טיול מסע ברכבת הטרנס - סיבירית

טיול מסע ברכבת הטרנס – סיבירית בקבוצות בינלאומיות

ממוסקבה דרך מונגוליה לבייג׳ינג בקבוצות בינאומיות - הדרכה באנגלית | 16 יום

הדפיסו שלחו שתפו
המסע ברכבת טרנס סיבירית ממוסקבה דרך מונגוליה לבייג׳ינג הינו הרפתקה קסומה ומיוחדת. בדרך ההיסטורית חוצים שלוש מהמדינות הגדולות במסע של פעם בחיים עם רכבת פרטית, הכולל צוות בעל ידע רב ומסירות ומדריכים מומחים. הלינה ברכבת בתאים ברמות שונות, והארוחות מוגשות בקרונות המסעדה. ההדרכה תינתן באנגלית ע"י מדריכיה המקצועיים של הרכבת.
המסלול: הגעה וסיור במוסקבה, קאזאן (Kazan), ייקאטרינבורג (Yekaterinburg), נובוסיבירסק (Novosibirsk), אירקוטסק (Irkutsk), אגם באיקאל (Lake Baikal), אולאן אודה (Ulan Ude), מונגוליה (Mongolia), אולאן באטור (Ulan Bator) והאלפים המונגולים (Mongolian Alps), מדבר גובי (Gobi Desert) ושני ימי סיור בבייג'ינג.

מסלול הטיול

יום 1

ברוכים הבאים למוסקבה

בשדה התעופה נזכה לקבלת פנים ע"י מנהל הסיור שלנו, שילווה אותנו לבית המלון. סיור ״עיר האורות״ שלנו יציג בפניכם את הבירה הרוסית המוארת להפליא. נתרשם ממוסקבה כמטרופולין ברמה של בירות אירופאיות גדולות כמו מדריד ופריז. נפסע לאורכה של הכיכר האדומה המפורסמת עם מנהל הסיור שלנו ונצא לנסיעה קצרה על הרכבת התחתית בכדי לבקר בחלק מתחנות המטרו היפות במיוחד של מוסקבה. לאחר מכן, נשוב לנוחות של מלון ארבעה כוכבים. נבלה את הלילה במלון במוסקבה. ארוחת ערב כלולה. (ארוחת ערב).

יום 2

הצד היפה ביותר של מוסקבה

בבוקר נצא לסיור מעשיר במוסקבה, הכולל את השטח המרשים של הקרמלין ושם גם נבקר בקתדרלה מפוארת מימי הצאר. לקראת הערב, תזכו לקבלת פנים על הרכבת הפרטית שלכם, לפני היציאה לדרך. מפגש נינוח בקרון המסעדה יאפשר לכם לפגוש את שותפכם למסע ולגלות עוד פרטים על הרכבת הפרטית שלכם. תבלו את הלילה על הרכבת. ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולות. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

יום 3

קאזאן (Kazan)

בבוקר נגיע לקאזאן (Kazan), בירתה של טטארסטאן (Tatarstan). נצא לסיור בקרמלין הקאזאני (Kazan Kremlin), אתר מורשת עולמית של אונסק"ו (UNESCO), עם נוף פנורמי נפלא מעל נהר הוולגה (Volga), שם נלמד על ההיסטוריה הסוערת של מערכת היחסים בין הטארטארים (Tartars), הקוזאקים (Cossacks) והרוסים. לקראת הערב, תמשיך הרכבת שלנו במסעה מזרחה. נבלה את הלילה על הרכבת. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

 

יום 4

ייקאטרינבורג (Yekaterinburg)

