טיול לבהוטן, דרג'ילינג וסיקים

טיול עצמאי לבהוטן

כולל מזרח בהוטן | 14 יום

טיול לבהוטן בנופים שאין כמותם, בחיק הרי ההימלאיה. בין הרמה הטיבטית מצפון ובין מישורי הודו מדרום, שוכנת ממלכת בהוטן - הממלכה הטיבטית העצמאית האחרונה, שאנשיה מתעקשים לשמור על אורח חייהם המסורתי, ולהגביל את המפגש עם המערביים ותרבותם. בממלכה זו קיימים אזורים שלמים שאורח חייהם השתנה רק במעט. נצא למסע מעמיק בבהוטן, בניסיון להכיר את הבהוטנים עד כמה שניתן. נבקר במחוזות המזרחיים הנידחים, שם חיות קבוצות אתניות רבות הדוברות שפות שונות (חלקן מונות 1000 איש בלבד).  נפגוש את הנוודים החיים בהרים, נלמד על כלכלת האושר מידי נציג מהממשל, נצפה במופע מחול בהוטני ובסרט מקומי, נשתתף בסדנת מדיטציה ונפגוש רופא המרפא בשיטת הרפואה המסורתית. נעבור ביערות אורנים, קרחונים, כפרים עם בתי עץ מסורתיים, ומקדשים הבנויים על צוקים.

מסלול הטיול

ימים 1-2

תל אביב – דלהי – מזרח בהוטן

נצא בטיסת לילה לדלהי, אליה נגיע ביום למחרת. לאחר הנחיתה בדלהי נטוס לגוואהטי אשר בצפון מזרח הודו, ומשם נחצה לעיירת הגבול הבהוטנית סמדרופ ג'הונקר. לינה באזור.

ימים 3-4

סמדרופ ג'הונקר - טראשיגנג

חשיפה לצד הנידח של בהוטן: ניסע דרך נופים פראיים וכפרים ציוריים לטראשיגנג, העיירה המזרחית ביותר בבהוטן. למחרת נבקר במקדש גום קורה, מרכזם הדתי של תושבי הסביבה.נכיר את התושבים החיים במקום, ביניהם שבט הברוקפה הנוודים, אשר הגיעו במקור מטיבט ומכונים בפי המקומיים "אנשי ההרים". נראה את לבושם ואורח חייהם הייחודי, ונמשיך לכפר טראשיינגצה, המפורסם בכלי העץ שתושביו מייצרים. לינה באזור טראשיגנג.

ימים 5-6

טראשיגנג - מונגר

ניסע דרך שדות תירס, מטעי בננות וכפרים ציוריים, ונגיע למונגר. נעלה ברכב לעיירה השוכנת על מורדות ההר ונסייר בה. נצא לסיור בלונטסה, שם נתוודע לאומנות האריגה המסורתית הבהוטנית, המאופיינת בדוגמאות מסובכות וצבעוניות. לינה באזור מונגר.

ימים 7-8

מונגר - בומטהנג

ניסע לבומטהנג, לב ליבו של הבודהיזם הבהוטני. שמו הרשמי של בומטהנג הוא "ג'קאר", שפירושו "ציפור לבנה". לפי המסורת, ציפור לבנה הורתה על מיקומו הנבחר של המנזר המקומי, וסביבו נבנתה העיירה. למחרת נסייר בעיירה ונבקר במקדש ג'מביי. לפי המסורת, ג'מביי הוא אחד מ108 המקדשים שנבנו ביום אחד, מטיבט עד בהוטן, כדי "למסמר" מפלצת לאדמה. מקדש זה נבנה במאה ה7 והוא אחד המקדשים העתיקים ביותר בבהוטן. לינה באזור בומטהאנג.

יום 9

בומטהנג – פונאקהא

ניסע למבצר טרונגסה, הגדול ביותר בבהוטן. מהמבצר המשקיף על סביבתו נצפה בנוף הררי תלול ומרהיב, ונמשיך לפונאקהא, שהיתה בירתה של בהוטן עד 1955. עד היום היא משמשת כמושב החורף של נזירי בהוטן. על העיר חולש מבצר שנבנה במאה ה17, ולו משמעות היסטורית חשובה. לינה באזור פונאקהא.

יום 10

פונאקהא - טהימפו

ניסע דרך פסגת דוצ'ו לה, דרך אזורים כפריים ונידחים בממלכת ההימלאיה. נגיע אל טהימפו, השוכנת בצומת נהרות ומוקפת יערות מחטניים. עד לשנות ה60, אז הוכרזה כבירה, טהימפו היתה אסופה של כפרים קטנים. נסייר באתרי העיר, ונעבור למלוננו באזור טהימפו.

ימים 11-12

טהימפו - פארו

נמשיך את סיורנו בטהימפו, וניסע לפארו, העיר המערבית. פארו שוכנת במרכזו של עמק ירוק ופורה הנחשב לאחד היפים בבהוטן. נטפס אל מנזר טקטסאנג, הבנוי על צידו של צוק הנישא מעל עמק פארו. המנזר קרוי גם קן הטיגריסים. ע"פ האגדה, הגורו הגיע לבהוטן מטיבט כשהוא עף על גבי טיגריס, והביא את בשורת הבודהיזם. מאז נחשב המנזר לקדוש ביותר בבהוטן. נמשיך את סיורנו בפארו. לינה בפארו.

ימים 13-14

פארו – דלהי – תל אביב

ניפרד מבהוטן, נטוס חזרה לדלהי ונסייר באתריה. למחרת נטוס בטיסת בקר לתל אביב.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.



אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

טיול ליוון – בעקבות ההיסטוריה המפותלת והמקוללת של התעלה הקורינתית

במרחק שעתיים מאתונה יושב המחוז העתיק של קורינתוס, תחנה חשובה בטיול ליוון, עם היסטוריה חשובה. אך למחוז […]

אפריקה – פילים בחייהם ובמותם

הפילים נולדים מחוסרי אינסטינקטים וחסרי אונים, בדומה לתינוקות בני אדם. הם מגיעים לעולם לאחר 20 חודשי הריון, […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול עצמאי לבהוטן

כולל מזרח בהוטן | 14 יום