טיול לפורטוגל

טיול לאי מדיירה בסימן קרנבל וטבע

טיולי תרבות וטבע

טיול לאי מדיירה בסימן קרנבל וטבע | 8 ימים

הדפיסו שלחו שתפו
מסע ייחודי אל האי הקטן והקסום מדיירה; ארכיפלג הממוקם באוקיינוס האטלנטי מדרום מערב לפורטוגל , מול חופי מרוקו. איי מדיירה נתגלו בתחילת המאה ה-15, בתקופה שבה מגלי עולם פורטוגלים נהגו לחצות את האוקיינוס האטלנטי בחיפוש אחר מחוזות לא נודעים. הנוף באי משלב הרים פראיים, עמקים, סלעי ענק היורדים לים, מפרצים מקסימים, נופים מרהיבים, גנים מטופחים, שמורות טבע יפייפות וכמובן גפנים שהם המקור ליינות מדיירה המפורסמים בעולם והרבה מאכלי ים ואוכל ברזילאי. הטמפרטורות באי נוחות ומתאימות לטיול בכל ימות השנה !

הדגש בטיול יהיה האי מדיירה והקרנבל הססגוני של פוּנשָל, הנחגג כל שנה בבירת האי. פורטוגל החלה לאמץ היבטים מסוימים של חגיגות קרנבל בסגנון ברזילאי, במיוחד אלה של ריו דה ז'נרו עם תהלוכות מפוארות, סמבה ואלמנטים מוזיקליים ברזילאים אחרים (כל אזור במדינה חוגג מעט אחרת עם מסורות שונות). האווירה השמחה והחגיגית, התלבושות המפוארות, המוסיקה הקצבית, שלל הצבעים והריקודים הופכים אירוע זה לחוויה בלתי נשכחת!

מסלול הטיול

יום 1

תל אביב - ליסבון - פונשל

נצא בטיסת בוקר מוקדמת דרך ליסבון לאיי מדיירה (Madeira); ארכיפלג השייך לפורטוגל וממוקם באוקיינוס האטלנטי כ- 400 ק"מ מצפון לאיים הקנריים וכ-500 ק"מ מחופי אפריקה. בשעות הצהריים נגיע אל פוּנשָל (Funchal), בירת האי העתיקה היושבת על צלע הר למרגלות האוקיאנוס, נצא לסיור מודרך וטעימות מהיין המקומי באחת מהתעשיות הוותיקות והעתיקות באי. לינה וארוחת ערב במלון בפונשל שיהיה לביתנו בשבוע הקרוב.

יום 2

טיול גיפים אל הפסגה הגבוהה במדיירה

ניסע הבוקר אל הפסגה הגבוהה ביותר במדירה; פיקו דה אוריירו (Pico do Areeiro) המתנשאת לגובה של כ- 1,810 מטרים, נצפה אל עבר חופיו, עמקיו ומפרציו של האי.  נמשיך לקוראל דאס פריארס (Curral das Freiras) כפר מבודד  היושב בין ההרים הוולקנים וחולש על נוף גרניט יוצא דופן. נמשיך לעומק האי ונסייר ברגל בתוך היער לכיוון נקודת התצפית המרכזית של האי, נהנה מארוחת צהריים בסגנון מדריאני ונבקר במרכז התעשייתי העתיק להפקת אלכוהול. בשעות אחה"צ נחזור לעיר  לארוחה עצמאית.

יום 3

סנטנה וסביבותיה

הבוקר נצא  אל הכפר הציורי סנטנה (Santana), אשר ידוע בזכות הבקתות הייחודיות והטיפוסיות שנשתמרו בצורה מדהימה עד היום. נסייר באזור הכפר ונצא להליכה בטבע בלבדה דו ריי (Levada Do Rei), ונעמיק בספורי הלבדות שנבנו ברובם ע"י עבדים במאות ה-16 וה-17. לאחר ארוחת צהריים חופשית בסנטנה, נמשיך לכיוון פונטה דל גאדה ונחקור את איזור החוף הצפוני, נגיע לנקודה הכי צפונית באי – פורטו מוניז (Porto Moniz), בה נוצרו בריכות שחייה טבעיות שייצרו זרמי הבזלת בים. ולקראת ערב נתארח אל משפחה מקומית אל מול הנוף המרהיב. בסיום היום נחזור ללינה בפונשל.

