טיול מאורגן לתערוכת הביאנלה בונציה

אל הביאנלה ה- 58 בוונציה | 7 ימים

הדפיסו שלחו שתפו
הביאנלה של ונציה הינה תערוכת אמנות עכשווית הנערכת מדי שנתיים (בשנים לא זוגיות) בונציה. הביאנלה הראשונה התקיימה  בשנת 1895. כשהשנים חלפו ובעיקר לאחר מלחמת העולם השנייה הפכה הביאנלה למקום תצוגה חשוב של מדינות רבות ובעיקר מקום להציג את האמנים הפועלים היום בזירה הבינלאונמית באמנות.

הבינאלה מתקיימת בכמה אזורים בונציה: בפארק ג'ארדיני בו 80 ביתנים קבועים המייצגים את המדינות השונות כשכל שנה כל מדינה בוחרת את האמן או האמנים שיציגו בביתן. בארסנל שבו מציגים אמנים עצמאיים ומספר מדינות נוספות, וכן מקום באי סן ג'ורגיו מג'ורה וברחבי האי ונציה.

האוצר הראשי של הביאנלה ב 2019 הינו ראלף רוגוף שנתן שם לתערוכות: "אתה יכול לחיות בזמנים מענינים", מתוך כוונה שהאמנות תציג חשיבה חדשה על נושאים מסורתיים מתוך רצון לשקף את ההתמודדות של האמנים עם המצב הקיים, היצירה האמנותית תפגין דרכים חדשות ומגוונות להבנת העולם. את הביתן הישראלי בונציה, המעוצב בסגנון הבינלאומי שצמח בבית הספר הבאוהאוס, על פי תפיסתו של האדריכל לה- קורביזיה תכנן האדריכל זאב רכטר ב 1952 . ובו יוצגו עבודותיה של איה בן רון ואוצר הביתן הישראלי הינו אבי לובין

מסלול הטיול

יום 1

תל אביב - מילאנו

נצא בטיסת אל על בשעות הבוקר המוקדמות לשדה התעופה מרקו פולו אשר בונציה. נשוט בספינה פרטית למלון באי עצמו ולאחר מכן נתחיל בסיור. אחר הצהרים נצא למוזיאון פגי גוגנהים (Peggy Guggenheim) שבו מוצג האוסף של הגב' פגי גוגנהיים , שביתה הפך למוזיאון כולל הגן ובו מוצגות יצירות ציור ופיסול מאוסף האמנות של משפחת גוגנהיים. הארמון נבנה במאה ה- 18 בסגנון ניאו קלאסי ונקנה על ידי הגב' גוגנהיים ב- 1948,  האוסף כולל יצירות של פיקאסו, קליי, ארנסט וג'אקומטי ועוד. האוסף שייך למשפחת גוגנהיים וזו הזדמנות לדון בשאלה מהו אוסף פרטי ומיהו האספן האמנות המודרני ותפקידו בשיח האמנותי. בתום היום נחזור ללינה במלון בונציה.

יום 2

ביאנלה בונציה

בבוקר נבקר במוזיאון לאמנות עכשווית פונטה דלה דוגנהPunta della Dogana),) שנבנה במאה ה 14 כדי לשמש כבית המכס של האי ונציה ואשר בעזרתו של פרנסואה פינו אספן אמנות ידוע  והמעצב– אדריכל של טדאו אנדו(Tadao Ando) הפך למוזיאון לאמנות עכשווית על שטח של 5000 מ"ר. בצהרים נשוט לעבר פלאצ'ו גראסי (Palazzo  Grassi) ונבקר באוסף של פרנסואה פינו. הארמון נבנה בסגנון ניאו קלאסי על ידי האדריכל ג'ורג'ו מאסארי בין השנים 1748 – 1772 למשפחת גראסו. הארמון נקנה ב- 2005 על ידי פרנסואה פינו שלקח את האדריכל טדאו אנדו לשפץ את הארמון להתאימו לתצוגת יצירות אמנות. פרנסואה פינו  הינו  איש עסקים צרפתי ואספן של יצירות אמנות מודרנית, הוא החליט שחשוב מאוד שבאי ונציה שהרבה מאוד תיירים פוקדים אותה שיהיה מוזיאון לאמנות עכשווית. ולכן החליט לשכן במבנה את האוסף הפרטי שלו, שכולל יצירות של אמנות מודרנית, מינימליזם, האמנות הענייה והאבסטרקט. בתום הביקור נשוב למלון.

