שייט לאנטארקטיקה איי פוקלנד וג'ורג'יה הדרומית | בהדרכת דנדן בולוטין

טיולי שייט לנוסע העצמאי

| 22 יום

צאו עכשיו לשייט יוצא דופן, חוויה חד פעמית שבה תזכו לראות את הקרחונים הצפים במים היוצרים תמונות שנראות כאילו צולמו בכוכב אחר, גן עדן עלי אדמות.

שייט ימי מארץ האש, דרך איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית, טריטוריות בריטיות בדרום האוקיינוס האטלנטי, וביתם של רבבות רבות של פינגווינים, כלבי ים ופילי ים ומעט בני אדם, לעבר הקוטב הדרומי של כדור הארץ אל אנטארקטיקה, היבשת הרביעית בגודלה שרובה ככולה מכוסה קרח לאורך כל השנה. הנופים האופייניים לאנטארקטיקה הם קרחוני ענק, הרים רמים שפסגותיהם מגיעות מעל לגובה של 3 ק"מ וקרח רב, בעובי ק"מ וחצי ויותר, המכסה את האדמה.

השייט יתבצע באנייה מיוחדת שהוכשרה להפלגות באנטארקטיקה. צוות גדול של מלחים, מדריכים וטבחים ינעימו את זמננו במהלך הטיול. סירות זודיאק ממונעות יורידו את המטיילים לסיורים בחופי האיים והיבשת. הלינה על האנייה בתאים ברמות שונות, והארוחות מוגשות במסעדת האנייה.

המסלול המקיף ביותר אל חצי האי אנטארקטיקה

מסלול הטיול

ימים 1-2

ת"א - בואנוס איירס

נטוס בטיסה קבוצתית או באופן עצמאי לבואנוס איירס. ננחת ונמשיך בטיסה אל אושואייה, העיירה הארגנטינאית הדרומית בעולם, הנמצאת בקצה ארץ האש. העברה למלון וארוחת ערב במרכז העיירה.

יום 3

אושואייה ויציאה לשייט לעבר איי פוקלנד

סיור בוקר אל שמורת הטבע "ארץ האש", כולל הליכות קצרות, נופי פיורדים ואגמים, והיכרות עם הטבע של סוף העולם. בשעות אחר הצהריים נעלה על האנייה ונפליג מזרחה בתעלת ביגל אל דרום האוקיינוס האטלנטי לעבר איי פוקלנד.

יום 4

דרום האוקיינוס האטלנטי

אחרי המעבר בתעלת ביגל, אנו מפליגים לכיוון איי פוקלנד. לפרקים ילוו את האנייה אלבטרוסים ויסעורים בזמן ההפלגה. ייתכן ונצפה בלוויתנים או דולפינים שמלווים את אנייתנו.

ימים 5-6

איי פוקלנד

הגעה אל איי פוקלנד. (Falkland Islands או בספרדית: Islas Malvinas) אלו הם ארכיפלג של כ- 200 איים בדרום האוקיינוס האטלנטי המהווים טריטוריה בעלת שלטון עצמי של הממלכה המאוחדת. בירתם היא העיר סטנלי. נרד אל האי קרקס במערב הארכיפלג ונלך אל מושבות הפינגווינים (Magellanic & Gentoo-Penguins). נשייט בקרבת חופי האי סאונדרס ונצפה באלבטרוסים, קורמורנים ופינגוויני רוקפלר. למחרת נעגון באי המרכזי ונרד בסירות זודיאק לבקר בעיירה סטנלי, בירת האי, בה חיים כאלפיים תושבים. נתרשם מהתרבות המקומית שיש בה סממנים דרום אמריקאים מול קסם ויקטוריאני. נטייל ברחובות עיר הבירה המיניאטורית, נבקר במוזיאון הקטן והמעניין, ונביט בספינות עתיקות היומין בנמל.

ימים 7-11

שייט לעבר האי ג'ורג'יה הדרומית

נמשיך בהפלגה ארוכה אל האי ג'ורג'יה הדרומית. במהלך השייט אנו נכנסים לתחום האוקיינוס האנטארקטי, הטמפרטורה צונחת ואנו נצפה בשפע של ציפורי ים דרומיות.

