המלצות על טרק באלבניה ופסגות הבלקן

לא נגענו, אתם אמרתם

המלצה על המדריך ג’אן-שי דניז / מאת חלי ברקוביץ
היי דורון,

עכשיו אחרי שנרגעתי מהחויה :)
התלבטתי מאד האם לצאת איתכם לאלבניה..
זו ארץ מדהימה עם אנשים טובים שמנסים מאד להנעים את שהותנו .
את כל המסע המופלא הזה הוביל זאן שי שמלבד שהוא חתיך הורס ,הרגשנו כל השבוע שמוגלי מלך הטבע מוביל אותנו בבטחה .
הוא משוגע על הטבע ועל העבודה שלו ומעל הכל ידע איך להכיל את כולנו (שהרי היינו דיי הרבה ). לי באופן אישי הוא הציל את הטיול כיוון שביום הראשון של הטרק הרגשתי 10 דקות לאחר עליה שאולי לא אעמוד בזה ורציתי לחזור לבית הארחה, אבל הוא הבין שאני פשוט נלחצת ויד ביד לאט לאט עלה איתי והרגשתי שהולך ונהייה לי קל יותר עד שביום השני כבר רצתי כמו אילה.
גם בייסי המקומי כדאי מאד שתשמרו עליו התאהבנו בו עד מעל הראש.

בקיצור דורון,
תודה רבה
כבר חושבות ריקי ואני על הטיול הבא
חלי ברקוביץ
המלצה על המדריך ג’אן-שי דניז / מאת גיורא ואילה חן זיבצנר
מרגע הגעתנו לשדה התעופה בן גוריון ועד הנחיתה בחזרה, הייתה לנו חוויה יוצאת מן הכלל. נהנינו מכל רגע, צחקנו, טיפסנו, ירדנו, שרנו, אכלנו והכי חשוב  התחברו והתאהבנו באנשים סביבנו. כל החוויה הנ"ל התרחשה בזכות ג'אן שי, המדריך המדהים, בזכות אישיותך הייתה אינטגרציה מעולה בין חברי הקבוצה, האנושיות שבך והשיחה עם כולם בגובה העיניים - חברים אני פה בשבילכם ורק בשבילכם, תיהנו כמה שיותר.
ההדרכה והידע שהרעפת עלינו, הקשבנו בקשב רב על ההיסטוריה של אלבניה, הסיפורים קלחו ממך כמו יין טוב ומשובח, העברת את כל המידע בצורה הכי מעניינת ויפה, המדיטציה ביערות והחיבור לנפש, הכול התנהל בצורה הכי מכובדת ונעימה, כולל העמידה בלוח הזמנים. אין לי ספק שהדבר כרוך בהרבה מאד עדכונים ותיאומים.
מה עוד נותר לומר ג'אן שי היקר, זכינו להיות בחברתך, ממתינה כבר למסע הבא איתך!!! תודה מכל הלב.
המלצה על המדריך ג’אן-שי דניז / מאת גדי באור
חזרנו מטרק לצפון אלבניה בהדרכתו של ז'אן שי דניז. המסלול המתוכנן היה מושלם הורגש שהושקעה בו מחשבה רבה: נופים מדהימים, הכרות עם אוכלוסיות בקשר בלתי אמצעי, לימוד היסטוריה גאוגרפיה מסגרות חברתיות ופוליטיות וכל זאת במסגרת של שמונה ימים. לא רק המסלול המגוון והמרתק הפך את הטרק למשהו חוויתי ועוצמתי, תרומה חשובה ואולי העיקרית הינה יכולת המנהיגות של המדריך ז'אן שי , לא סתם אמרתי מנהיגות - חרף גילו הצעיר יש בו תכונות של מפקד. היינו 15 מטיילים שהכרנו איש את רעהו לראשונה וז'אן שי הצליח להפוך אותנו לקבוצה מגובשת, ללא מחיצות , שכולם יחד מתפקדים ומתנהלים כיחידה אחת. ביכולת התקשורת החברתית הטבעית של ז'אן שי הוא הצליח למצוא את הדרך לכל אחד מאיתנו ולדבר בשפתו. למרות שכולנו היינו מבוגרים ועתירי ניסיון חיים, הצליח ז'אן למצוא את הדרך לכל אחד ואחד. מעבר ליכולת התקשורת החברתית גילה ז'אן שי התמצאות בשטח, שליטה בלוח זמנים, הכרות בהיסטוריה וגאוגרפיה של האזור והצליח להעביר לנו מהידע בצורה מרתקת ומעניינת.
הייתה זו תקופת זמן קצרה אך כולנו עברנו חוויה יוצאת דופן שהעשירה חיזקה אותנו ואפשרה לנו לראות את החיים מזוויות חדשות שלא ראינו עד כה.
מילה טובה לך דורון על יכולת אירגון, דאגה לפרטים "הקטנים" ההופכים טרק כזה לחוויה עוצמתית ביותר.