בוקר טוב ברק.
ההנאה שלנו זה המוניטין שלך. וכבר העברנו שמך לטובה.
השקעת מחשבה רבה בתכנון. אנחנו בביצוע.
הנסיעות, החוויות שבדרך, האכסון.
היה טוב מאוד ואפילו לפעמים מצויין. המשך כך עם אחרים.
הגענו למקומות שטיילים ותיקים לא שמעו עליהם.
קצת מידע לטיולים נוספים.
ארך לנו פרק זמן של 2 שעות לעבור את התהליך. אין כאן אשמים – רק לצורך מידע.
מעט הערות לשיפור.
2.1 הנהג – "נאוואס" מקווה שהוגה שמו כראוי. תשבחות רבות מאוד מגיעות לו. מכיר היטב את הדרך, אדיב מאוד, חייכני ורגוע. נהג סובלני מאוד.
אפילו כאשר בכביש יש בורות והמפים, נוהג לאט כדי למעט בטילטול. כל בוקר, המכונית נקיה ומצוחצחת, מים בשפע. חושב קדימה על נושאים חשובים לנו.
יש ימים, שעם נהג זה, היה אפשר לוותר על המדריך. נא להעביר לחברה בהודו המפעילה אותו,חוות דעת מעולה ומעלה והמלצות חמות בשפע. – מבקש כתובת מייל שלו.
2.2 רוב רובם של המדריכים היו טובים ומעלה.
2.3 האיש שחיכה לנו בשדה התעופה במומבאי ושינע אתנו חזרה- נגוע קצת יותר מידי בתאוות הממון. נתנו לו טיפ שהיה נמוך מידי לטעמו.
2.4 בשני מקומות – ה 1 – לא זוכר, וה 2 ב "מדוראי" המדריכים שכחו שיש ארוע בערב. הנהיג הזכיר להם, ואז ניסו לשכנע אותנו שיגמר מאוחר מאוד. התעקשנו כן ללכת. נהננו מאוד ונגמר שלא מאוחר.
2.5 "מונאר" מדריכה בשם "סיגל". נחמדה מאוד, ברורה מאוד. גם מכר שלנו היה איתה לאחר מכן ושיבח ואותה.
2.6 הפחות נחמדה – גברת "סילביה" מקוצ'ין. שוב – לא ניסינו למצוא בה פגמים כדי לחמוס הטבות מפליגות. קיבלנו פיצוי – ארוחת ערב.
את הנושא כבר מיצית עם חנה בטלפון. המלצה למעביד שלה – לתת לה על הראש ולהפסיק להעסיק אותה.
נעים מאוד לעבוד איתך, נהנה בהמשך.
המוניטין הטוב שלך מועבר ויועבר הלאה.
רק בשמחות
חנה ויוסי