שייט באיי פיג'י וסמואה

טיול ושייט באיי פיג'י וסמואה – בהדרכת רז שרבליס

טיולי שייט בקבוצות

במערב האוקיינוס השקט | 18 יום

נצא בעקבות סאגה של הגירה, נדודים והתגבשות תרבותית, מן הכבירות בתולדות ההיסטוריה האנושית. נתחקה אחר שתי המורשות: התרבות המאלינזית אל מול הפולינזית, הכוללות תרבות חומרית מגוונת, ארכיטקטורת אבן חידתית ומרשימה, מבנה חברתי ייחודי ומערכת אמונות, טכסים ופולחנים. נתוודע אל דבר קיומן של אימפריות ימיות וממלכות רבות-עוצמה, אשר התקיימו הרחק מן הציביליזציות הגדולות המוכרות.

נשוט באיי פיג'י ונפגוש את תושבי האיים, מסבירי-פנים חייכניות, ונתרשם מאופן מעברן של החברות המסורתיות באיי הפאסיפיק אל העידן המודרני.

את כל אלה נחווה על רקע נופי קסם אקזוטיים, של מי טורקיז המתרפקים אל חופים לבנים, חוסים בצילם של עצי דקל מעטירים, יערות טרופיים עבותים, נופי ירח געשיים ומרחבי ים חסרי גבולות.



מסלול הטיול

נטוס לאיי פיג'י , המשתייכים לתרבות המלינזית, ונעלה על שייט מרתק ומרהיב בן 4 לילות, במהלכן נפגוש את תושבי האיים החייכניים ונתרשם מאופן מעברן של החברות המסורתיות באיי הפאסיפיק אל העידן המודרני. את כל אלה נחווה על רקע נופי קסם אקזוטיים של מי טורקיז המתרפקים אל חופים לבנים, חוסים בצילם של עצי דקל מעטירים, יערות טרופיים עבותים ומרחבי ים אדירים.

השייט יתבצע באנייה Fiji Princess המציעה את האינטימיות והנוחות בהפלגה באניות קטנות, ומגיעה למקומות ומפרצונים שאניות גדולות לא יכולות להגיע. באנייה מקסימום 68 אורחים, כל התאים ממוקמים מעל קו המים וכל הסיפונים משקיפים לנוף האוקיינוס החיצוני.

במהלך השייט נצא לסיורים ונמשיך להכיר את שורשיה ומורשתה של התרבות המלינזית, הכוללת תרבות חומרית מגוונת, ארכיטקטורת אבן חידתית ומרשימה, מבנה חברתי ייחודי ומערכת אמונות, טקסים ופולחנים.

לאחר הירידה מהשייט, נמשיך לטיול יבשתי לאיי סמואה העצמאית (לשעבר: המערבית) השוכנת באי אופולו (Upolu). בביקורנו, נכיר מקרוב את רוח התרבות הפולינזית שהשתמרה באיים אלה במתכונת טובה יותר. נלמד על תהליך התגבשותם של איי סמואה לכדי מדינה מודרנית ועל תהליך הקולוניזציה שעברה עד לקבלת עצמאותה. באמצעות סיפור התפתחותה של אפיה במהלך מאה וחמישים השנים האחרונות. נלמד עוד על ההיסטוריה הקולוניאלית של עמי וארצות הפאסיפיק ועל מאבקי הכוח בין מעצמות המערב על שליטה בנכסים טריטוריאליים ואחרים, הרחק מן הזירות המוכרות מן ההיסטוריה המודרנית של תרבות המערב. סמואה עדיין מהווה יעד מבודד ולא מתוייר (בשנה החולפת ביקרו בה כ100,000 תיירים בלבד).

נבקר באי סווא'י (Savaii), גן עדן פולינזי נשכח, המשלב מראות של יערות גשם, מפלי מים מרהיבים, חופים מצוקיים, כמאה (!) לועות געשיים וזרמי לבה שקפאו. האי מיושב בדלילות ובעל קצב חיים איטי.  סווא'י משמר את רוח התרבות הפולינזית ואף מתהדר במיתולוגיה של איי סמואה כ'ערש התרבות הפולינזית'.

