טיול לדרום אמריקה צילום: צליל יצחק

טיול עצמאי לאקוודור וגלפגוס

אקו עצמאי בשטח

מסע ליערות הגשם של האמזונס וטיול ייחודי לאיי גלפגוס | 19 יום

הדפיסו שלחו שתפו
טיול לאקוודור ואיי גלפגוס לוקח את המטייל אל נופים הרריים מרשימים, הרי געש, אגמים ציוריים, נהרות עתירי מים ויערות גשם טרופיים. זהו מסע מיוחד והרפתקני, הכולל שיט בסירות קנו על יובלי האמזונס והליכות רגליות בג'ונגלים. הטיול לאקוודור ואיי גלפגוס מגיע אל שבטי האינדיאנים החיים בלב יערות האמזונס, ומאפשר להכיר מקרוב את אורח החיים, האמונות, הטקסים ושיטות הריפוי המיוחדות של השבטים האמזוניים. את הטיול, המשלב תרבויות וטבע, נסיים בטיול ייחודי בין איי גלפאגוס, אחת משמורות הטבע החשובות והמרתקות בעולם, ששימשה השראה למחקריו של דארווין בפיתוח תורת האבולוציה. נפליג בין איי גלפגוס, נסתובב ברגל בין מושבות של עופות ימיים, איגואנות ים וצבי ענק, נשחה בין אריות ים ופינגווינים, ונכיר לעומקו את עולם החי הייחודי.

מסלול הטיול

יום 1

ת"א - קיטו

בשעות אחר הצהריים נגיע אל קיטו, בירת אקוודור. נצא לסיור בעיר ככל שהזמן יאפשר ולאחר מכן ניסע למלוננו. לינה בקיטו.

יום 2

קו המשווה "לה מיטד דל מונדו" והעיירה מינדו

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לבקר בקו המשווה "לה מיטד דל מונדו "- אמצע העולם. כאן עובר קו המשווה המחלק את כדור הארץ לחצי הדרומי והצפוני. נוכל להניח כל רגל בצד אחר של קו המשווה, במחצית אחרת של העולם. לאחר מכן ניסע לעבר הכפר מינדו, השוכן במרחק של כשעתיים מקיטו. זהו כפר קטן וקסום הנמצא במרכז ג'ונגל, למרגלותיו זורם נהר מוקף בצמחים טרופים.  במהלך סיורינו במינדו נבקר בחוות הפרפרים, נצא לסיור בו נלמד על הכנת שוקולד, נבקר במפלים היפים שבאיזור והאמיצים מבינינו יהנו מחוויית אומגות מעל חופת הג'ונגל. לינה במינדו.

יום 3

העיירה מינדו ומצ'אצ'י

מינדו הוא אחד האתרים הפופולריים בעולם לצפייה בציפורים בשל סוגי הציפורים הרבים החיים בסביבתו. מוקדם בבוקר נצא לצפות במינים שונים של ציפורים באזור מינדו ונסייר באיזור. בתום הסיור ניסע אל מצ'אצ'י, שם נלון.

יום 4

חוות מצ'אצ'י והעיירה בניוס

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה לאזור מצ'אצי ונבקר בחוות ורדים מקומית. אחר הצהריים נגיע לעיירה בניוס החביבה השוכנת למרגלות הר הגעש הפעיל טונגורהואה ("גרון של אש") ומושכת אליה מטיילים רבים. העיר היא מרכז דתי גדול, רובם קתולים המאמינים כי הבתולה מרים הופיעה בסמוך למפלים בבניוס כדי להגן על העיר מפני אסונות טבע. לינה בבניוס.

יום 5

בניוס, עיירה טרופית ומפלי בניוס

היום נטייל באזור בניוס ובו מפלים, נהרות וצמחיית יער גשם. נבקר במפל "פיילון דל דיאבלו" הקסום, שידוע גם כ"קדירת השטן" – מפל יפהפה עם מדרגות סמוכות שמובילות לתצפית נהדרת ואף אשליה אופטית. משם נמשיך ל"מנטו דה לה נוביה" ונבקר ביערות עבותים המקיפים את העיירה השלווה של בניוס. לינה בבניוס.

יום 6

חוות סן אגוסטין והעיר העתיקה של קיטו

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לאיזור מחוז קוטופקסי, בו מתנשא לגובה הר געש מושלג יפהפה בצורת חרוט כמעט מושלם. נבקר בחוות סן אגוסטין ולאחר מכן ניסע לעבר קיטו- עיר הבירה של אקוודור, היושבת בשקע לרגלי הר הגעש פיצ'ינצ'ה. לאחר ההגעה נצא לסיור קצר בעיר העתיקה של קיטו. לינה בקיטו.

יום 7

השוק של העיירה האינדיאנית אוטבלו

באוטבלו מצויה קהילה מקומית גדולה ועשירה בתרבות ומסורת שיצרה את השווקים המפורסמים הגדושים בבדים מרהיבים ועבודות יד מיוחדות. נבקר בשוק הססגוני והמפורסם של אוטבלו, מהגדולים מסוגו בכל דרום אמריקה. נבקר בכפרים הסובבים את העיירה. לינה באוטובלו.

