האנייה סילבר דיסקברר Silver Discoverer

סילבר דיסקברר Silver Discoverer

ספינת משלחת יוקרתית

מידע כללי

אניית המסעות השלישית של סילבר סי הונדסה במומחיות רבה בכדי לחקור את הארכיפלג המבודדים ביותר של הים הפסיפי, אפריקה, האוקיינוס ההודי ואיי האוקיינוס השקט. גודלה הקטן והנמוך מאפשרים לה גישה נוחה לקוי חוף סלעיים, הרבה מעבר ליכולת של כלי שיט רגילים. הספינה רוהטה מחדש בכדי למקסם את החוויה של האורחים ולבנות קשר אמיתי עם המחוזות שבהם יבקרו. סיפון מרווח ונופים פנורמיים מרהיבים מהחדרים הציבוריים, מאפשרים לדרמה להתחולל ממש מול עיניכם. צי של סירות זודיאק מאפשרים מחקר מהמים או ירידה לחוף באזורים מבודדים בכל מקום שבו הטבע או דחף הסקרנות מבקשים זאת. דגש רב הושם על יצירת צוות מסע יוצא מן הכלל, המורכב ממומחים בתרבות, היסטוריה וטבע של היעדים, בכדי להציג הרצאות מקצועיות, להדריך סיורי זודיאק ולהוביל קבוצות קטנות של חוקרים לחוף. על הסיפון, כל הצרכים שלכם יזכו לסיפוק: טרקלינים אלגנטיים ובר פתוח, היכן שתיפגשו נוסעים נוספים ותתאספו כדי להחליף סיפורים על ההרפתקאות אשר חוויתם באותו היום: חווית אכילה עם תפריטים במסעדה המציעים גם מנות מקומיות, וגם מנות בינלאומיות. שרותים נוספים כמו סיפון בריכה תחת השמש, מרכז כושר ומרכז מסאג'ים ויופי מושך במיוחד לאחר יום מלא הרפתקאות על החופים. כלכלה: ארוחות מלאות בזמן ההפלגה. ניתן לאכול באיזו שעה ועם מי שתרצו במהלך ארוחת הבוקר, הצהריים ובערב. אין זמנים קבועים או שולחנות קבועים. תאי הלינה: סילבר דיסקברר מציעה רמה של פאר מפנק שאין שווה לה בהפלגות מסע. בכל הסוויטות ישנם: שירותי מלצרות, שמפנייה לבקשתכם, מקרר ובר עם משקאות לבחירתכם, שירותים אירופאיים מאובזרים, סדינים ומצעי פאר ושמיכות פוך נוצות, מזרוני פרמיום, מעגנים לאייפוד, חלוקי ונעלי ספא רכים, מטריות, מייבש שיער, גישה לאינטרנט אלחוטי (חל תשלום), טלוויזיית מסך שטוח עם סרטים ומוזיקה לפי בקשתכם, וערוצי חדשות לוויניים ושירות יומי בסוויטות עם סידור לקראת ערב.
האנייה סילבר דיסקברר Silver Discoverer

נתונים טכניים

מפרט

אורך: 102.9 מ'.
מהירות מירבית: 14 קשר.
נוסעים: 120.
צוות: 96.

שרותים

חדר אוכל ברמה בינלאומית.
מסעדה נוספת.
טרקלין.
חדר כושר.
סלון יופי.
בריכת שחייה.

סוגי החדרים

Explorer Suite

תא זוגי בגודל 17.3 מ"ר. כולל שני חלונות עגולים, פינת ישיבה, שתי מיטות יחיד או מיטה זוגית, חדר אמבטיה משיש עם מקלחת, מייבש שיער, ארון עם כספת, טלוויזיה, רדיו עם תחנת עגינה לאייפוד.

View Suite

תא זוגי בגודל 16.8 מ"ר. כולל חלון מרובע גדול לנוף מרהיב, פינת ישיבה, שתי מיטות יחיד או מיטה זוגית, חדר אמבטיה משיש עם מקלחת, , מייבש שיער, ארון עם כספת, טלוויזיה, רדיו עם תחנת עגינה לאייפוד.

Vista Suite

תא זוגי בגודל 25 מ"ר. כולל 2 חלונות גדולים הצופים לנוף מרהיב, פינת ישיבה, שתי מיטות יחיד או מיטה זוגית, חדר אמבטיה משיש עם מקלחת, מייבש שיער, ארון עם כספת, טלוויזיה, רדיו עם תחנת עגינה לאייפוד.

Verdana Suite

תא אשר מתאים לשלושה בגודל 26 מ"ר, כולל מרפסת פרטית בגודל 3.2 מ"ר. החדר כולל מרפסת עץ עם דלתות זכוכית גדולות, שתי מיטות יחיד או מיטה זוגית, חדר אמבטיה משיש עם מקלחת, מייבש שיער, ארון עם כספת, טלוויזיה, רדיו עם תחנת עגינה לאייפוד.

Medallion Suite

תא זוגי בגודל 38 מ"ר, כולל מרפסת פרטית בגודל 2.5 מ"ר. החדר כולל מרפסת עץ עם דלתות זכוכית גדולות, סלון עם פינת ישיבה, שתי מיטות יחיד או מיטה אמבטיה משיש עם מקלחת, מייבש שיער, ארון עם כספת, טלוויזיה , רדיו עם תחנת עגינה לאייפוד.

תוכניות מתאר

Discoverer_Deck-Plans

סילבר דיסקברר Silver Discoverer

ספינת משלחת יוקרתית