נלמד על פועלן של אחדות מדמויות המפתח האחראיות על עיצוב תדמיתה של התרבות הפולינזית, כמו גדול מגלי הארצות, ג'יימס קוק (James Cook), האנתרופולוגית הידועה מרגרט מיד (Margaret Mead) והסופר הסקוטי רוברט לואי סטיבנסון (Robert Louis Stevenson).

מסלול הטיול

ימים 1-2

תל-אביב-סינגפור

בשעת לילה נצא לדרכנו מתל אביב בטיסה דרך יעד ביניים לסינגפור בה ננחת למחרת בשעת הצהריים.

לינה- סינגפור (ארוחת ערב כלולה).

יום 3

סינגפור- נאדי, פיג'י

סינגפור היא עיר מדינה רב לאומית שמאופיינת ברב גוניות וצבעוניות אתנית. היא עיר מודרנית עם בניה מרקיעת שחקים, עם עבר קולוניאלי שמור להפליא.

נצא לסיור היכרות עם סינגפור ונבקר ברובעים המאפיינים את הקהילות השונות המרכיבות את האי – "צ'יינה טאון" ו"ליטל אינדייה", נראה את פסל המרליון, סמלה של סינגפור ונסתובב בין מיני הסחלבים השונים שבגן הבוטאני החדש.


בשעות הערב נחזור לשדה התעופה ונעלה על טיסה אל נאדי, פיג'י.

(ארוחת בוקר וצהריים כלולה).

יום 4

נאדי פיג'י

ננחת בעיר נאדי (Nadi) בשעת הבוקר. "בולה!" ("ברוכים הבאים" בפיג'יאנית).

איי פיג'י, השייכים לתרבות המלניזית, מאפשרים לנו נתרשם מן הגיוון התרבותי המאפיין את פיגי' החל מאמצע המאה התשע-עשרה, המתבטא בקיומה של קהילה הינדית גדולה, המהווה כארבעים אחוזים מכלל אוכלוסיית האיים.

ניסע אחורה בזמן ונבקר בכפר נאוולה (Navala), הכפר פיג'אני היחידי שתושביו עוד מקיימים אורח חיים מסורתי בצדו של ההר של Ba. תושבי הכפר מסתמכים בעיקר על הטבע כדי לספק את פרנסתם היומית והם שותלים ומגדלים בעצמם את כל צרכיהם ומתרחצים בנהר. נבקר ברחבי הכפר ונצפה בבית הספר היסודי המקומי.

נאכל ארוחת צהריים מסורתית טעימה שהכינו תושבות הכפר.
יש להתלבש בצניעות בעת הביקור בכפר.
לאחר הביקור בכפר, ניסע למלון שלנו.
לינה – פיג'י. (ארוחת צהריים וערב כלולות).

יום 5

עלייה לשייט -אל האיים הקדושים (Sacred Islands)

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע למזח ונעלה על הסיפון.
ההפלגה שלנו באנייה Fiji Princess, תצא מפורט דנארו (Port Denarau) לכיוונם של האיים הקדושים (ונואה לוו ונבאדרה). הנוף כאן עוצר נשימה. את המשך היום נוכל לבלות בשחייה, בצלילה עם שנורקל או במנוחה. ארוחת מנחה בסגנון פיג'י תוגש לאחר שיעור בישול בו נלמד כיצד להכין "רוטי אין לולו" (“Roti in Lolo”), מנת דג בחלב קוקוס. לעת ערב נצפה בשקיעה ומאוחר יותר, בערב, ניהנה מסעודת קבלת הפנים של הקפטן.

עגינה: יאלובי ביי (YALOBI BAY). (ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולות).

יום 6

הלגונה הכחולה

היעד שלנו להיום הוא הלגונה הכחולה המפורסמת. משטח המים הנפלא מוקף איים, שאחד מהם הוא חצי האי הפרטי של Blue Lagoon Cruises. נתרשם ממי התכלת המרהיבים ונצפה בצוות המקרב את כלי השיט אל החוף ממש וקושר אותו לדקלי הקוקוס! ניהנה ממתאבנים שיוגשו על החוף ובהמשך נבלה ערב ייחודי שיכלול  ארוחת לובו (Lovo) מסורתית המבושלת בעומק האדמה. לאחר שנסעד על החוף, מתחת לדקלי קוקוס ולשמיים טרופיים זרועי כוכבים, נוכל להשתתף ב"מקה" (Meke), טקס פיג'יאני הכולל שירה, ריקודים וסיפורים מפי הכפריים הגרים במקום.

