טיול מאורגן לסין

טיול לסין בדגש פסטיבלים באיזורי המיעוטים

דרום מערב סין כולל פסטיבל "אחיות האורז" ופסטיבל המים | 15 יום

הדפיסו שלחו שתפו
טיול ייחודי מסוגו אל הפרובינציות הדרומיות של סין, אל אזורים המוכרים ליודעי דבר כמקומות היפים ביותר בסין. הטיול מתמקד באזורים היותר מיוחדים של שלה: נבקר במקומות המשופעים בעמקים, גשרים טבעיים, נהרות תת קרקעיים ומערות נטיפים ובאזורים המוקפים ביערות והרים מרהיבים בהם שוכנות שמורות טבע מן היפות ביותר באסיה. בטיולנו לסין נהנה מהנוף המרהיב, מהשטחים המעובדים, מהכפרים הציוריים, מהכפריים העוסקים במלאכת השדה ומבני המיעוטים השונים, הניכרים כל אחד בלבושו הצבעוני המיוחד. כל זאת זאת לצד מספר ערים גדולות וחשובות ולמספר מוקדים הממחישים את התרבות המגוונת ועתיקת היומין של מדינה זו. הטיול יתמקד בשני פסטיבלים הנערכים בתקופה זו של השנה: פסטיבל "אחיות האורז" של בני מיעוט המיאו ופסטיבל המים - ראש השנה של מיעוט הדאי.

מדריך הטיול יובל לוי, אשר מתגורר בסין, בנה במיוחד עבור אקו טיולי שטח מסלול  שיחשוף אותנו, המטיילים הישראלים, לחבלי ארץ ייחודיים ומגוונים, אשר שעריהם לתיירות נפתחו רק בשנים האחרונות והביאו להתפתחות מסחרחרת בתעשייה, בכלכלה ובתשתיות.
יובל דובר, קורא, כותב ונושם את השפה והתרבות הסינית ולו היכרות עמוקה עם המיעוטים השונים, הדתות וההיסטוריה של סין. מתמחה בהובלת טיולי עומק בכל רחבי סין, ומוביל טרקים וטיולים גאוגרפיים ייחודיים באזורים הטיבטיים ובדרום מזרח אסיה. בזמנו הפנוי מתרגל טאי צ'י, צ׳י גונג ועורך מסעות צילום בעקבות התרבויות המקומיות.

מסלול הטיול

יום 1

מתל אביב לסין

בשעות הצהריים נצא בטיסה ישירה לצ'נגדו, אליה נגיע בשעות הבוקר המוקדמות של היום השני.

יום 2

דובי פנדה בחבל סיצ'ואן והגעה לאיזור המיעוטים

בשעות הבוקר המוקדמות ננחת בצ׳נגדו- בירת מחוז סצ׳ואן. נתחיל את היום במרכז לחקר ורביית הפנדות של צ'נגדו. בעבר הסתובבו מאות פנדות ביערות הבמבוק של מחוז סצ'ואן אך עקב השמדה של אזורי מחייה וניתוקם האחד מהשני התדלדלה אוכלוסיית הפנדות אל מתחת לאלף בסין כולה. המרכז לחקר ורביית פנדות הוא פארק ייחודי מסוגו בעולם אשר מספק לפנדות סביבת מחייה המתאימה לצרכיהם ומאפשרת רבייה לזן העקשן שבדרך כלל מסרב להתרבות בשבי. לצד "פנדות ענק" נראה גם את קרובי משפחתם: "הפנדה האדומה", ועם קצת מזל גם גורי פנדה שזה עתה נולדו. בצהריים נעלה על הרכבת המהירה לקאיילי שבמחוז גוויז׳ואו. מחוז גוויג’ואו הוא אחד המחוזות העניים ביותר בסין אך גם מהמרתקים שבה. המקומיים נוהגים לומר שלא תמצא כאן ‘שלושה מטבעות בכיסו של אדם, שלושה ימים ללא גשם ושלושה קילומטרים של דרך ללא פיתולים’, זאת הודות לטופוגרפיה של המחוז המאופיינת בהרים וגבעות המופרדים על ידי אין ספור נחלים ונהרות. האזור עמוס בקבוצות אתניות רבות ומגוונות אשר משתייכות לקבוצות המיעוטים הסיניות וחלקן ממשיכות לשמר את אורך חייהן המסורתי עד היום. מתחנת הרכבת נסע לכפר מא-טאנג היפייפה של קבוצת ה-גה ג׳יה, תת מיעוט בתוך מיעוט המיאו. נמשיך לעת ערב נגיע לעיירה קאיילי. ארוחת ערב ולינה בקאילי.