יום 3

שיט לאי סאן ג'ורג'יו

הבוקר נשוט לאי סן ג'ורגיו מגו'רה לביקור בכנסית סן ג'ורגיו מג'ורה שבנה הארכיטקט פלאדיו ועיטר אותה טינטורטו בציור ה"הסעודה האחרונה" במאה ה 16. לאחר הסיור נשוב לכיכר המרכזית סן מרקו,  נסייר בבזיליקת סן מרקו ונתרשם  מהפסיפסים המרהיבים שבה, נצפה אל מגדל הפעמונים והשעון המפורסם..
ולאחר מכן נשוטט בין הארמונות והכנסיות שבהן מוצגות יצירות של אמני הביאנלה. לינה בונציה.

יום 4

סקואלה סן רוקו

הבוקר נצא לעבר קאנארג'יו לבקר בסקואלה סן רוקו הארמון שימש במאות 16-17 כמרכז תמיכה  חברתי וכלכלי לתושבי ונציה העניים והוקדש לקדוש סן רוקו. את הארמון עיטר בסיפורי הברית החדשה וספר התנ"ך האמן הונציאני טינטורטו  והקדיש חדר אחד גדול  לצליבתו של ישו. לאחר מכן נבקר בכנסיית סנטה מאריה גלוריה די פרארי, נראה את יצירתו של טיציאן "מאריה עולה השמימה" , אחר הצהרים נטייל בין הכנסיות והארמונות שבהם מציגים אמנים עכשווים את יצירתם הקשורה לביאנלה ונתרשם מיצירות האומנות,בתום הביקור נשוב למלון.

יום 5

ביאנלה – ג'ארדיני

יום זה יוקדש כולו לביאנלה של ונציה לסיור בין הביתנים. הבינאלה של ונציה היא תערוכת אמנות עכשווית בינלאומית הנערכת  בונציה. התערוכה נערכת מדי שנתיים בשנים אי- זוגיות ומכאן גם שמה, "בינאלה", שפירושו באיטלקית הוא "דו-שנתי". הביאנלה של ונציה נחשבת לאחת מהתערוכות החשובות והיוקרתיות ביותר בעולם האמנות, ומכל מדינה נבחרים להשתתף בה אך ורק האמנים הבולטים ביותר בתחומם, אשר יוצרים יצירות אמנות במיוחד לקראתה. נתחיל בסיור בג'רדיני, בביתן הישראלי שבו יוצגו עבודותיה של איה בן רון ואוצר הביתן הישראלי הינו אבי לובין.

יום 6

וביאנלה - ארסנל

בבוקר נערוך סיור בארסנל המהווה חלק מתצוגת יצירות האמנות של הבינאלה. זו תהיה הזדמנות לדון על היצירות המוצגות במרחב אלטרנטיבי, שהיה בעבר מקום איחסון לאוניות הצי הונציאני והפך למרחב תצוגה ולמוזיאון  שמציג אמנים רבים עכשווים וכן נמצאים שם מספר ביתנים, כמו הביתן הדרום אפריקאי, הביתן האיטלקי ועוד. בתום הבקור נפרד מונציה ונמשיך בשייט לטרונקטו, ומשם נמשיך ללינה במאסטרה.

יום 7

פאדובה ויצ'נזה

הבוקר נצא לביקור בפאדובה. נתחיל בקפלה סקרובייני שצוירה על ידי ג'וטו – חלוץ ציירי הרנסנס. נמשיך ונבקר בכנסייה הענקית – איל סנטו המוקדשת לקדוש סן אנטוניו , נתרשם מפסל הפרש – גאטה מלטה של דונטלו. נמשיך לויצ'נזה, נטייל במרכז העיר ובכיכר דיי סיניורי. נתרשם מהבזיליקה המרשימה ומגדל הפעמונים שלצידה, ונבקר בתיאטרו אולימפיקו , פאר יצירתו של פאלאדיו. חזרה למלון.
ארוחת ערב במסעדה.