יום 4

מסלול הליכה בחוף הצפוני באתר מורשת של אונסקו

הבוקר מסלול ההליכה שלנו יתחיל בורדה דה לארנו (Verada do Larano),הליכה קלה לאורך Levada ואחריו עצי מימוזה ואדמות חקלאיות. נהנה מהנופים על העיר Machico, נגיע אל נקודת התצפית של בוקה דו ריסקו, שם נצפה  בנופים עוצמתיים אל עבר האוקיאנוס האטלנטי. לפני שנחזור לפוּנשָל נעבור דרך האיזור המדברי הכפר פונטה דה סאו לורנסו ((Ponta de São Lourenço כמו כן נעצור בעיירה סנטה קרוז (Santa Cruz). לעת ערב נגיע למלוננו  בפונשל ללינה וארוחת ערב

יום 5

סיור בג'יפ ומסלול הליכה בטבע

הבוקר נפגוש את הגיפים  ונבקר בנקודת התצפית ריביירה דה ג'אנלה (Ribiera Da Janela) נמשיך לעבר  יער Laurisilva   הצפוף אשר הוכרז לאתר מורשת עולמי של "אונסקו". נמשיך לעבר מסלול הליכה מרהיב המתחיל בקסקדה דה ריסקו (Cascada do Risco) וממשיך עד ל 25 המעינות (25 Fontes), הדרך עוברת בין  קירות בזלת בגוונים שחור ואדום, שממנו בוקעים זרמי מים לתוך בריכה. השבילים עוברים לאורך לבדות, ונעים ללכת בצל ולראות את זרימת המים. נחזור ללינה וארוחת ערב בפונשל, לא לפני שנעצור לחוויה מקומית, שתיית הפונצ'ה המסורתית.

טיול לפורטוגל
יום 6

סיור בפוּנשָל והקרנבל הגדול

את היום נקדיש להכרות עם אתרי העיר, נהלך בין הרחובות הקטנים ובין סמטאות העיר היפה, נבקר במפעל המתמחה בייצור בדי הרקמה והתחרה המפורסמים של האי, נסייר בשווקים החקלאים המקומיים שם נלמד אודות התוצרת המקומית. נחלוף על פני ארמון בן המאה ה-16 המשמש כבית המושל, נמשיך לפארק קתרינה, נראה את הקתדרלה המפורסמת והמרשימה של העיר שנבנתה בסוף המאה ה- 15.

לאחר ארוחת צהריים נגיע למרכז העיר לצפות במצעד של הקרנבל הססגוני והשמח!!! שכולל תהלוכות, מוסיקה ותלבושות צבעוניות. רחובות העיר והמבנים מקושטים כולם ואלפי חוגגים רוקדים ונהנים בחוצות. להקות סמבה ומחולות נוספים ממלאים את הקרנבל ברוח הדרושה. לפי המנהג, כל אנשי העיר מתחפשים, לעיתים הופכים עצמם לקריקטורה של ממש, כי מותר בקרנבל לצחוק על הכל…בתום המצעד נשוב עייפים אך מרוצים למלוננו!

יום 7

בוקר בן כפרים וצוקים עד הגנים הבוטנים בפסגות מונטה

היום נצא לכיוון מערב האי לעבר הנופיים הציורים של האי. נפתח את הבוקר עם אחת התצפיות היפות באי; פיקו דה טורה ((Pico Da Torre, נמשיך לעבר קאבו גיראו (Cabo Girao) ומשם לכפר הציורי קמרה דה לובוס (Câmara de Lobos) שם בחר צ'רציל לצייר את כפר הדייגים. נעצור בכפר הדייגים קלייאטה (Calheta) לאחר ארוחת צהריים חופשית בעיר נעלה ברכבל  אל מונטה ((Monte, נבקר בגנים הטרופים העצומים והמרהיבים, נבקר בנקודת תצפית  כנסיית גבירתנו של מונטה ולסיום  נחזור לעיר רכובים על כלי רכב עתיק העשוי מסל קלוע. נצא לארוחת ערב מסכמת במסעדה בעיר.