המקום התגלה בשנת 1775 על ידי ג'יימס קוק שקרא תחילה לאיים "תגלית חסרת משמעות לחלוטין" ומאוחר יותר קרא להם "האי ג'ורג'יה", על שמו של המלך ג'ורג' השלישי. באי הוקמה תחנה ששימשה את ציידי הלווייתנים באזור. כיום זהו ביתם של רבבות פינגווינים, פילי ים, כלבי ים, ועופות ים, עשרות בודדות של חיילי הצי הבריטי וחוקרים ספורים בלבד המתגוררים בתחנות מחקר במקום. נעגון בקרבת האי ונרד לגיחות אל היבשה, לצפות מקרוב בעולם המופלא והבלתי מופרע של חיות הבר. 

נרד אל חוף מפרץ אלסהול, המושבה המרכזית של כלבי הים. נבקר במפרץ הלווייתנים, מישורי סליסבורי, המפרץ המוזהב וחוף סיינט אנדרוז. נצפה במושבות פילי הים, פינגווינים מלכותיים ופינגווינים מקרוני. כמו כן ננחת בחוף האי פריון ונחזה במושבת הקינון הפעילה של האלבטרוס הענק.

ימים 12-13

האי אורקני בדרך אל חצי האי אנטארקטיקה

נפנה בשייט ארוך לכיוון דרום מערב, ונתור באוקיינוס האינסופי אחר משטחי הקרח הימי. בדרכנו נגיע אל ארכיפלג איי סאות' אורקני.  אם התנאים יאפשרו זאת, נרד אל האי לאורי, נבקר את התחנה המדעית הארגנטינאית, ונהנה מנוף הקרחונים על האיים. 

ימים 14-17

אנטארקטיקה

ככל שנתקרב אל איי שטלנד וחצי האי האנטארקטי כמות חיות הבר והציפורים שנראה סביבנו תתעצם. קרחוני ענק שניתקו מן היבשת משייטים ברחבי האוקיינוס ומרמזים שאנו קרובים אל חוף היבשת. לוויתנים משייטים במרחב הזה והסיכוי לצפות בהם גדול, וכמובן שפע עופות המים הקרים.

נגיח מן הים הפתוח אל איי שטלנד הדרומיים וחצי האי אנטארקטיקה שיתגלו לעינינו. אמונדסן, האדם הראשון שהגיע אל הקוטב הדרומי תיאר את הרגשתו בפגישה הראשונה עם אנטארקטיקה, "האדמה נראית כמו לקוחה מן האגדות". קרחוני ענק הנשקפים ממי האוקיינוס הכהים בצד הרים לבנים וגבוהים. בימים הבאים נסייר באנטארקטיקה ובאיי שטלנד, נשוט לאורך חצי האי והאיים, נרד פעמיים או שלוש ביום לגיחות בסירות זודיאק אל החוף. המסלול ייקבע בהתאם לתנאי מזג האוויר, ולפי החלטות הקפטיין ומנהל השייט מתוך מגוון האפשרויות לסיורים ונחיתה, ולהלן מספר אפשרויות. נבקר בתחנות המחקר הפעילות, נטייל אל מרבצי הפינגווינים, ונעלה אל מקומות הקינון של עופות היבשת. נבקר באי פאולט עם מיליוני זוגות של פינגוויני אדלי. נבקר באי הטבעתי דספשן, שהוא לוע שקוע של הר געש ומעיינות חמים. האנייה תעגון במפרץ ואנו נוכל לשחות במי האוקיינוס האנטארקטי החמימים בצד עופות מים כמו יסעורונים, שחפיות, חמסנים ופינגווינים לבני סנטר שהמים החמימים חביבים עליהם. נרד גם בחוף בראון בלאף אל היבשת האנטארקטית, אל האי קוברוויל הצופה אל שרשרת ההרים הלבנים והגבוהים של היבשת האנטארקטית ובו חיה מושבה גדולה של פינגוויני גנטו וחמסנים חומים בחרו לקנן שם. נפליג דרך מפרץ נקו וחוף פרדייז הצופים אל קרחוני ענק, ופיורדים ענקיים חותכים שם את היבשת. – שם ייתכן ונצפה בלווייתני ענק. נשוט בסירות זודיאק בין קרחונים צפים בעומק הפיורדים.