יום 8

מסע ג'יפים והר הגעש קיימבה

בבוקר נעלה עם הג'יפים להר הקיימבה (Cayambe), הר געש לא פעיל המתנשא לגובה 5,790 מטרים מעל פני הים. נגיע עם הג'יפים עד לגובה של 4,600 מטרים, והאמיצים מבינינו ימשיכו אל הקרחון אשר במעלה ההר. נרד עם הג'יפים חזרה לאזור אוטבלו ונבקר בכפרים בהם עוסקים המקומיים במלאכות יד מסורתיות בעץ, חימר ועור. נלון בחווה באזור אוטבלו.

יום 9

למעיינות החמים של פאפאיאקטה

היום ננוח ונתפנק במרחצאות של "פאפאיאקטה", הנחשבים למעיינות החמים המפוארים והשמורים באקוודור. במרחצאות נוכל לשחות ולשכשך במגוון גדול של בריכות בעלות מינרלים מזינים, בטמפרטורות וגדלים שונים, ובסאונות, מקלחות ומסעדה. מי שירצה יוכל לצאת לטייל בשמורה האקולוגית היפה הסמוכה. לינה בפאפאיאקטה.

יום 10

ג'ונגל וצמחי מרפא

בשעות הבוקר ניסע לשדה התעופה ונעלה על טיסת בוקר לקוקה. לאחר ההגעה ניסע במעלה הנהר לכפר קיצ'ואני ונבקר בכפר בו מתגוררים בני שבט הקיצ'ואה. נחזור בשייט על רפסודות לקוקה. לינה בקוקה.

ימים 11-13

קויאבנו לודג' ג'ונגל

ניסע בדרך נוף יפה אל לאגו אגריו, נמשיך לכיוון לגונת קויאבנו ונפליג במורד נהר קויאבנו, אל מעבה הג'ונגל ואל שמורת שבטי הסיונה והסקויה. נצא לסיורים וטיולים בשמורה, המשופעת בלגונות ועשירה בצמחייה מיוחדת ובמינים רבים של בעלי חיים כגון פרפרים, דולפיני נהר, תנינים ואנקונדות, מעל 15 מיני קופים וכ-500 מיני ציפורים. לינה בלודג' בשמורה.

יום 14

חזרה מהג'ונגל – לקיטו

נעזוב את הלודג' שלנו בשייט לריו אגריו ושם נעלה על טיסה לקיטו. במידה והזמן יאפשר, נסייר בעיר. לינה בקיטו.

יום 15

אל גלפגוס והאי סנטה קרוז

מוקדם בבוקר נצא בטיסה לעבר איי גלפגוס המופלאים. נגיע בטיסה מקיטו לבלטרה שבסנטה קרוז, ומשם נמשיך אל מלוננו. לאחר מכן נצא לסיור באי ונחזה בצבי הענק בסביבתם הטבעית. לינה בסנטה קרוז.

יום 16

ברטולומה

בבוקר נצא בהפלגה אל האיון הוולקני ברטולומה הממוקם בצד המזרחי של הארכיפלג ונחשב לאחד האיים עם הנופים היפים ביותר בגלפגוס. נסייר באי ונשנרקל. בברטולומה תנאי השנירקול מצוינים, ויש סיכוי טוב לראות פינגווין גלפגוס. בתום הסיור נשוב למלוננו בסנטה קרוז ללינה.

יום 17

סימור הצפוני

בשעות הבוקר נצא בסירה אל האי סימור הצפוני, אחד היפים והמעניינים באיי גלפגוס המהווה בית למושבות משגשגות של ציפורי פריגאטה וסולית כחולת הרגל. נבלה את היום בסיורים באי ובחוף. לקראת ערב נשוב אל סנטה קרוז, שם נלון.

יום 18

האי איזבלה

נצא לאי איזבלה לביקור בלגונה פלמינגו, המהווה את לגונת החוף הגדולה ביותר המצויה בגלפגוס. נפליג ל"Los Tuneles" שם נוכל לצפות בפינגווינים, אריות ים, ואיגואנות ימיות, ולצאת לצלילת שנורקל ב"Las Tintoreras" עם כרישים, כמו גם דגים טרופיים צבעוניים אחרים. כמו כן, נהנה מהחופים המרהיבים של האי איזבלה. לינה באיזבלה.

יום 19

סיום הטיול

נחזור חזרה לאי סנטה קרוז, ניפגש מאיי גלפגוס ונתחיל את דרכנו הביתה. נטוס לגואייקיל, ואם הזמן יאפשר נצא לסיור קצר. נמשיך לשדה התעופה לטיסה בינלאומית בחזרה ארצה.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

בטיול עצמאי אתם בוחרים מתי לטייל

טיול לנוסע העצמאי הוא טיול מאורגן פרטי, בהתאמה אישית.
צוות אקו זמין למתן ייעוץ ותכנון הטיול שלכם.

רוצים לקבל מידע/ להתייעץ/ לשאול שאלות ?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.



אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

אקוודור מסע בעקבות השאמנים וצמחי מרפא בדרום אמריקה

בית המרקחת הגדול בעולם עוד מעט מגיעים לעץ הזקן הודיע לי אלפרו, ושם אטפל לך בפצע. בינתיים […]

"בקצה מערב" פורטוגל

פורטוגל עומדת לבדה, מבודדת משאר יבשת אירופה על ידי גבולה עם ספרד – יריבתה הגדולה. מדינה קטנה […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול עצמאי לאקוודור וגלפגוס

אקו עצמאי בשטח

מסע ליערות הגשם של האמזונס וטיול ייחודי לאיי גלפגוס | 19 יום

הדפיסו שלחו שתפו