יום 3

פסטיבל "אחיות האורז" של בני מיעוט המיאו

העיירה קאיילי שבלב גוויז׳ואו הינה מרכז התרבות של מיעוט המיאו- כנראה המיעוט המגוון ביותר בסין, אשר לו הסטוריה של אלפי שנים. השם ‘מיאו’ הוא סיני במקורו וניתן לפרשו כ-‘פראיים’,  כינוי אשר ניתן לקבוצות העמים שיישבו את אזור הגבול של הקיסרות הסינית העתיקה ושכיום ידועים כמחוזות הדרומיים של סין. ה’מיאו ‘מורכבים מעשרות תתי קבוצות שבמרכזן קבוצות ה- Mong-ו- ,H-Mongאשר כל אחת מהן מאופיינת בבלבוש וסגנון שונה.

היום כולו יוקדש ל׳פסטיבל אחיות האורז׳. זהו אחד הפסטיבלים השנתיים הגדולים והתוססים של מיעוט המיאו. החג נועד לשידוכים ולכן לובשות בנות המיאו מגוון של בגדים צבעוניים בהתאם לכפר ממנו באו. זהוא פסטיבל צבעוני אליו מגיעים בני הכפרים בסביבה עם בגדיהם המסורתיים, עורכים טקסים, רוקדים, שרים ומנגנים. לינה בקאילי.

יום 4

שמורות טבע עם מים תכולים

בשעות הבוקר נצא בנסיעה של כשלוש שעות לאזור העיירה ליבו, שם שוכנות שתי שמורות טבע יפייפיות המפורסמות במימייהן התכולים ובמסלולי ההליכה השופעים בנחלים וצמחייה צפופה. בדרך לליבו נעצור בכפר מקומי שמייצר נייר בשיטות מסורתיות. לאחר ההגעה לליבו נבקר בשמורת ׳דה צ׳יקונג׳ (צ׳יקונג הגדולה), והקטנה יותר מתוך צמד השמורות בהן נבקר. שמורה זו מפורסמת בעיקר בזכות מימייה התכולים, ׳מערת הרוח הרשעית׳ וגם ה׳גשר הטבעי׳, אשר נוצר באופן טבעי כתוצאה מתהליכים גיאולוגיים שהתרחשו באזור לפני כ 12- אלף שנים. לאחר הביקור בשמורה, העברה לבית המלון שלכם. לינה בליבו.

יום 5

נפלאות הטבע של מחוז גוויז׳ואו

היום נמשיך לחקור את אזור השמורות והטבע שבו. נבקר בשמורה ׳ש׳יאו צ׳יקונג׳ (או: צ׳יקונג הקטנה) והגדולה מבין שתי השמורות. נעביר את היום בטיול והליכות נעימות בין הנופים והטבע המגוון, המפלים השוצפים, יערות עבותים, הרי קארסט הבוקעים מן הקרקע ונוף נהר הש׳יאנג שווי. משם נצא בנסיעה של כארבע שעות אל תחנת הרכבת של גויי יאנג בירת מחוז גוויז׳ואו ונעלה על הרכבת המהירה לקונמינג, בירתו של מחוז יונאן. לינה בקונמינג.

