קוסטה ריקה

צרו עימנו קשר

טיול משפחות לקוסטה ריקה יכול להיות היהלום שבכתר, טיול שייזכר כארוע משפחתי מכונן וזיכרון חוויתי שילווה אתכם לכל החיים. כל מה שצריך זה זמן להנות, מצב רוח טוב - וילדים.
ייחודה של קוסטה ריקה הוא בשילוב הנפלא של טבע ירוק, מדהים ביופיו, והיותה מדינה קטנה למדי, ולכן נוחה לטיול. כל זה עטוף בתשתית תיירותית מפנקת ונוחה לכל טעם.

הצטרפו לטיול משפחות חוויתי ובלתי נשכח בקוסטה ריקה עם אקו טיולי שייט >>>

בשל מיקומה בין צפון אמריקה לדרום אמריקה, ידועה קוסטה ריקה במגוון חי וצומח עשיר במיוחד, כמו גם במגוון האקלימי - מיער עננים, דרך יער טרופי ועד יער יבש הנושק לחוף הפסיפיק. צפרדעים, פרפרים, חרקים וזוחלים מכל גודל וצורה, צבי ים גדולים, עצלנים ואינסוף סוגי צמחים, ממלאים את המדינה. אכן, תושבי המדינה קנאים עד מאוד לירוק לו זכו, וקוסטה ריקה מתמחה בטיולי אקולוגיה ברמה גבוהה, המאפשרים חווית טיול בלתי נשכחת, תוך שמירה על הטבע ופיתוחו. בתוך אותו טבע מקסים מחכות לכם אטרקציות הרפתקניות רבות - אומגה בינות לצמרות יער עננים, הליכה על גשרים תלויים, רכבל, ועוד.
מומלץ להתחיל את הטיול ביומיים או שלושה בשמורת הצבים טורטוגרו. שינה בלודג' הממוקם בלב הג'ונגל ומתמזג עימו, הוא מקום אידיאלי למנוחה לאחר הטיסה הארוכה. מהלודג' יוצאים לשייט תעלות וטיולים רגליים קצרים, בהם ניתן להתרשם ממגוון החיות - עצלנים, תנינים, איגואנות ועוד. היער הטרופי של טורוטגרו ממוקם על חוף הים הקריבי ואסור לפספס את הצפייה בהטלה המפורסמת של צבי הים. בשיא התקופה, יולי-אוגוסט, המוני צבות ים עולות ממעמקי הים להטיל את ביציהן על החוף. סיורי הלילה מאפשרים הצצה נדירה לארוע מופלא זה.

לאחר הנאה קריבית, אפשר לגוון בעלייה למרכז ההררי של המדינה, בה מזג האוויר ממוזג.
הר הגעש ארנל מפורסם בלבה הנשפכת ממנו בלילה והעשן העולה ממנו ביום. לא כל יום פוגשים בהר געש פעיל, שחולש על אזור מקסים, בו שלל טיולי אופניים והליכות רגליות, רכיבת סוסים וחוות פרפרים, מושכים מטיילים רבים.
לא לוותר על שמורת מונטה ורדה, שרבים ימצאו בה את שיא הטיול. ממוקמת היטב בלבו של יער עננים, שלושה ימים מתמלאים במהרה בפעילויות מרתקות - אומגות מעל צמרות העצים, רכבל, טיולי הליכה על גשרים תלויים, וביקור בחוות צפרדעים עם מגוון רב ומרתק של צפרדעים בצבעי אדום וירוק זרחני. בטיול לילי לתוך הג'ונגל אולי תראו עכביש טרנטולה או נחש מנמנם על עץ (החבר'ה מהסיירת - ליווי מדריך חובה!)
את החוויה המשפחתית מומלץ לסיים לחוף האוקיינוס השקט, בשמורת מנואל אנטוניו, שם נבקר בשמורת הטבע הייחודית על שפת האוקיינוס. נפגוש עצלנים וקופי קפוצי'נו סקרנים וקופצניים, ונבלה בחופים נהדרים עם טמפרטורת מים של 30 מעלות ונוף מהמם ברקע.
לסיום הטיול, כדאי ביותר לקפוץ לביקור של מספר שעות במפלי לה-פאז. מעבר למחזה המרשים של חמישה מפלים שוצפים, המקום מקבץ בתוכו את מיטב הטבע של קוסטה ריקה - פרפרים, יונקי דבש, חרקים, וסחלבים. תזכורת אחרונה לפני השיבה הביתה.
לבעלי הזמן קוסטה ריקה מציעה עוד מקומות רבים בעלי עניין - הר הגעש פואז, אליו ניתן להגיע ממש עד לשפת הלוע, שבקרקעיתו קיים אגם גופרית מעשן.
חוף פוארטו ויאחו, בדרום צדה הקריבי של קוסטה ריקה, מספק חוויה חופית אחרת מעט. אלו המחפשים שלווה ורוגע בסגנון חופשי יותר, מטובל במוזיקת רגאיי - זה המקום. תנו לילדים להוציא אנרגיה על החוף הלבן, ופנקו עצמכם בכוס בירה.
הלינה בקוסטה ריקה טובה וגם המלונות הפשוטים הינם יפים ומפנקים. רובם בנויים מעץ וממוקמים בלב הטבע, ובמקומות החמים ניתן להשיג מלון עם בריכה לילדים (מי צריך את "יובל המבולבל" כשיש בריכה?). את הטיול במדינה עורכים בג'יפ אותו ניתן לשכור מראש.
אז אפשרו לעצמכם שבועיים של טיול משפחתי חוויתי ומהנה. קוסטה ריקה מחכה לכם.

טיולים הקשורים למאמר