טיול מאורגן לסין

טיולים לסין

סין, אשר שוכנת במזרח אסיה, היא המדינה הרביעית בגודלה בעולם והמדינה המאוכלסת ביותר בעולם כולו. אם זה לא מספיק, סין היא גם אחת המעצמות החזקות בעולם והתרבות הסינית היא מהעתיקות בעולם. כל אלו הופכים טיול מאורגן לסין לחוויה מרתקת, בלתי נשכחת ושונה מכל מה שהכרתם. היום יוצאים טיולים מאורגנים לסין מכל העולם מסיבות מגוונות מאד. ממדיה העצומים של סין הופכים אותה למגוונת מאוד מבחינה גיאוגרפית. יש בה הרים מושלגים, נהרות, אגמים, מפלים, יערות, צוקי גיר, טרסות אורז, מדבריות והרשימה עוד ארוכה. לצד נופי הטבע יש פה גם נופים שיצר האדם - ערי ענק מודרניות להפליא עם גורדי שחקים עצומים, ערים עתיקות ומסורתיות, כפרים ציוריים, מקדשים מרשימים וכאן גם נמצאת החומה הארוכה בעולם.טיול מאורגן לסין מבטיח חוויה בלתי נשכחת המתאימה לכל המשפחה. טיול מאורגן לסין - רק עם אקו טיולי שטח!
13 יום

אין תאריכים כעת

19 יום

מועדי יציאה: 09.09.24

15 יום

אוגוסט 2024 (משוער), תאריכים יפורסמו בהמשך

טיול לדרך המשי בקירגיזסטן ובמערב סין

טיולי תרבות וטבע

מסע ייחודי החוצה אזורים גיאוגרפים ברחבי היבשת ומפגשים עם מיעוטים אתניים בהדרכת זאב פוקס

"דרך המשי" – די בשתי מלים אלה כדי להצית את דמיונו של כל מטייל. זהו טיול שאין […]

19 יום

מועדי יציאה: 06.06.24

טיול לצפון מזרח סין וחבל מנצ'וריה בדגש פסטיבל הקרח בחרבין

טיולי תרבות וטבע

טיול ייחודי מסוגו לצפון מזרח סין, אל אזורים המוכרים ליודעי דבר כמקומות מהיפים ביותר בסין, כולל את פסטיבל השלג והקרח המרהיב. בהדרכת זאב פוקס.

סין, המעצמה התרבותית העתיקה והגדולה ביבשת אסיה, משתרעת בין ערבות הצפון, מדבריות המערב, רמת טיבט הגבוהה ולצד […]

13 יום

ינואר 2025 (משוער), תאריכים יפורסמו בהמשך

למי מתאים טיול מאורגן לסין?

טיול מאורגן לסין הוא טיול שמתאים לכל מי שמתעניין בתרבויות ואוהב טבע ונוף. אפשר להתמקד בסין הקלאסית על עריה הגדולות כמו בייג'ין ושנחאי, אתרי התרבות המרתקים שלה כמו אתר חיילי הטרקוטה בשיאן ונופי הטבע היפים שלה, כמו טרסות האורז של לונגשאנג או הצוקים המרשימים של יאנגשו. אוהבי הנופים ימצאו אינספור אפשרויות בסין, למשל בחבל יונאן הגדוש באתרי טבע ונוף מרהיבים כמו ערוץ דילוג הנמר ויער האבן. עבור מי שמתעניין בתרבויות ובשבטים, חבל גוויג'ואו מציע ביקור בכפריהם המסורתיים של בני שבטי המיעוטים כמו שבט בדונג. ואילו מטיילים שאוהבים הרפתקאות ולא מהססים לטייל מחוץ למסלול ייהנו מאוד באזור דרום סין הגדוש בשמורות טבע יפהפיות ובתוליות.