יום 6

דרומה לכיוון גבול יונאן - ויאטנם

נצא בנסיעה של כשלוש וחצי שעות דרומה אל עבר טרסות האורז של יואן יאנג. הטרסות אשר שוכנות בסמוך לגבול יונאן – ויאטנם מכסות שטח של כ- 2,200 מטר רבוע. כ- 88% מבני המקום הם בני מיעוטים שונים עם ייצוג מרכזי לבני מיעוט ה'האני'. זהו אחד האזורים המרהיבים ביותר בסין, בעיקר בתחילת האביב, אז שדות האורז מוצפים ומספקים נוף אידיאלי לצילום. לאחר ההגעה נבקר באחד הכפרים באזור ונשקיף על הטרסות כשלקראת שקיעה נמצא נקודת תצפית אידיאלית. נעביר את הלילה בגסט האוס מקומי באחד הכפרים שבסביבה.

יום 7

זריחות ושקיעות על טרסות האורז של יואן יאנג

היום נשכים קום על מנת להספיק לראות את הזריחה על נוף הטרסות. נחזור למלון לארוחת בוקר ולאחר מכן נצא ליום מלא בין הכפרים והטרסות באזור (כשעתיים נסיעה בין כפר לכפר). נבקר בכפר של בני מיעוט ה'האני' אשר רבים מהם מתגוררים באזור זה. נמשיך לטיול רגלי בין הטרסות, שם נפגוש את המקומיים שמעבדים אותן ונתרשם מהנוף החקלאי ושיטות העבודה אשר נדמה שלא נשתנו כלל זה אלפי שנים. בערב נגיע לנקודת תצפית מרהיבה בכדי לצפות בשקיעה. לינה בגסט האוס באחד מן הכפרים היפים באזור.

יום 8

תרבות ואוכל בעיירה היפהפיה ג‘יאנשווי

בבוקר נצא בנסיעה של כשלוש וחצי שעות לעיירה ג‘יאנשווי, אשר שימשה בעבר כמרכז התרבותי של כל דרום מערב סין. העיירה מפורסמת במזג האוויר הנוח שלה, בכלי התה האיכותיים שלה, וגם באוכל – בעיקר בטופו המשובח המיוצר בעבודת יד. נתחיל בביקור בגשר הדרקון הכפול, סימן ההיכר של ג׳יאנשווי. לאחר מכן נצא לסיבוב בעיירה העתיקה של ג׳יאנשווי ונבקר באחוזת משפחת ז׳ו, אשר נבתנתה בשלהי המאה ה-19, ונותנת הצצה נדירה אל חיי האצולה הסינית של סוף התקופה הקיסרית. נסיים את היום בארוחת ערב מקומית ושיטוט ברחובותיה הנעימים של העיר העתיקה. לינה בג‘יאנשווי.

יום 9

מפעל לייצור טופו, הגעה לאזור ש׳ישואנג-באננה

נתחיל את הבוקר בביקור במקדש קונפוציוס – הפילוסוף הסיני הידוע. השם ‘מקדש’ אולי איני מתאים למקום אשר שימש כאוניברסיטה למעמד הגבוה ובו התחנכו דורות על דורות של משכילים סיניים על מנת להתקבל לתפקידים רמים ולהתקדם בסולם הדרגות החברתי. נתהלך בפארק הירוק ונכיר את הפילוסוף החשוב ביותר בהסטוריה של סין ואת השפעתו על התרבות והחברה הסינית עד ימינו אנו. נמשיך למפעל לייצור טופו הייחודי ל ג׳יאנשווי ואשר נחשב למעדן בכל רחבי יונאן. משם נסע כשלוש שעות לקונמינג ונעלה על טיסה לג׳ינג הונג, העיר הגדולה של אזור ש׳ישואנג-באננה. חבל ארץ זה אשר במשולש הגבולות סין-לאוס-בורמה, הינו אחד המיוחדים והמרתקים בכל סין, המשלב אקלים סוב-טרופי, מטעי תה עתיקים ועשרות קבוצות מיעוטים שונות (דאי, בולאן, מיאו, ווה, ג׳ינגפו ועוד), אשר מאכלסות גם את המדינות השכנות. בערב נגיע לבירת האזור ג׳ינג הונג, שם נצטרף לחגיגות ראש השנה של מיעוט הדאי- ענף של העמים התאילנדים מלפני דורות רבים בדרום סין. את הימים הבאים נעביר סביב החגיגות והאירועים השונים באזור. לינה בג׳ינג הונג.