לקראת הצהריים, תעצור הרכבת שלנו בייקאטרינבורג (Yekaterinburg), הבירה ההיסטורית של האוראלים (Urals). רוב האנשים זוכרים את העיר כמקום שבו נרצחו הצאר הרוסי ניקולאי השני ומשפחתו ב- 1918. במהלך סיור קצר נראה את הקתדרלה של ״המושיע על הדם שנשפך״ (Cathedral of the Saviour on the Spilled Blood), אשר נבנתה ב- 2003 לזכר האירוע ההיסטורי הטרגי הזה ומרכז העיר שוחזר ב- 2009 באופן אטרקטיבי. שוב על הרכבת, נמשיך במסענו דרך הערבות העצומות של מערב סיביר. נבלה את הלילה על הרכבת. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

יום 5

נובוסיבירסק (Novosibirsk)

אנחנו נגיע לנובוסיבירסק (Novosibirsk), ליבה של סיביר, היכן שיקבלו את פנינו באופן הרוסי המסורתי, עם לחם ומלח. במהלך סיור עירוני קצר, נחווה את העיר הסובייטית ביותר בכל המסע. נראה את האנדרטה הטרנס-סיבירית העצומה ונהר אוב (Ob River) העוצמתי. נבלה את הלילה על הרכבת. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

יום 6

טרנס- סיביר (Trans-Siberia)

הרכבת שלנו תחצה את נהר ייניסאי (Yenisei River) ותמשיך להתגלגל דרך סיביר. השפים של הרכבת שוב ידגימו את הכישרון שלהם ויגישו מטעמים רוסים בסעודת "הצאר". נזכה לשילוב של עונג ואירוח רוסי עם טעימות וודקה בליווי לחם טוסט. הרכבת תעבור ליד כפרים בעלי בתי עץ טיפוסיים ודרך יערות שדר על רקע של נוף הררי מרשים, ובתקווה גם לשמש מרובה. נבלה את הלילה על הרכבת. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

 

יום 7

אירקוטסק (Irkutsk)

ביום זה תגיע הרכבת שלנו לאירקוטסק (Irkutsk), הבירה של מזרח סיביר בתקופת הצארים. במהלך הסיור העירוני שלנו נראה את בתי העץ הסיבירים הציוריים ואת האנדרטה לזכר הצאר אלכסנדר השלישי (מייסד המסילה הטרנס סיבירית, אשר הוקמה ב- 2003, במקום שבו פעם עמד האובליסק הטרנס-סיב (Trans-Sib Obelisk). לאחר ארוחת הצהריים, נצא לביקור במוזיאון פתוח אשר מתמקד בחיים ובעבודה בסיביר ההיסטורית. נבלה את הלילה במלון 4 כוכבים באירקוטסק. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

יום 8

אגם באיקאל (Lake Baikal)

ביום זה ניסע באוטובוס לליסטוויאנקה (Listvyanka), כפר סיבירי על גדותיו של אגם באיקאל (Lake Baikal), מאגר המים המתוקים המופשרים הגדול ביותר בעולם. סירה תיקח אותנו מהכפר לעברו השני של האגם, אל נמל באיקאל (Port Baikal), שם תחכה הרכבת הפרטית שלנו. משם ניסע למשך מספר שעות לצידו של אגם באיקאל, לאורך המסלול המקורי של המסילה הטרנס סיבירית. הרכבת תעצור למשך מספר שעות בנקודת נוף מיוחדת במינה, שם נוכל ליהנות באמת מהשלווה המלכותית של אוצר הטבע היוצא דופן הזה. ארוחת הערב תוגש כפיקניק על גדותיו של נהר באיקאל, אם מזג האוויר יאפשר. נבלה את הלילה על הרכבת. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

יום 9

מאגם באיקאל לאולאן אודה (Ulan Ude) ומשם למונגוליה (Mongolia)

מסענו ממשיך לאורך גדותיו של אגם באיקאל הנדמים כאין סופיים, ומשם דרך עמק סלנגה (Selenga Valley) הנפלא ודרך השממה הפראית של הערבה ההררית הסיבירית המזרחית. נצא לסיור באולאן אודה (Ulan Ude), במהלך עצירת הביניים שם. נוהלי מעבר הגבול הם עניין פשוט אשר נעשה על הרכבת. נבלה את הלילה על הרכבת. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