טיול מאורגן לסין עם "אקו טיולי שטח"

הטיולים של אקו טיולי שטח לסין מתקיימים בקבוצות קטנות, של 26-12 משתתפים. בפועל מדובר על טיול מאורגן לסין לכל דבר ועניין. הטיולים מקיפים במיוחד, וכוללים ביקור באתרים ייחודיים כמו שמורת ז'אנגג'יאג'יה, גשר הזכוכית הארוך בעולם ועיירת המים הציורית ז'וג'יאג'יאו. הטיולים מציעים תמהיל מושלם בין האתרים הקלאסיים והמוכרים בסין לבין מקומות שנמצאים מחוץ למסלול הטיולים הרגיל, שבהם ניתן להכיר את סין ותרבותה באופן בלתי אמצעי. אחד האזורים הללו הוא חבל גוויג'ואו, אזור הררי המשופע בטרסות אורז, שם ניתן לפגוש את בני המיעוטים שמשמרים מסורות עתיקות יומין. המשתתפים בטיול מאורגן לסין של אקו זוכים לצפות במופעים ייחודיים שמספקים הצצה לתרבות הסינית, כמו מופע קונג פו בהונג קונג, או מופע פולקלור בחבל גוויג'ואו. בנוסף, הם נהנים מהמעדנים של המטבח הסיני המסורתי בארוחות אותנטיות במסעדות המקומיות.

אטרקציות מרכזיות בסין

האתרים העתיקים והמפורסמים הם שהופכים טיול מאורגן לסין למסע חשוב ובלתי נשכח, שתיירים רבים מרחבי העולם חשו צורך לעבור אותו.

החומה הגדולה

אחת מהאטרקציות המובילות בכל טיול מאורגן לסין. בראש ובראשונה יש לבקר בחומה הגדולה, אתר מורשת עולמית שהפך לסמלה של סין הקיסרית. זוהי החומה הגדולה ביותר בעולם, ואורכה מגיע לכמעט 9000 ק"מ. היא נבנתה, שופצה והורחבה לכל אורך המאות ה-5 לפנה"ס עד המאה ה-16 כדי להגן על האימפריה הסינית מפני פשיטות של שבטים ממונגוליה ומנצ'וריה. כיום, רוב חלקיה של החומה נעלמו כתוצאה מהרס, ונדליזם ותנאי הטבע, אך חלקים ממנה עדיין שמורים היטב, כמו 'ראש הדרקון העתיק' בקצה המזרחי שלה, או בכניסה למצודה בג'יאיוגוואן.

חיילי הטרקוטה ושיאן

בסין נמצא גם אחד האתרים הארכאולוגיים החשובים והגדולים ביותר בעולם – צבא הטרקוטה. ה'צבא' מונה יותר מ-7000 פסלי חיילים מטרקוטה בגודל טבעי על שריוניהם וסוסיהם, שנקברו יחד עם הקיסר הראשון של שושלת צ'ין, בשנת 210 לפנה"ס, כדי שהלה יוכל להשתמש בשירותם גם בעולם הבא. לא רחוק משם נמצאת העיר שיאן, שהיתה הקצה המזרחי של דרך המשי הקדומה, שחצתה את אסיה ואירופה. אתר ראוי לציון בשיאן הוא פגודת האווז הגדולה, שלאורך מדרגותיה מוקרן סרט ביוגרפי על חיי הנזיר שהביא לכאן את הכתבים הבודהיסטיים, שעבורם נבנתה הפגודה.

העיר האסורה

אחת מגולות הכותרת של כל טיול לסין, אם לא ה-, היא העיר האסורה – מקום מושבן של שושלות מינג וצ'ינג, שהסתיימה ב- 1912. במשך 500 שנה היה זה ביתם של הקיסרים ובני משפחותיהם, וכן המרכז הדתי והמדיני של העם הסיני. מתחם זה, הכולל כיום 980 מבנים ואלפי חדרים, היה סגור בפני פשוטי העם, ומי שגר בעיר לא יכל לצאת ממנה ללא רשותו של הקיסר. במשך השנים, אספו הקיסרים בעיר האסורה את מיטב יצירות האומנות והתרבות של העם הסיני, וכיום חלקן מוצגות לראווה גם לפשוטי העם ולתיירים. כיום מדובר באתר המארח יותר מ- 2 מיליון תיירים בשנה.