ימים 10-11

אירועי פסטיבל המים - ראש השנה של מיעוט הדאי

את היומיים הקרובים נעביר בחקירה של תרבויות המיעוטים והטבע של אזור מופלא זה, כאשר במרכז יהיו אירועי פסטיבל המים – ראש השנה של מיעוט הדאי. אלה הימים הצבעוניים והחשובים ביותר בלוח השנה של הדאי ובמהלכם מתקיימות תהלוכות, תחרויות סירות דרקון, טקסים שונים ולבסוף יוצאים ההמונים לרחובות ומתיזים על כולם מים, הנחשבים לאלמנט מטהר שמביא לשגשוג. בנוסף לחגיגות נטייל בפארקים ובמקדשים השונים באזור. נמשיך לגן הבוטני של מנגלון (הגן הבוטני – טרופי הגדול במדינה). בערב נאכל ארוחת ערב ממטעמי מיעוט ה-דאי. לינה בג'ינג הונג.

יום 12

אל אזורי הכפרים המסורתיים ומטעי התה

ש׳ישואנג באננה נחשב לאזור שממנו מגיע הקמיליה סיננטיס (צמח התה), ומכאן התפשט לסין ואחר כך לשאר העולם. בבוקר נעמיק אל אזורי הכפרים המסורתיים ונבקר במטעי תה עתיקים. לאחר מכן נצא לטיול רגלי של 3-4 שעות באזור הטרופי. נמשיך וניסע לשדה התעופה של ג׳ינג הונג ונעלה על טיסה לקונמינג. לינה בקונמינג.

יום 13

קונמינג בירת יונאן, ביקור ב"יער האבן"

קונמינג, בירת מחוז יונאן, מפורסמת במזג האויר הנוח ששורר בה כל ימות השנה ולכן גם מכונה "עיר האביב". על אף הזינוק הכלכלי המטאורי שעובר על סין בשנים האחרונות והפיתוח המהיר, נדמה שתושבי קונמינג עדיין לא נכנסו לקצב החיים הקדחני וחיים בקצב רגוע ונינוח. נתחיל את היום באגם הירוק, אחד מאזורי החמד של קונמינג, בו מבקרות ציפורים נודדות בהתאם לעונות השנה המתחלפות. נשוטט על הגשרים שמעל האגם ונצטרף למקומיים העוסקים בהתעמלות הבוקר, הריקודים ותרגולי הטאי צ‘י. נמשיך למקדש יואן-טונג המקומי, המשמש כמרכז הבודהיסטי של זרם המהיינה הסיני ביונאן ומשלב בו מוטיבים קונפוציאנים ודאואיסטים. בדרך נעבור גם באחת מהמרפאות הסיניות הותיקות בקונמינג ונלמד כיצד רוקחים תרופות סיניות מסורתיות. נמשיך ונצא בנסיעה אל "יער האבן" בו גושי אבן קרסטיים בוקעים בהמוניהם ויוצרים מבוך של סלעים בצורות שונות, הנישאים זה מעל זה כמו עצי ענק. אזור מרהיב זה נודע בייחודו בכל רחבי סין. לינה בקונמינג.

יום 14

לצ׳נגדו בירת סיצ'ואן

הבוקר נעלה על טיסה לצ׳נגדו, בירת סיצ'ואן. צ׳נגדו הינה אחת הערים המתפתחות בקצב המהיר ביותר בעולם, ועל אף הפיתוח והקדמה היא מצליחה לשמור על ייחודיות ורוגע ומציעה לצד מבנים ואדריכלות מודרנית גם שווקים הומי אדם ואתרים הסטוריים ותרבותיים רבים. צ׳נגדו ידועה בעיקר באופי הנעים והחם (לעיתים אף עצלן) של תושביה, אך יותר מכל באוכל הסצ׳ואני המתובל והחריף אשר הפך למטבח הפופולרי ביותר בסין בשנים האחרונות.