יום 10

אולאן באטור (Ulan Bator)

ביום זה, אלו הששים לקום מוקדם, יזכו לתפאורה המרהיבה של מונגוליה המרכזית, עטופה בנוף הררי, מנוקדת במחנות אוהלי יורט (yurt) צבעוניים ומיושבת בידי רוכבי סוסים בודדים. בבוקר נגיע לאולאן באטור (Ulan Bator), בירתה של מונגוליה. כמו תמיד, ניתן להשאיר את הכבודה שלכם בביטחה בקרון הרכבת. במהלך הסיור העירוני נראה, בין היתר, את מנזר גאנדאן הבודהיסטי המרשים (Gandan Buddhist Monastery) ואת מקדש שויז׳ין לאמה המשונה (Choijin Lama Temple). הערב שלנו כולל ביקור באחת מחצרות הבירה הטובות ביותר בעיר, החצרות הללו מאוד פופולאריות במונגוליה. לאחר מכן, תהיה לנו הזדמנות נדירה להשתתף בהופעה של אמנות עממית מונגולית מסורתית, הכוללת שירה גרונית, כנרות של ראש סוס (horse-headed fiddle playing), לבוש לאומי וריקודים. נבלה את הלילה במלון ארבעה כוכבים באולאנבאטאר (Ulaanbaatar).
ע"פ בקשה, ניתן יהיה לארגן שהייה חלופית באוהלי יורט (yurt), בנופים היפים של האלפים המונגולים (Mongolian Alps). זוהי חוויה נדירה וחלום שמתגשם עבור חובבי טבע. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

יום 11

אולאן באטור (Ulan Bator) והאלפים המונגולים (Mongolian Alps)

לאחר ארוחת הבוקר ניסע באוטובוסים לפארק הלאומי טרלג׳ (Terelj National Park), מזרחית לאולאן באטור. כאן ניתן לראות את ההתיישבות האקזוטית של הרועים הנוודים באוהלים מסורתיים, עדרי סוסים, יאקים שעירים (scraggly yaks), מין של בהמה טיבטית פראית. מופע רכיבת סוסים מונגולי קטן נערך רק עבורנו ונהנה מפיקניק צהריים המוגש בתפאורה הנהדרת הזו. בערב נמשיך במסענו על הרכבת לכיוון סין. נבלה את הלילה על הרכבת. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

יום 12

חוצים את מדבר גובי (Gobi Desert)

לקראת הצהריים, נגיע לגבול הסיני-מונגולי, שם תחכה לנו הרכבת הסינית שלנו. הרכבת הרוסית הפרטית איננה יכולה להמשיך משם לבייג׳ינג משום שיש הבדל בין מרווח המסילה הרוסי והסיני. נגיע לעיר הבירה הסינית, בייג׳ינג, תוך כ- 16 שעות בערך. (ברכבת הסינית אין מקלחות ואין קרונות בקטגורית נוחות מסוג נוסטלגי קומפורט (Nostalgic Comfort) או בולשוי (Bolshoi). נבלה את הלילה על הרכבת. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

יום 13

בייג׳ינג (Beijing)

נגיע להמולה של בייג׳ינג בשעות הבוקר. תועברו לבית המלון שלכם בבייג׳ינג (ברמת ארבעה כוכבים). יום חופשי לטיול בעיר, אותו תוכלו לבלות בכל דרך שתבחרו. נבלה את הלילה במלון (ארוחת בוקר וצהריים).

