שייט מאיסלנד למזרח גרינלנד

שייט מאיסלנד למזרח גרינלנד

טיולי שייט לנוסע העצמאי

שייט בנופי קרחונים עצומים ופיורדים מרהיבים ביופיים מאיסלנד למזרח גרינלנד | 8 עד 14 ימים

שייט אל נופי קרחונים ופיורדים מאיסלנד לגרינלנד, הוא שייט בנופי קרחונים עצומים ופיורדים מרהיבים ביופיים. גרינלנד, האי הגדול ביותר בעולם, הנמצא בצפון האוקיינוס האטלנטי, מוקף באוקיינוס האטלנטי מדרום, האוקיינוס הארקטי מצפון, ים גרינלנד ממזרח ומפרץ באפין ממערב. כ- 84% משטח האי מכוסה קרח. גרינלנד היא טריטוריה דנית בעלת שלטון עצמי. תושבי האי, המונים פחות מ- 60,000 איש, מכנים את ארצם בשפתם האינואיט: קאלאליט נונאט Kalaallit Nunaat שפירושו "ארצנו".

מסלול הטיול

יום 1

איסלנד, רייקיאוויק, עלייה על הסיפון

ההפלגה יוצאת מריקיאוויק (Reykjavík), בירת איסלנד. אם אתם נוחתים יום לפני העלייה על הסיפון, תוכלו ליהנות מהיופי האדריכלי של הבניינים התקופתיים בעיר העתיקה ותוכלו גם לבקר בגנים הבוטניים הצפוניים ביותר בעולם. בשעות אחר הצהריים נעלה על סיפונה של אנייה וננסה לצפות בלווייתנים, בעודנו שטים מחוץ לפיורד הציורי. הלווייתנים הנפוצים ביותר הם מינקי ולווייתני גדול סנפיר.

יום 2

פיורד Isafjordur, איסלנד

פיורד Isafjordur, אותו נחצה בבוקר, הוא ללא ספק אחד היפים ביותר באיסלנד, בעיקר עקב סלעי הבזלת העתיקים המקיפים אותו. נבקר בעיירה קטנה של Isafjordur, המתכבדת להיות בירת הפיורדים המערביים. בתי העץ הישנים המקומיים יכולים להעיד על העבר שלה כנמל דיג גדול. קבלו הצצה לחיי היומיום המסורתיים ב- Isafjordur. בליווי מדריך, נסתובב בעיירה הקטנה, נפגוש את התושבים המקומיים ונחווה את ההוייה המקומית. ההרים התלולים המתנשאים של הפיורדים המערביים מספקים מחסה מושלם עבור הנמל התוסס, המהווה את הליבה של העיר. במשך מאות שנים Isafjordur היתה עיר הדיג הגדולה באזור ומרכז היצוא והסחר. התעשייה העיקרית של העיר היא עדיין דיג ותושבי העיר מתפרנסים בעיקר מכך. לאורך השנים, לעיירה היה תפקיד משמעותי בהיסטוריה הלאומית של איסלנד והיא עדיין אחד ממרכזי התרבות התוססים ביותר בארץ.

יום 3

Volquart Boons coast

יום של שיט. תוכלו ללכת לשמוע הרצאות או מצגות הנערכות בידי צוות המשלחת ומרצי אורח. תבלו עם חברים חדשים בטרקלין הנינוח של האנייה. תוכלו גם להתעמל בחדר כושר לפני הירידה מן הסיפון, הטרקים, ושאר הפעילויות המגוונות שלנו. בערב נפליג לאורך קו החוף של וולקרט בונס (Volquart Boons). ניתן לצפות פה לעיתים קרובות בלווייתני חדשן חד קרן.

ימים 4-8

מערכת הפיורדים של סקורסביסונד (Scorsebysund)