עגינה: הלגונה הכחולה. (ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולות).

יום 7

האי סאווה-אי-לאו (Sawa-i-Lau Island)

הבוקר נצא לטיול רגלי מודרך וקל שיוביל אותנו לנופים פנורמיים. בטיול נבקר בחנות עוגות אופיינית לאיים ונשוטט בשוק הקונכיות. בהמשך הבוקר, נוכל להתנסות בשזירת סלים. עוד מוצע היום ספארי מודרך עם צלילה בשנורקלים. ארוחת הצהריים תוגש על הסיפון בשעה שהאנייה שלנו תפליג צפונה לביקור מודרך ופרטי במערות סאווה-אי-לאו. הכפר טמאסואה (Tamasua) יקבל את פנינו בטקס יאנגונה (yagona) הכולל שתיית קאווה מסורתית. בסיום הטקס, נמשיך לסיור רגלי מודרך סביב הכפר ולסעודה כפרית שיכינו ויבשלו לנו נשות הכפר עצמן. כשנשב הערב על מחצלות ונאכל אוכל כפרי מהמטבח של פיג'י, נוכל להרגיש ממש כמו בני המקום. הכפריים יחלקו עמנו את תרבותם ואת בתיהם. עגינה: האי סאווה-אי-לאו (SAWA-I-LAU ISLAND). (ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולות).

יום 8

האי דראוואקה (Drawaqa Island)

נפליג לאי דראוואקה בו יצטרף אליו ביולוג ימי שיעביר לנו מצגת על בעלי החיים הימיים במקום ועל הפעולות לשמירת הסביבה שמבצעים מתנדבים באזור. נוכל לצלול כאן עם שנורקלים בחברת דגי מנטה נהדרים. נצא לסיור בבית הספר המקומי שבאי ולצפות בעבודתם של מתנדבי Vinaka Fiji ("תודה, פיג'י!").
בערב ניהנה מברביקיו לאור כוכבים! חגיגה לילית בסגנון פיג'י.
עגינה האי דראוואקה (DRAWAQA ISLAND). (ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולות).

יום 9

פורט דנארו, פיג'י

נהנה מארוחת בוקר על הסיפון בעת שהאנייה שלנו מפליגה חזרה לפורט דנארו. את דרכנו ילווה שיר הפרידה המסורתי "איסה לאי" (Isa Lei), שישירו אנשי הצוות לסיום מסענו באיי יאסאווה (Yasawa) היפהפיים.
נגיע לפורט דנארו בסביבות 10.00 בבוקר.
לאחר שניפרד מהספינה ומהצוות לשלום, ניסע לשדה התעופה ונטוס בטיסה קצרה של כשעתיים אל אפיה (Apia), עיר הבירה של איי סמואה העצמאית השוכנת באי אופולו (Upolu).
לאחר הנחיתה, נועבר למלון שלנו באפיה.
לינה – אפיה (ארוחת בוקר וערב כלולה).

ימים 12- 10

אפיה, בירת האי אופולו

את הימים הבאים נקדיש לביקור באתרים נוספים בעיר אפיה וסביבותיה.

נצא לסיור היכרות עם העיר אפיה. העיירה אפיה שוכנת בין שני כפים: מצדה אחד, כף מטאוטו (Matautu), שבו ממוקם המזח ומצדה השני, כף מולינואו (Mulinuu), הדומה לחצי אי.

סיורנו יכלול מבנים היסטוריים, כגון בית המשפט הישן, שאינו פעיל כיום, ב"קתדרלת ההתעברות התמה" (Immaculate Conception Cathedral), כנסייה חדשה שנבנתה על הריסות כנסייה קודמת באותו השם, עוד נראה מבנים מהתקופה בה שלטו הגרמנים באפיה. מבנים אלה ניצבים כשרידים לימים עברו ולתקופה העשירה של השלטון הקולוניאלי. כמו כן, נצפה במגדל השעון של העיירה הנישא בגאון במרכזה ושומר עליה. מגדל זה הוא אתר זיכרון לחיילים שנפלו במלחמת העולם הראשונה.