יום 8

ונציה – תל אביב

בשעות הבוקר נסע לעבר שדה התעופה מרקו פולו לקראת טיסתנו הישירה חזרה הביתה.

  • טיסת אל על ישירה לונציה
  • מלון במרכז האי ונציה
  • יום יום ביקור באחד המוזאונים באי ונציה
  • הדרכה צמודה בכל ימי הביאנלה, מלווה ע"י מומחית באומנות
  • כרטיס שייט חופש בתעלות ונציה לכל ימי השהות בונציה
  • ביקור בקפלת סקרובני בפדובה אשר צויירה בידי הצייר ג'וֹטוֹ דִי בּוֹנְדוֹנֶה
  • סיור בתאטרו אולימפיקו המרהיב של אַנדראֵהַ פַלָדיִוֹ
  • ארוחת ערב מסכמת במסעדה מקומית

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

 תוספת ליחיד בחדר: 435€

  • יש לעשות ביטוח ל- 8 ימים. ניתן לקבל הצעה לביטוח הטיול דרך סוכנות הביטוח שאנו עובדים מולם – 4 חודשים טרם היציאה (120 יום)
  • ניתן להתחיל את התשלומים קודם ולפרוס ליותר תשלומים.
  • לרישום, חיוב וביטוח – אנא פנו לשירות לקוחות (שלוחה 102)

 



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות ישירות לונציה, איטליה
לינה: מלונות מדרגה ראשונה (מקבילה ל- 4 כוכבים)
תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג ונוח
כלכלה: על בסיס לינה וארוחת בוקר
קבוצה: גודל הקבוצה 15-26 מטיילים.
מדריך ישראלי מצוות "אקו" יוביל את הטיול בעזרת צוות מקומי היכן שנדרש
דמי כניסה וסיורים באתרים: כמפורט בתכנית
מיסים מקומיים
תשר לנותני שירות מקומיים
דמי רישום וטיפול
ערכות שמע
מפגש הכנה מפורט בארץ טרם היציאה

המחיר אינו כולל

ביטוח בריאות ומטען – יש צורך לעשות
ארוחות צהריים ושתייה בארוחות
הוצאות בעלות אופי אישי (כביסה, טלפונים, משקאות, ארוחות נוספות וכד')
תשר למדריך הישראלי

לתשומת לבכם

אופי הטיול: מסע אומנות משולב עם יופיה של ונציה
מזג האוויר בתקופה זו עלול להיות בלתי צפוי עם גשמים ועקב כך, ייתכן ונידרש לבצע שינויים במסלול הטיול המתוכנן. במידת הצורך מדריך הטיול יידע למצוא את האלטרנטיבה הראויה ביותר לטובת ורווחת הנוסעים. התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים באתרים
יובהר כי המחירים הנקובים לעיל נכונים ליום ההרשמה. במידה ותחול עלייה הגבוהה מ -3% בשערי המטבע, במיסי הנמל או במיס הדלק יעודכנו מחירי הטיול בהתאם ותחול התוספת על הנוסע.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות.
כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו טיולי שטח".
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

סקוטלנד – אדינבורו – אגדה סקוטית חלק ב'

בנוסף למקומה בהיסטוריה הסקוטית, אדינבורו היא מרכז אומנות עולמי, שצמח מחורבותיה של מלחמת העולם השנייה. כיצד נוצרה […]

לגלות את יוון

מי את ארץ ההרים והים, ארץ רבת פנים, ערש התרבות המערבית? יוון הוא שמה העברי של היחידה […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול מאורגן לתערוכת הביאנלה בונציה

אל הביאנלה ה- 58 בוונציה | 7 ימים

הדפיסו שלחו שתפו