשרות להמשך הפלגה לגלפגוס | 14 יום

הדפיסו שלחו שתפו
אקוודור משופעת באתרי טבע ונוף ותרבויות אינדיאניות מרתקות. במסע הזה נרכוב ונלך בין  הרי געש מרשימים ואגמים ציוריים, נשוט ונצא לרפטינג בנהרות שופעי מים, נחווה את יערות הגשם הטרופיים והגו'נגל בבנית רפסודות, הליכה, שיט, וצפייה בחיות. נלמד על אורח החיים האינדיאני המקומי ממקור ראשון, נבקר בכפרים וקהילות מקומיות, נגיע לשווקים צבעוניים ונתוודע מקרוב לשיטות הריפוי, האמונות והטקסים של השבטים האמזוניים.

את מסענו יוביל דנדן בולוטין, אתנו-בוטנאי מאוניברסיטת תל אביב, שעבד כארבע שנים ביערות הגשם של אקוודור בפרוייקט משותף לאוניברסיטת תל אביב ולקרן הסיוע האמריקאית. במהלך עבודתו הגיע דנדן למקומות בהם לא דרכה רגלו של אדם "מערבי" ואסף צמחי מרפא בהדרכת השאמאנים האינדיאנים המהווים "בנק ידע" הולך ונכחד. חלק מהצמחים שהביא למעבדות המחקר של האקדמיה אינם מוכרים למדע.

המחקר התנהל בתנאי שדה ולחלק מהמקומות ניתן להגיע רק בעזרת מטוסים קלים, סירות קנו על יובלי האמזונאס או בהליכה רגלית. במסענו נשתמש באותם אמצעים רלוונטי שיהפוך את הטיול לחוויה בלתי נשכחת.

הטיול כולל פעילויות ספורטיביות רבות בינהן: אופני הרים, הליכה בטבע באזורים מיוערים, בגו'נגל והליכה בהרים, אומגות, רפטינג, קיאקים בנהר, שייט ברפסודות, תצפיות על בעלי חיים, השרדות בגו'נגל, ביקורים אצל שאמאנים ועוד.

מסלול הטיול

יום 1

תל אביב – יעד ביניים – קיטו

לקראת שעות הערב ננחת בקיטו, עיר הבירה של אקוודור, היושבת בשקע לרגלי הר הגעש פיצ'ינצ'ה,  עם הגעתנו ניסע לבית המלון  לארוחת ערב ושינה מתוקה לפני החוויות שמצפות לנו החל ממחר.

יום 2

"אמצע העולם" והעיירה מינדו ביער הגשם

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לבקר בקו המשווה "לה מיטד דל מונדו ",אמצא העולם, כאן עובר קו המשווה המחלק את כדור הארץ לחצי הדרומי והצפוני. נוכל להניח כל רגל בצד אחר של קו המשווה, במחצית אחרת של העולם. לאחר מכן ניסע לעבר הכפר מינדו, השוכן במרחק של כשעתיים מקיטו. זהו כפר קטן וקסום הנמצא במרכז ג'ונגל, למרגלותיו זורם נהר מוקף בצמחים טרופים.  נבקר בחוות הפרפרים, נצא לסיור בו נלמד על הכנת שוקולד ,נבקר במפלים היפים שבאיזור והאמיצים מביננו יהינו מחוויית אומגות מעל חופת הג'ונגל.  לינה במינדו.

יום 3

קיטו –רכיבה על סוסים בפאפאגיו

מינדו הוא אחד האתרים הפופולריים בעולם לצפייה בציפורים בשל סוגי הציפורים הרבים החיים בסביבתו.  מוקדם בבוקר נצא לצפות במינים שונים של ציפורים באזור מינדו. בתום הסיור ניסע לאורך שדרת הרי הגעש המתנשאים מכל עבר, לכיוון קוטופקסי משם נמשיך להסינדה פאפאגיו  נצא לרכיבה בילתי נשכחת על סוסים ונעשה סיור בחוות ורדים. את הערב נעביר בנעימים בהסינדה (חוות) פאפאגיו.

יום 4

מקוטופקסי לבניוס באופניים

לאחר ארוחת הבוקר נצא לטיול רכיבה באופניים בשמורת הר הגעש קוטופקסי, שיתנשא מעלינו לגובה של 5,897 מ'. נרכוב בשבילי השמורה ונצפה על מדרונות ההרים שם רועים עדרים של לאמות, סוסי פרא, ברווזים, שחפי-הרים.  רוב הדרך בירידה, מה שיפצה על הגובה הרב. לאחר שלוש שעות רכיבה נעלה על הרכב ונמשיך בנסיעה בירידה לעבר בניוס. הצהרים נגיע לעיירה בניוס החביבה למרגלות הר הגעש טונגורהואה ("גרון של אש")  לינה בבניוס.

יום 5

רפטינג וסיורים באזור בניוס

אחרי ארוחת הבוקר נצא לחצי יום רפטינג מלא אדרנלין על נהר הפסטזה. צוות המדריכים המיומן יסייע לנו לעבור את כל האשדים ביעילות ובטיחות מרבית, הרפטינג ברמה 3-4.את ארוחת הצהרים נאכל בשטח ולאחריה נמשיך לטייל באזור יער הגשם של בניוס. לינה בבניוס.