ברוכים הבאים למערכת הפיורדים של סקורסביסונד (Scorsebysund), הנחשבת ליפה ביותר והגדולה ביותר בעולם. בהתאם לתנאי מזג אוויר והקרח, אנו נרד מהסיפון בדנמקרס או איסלנד (Danmarks O Island), שם נראה את ההריסות של מושב אינואיטים, אשר ננטש לפני כ- 200 שנה. נצא לשיט על סירות הזודיאק ונזכה לראות את הקרחונים המהממים ביותר בגרינלנד, נקודת המשיכה המרכזית באזור: פיורדים Finnfjord, Harefjord, ו -Rypefjord. במחוז סקורסביסונד (Scoresbysund) ניתן למצוא את הקרחון הנמס במהירות הגדולה ביותר, הנמצא מזרחית לקיפת הקרח של גרינלנד. הרפיורד (Harefjor), אותו אנחנו מתכוונים לחקור, נמצא בגבול בין סקורסביסונד (Scoresbysund) למערכת הפיורדים הגדולה ביותר בעולם, הנמצאת בפנים גרינלנד. הטרקים באזור זה מגיעים לאחד מהקרחונים המרובים הנמצאים במשטח הקרח של גרינלנד. מנקודת התצפית הגבוהה ביותר ניתן לראות נוף עוצר נשימה של הרפיורד, היכן שלשון הקרחון נושקת לים. ניתן לצפות פה בקרחונים כחולים נדירים, השכיחים גם בריפ'ה פיורד (Rypefjord). נמשיך לראות קרחונים כחולים נדירים בריפ'ה פיורד, אך גדולים וצבעוניים יותר. יתכן ונזכה לצאת לטרק נוסף בטונדרה: ההליכה די קלה לקראת פרדריקסדאל (Frederiksdal) ונגיע לגבעה, אשר ממנה ניתן לראות את המשטחים האדומים המוזהבים של הטונדרה ומנגד הרים כהים וקרחונים כחולים. מסביבנו מטיילים שוורי מוסק ושפנים ארקטיים. הנופים עוצרי נשימה. נחקור את אורח החיים המודרני של איטוקורטורמיט (Ittoqqortoormiit), המושב הגדול ביותר בסקורסבי סונד (Scoresby Sund). האוכלוסייה מונה כ- 450 נפשות. נבקר בעיירה ונראה את סגנון החיים המודרני הנמצא צפונית לחוג הארקטי, הרחק משאר העולם. בכל ערב שנבלה בסקורסביסונד (Scoresbysund) ייתכן שנזכה לראות את אורות הצפון.

יום 9

חציית מיצר דנמרק Denmark Strait

נפליג לכיוון מיצר דנמרק. הגיע הזמן להיפרד ממזרח גרינלנד, בעודנו שטים לאורך הנופים המרהיבים של בלוסוויל קוסט (Blosseville Kyst). ביום זה תוכלו ליהנות בפעם האחרונה מהרצאות ומצגות. צאו לסיפון בכדי להביט בנופים ולחפש אחר נדידת הלווייתנים.

יום 10

Grundarfjordur איסלנד

Grundarfjordur הוא כפר דייגים איסלנדי טיפוסי, ממוסגר על ידי הרים יפים. במהלך סיור מודרך סביב ההתיישבות נוכל לצפות איך אנשים חיים כאן, פנים אל פנים עם הטבע. בהמשך נשוט בסירות זודיאק ונגלה את המושבות הענפות של הציפורים באיי Breiðafjörður הסמוכים. כ- 50 מיני ציפורים מתרבים באזור כגון European shag, שחף אפרפר, עיטם לבן זנב, אורייה שחורה ועוד. סיור הצפרות שלנו יכול להפוך גם לסיור צפייה בלווייתנים, היות וישנם כמה מינים נפוצים באזור, כולל לווייתנים טורפים (אורקה), לווייתנים מינקי, דולפינים משותפים ודולפינים לבנים-נשרי.

יום 11

רייקוויק (Reykjavik)

הרפתקאותינו במזרח גרינלנד מסתיימות בנמל רייקיאוויק.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

הציגו לנו רק מבצעים!

דגשים מיוחדים

הטיול כולל

הפלגה לפי התכנית בתא בהתאם לנבחר.
כל הארוחות על הסיפון במהלך ההפלגה.
תחנות תה וקפה 24 שעות ביממה בכל יום.
השאלת זוג מגפיים מגומי לטיולים בחופים.
קוקטייל קבלת פנים ופרידה.
יומן מסע דיגיטלי.
כל ההפלגות בסירות הזודיאק וסיורי החוף.
כל הפעילויות באוניה כולל הרצאות ע"י צוות מרצים ומדריכי טבע.
כניסה לשמורות הטבע.
דמי רישום וטיפול.

הטיול לא כולל

טיסות בינלאומיות ופנימיות.
מסי נמל והיטל בטחון.
לינה לפני ואחרי השייט.
ארוחות לפני ואחרי היציאה לשייט.
הוצאות אישיות כגון כביסה, משקאות קלים ואלכוהוליים.
ביטוחים אישיים.
תשר לצוות הספינה והמדריכים.

לתשומת לבכם

מסלול הטיול תלוי בתנאי מזג האויר והקרח.
אנו מציעים גם חבילת טיסות - לפרטים נא לפנות למשרדנו.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

קובה סיפור אהבה

רבים שואלים אותי למה דווקא קובה מה יש בה בארץ הזאת שאנדי גרסיה יצר את קובה סיפור […]

איי לופוטן

איי לופוטן איי לופוטן המרוחקים היו בעברם חלקה של ממלכה ויקינגית. במשך אלפי שנים תושביו חיו בבידוד […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

שייט מאיסלנד למזרח גרינלנד

טיולי שייט לנוסע העצמאי

שייט בנופי קרחונים עצומים ופיורדים מרהיבים ביופיים מאיסלנד למזרח גרינלנד | 8 עד 14 ימים