יום 14

מקדש גן עדן (Temple of Heaven) וכיכר טיאננמן (Tiananmen Square)

נצא לסיור בן מספר שעות לאתרים היפים והחשובים ביותר בבייג׳ינג, כולל את מקדש גן עדן (Temple of Heaven) הפוטוגני עם הפארק שלו, כיכר טיאננמן (Tiananmen Square) העצומה, ולפנינים האדריכלים העכשוויים של העיר, כמו אצטדיון ״קן הציפור״ האולימפי החדש ומספר גורדי שחקים עתידניים. אחר הצהריים ניתן להיכנס לעיר האסורה (Forbidden City), הארמון האימפריאלי לשעבר ולראות את המקדשים והאולמות המרובים שבו. נבלה את הלילה בבית המלון שלנו בבייג׳ינג. (ארוחת בוקר וצהריים).

יום 15

חומת סין (The Great Wall of China)וברווז בנוסח פקינג (Peking Duck)

ביום זה נסייר בחומת סין האדירה, הפלא השמיני של העולם. הקיר האדיר משתרע לאורך של כ- 6000 קילומטר לערך, לאורך הנוף הכפרי. בדרך נבקר בקברי מינג (Ming Tombs), אתר הקבורה של 13 קיסרים משושלת מינג (Ming Dynasty) ובמסלול הנשמות (Spirit Way) המרשים. בערב נהנה מארוחת פרידה, עם ברווז בנוסח פקינג, המנה המפורסמת ברחבי העולם. נבלה את הלילה בבית המלון שלנו בבייג׳ינג. (ארוחת בוקר, צהריים וערב).

יום 16

פרידה מבייג׳ינג לקראת החזרה הביתה

לאחר ארוחת הבוקר, תועברו לשדה התעופה. (ארוחת בוקר).

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

הציגו לנו רק מבצעים!



דגשים מיוחדים

הטיול כולל

לינה ברכבת ובבתי המלון בהתאם למפורט במסלול הטיול.
הסעות והעברות בהתאם למפורט במסלול הטיול.
כניסה לכל הסיורים והמקומות כמפורט במסלול הטיול.
סיורים מאורגנים כמפורט במסלול הטיול.
כלכלה מלאה לכל אורך הטיול כמפורט במסלול הטיול (42 ארוחות כלולות). הארוחות מוגשות ע"י מלצרים בקרונות המסעדה.
תוכנית הפעלות מתוחכמות בזמן הנסיעה: הרצאות מעניינות על תרבות מקומית, היסטוריה, וחיי היומיום.
רופא על הרכבת (ממוסקבה ועד הגבול הסיני).
דמי רישום וטיפול.

הטיול אינו כולל

טיסות בינלאומיות מוסקבה - ת"א, בייג'ינג - ת"א. ניתן להזמין דרכינו את הטיסות במחירים אטרקטיבים.
עלויות דרכון ואשרות כניסה (ויזה לסין).
מיסים ממשלתיים בכניסה או ביציאה.
ביטוח נסיעות- כבודה, ביטול ואישי. הביטוח הוא חובה.
עלויות כבודה עודפת וכן הוצאות אישיות כגון כביסה, בר, משקאות ותקשורת.
תשר לאנשי השירות (כ-6 דולר לאדם ליום).

לתשומת לבכם

המסע המפורט לעיל יוצא גם במסלול המתחיל בבייג׳ינג דרך מונגוליה ועד למוסקבה
לאור הלוגיסטיקה המורכבת של הטיול הזה לעיתים ישנם שינויים בלתי נמנעים.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

קרואטיה – דוברובניק פנינת הים האדריאטי

טיסה של כשעתיים ומחצה מפרידה בין תל אביב ובין דוברובניק, היפה בערי יוגוסלביה לשעבר ואחת הערים היפות […]

טיול חורף לאיסלנד

עד כה, איסלנד נהנתה מגל אדיר של תיירות קיץ, ו"נסגרה" בחורף. אך בשנים האחרונות, מתעוררת גם תיירות […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול מסע ברכבת הטרנס – סיבירית בקבוצות בינלאומיות

ממוסקבה דרך מונגוליה לבייג׳ינג בקבוצות בינאומיות - הדרכה באנגלית | 16 יום

הדפיסו שלחו שתפו