יום 6

מבניוס והמפלים לג'ונגל באזור טנה

נצא לנסיעת שטח מאתגרת בבאגי (הבאגי הוא כלי שטח נמוך בעל יציבות מדהימה) לכיוון הג'ונגל בדרך יפהפייה בינות למפלים, סלעים גבוהים, קניונים ויערות עצומים. בדרך נעצור לביקור בשני מפלים: הינומת הכלה  (Manto de la Novia) וקערת השטן ( Pailón del Diablo). לאחר 5 שעות גדושות פעילות,  נעלה על הרכב ונמשיך בנסיעה לעבר אגן האמזונס. סביבנו המרחבים הטרופיים של יער הגשם במורדות מהאנדים, ואנחנו בדרכנו לעבר הג'ונגל האמזוני הסבוך והירוק. נעבור את טנה Tena , עיירה במרכז הג'ונגל ונגיע ללודג' יפהפה ממש בתוך הסבך.  בערב נוכל כבר להרגע בלודג' הגו'נגל המקסים שלנו.

יום 7

ג'ונגל וצמחי מרפא

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לקוקה, נפליג במעלה הנהר לכפר קיצ'ואני. ונבקר בכפר בו מגוררים בני שבט הקיצ'ואה. נחזור בשייט על רפסודות  לקוקה. לינה בקוקה.

ימים 8-9

קויאבנו לודג' ג'ונגל

ניסע בדרך נוף יפה אל לאגו אגריו, נמשיך לכיוון לגונת קויאבנו ונפליג במורד נהר קויאבנו, אל מעבה הג'ונגל ואל שמורת שבטי הסיונה והסקויה. נצא לסיורים וטיולים בשמורה, המשופעת בלגונות ועשירה בצמחייה מיוחדת ובמינים רבים של בעלי חיים כגון פרפרים, דולפיני נהר, תנינים ואנקונדות, מעל 15 מיני קופים וכ – 500 מיני ציפורים.

יום 10

מהג'ונגל למעיינות החמים של פפיאקטה

נתעורר בבוקר עדין בגו'נגל, נפרד ממנו ונתחיל את דרכנו בנסיעה חזרה להרי האנדים, נטפס ברכב מגובה של 500 מ' בערך לגובה של 3000 מ' ונגיע למעיינות החמים בפפיאקטה. עם הגעתנו אחר הצהרים נצא להליכה קצרה באזור היפהפה נוכל לשחות ולשכשך במעיינות החמים העשירים במינרלים מזינים ובספא שלידם עד שעות הערב המאוחרות – חוויה מיוחדת במינה. את ארוחת הערב נאכל במקום ונבלה את הלילה.

יום 11

מפפיאקטה לאוטבלו -מסע ג'יפים והר הגעש קיימבה

בבוקר נעלה עם הג'יפים להר הקיימבה (Cayambe), הר געש לא פעיל המתנשא לגובה 5,790 מטרים מעל פני הים. נגיע עם הג'יפים עד לגובה של 4,600 מטרים, והאמיצים מבינינו ימשיכו אל הקרחון אשר במעלה ההר. נרד עם הג'יפים חזרה לאזור אוטבלו ונבקר בכפרים בהם עוסקים המקומיים במלאכות יד מסורתיות בעץ, חימר ועור. נלון בחווה באזור אוטבלו.

יום 12

השוק של העיירה האינדיאנית אוטובלו ומפגש עם שמאן

באוטבלו מצויה קהילה מקומית גדולה ועשירה בתרבות ומסורת שיצרה את השווקים המפורסמים הגדושים בבדים מרהיבים ועבודות יד מיוחדות וכישרוניות. נבקר בשוק הססגוני והמפורסם של אוטבלו, מהגדולים מסוגו בכל דרום אמריקה. אחה"צ נבקר שאמאן מקומי ונלמד על טקסים מסורתיים. לאחר מכן ניסע חזרה לקיטו לארוחת ערב חגיגית ולינה.

ימים 13-14

מאוטבלו לקיטו והדרך הביתה

אחרי ארוחת הבוקר  נטייל בעיר העתיקה של קיטו ולאחר מכן ניסע לשדה התעופה ונעלה על טיסה לתל אביב דרך מדריד. נחיתה בת"א בערב של היום ה- 14 לטיול.

  • כי אין עוד טיולים כאלו כמו שאקו מציעה! יעדים ייחודיים, מסלולים בתוליים ומרתקים! מדריכים מעולים וארגון מקומי ברמה גבוהה!
  • כי תצליחו לראות ולחוות הרבה יותר ממה שאתם חושבים שאפשר בימי הטיול והכל בניחותא, ובכיף כשכל החוויות רצופות ומוכנות עבורככם.
  • הטיול מתוכנן כך שנבלה מינימום זמן בנסיעות ואת רוב הזמן בפעילויות מהנות בטבע ובחוץ.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר:950$
במידה ויהיה בין 13-16 מטיילים ,מחיר הטיול יהיה גבוהה ב200$

 

המשך הפלגה בגלפגוס –בספינת Millennium
22.2-26.2- טיסה לגלפגוס והפלגה של 5 ימים /4 לילות באוניית מילניום
בתום ההפלגה (26.2) טיסה חזרה לקיטו/גואייקיל ולינה בקיטו במלון dan carlton
למחרת המשך טיסה בינלאומית (הטיסה יוצאת ב27.7 ונוחתת חזרה בארץ ב28.7).