נסייר בגן יפה המשקיף על מפלי סופואגה (Sopoaga). זהו אתר פיקניק שממנו ניתן לראות כיצד צונחים המפלים לערוץ רחב. נעצור כאן כדי להתפעל מהמפלים. נמשיך בנסיעה נופית, שבה נעמיק לתוך האי וניהנה מהנוף המרהיב ביותר של אזור המפרץ ונגיע למעבר לה מאפה (Le Mafa Pass) –דרך צרה, עקלקלה ומפותלת שנסללה בין פסגות הרי אופולו, מצפון האי אל דרומו. המעבר מזמן נקודות תצפית רבות, שמהן נשקפים נופים מדהימים בכל הכיוונים – ההרים, האוקיינוס ושניהם גם יחד. בחלקו הפנימי והסלעי של האי חבויים יערות גשם בתוליים, צמחייה צפופה, מפלים הצונחים מגובה רב, נקיקים תלולים וכן מעיינות הנשפכים אל בריכות ונחלים.  בשעה שניסע במורד הפסגה הגבוהה, נצפה בקו החוף המרוחק הנמתח עד קצה טווח הראייה ונתרשם ממי האוקיינוס שצבעם כחול כהה, שאת שוליהם מעטרות  שוניות אלמוגים ולגונות מקסימות ומפסגותיהם הטרשיות של הרי הגעש המשקיפות ממעל.

ניסע לביקור ב"בית ואילימה", ביתו לשעבר של רוברט לואיס סטיבנסון, הסופר הסקוטי שהגיע לסמואה לקראת סוף המאה ה-19 בחיפוש אחר מרפא למחלתו. סטיבנסון התאהב במקום, נשאר בו והפך לידיד אוהב של העם הסמואי. חלק ניכר מספריו ומיצירותיו נכתב כאן, ב"בית ואילימה". המתחם יפהפה וכולל גנים, הבית משמש כמוזיאון, ובמרחק הליכה קצר ממנו מצוי קברו ממנו קיימת תצפית מרהיבה על אפיה וסביבתה. נלמד על פועלו של סטיבנסון במרחב הפאסיפיק ועל תפקידה של הספרות המודרנית בעיצוב תדמיתם של עמי הפאסיפיק.

בשעת אחה"צ של יום 12 ניסע למזח ונחצה עם מעבורת את מיצר Apolima אל האי סווא'י (Savaii).

לינה בימים 10-11- אפיה , לינה ביום 12 – סווא'י (ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולה).

 

ימים 13-17

האי סווא'י

בסווא’י, גן עדן פולינזי נשכח, נבלה את בימים הקרובים  ונעמיק את ההיכרות עם סווא'י ותרבותו.

סווא'י משלב מראות של יערות גשם, מפלי מים מרהיבים, חופים מצוקיים, כמאה (!) לועות געשיים וזרמי לבה שקפאו ממאוצם. האי מיושב בדלילות ובעל קצב חיים איטי.

נצפה ב-Blowhole, תצורת סלעים שעליה מתנפצים גלי הים ויוצרים מעין גייזר, המדהים אלופאגה (Alofaaga) שבטאגה. נחזה במראה מרהיב עין של מים הזורמים במהירות לתוך תצורת הסלעים ונורים באוויר לגובה של 30 מטרים בכוח וברעש אדירים.

נבקר במפל אפו-א-אאו (Afu-A-Au) המוכר גם בשם "מפל אולמואה" (Olemoe), מפל ג'ונגל דרמטי הצונח מיער הגשם לבריכת שחייה טבעית ועמוקה. זהו אתר שחייה שקט, שלו ויפהפה שבו ניתן להירגע וליהנות.

נבקר בשמורת יערת הגשם של חצי האי טפואה (Tafua) ומכתש הר הגעש טפואסוואיאי (Tafuasavaii). השמורה שוכנת בכפר שנבנה על החוף ומכילה את אחד מיערות הגשם הנגישים ביותר בסמואה. בסיור הרגלי בשמורה ובהר הגעש ניהנה מנוף פנוראמי נהדר של מדרונות הר הגעש של סוואיאי, המעוטרים באפר געשי.

נראה את הכפר סאמאלאאולו (Samalaeulu) ונהר המאליאוליאו (Mali’oli’o) המסתורי. קרוב לכאן חוצה הכביש את נתיבה של ההתפרצות הגעשית האחרונה. הר מאטאוואנו (Matavanu) הוא המקור להתפרצויות הגעשיות שאירעו בשנים 1911-1905. את ההר ניתן בדרך כלל לראות במרחק של 8 קילומטרים לכיוון מערב. מפתיע שהחרוט הקטן, שאינו בולט במיוחד בנוף, היה אחראי להתפרצות הגעשית החזקה ביותר במאה האחרונה.