ימים 18-19

חציית מיצרי דרייק אל ארץ האש

נצא לשייט חזרה מחופי אנטארקטיקה דרך מיצרי דרייק (Drake Passage), הים המפריד בין היבשת השישית לבין כף הורן, הקצה הדרומי של יבשת אמריקה. 

יום 20

הגעה לאושואייה, סיום השייט

ביום האחרון נשלים את המסלול וניכנס מדרום, אל הנמל של העיירה אושואייה, העיירה הארגנטינאית הדרומית בעולם הנמצאת בקצה ארץ האש. לאחר ארוחת הבוקר נרד מהאנייה נחזור בטיסה לבואנוס איירס. העברה למלון

 

 

 

 

ימים 21-22

בואנוס איירס וחזרה הביתה

בהתאם לשעת הטיסה שלנו, נצא לסיור בעיר בואנוס איירס ובסיומו העברה לשדה התעופה לטיסה מבואנוס איירס דרך יעד ביניים לתל אביב, נחיתה ביום המחרת.

 

 

 

 

*המחירים בטבלה הם עבור אדם בתא*

צרו עימנו קשר


תאריכי יציאה ומחירים

הציגו לנו רק מבצעים!

תאריך יציאה תאריך חזרה מדריך שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות מס' ימים מבצע הרשמה
16/12/2024 06/01/2025 דנדן בולוטין Ocean Victory לחצו לפירוט 22

בחרו בסוג התא על מנת לצפות במחירים הרלוונטים:

הרשמה
מחיר לאדם / הנחת רישום מוקדם
סוג החדר
$25,195 21400.00$

המבצע בתוקף עד 15/04/2024

1 תאים

תא ליחיד קטגוריה G
$22,895 19400.00$

המבצע בתוקף עד 15/04/2024

6 תאים

תא זוגי קטגוריה C (מחיר לאדם)
$25,195 21400.00$

המבצע בתוקף עד 15/04/2024

2 תאים

תא זוגי קטגוריה B (מחיר לאדם)

דגשים מיוחדים

דגשים להרשמה:

מחיר מבצע מיוחד, מספר התאים מוגבל, על בסיס זמינות, כל הקודם זוכה.
כל התאים הנ"ל כוללים חדר שירותים ומקלחת פרטי.
תוספת ליחיד – יש תא ליחיד
יש להוסיף 1500$ בגין חבילת טיסות פנים, העברות, 3 לילות מלון 2 ארוחת צהרים וארוחת ערב אחת. טיול רגלי וטיול רכוב בבואנוס איירס, וטיול בארץ האש ובמוזיאון סוף העולם באושואייה.
יש להוסיף מחיר לטיסה בינלאומית לבואנוס איירס 2 –1750$

מחיר הטיול מורכב מ:

טיסות בינלאומיות תל אביב - בואנוס איירס - תל אביב – 1750$
חבילת טיסות פנים, מלונות סיורים וארוחות לפני ואחרי השייט כמפורט למעלה בעלות של 1500$לאדם.
הפלגה לפי התכנית בתא הנבחר.

מחיר הטיול כולל:

הפלגה באניה Ocean VICTORY בתא הנבחר
כלכלה: שלוש ארוחות ביום בכל תקופת ההפלגה.
קפה תה וחטיפים במשך כל ההפלגה
כל ההפלגות בסירות הזודיאק וסיורי החוף.
כל הפעילויות באוניה כולל הרצאות ע"י צוות מרצים ומדריכי טבע.
הדרכה והרצאות ע"י מדריך אקו – דנדן בולוטין.
שימוש במגפיים ונעלי שלג במהלך ההפלגה וסיורי החוף.
קבלת מעיל מתנה.
טיסות בינלאומיות ומיסי נמל בהתאם למה שיוזמן ע"י המטיילים
טיסות פנים, בתי מלון, ארוחות, העברות וסיורים, בהתאם למה שיוזמן ע"י המטיילים.
דמי רישום וטיפול.