ארמון הקיץ

בעיר האסורה שוכן ארמון הקיץ שהוקם באמצע המאה ה-18. ארמון זה היה מקום מושבם של ארבעת הקיסרים האחרונים של שושלת צ'ינג. הארמון הזה עמד במרכזם של אירועים היסטוריים, למשל, כשהוא נהרס באמצע המאה ה-19 על ידי הבריטים, כתגובה לאירועים במלחמת האופיום. הארמון נהרס מספר פעמים, אך שופץ כמו שאר העיר האסורה. פויי, הקיסר האחרון של סין, היה הקיסר האחרון שהתגורר בארמון זה, עד שאולץ לעזוב אותו.

כיכר טיאנאנמן

כיכר טיאנאנמן היא הכיכר המרכזית בבייג'ינג ואין טיול מאורגן בסין שלא עובר בה. היא גם הכיכר הגדולה ביותר בעולם, עם שטח של 440 דונם. השער הצפוני שלה מפריד בינה לבין העיר האסורה. הכיכר קיימת עוד מאמצע המאה ה-17 והיתה עדה לאירועים החשובים בהיסטוריה הסינית, בעיקר אלה הקשורים למהפיכות. ב- 1919 התרחשו שם אירועי תנועת ה-4 במאי, שהביאה לסיום הקיסרות הסינית והקמתה של סין המודרנית. ב-1949 הוכרזה הרפובליקה בכיכר זה. ב- 1976 התקיימה הפגנה נגד 'כנופיית הארבעה', בה נהרגו אלפי משתתפים. וב-1989, התקיימה הפגנה גדולה נוספת ליישום רפורמות דמוקרטיות וסיום המשטר הקומוניסטי הרודני של התקופה. מזכרות מההיסטוריה עדיין עומדות שם. האנדרטה לזכר גיבורי העם נבנתה בכיכר ב- 1958, תקופת "הזינוק הגדול קדימה", וב-1977 נבנה במקום המאוזוליאום של מאו, שם מוצגת גופתו החנוטה של מאו דזה דונג.

שמורת ג'יוג'איגואו

שמורת ג'יוג'איגואו היא אולי הדובדבן שבקצפת של מחוז סצ'ואן ושל כל טיול מאורגן לסין, בזכות שפע האגמים והמפלים שבו, הצבועים בכחול, ירוק וטורקיז. נופיו עוצבו על ידי שלל תופעות טבע מעניינות – תנועת קרחונים, פעילות הידרולוגית, רעידות אדמה ותופעות קארסטיות. בתחומי הפארק מתגוררים קומץ של תושבים ממוצא טיבטי ומשבט הצ'יאנג, שחיו שם במשך מאות שנים. למטייל בפארק מומלץ מאד לבקר באגם הברבורים שכשמו כן הוא, אגם העשב המכוסה בצמחייה סבוכה, אגם חץ הבמבוק שם צולם הסרט המפורסם 'גיבור', אגם הפנדה, אגם חמשת הפרחים, אגם הפנינה, אגם המראה, שנופי גדותיו משתקפים בו בצלילות, ובריכת חמשת הצבעים בעלת הצבעים המרהיבים.

אין ספק שבמדינה ענקית זו, עם היסטוריה בת אלפי שנים, קיימות עוד אטרקציות רבות, שאותן קצרה היריעה מלהכיל. טיול מאורגן לסין מספק חוויה מרתקת ובלתי נשכחת המשלבת נופים, תרבות והיסטוריה. עם המדריכים המנוסים שלנו תזכו להכיר מקרוב את אחת המדינות המיוחדות והמשפיעות בגלובוס. טיול מאורגן לסין – רק עם אקו טיולי שטח!

טיולים מאורגנים לאסיה והפסיפיק