הסמואים נוהגים לבשל את מזונם בתנור שנחפר בבור מחוץ לביתם. נצפה בהכנת המזון ובבישולו באומו (umu) ונאכל ארוחת צהריים מסורתית שתוגש בתום הכנת המזון באומו. עוד נצפה בריקוד מסורתי של התרבות הסמואית.

בשעת אחה"צ של יום 17 ניסע למזח ונחצה עם מעבורת את מיצר Apolima בחזרה אל אפיה.

לינה בימים 13-15 – סווא'י , לינה ביום 16- אפיה (ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולה).

לתשומת לבכם, סמואה הינה מדינה שאינה מתיורת. האוטובוסים /מיניבוסים הינם קטנים ולכן בהתאם לגודל הקבוצה, הקבוצה תחולק בין מספר מיניוואנים או מיניבוסים בכל הנסיעות בסמואה.

ימים 17-18

אפיה, סמואה - טיסות לארץ

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לשדה התעופה של אפיה ונעלה על טיסה בת כשעתיים בחזרה לנאדי, פיג'י. ממנה נמשיך לסינגפור- וממנה דרך יעד ביניים לתל אביב.

יום

  • טיול באיי סמואה, באי אופולו (Upolu), באי סווא'י (Savaii), גן עדן פולינזי נשכח, המשלב מראות של יערות גשם, מפלי מים מרהיבים, חופים מצוקיים, כמאה (!) לועות געשיים וזרמי לבה שקפאו.
  • שייט מרתק באיי פיג'י בן 4 לילות באנייה Fiji Princess המאפשרת הגעה למקומות ומפרצונים שאניות גדולות לא יכולות להגיע. במהלך השייט נצא לסיורים ונמשיך להכיר את שורשיה ומורשתה של התרבות המלינזית.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

הציגו לנו רק מבצעים!

דגשים מיוחדים

לתשומת לבכם:

אופי הטיול: מסע היכרות עם איי האוקיינוס השקט ותושביו הפולינזים והמלינזים. מסע בעקבות עם של יורדי ים שהגיעו לפאתי האוקיינוסים, יישבו איים נידחים והפיצו בהם את תרבותם ואורח החיים הייחודי שלהם. דגש על מסלולי טבע, סיורי תרבות, שייט, ארוחות טרופיות, וחופים קסומים. הטיול מיועד לאוהבי תרבות, שייט בין איים, צפייה בעולם הימי ועוד.
חברת אקו שמה לעצמה מאז תחילת דרכה לפני למעלה מעשרים שנה, לפתוח יעדים חדשים מידי שנה על מנת להעשיר את מגוון הטיולים המוצעים לקהל הישראלי הסקרן. אנו מקפידים לעשות זאת כל שנה וטיול השייט הזה הוא אחד מאותם יעדים מיוחדים ושונים שעמלנו קשות לפתוח אותו לטיולים לקהל המטיילים שלנו. כאשר מטיילים יוצאים לטיולים חלוציים, יש את תחושת ההתרגשות של הראשוניות, להגיע למקומות שמעט מטיילים הגיעו לשם לפני כן. יחד עם זאת, בדיוק באותם מקומות המהווים את החזית של עולם הטיולים ההולך ונפתח, יכולות לקרות תקלות שמקורן בחוסר המודעות המקומית לדרישות מטיילים ותיירים בכלל, ומטיילים ישראלים בפרט, להבדלי תרבויות וכן לרמת שירותים בסיסית שהתייר אינו רגיל אליה. זאת ועוד, מדובר בטיול במדינות אשר עדיין לא מפותחות דיין במתן שירותי תיירות. אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש ועל המטייל נשרם לטיול הזה לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארצות היעד הללו. כמו כן, באם יהיה צורך מדריכינו יערכו שינויים (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת רק ע"מ לשפר את מסלול הטיול להביא להצלחתו המלאה.
מסלול השייט, סדר הביקורים, כמות הימים בכל יעד יבשתי, עלולים להשתנות בהתאם לתנאי השטח ומזג האוויר. התכנית בפועל תיקבע ע"י קברניט האנייה ו/או מנהל ההפלגה ו/או מדריכי הטיול בהתאם לתנאי מזג האוויר, תנאי השטח, נסיבות שונות ומכל סיבה שהיא ע"פ שיקול דעתה הבלעדי של אקו.
קבוצה והדרכה: 16 – 26 מטיילים בקבוצה, ומדריך ישראלי, רז שרבליס, מדריך מומחה מצוות "אקו". הטיול וההדרכה על ידי מדריך מצוות אקו מותנים במינימום 16 נרשמים.
לינה: בחלק היבשתי: 10 לילות במלונות ברמת תיירות טובה (3* ו-4*), 4 לילות על סיפון ה-Fiji Princess.
כלכלה וארוחות בטיול: שלוש ארוחות ביום (למעט ימי הטיסות). תה, קפה ומים חופשי במהלך ההפלגה (יתר המשקאות בתשלום נוסף).
תחבורה: טיסות בינלאומיות תל אביב-סינגפור- פיג'י וחזרה. טיסות פנים בין פיג'י לסמואה לפי התוכנית. העברות אל ומשדות התעופה. שייט ע"פ התוכנית, סירות, מיניבוסים, מיניוואנים ואוטובוסים ע"פ התכנית. לתשומת לבכם, סמואה הינה מדינה שאינה מתיורת. האוטובוסים /מיניבוסים הינם קטנים ולכן בהתאם לגודל הקבוצה, הקבוצה תחולק בין שני מיניוואנים או מיניבוסים בכל הנסיעות בסמואה.
חיסונים: יש לפנות ללשכת הבריאות המחוזית או מרפאות מטיילים לקבלת ייעוץ .
דרכון: דרכון תקף לחצי שנה לפחות ממועד החזרה לארץ.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו, ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות. כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע, בכפוף למדיניות חברות התעופה, בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם באקו.
התמונות הן להמחשה בלבד והן באדיבות חברת השייט, ספקים מקומים ומטיילים.