מחיר הטיול אינו כולל:

הוצאות אישיות כגון: כביסה, טיפים, משקאות וכו'.
תשר לצוות הספינה והמדריכים (14$ ליום למטייל).
תשר למדריך הישראלי
ביטוחים אישיים.
מסים נוספים שאינם כלולים בכרטיסי הטיסות (אם יהיו)

הערות מחיר:

מחיר הטיסות הבינלאומיות מבוסס על 1750$ כולל מס נמל, במידה ותבקשו כירטוס אחר, עלול לחול שינוי במחיר. בכל מקרה המחיר הקובע הוא ברגע הכירטוס.
מחיר חבילת פנים 1500$ מבוסס בין השאר על מחיר טיסות פנים,. במידה ויחול שינוי עד לכירטוס נשנה את המחיר בהתאם.

תנאי הרשמה ותשלום:

מקדמה בסך 1500$ בעת הרישום לא ניתנת לביטול
השלמת כל התשלום עד 100 יום לפני מועד ההפלגה

דמי ביטול ותנאים:

מרגע ההרשמה ועד 100 ימים לפני היציאה: 20% ממחיר התא הנבחר
פחות ממאה ימים לפני ההפלגה: 50% דמי ביטול
פחות מ-60 ימים לפני ההפלגה: 100% דמי ביטול
בנוסף עלות ביטול טיסות בינלאומיות ופנימיות בהתאם למדיניות חברת התעופה.
במקרה והשייט יתבטל מסיבות של קורונה ודומיו יידחה מועד ההפלגה לשנה לאחר מכן, או שיינתן ואוצ'ר למועד חליפי, אולם לא יתבצעו החזרים כספיים
במידה ונוסע אינו יכול לצאת להפלגה, הוא רשאי להעביר את הזכות לנוסע אחר במידה וניתן לבצע בזמן שנותר את כל הבדיקות וההכנות לקראת הטיול.

לתשומת לבכם:

הטיול בהדרכת דנדן בולוטין מובטח החל מ 12 נרשמים
אנו מציעים חבילת טיסות בינלאומיות קבוצתיות (מותנה במינימום 10 נרשמים) או אישיות במ סלול ת"א - בואנוס איירס וחזרה.
הטיסות וההפלגות יתבצעו בהתאם להנחיות פוסט קורונה בעת הטיול. פרטים אקטואליים יימסרו לנוסעים קרוב יותר למועד ההפלגה
מומלץ לכלול ביטוח ביטול במקרה של אי יכולת להצטרף לטיול עקב מחלת קורונה.

על האונייה Ocean Victory

אניה חדשה ומשודרגת אשר בניתה הסתיימה ב2021 ומותאמות במיוחד להפלגות לקטבים. כספינה קטנה יחסית, 140 מ' אורך, ניתן להפליג בה קרוב לחופים ולמעברים צרים בין איים ומפרצים. תאי הספינה מיועדים ל- 196 מטיילים, ישנם מקומות רבים על הספינה לאולמות הרצאה. כל התאים כוללים חדרי מקלחת ושירותים פרטיים, טלפון לשיחות פנים, טלויזיה אישית ומאובזרים היטב. עם 72 אנשי צוות, כל נוסע יכול לצפות לשירות יוצא מן הכלל בעת שהותו באנייה.
באונייה צי של סירות זודיאק לנחיתות בחוף וסיורים ימיים, וכמו כן יש סירות הצלה מקורות עם קיבולת לכל הנוסעים והצוות.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

אנטארטיקה איי פוקלנד ובריטניה

מול חופי ארגנטינה הדרומית, בערך מול ארץ האש ולא כל כך רחוק מאנטארטיקה, בסה"כ כ-500 ק"מ מהחוף, […]

טיול לאנטארקטיקה

יבשת אנטארקטיקה קשה לאדם. הסלעים והקרחונים גם יחד נמדדים בשטח עצום שהופך אותה ליבשת הרביעית בגודלה בעולם, […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

שייט לאנטארקטיקה איי פוקלנד וג'ורג'יה הדרומית | בהדרכת דנדן בולוטין

טיולי שייט לנוסע העצמאי

| 22 יום