יום 8

פונשל- תל אביב

הבוקר ניפרד מהאי בדרכנו אל שדה התעופה לטיסה חזרה ארצה דרך ליסבון

  • לינה במלון בוטיק במרכז העיר
  • חגיגת הקרנבל הססגוני של מדירה
  • מבחר מסלולי הליכה בשפוע לאורך הלבדות ( אמות המים) בנוף של הרים, קניונים, מפלי מים ויערות
  • עליה והליכה לתצפיות מהפסגות הגבוהות של האי
  • יומיים של טיולי ג'יפים ברחבי הנופים של האי
  • ביקור בפסגות הגבוהות ביותר באי
  • עליה ברכבל לביקור בגנים האוריינטלים המרשימים ביותר באירופה וירידה בכלי הטובאגו ההסטוריים: מגלשה מההר אל העמק!
  • ביקורים במזקקות הסטוריות ופעילות וטעימות יין
  • אירוח בבית של משפחה מקומית כולל יינות וארוחת ערב מפרי ידיה של אם הבית

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר: €630

  • 8ימי טיול, יש לעשות ביטוח ל- 8ימים. ניתן לקבל הצעה לביטוח הטיול דרך סוכן ביטוח שמציע הטבות ללקוחותינו – 3 חודשים טרם היציאה
  • ניתן להתחיל את התשלומים קודם ולפרוס ליותר תשלומים


דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות: הצעת המחיר מבוססת על טיסות עם חברת התעופה TAP
לינה: מלונות מדרגת תיירות טובה
תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג ונוח
כלכלה: ארוחות בוקר בבתי המלון, וארוחה נוספת מידי יום(צהריים או ערב) ע"פ התוכנית
קבוצה וצוות: מינימום 10 איש עד 24 מטיילים
מדריך ישראלי: ליאור מורג מצוות "אקו" יוביל את הטיול בעזרת צוות מקומי היכן שנדרש
דמי כניסה וסיורים באתרים: כמפורט בתכנית
בקבוק מים מינרליים לאדם, ליום
מיסים מקומיים
תשר לנותני שירות מקומיים
דמי רישום וטיפול
מפגש קבוצה

מחיר הטיול אינו כולל

ביטוח בריאות (וביטוח ביטול)
ביטוח מטען וציוד צילום
שתייה בארוחות/משקאות אלכוהוליים
הוצאות בעלות אופי אישי (כביסה, טלפונים, משקאות, ארוחות נוספות וכד').
טיפ למדריך הישראלי

לתשומת ליבכם

מבחר מסלולי הליכה בשפוע נוח לאורך הלבדות (אמות המים) בנוף של הרים, קניונים ומפלים.
לא נוכל להבטיח שירותי סבלות בכל בתי המלון. היות ואלו אינם ערוכים לכך ויש לקחת זאת בחשבון – אנו נעשה ככל שביכולתנו על מנת לעזור.
למידע בריאותי על הטיול, יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
מזג האוויר בתקופה זו עלול להיות בלתי צפוי, עם גשמים ועקב כך, ייתכן ונידרש לבצע שינויים במסלול הטיול המתוכנן. במידת הצורך מדריך הטיול יידע למצוא את האלטרנטיבה הראויה ביותר לטובת ורווחת הנוסעים. התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים באתרים.
יובהר כי המחירים הנקובים לעיל נכונים ליום ההרשמה. במידה ותחול עלייה הגבוהה מ -3% בשערי המטבע, במיסי הנמל או במיס הדלק יעודכנו מחירי הטיול בהתאם ותחול התוספת על הנוסע.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות.
כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו טיולי שטח".
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

שמורת הקרחונים של ארגנטינה

מזג אוויר קר, קרחוני ענק ומישורים צחיחים הם רק חלק מהדברים שניתן למצוא בחבל פטגוניה שבארגנטינה. גיא […]

למה ביפן אוהבים דברים מגעילים?

מיומנה של מורה לאנגלית ביפן אחרי ימים רבים של תהיה בנוגע לשאלה מה גורם ליפנים לאהוב דברים […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לאי מדיירה בסימן קרנבל וטבע

טיולי תרבות וטבע

טיול לאי מדיירה בסימן קרנבל וטבע | 8 ימים

הדפיסו שלחו שתפו