מחיר הטיול כולל:

טיסות בינלאומיות ופנימיות.
לינה: בחלק היבשתי: 10 לילות במלונות ברמת תיירות טובה (3* ו-4*), ו - 4 לילות על סיפון ה-Fiji Princess.
הפלגה לפי התכנית, בתא בהתאם לנבחר.
כל הסיורים וכל סיורי החוף, כניסה לכל הפעילויות, הסיורים בהתאם לתוכנית הטיול.
כלכלה: שלוש ארוחות ביום ( לא כולל ימי הטיסות), במהלך השייט ב ב-Fiji Princess: שלוש ארוחות ביום. תה, קפה ומים חופשי במהלך השייט (יתר המשקאות בתשלום נוסף).
דמי רישום וטיפול.
מיסי נמל.

מחיר הטיול אינו כולל:

ציוד צלילה ושנורקלינג, טיולי דייג, טיפולי ספא.
ארוחות שאינן כלולות תחת "המחיר כולל".
הוצאות אישיות כגון כביסה, משקאות קלים ואלכוהוליים, ביטוחים אישיים.
תשר לצוות האנייה ולמדריך הישראלי.
חברת השייט נותנת חסות לארגון צדקה 'Vinaka Fiji Trust' הפועל בכפרים של איי Yasawa. לאור זאת, במקום תשלום תשר לצוות האנייה, מבקשת חברת השייט מהאורחים להצטרף אליה בתמיכה בארגון הצדקה. סך של 150 דולר פיג'י לתא (כ- 40 דולר אמריקאי לאדם) יתווסף לחשבון האורחים באופן אוטומטי בסיום השייט. ניתן להפחית או לשנות את הסכום הנ"ל בהודעה לצוות השייט.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

פפואה ניו גיני

קובכה מאלי הוא שמו של פסל האל המקומי בכפר גוואמאס, השוכן ליד אגם "המים השחורים" שבפפואה ניו […]

שנת הפסיפיק 2018

אקו טיולי שטח מציגה את "שנת הפסיפיק 2018" סדרת טיולים ייחודיים ליעדים אקזוטיים ופורצי דרך בפסיפיק, עם […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול ושייט באיי פיג'י וסמואה – בהדרכת רז שרבליס

טיולי שייט בקבוצות

במערב האוקיינוס השקט | 18 יום