על מנת לקבל פרטים נוספים בבקשה לפנות לעינת בטלפון
03-5633704



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות בינלאומיות סדירות בקו ת"א – יעד ביניים-קיטו-יעד ביניים-ת"א.
תחבורה, לינה, כלכלה מלאה וצוות כמפורט.
מדריך ישראלי מצוות המדריכים של אקו וליווי מקומי, פעילויות וכניסות לאתרים המופיעים בתוכנית הטיול.
מיסי נמל והיטל ביטחון, תשר לנתוני שרותים מקומיים.
דמי רישום וטיפול ע”ס 75 $ שלא יוחזרו במקרה ביטול.

המחיר אינו כולל

ארוחות שאינן כלולות משקאות קלים וחריפים בארוחות.
ביטוח אישי בריאות ומטען, הוצאות אישיות כגון: כביסה, משקאות וכו`.
בדרום אמריקה נהוג לגבות מסים מקומיים שתעריפם משתנה מפעם לפעם בנוסף על המסים המצוינים בכרטיסי הטיסה (כגון: מס יציאה מאקוודור כ- 41$).

לתשומת לבכם

אופי הטיול: טיול ייחודי המשלב פעילויות ספורטיביות מגוונות יחד עם טיול גאוגרפי חוויתי באקוודור. הטיול הוא מסע הרפתקאות בינות הרי געש, מפלים, קניונים וג'ונגל. התנועה תהיה ברכב, אופניים, סירות קנו וברגל. בטיול נשלב גם ביקורים בכפרים, ערים ושווקים צבעוניים ונלמד על תרבות האינקה והתרבות האינדיאנית המקומית. בטיול מגוון חוויות, רצף נופים משתנים ומגוון תרבויות אינדיאניות, בהדרכתו של דנדן בולוטין, המומחה מס' 1 בארץ בנושא אקוודור.
תחבורה: אוטובוס פרטי להעברות ליווי וסיורים, רכיבה על אופניים, הליכה ברגל, סירות מירוץ, סירות קאנו, קאיקים, באגי ורפטינג.
לינה: מלונות ברמת תיירות טובה ואף טובה מאוד. מכיוון שהטיול הוא טיול אחר, עם דגש על מחקר והגעה למקומות נידחים, על המטייל לקחת בחשבון כי רמת הלינה והמזון ביער הגשם היא רמת תנאי שטח.
כלכלה: ארוחות בוקר וערב במלונות לאורך כל הטיול. בג'ונגל כלכלה מלאה+ ארוחת צהריים נוספת.
טיול לאקוודור - קבוצה: 13-20 מטיילות. מדריך ישראלי מצוות ``אקו`` , נהג ומדריכים מקומיים על פי הצורך.
טיול לאקוודור -צוות : דנדן בולוטין ידריך את הטיול בעזרת מדריכים מקומיים.
חיסונים – למידע על חיסונים יש לפנות ללשכות הבריאות במחוזיות. חיסון כנגד קדחת צהובה הינו הכרחי באזורים בהם נטייל. במידה ומסיבה כלשהי אין באפשרותכם לקבל את החיסון יש לקבל מכתב מרופא שמפרט את הסיבה.
חובה על המטיילים לרכוש ביטוח רפואי למשך כל זמן הטיול, ורצוי גם ביטוח מטען.
אקוודור היא מדינה אשר עדיין לא מפותחת דייה במתן שירותי תיירות. אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מוזיאונים סגורים, שביתות, שינוי מועדים של ארועים וכיוצ"ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול באקוודור. באם יהיה צורך מדריכנו יעשו שינויים בשטח, לטובת הנוסעים ולרווחתם.
מכיוון שמדובר בטיול מיוחד, החורג ממסלולי התיירים ומבקר במקומות נידחים ולא מתויירים,. כמו כן בשל אופיו המיוחד של הטיול, בחלק מהמקומות הלינה והכלכלה הן ברמה של תנאי שטח.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

גוף האדם וחשיפה למזג אוויר קר

גוף האדם אינו מותאם פיזיולוגית למזג אוויר קיצוני, חם או קר. טמפרטורת הגוף של האדם קבועה ונעה, […]

וייטנאם – חגיגת אוכל גדולה

בוויטנאם עוסקים לא מעט באכילה: קערה גדולה של אטריות, אורז לבן מאודה, בגט טרי, אגרול, צדפות, נחשים […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול נשים לאקוודור בהדרכת דנדן בולוטין

טיולי תרבות וטבע

מהרי האנדים, לאגן האמזונס + אפשרות להמשך הפלגה לגלפגוס | 14 יום

הדפיסו שלחו שתפו