עם הגיענו לעיר נצא לסיור בפארק העם ונצטרף למקומיים, המתרגלים בפארק טאי צ׳י, רוקדים ועוסקים במגוון פעילויות ספורט. לאחר מכן נבקר באחד מבתי התה שבסמוך לפארק. אחר הצהריים נבקר ברחוב ג׳ינג לי העתיק ונסיים בארוחת ערב מסכמת לטיול לסין.

נהנה ממופע חילוף המסכות היחודי לסצ׳ואן, ונמשיך לשדה התעופה לקראת טיסת הלילה חזרה לארץ.

יום 15

נחיתה בתל אביב

בשעות הבוקר ננחת בתל אביב.

  • טיסות ישירות לסין בחברת התעופה הסינית סיצ'ואן איירליינס
  • השתתפות בפסטיבל "אחיות האורז" ובפסטיבל המים
  • ביקור במפעל טופו וארוחות במסעדות מקומיות
  • ביקור בטראסות האורז של יואן יאנג, מהגדולות במזרח אסיה
  • ביקור ב"יער האבן", גושי אבן קרסטיים הבוקעים מהאדמה ויוצרים מבוך סלעים אשר מתנשאים אחד מעל השני כעצי ענק
  • ביקור בצ'נגדו, בירת חבל סיצ'ואן, ובמרכז לחקר דובי הפנדה שעדיין קיימים באזור זה של סין

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר: 850 $

 

>> לטיולים נוספים בסין – לחצו כאן <<



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות בינלאומיות ישירות לסין בקו ת"א-צ'נגדו-ת"א (בחברת סיצ'ואן איירליינס) ו-2 טיסות פנים על פי מסלול הטיול.
כניסות לכל האתרים וסיורים כמפורט במסלול הטיול
תחבורה, לינה וצוות כמפורט במסלול הטיול
כלכלה – על בסיס ארוחת בוקר וארוחה אחת נוספת במהלך כל ימי הטיול (חצי פנסיון)
אשרת כניסה לסין – 50$, מיסי נמל וביטחון – 406$
תשר לנותני השירותים המקומיים
דמי טיפול ורישום
מפגש הכנה לטיול
מים מינרלים – בקבוק לאדם ליום

מחיר הטיול אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען
שתייה וארוחות שאינן כלולות
הוצאות בעלות אופי אישי
טיפ למדריך הישראלי

לתשומת לבכם

מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם.
אופי הטיול: טיול עומק בתנאים טובים, החושף את המטיילים אל האתרים המיוחדים של סין. שילוב של מפגש עם אנשים, כפרים קטנים וערים מסורתיות, אמונות, מנהגים, אומנות וארכיטקטורה מקומית, שמורות טבע מרהיבות ופסטיבלים של בני מיעוטים.
לינה: בתנאים מקומיים הטובים בנמצא. לתשומת לבכם: רמת המלונות באזורים אלו נמוכה מהמקובל במדינות המערב. בקונמינג ובצ'נגדו מלונות בדרגת תיירות גבוהה.
כלכלה : על בסיס חצי פנסיון
תחבורה: 2 טיסות פנים (קונמינג-ג'ינגהונג, ג'ינגהונג-קונמינג), 2 רכבות (צ'נגדו-קאילי, גואינג-קונמינג), אוטובוס צמוד לנסיעות בינעירוניות, ולסיורי ערים והעברות לשדה התעופה.
קבוצה וצוות : 12 – 26 מטיילים.
מדריך ישראלי מצוות אקו: יובל לוי ומדריכים מקומיים.
חיסונים - לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
סין היא מדינה בעלת מאפיינים של עולם שלישי, בחלקים מסוימים. על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מפולות, שינויי מועדים של אירועים וכיו"ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארץ היעד הזו. באם יהיה צורך מדריכנו יעשו שינויים בשטח, לטובת ורווחת הנוסעים.
השתתפות בסדנאות ופעילויות ייחודיות מותנה באישור .
ייתכן ושעות הטיסות הבינלאומיות ישתנו, עדכונים נוספים בצמוד למועד היציאה לטיול.
ביקור באתרים מסוימים במהלך הטיול מותנה באישור מקומי. במידה ולא יתאפשר ביקור כפי שתוכנן מראש, למדריך הטיול תהיה הזכות לבחור תוכנית אלטרנטיבית לטובת ורווחת הנוסעים.
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים. תכנית הטיול כפופה לשינויים גם בהתאם לשיקול הדעת של המדריך ושל אקו טיולי שטח.
ע"פ מדיניות חברת התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו, ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות. כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו".
חברת התעופה איננה מאפשרת הושבה מוקדמת ובחירת מקומות טרם הטיסה, יש להגיע כשלוש שעות לפני ההמראה לדלפקי הצ'ק אין של החברה בארץ.
איחורים, דחיות ואף ביטולים בטיסות פנים בסין אינן דבר נדיר . אנו מזמינים עבורכם טיסות פנים כחלק מהשירותים שאנו מארגנים עבורכם (וללא עמלה נוספת) אך איננו אחראים על שינויים שנעשים על ידי חברות התעופה. אנו נעשה את המרב על מנת למצוא פתרון הולם במקרה של שינוי או ביטול של טיסות אך במידה והשינוי יגרור תשלום נוסף, תשלום זה יחול על הלקוח בלבד.
זמני טיסות הפנים בסין טרם פורסמו ועשויים להשתנות. תכנית הטיול עשויה להשתנות בהתאם ללוח הטיסות.
על כל מטייל להיות מצויד בדרכון בתוקף ל- 6 חודשים מיום היציאה.
חובה על המטיילים להצטייד בביטוח רפואי וביטוח נסיעות מתאימים לפני הנסיעה. לאחר שקניתם פוליסת ביטוח, בבקשה שלחו אלינו את הפרטים על מנת שנוכל להתארגן בהתאם במידה ותזדקקו לטיפול רפואי במהלך הטיול.
ביטול נסיעה לפני תחילתה - אנו נתקלים מידי פעם במקרים בהם מטיילים נאלצים לבטל את נסיעתם מחמת תאונה או מחלה פתאומית, או מחמת אשפוז או מוות של בן משפחה קרוב. לצערנו לא נוכל להחזיר דמי ביטול שנגבים מאתנו על ידי חברות התעופה וגורמי התיירות בעולם. על המטיילים לעשות ביטוח טיולים, וחברת הביטוח היא הגורם אליו יש לפנות על מנת לקבל החזר כספי בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח אותה רכשתם. למרות האמור לעיל, חברת אקו "כידידת הנוסע" תעשה ככול שביכולתה ע"מ שהלקוח ישלם את המינימום הנדרש. אנו ממליצים לכל המטיילים לעשות את הביטוח בעת ההרשמה על מנת להיות מבוטחים בתקופה שלפני היציאה לטיול, בהתאם לתנאי הפוליסה שתרכשו.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

יהודי המזרח – סין

"הסינים הם היהודים של המזרח", אומר לי הפרופסור הסיני, עם טון מיתולוגי שלא משאיר ספק שאמת זו […]

סין – חואה שאן

חואה שאן – המקום בו מצוקים, קיסרים ופרחים נפגשים הדפיקות החזקות על הדלת מתערבבות בחלום, אבל לא […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לסין בדגש פסטיבלים באיזורי המיעוטים

דרום מערב סין כולל פסטיבל "אחיות האורז" ופסטיבל המים | 15 יום

הדפיסו שלחו שתפו