טיול מקיף לקובה צילום: אלון קירה

טיול לקובה

טיולי תרבות וטבע

מסע גיאוגרפי ומוסיקלי באיים הקריביים | 12 יום

טיול לקובה המקיף את כל קובה מן הקצה אל הקצה כולל מקומות נידחים באי. מסע בין נופים טרופיים מרהיבים, מבנים קולוניאליים צבעוניים, ותושבים מאירי פנים, במדינה שכמו קפאה בזמן. המפגש בין העבדים השחורים מאפריקה והאדונים הלבנים הספרדים הוליד תרבות עשירה ונוף אנושי ומרתק, עם נופים טרופיים מדהימים.

מסלול הטיול

יום 1

ת"א - אירופה - קובה

טיסת לילה להוואנה, דרך מוסקבה. להוואנה נגיע בשעות אחר הצהריים של אותו היום. העברה למלון למנוחה ולאחר מכן נצא לסייר בהוואנה. לינה בהוואנה.

יום 2

הוואנה, בירת קובה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור ברחובות הוואנה העתיקה – טיול בארבעת הכיכרות וברחובות הציוריים היוצאים מהן. בפלאזה דה ארמס, כיכר הקתדרל, פלאזה ויאחה העתיקה והמתחדשת וכיכר המנזר סן פרנסיסקו. ביקור בבית המושל (קפיטנס חנרלס) ובמבצר השולט על הכניסה לנמל העתיק של הוואנה, אל מורו. ביקור במפעל סיגרים, בו מיוצרים הסיגרים המפורסמים באיכותם של קובה ובמפעל זיקוק הרום, המשקה המפורסם לא פחות. ניסע לאורך רחוב המאלקון, הפונה לעבר גלי הים המתנפצים עליו ומוביל אל שכונות הרובע החדש של הוואנה. כיכר המהפכה ואנדרטת המשחרר, חוסה מרטי, תמונתו של צ'ה גווארה על בנייני המשטרה החשאית ועוד, בעיר אפופת הקסם והמסתורין. ארוחת ערב נאכל במסעדה מקומית. לינה בהוואנה.

יום 3

הוואנה - סנטיאגו דה קובה - ברקואה

נצא לשדה התעופה ונעלה על טיסת בוקר לסנטיאגו, העיר השוכנת לחופו הדרומי של האי קובה. עם ההגעה, ניסע אל עבר עיירת הדייגים ברקואה, השוכנת על מפרץ בים הקריבי. הדרך לברקואה עוברת ביערות טרופיים, מטעי קקאו וקוקוס ונופים הרריים קסומים. בהגיענו לברקואה, נצא לשיט בנהר הטואה, עד לשפך הנהר לים. לאחר מכן נטייל בעיר, נשמע על ההיסטוריה המרתקת, נתרשם מהמבנים העתיקים ומהיסטוריה של האזור. ארוחת ערב ולינה בברקואה.

יום 4

ברקואה - סנטיאגו דה קובה

נמשיך את הסיור באזור וניסע לביקור בחוות קקאו מקומית. לאחר מכן, ניסע חזרה לכיוון סנטיאגו דה קובה. בדרך נחלוף על פני העיר גואנטנמו, שבו שוכן הבסיס הצבאי האמריקאי המפורסם. בסנטיאגו היה הנמל המרכזי של הספרדים בתקופה הקולוניאלית. כאן החלה המהפכה שהובילה את פידל קאסטרו לשלטון עד ימינו. סנטיאגו ידועה גם כמרכז המסורתי של המוסיקה האפרוקובנית, סלסה וג'ז קובני, במועדונים ובבתי ספר טובים לסלסה. נחווה מחיי הלילה העשירים שיש לסנטיאגו להציע. לינה בסנטיאגו.

יום 5

סנטיאגו דה קובה

היום ניסע לטייל בהר גבוה שליד סנטיאגו. אם יתאפשר, נטפס ברגל אל האבן הגדולה – גראן פיאדרה. נמשיך וניסע לצפות ולסייר במבצר העתיק המרשים, ששמר על הנמל מפני שודדי הים. לאחר מכן, נצא לסיור רגלי בשכונות הישנות של סנטיאגו, להכיר את חיי הרחובות העניים, העשירים באירועים, ובעיקר נספוג את האווירה הייחודית של המקום. ארוחת ערב ולינה בסנטיאגו.

יום 6

סנטיאגו - באיימו - קמאגווי

בבוקר נבקר בבית הקברות המעניין סנטה איפיגניה, שם ניחשף להיסטוריה המרתקת של קובה, דרך הקברים של גדולי האומה, מדינאים ואנשי מוסיקה. לאחר מכן, נצא בנסיעה צפונה, לצד רכס ההרים סיארה מאסטרה ודרך הנופים הטרופיים והכפריים של קובה. הכבישים צרים, התנועה דלילה ואיטית ושדות חקלאיים נראים מכל עבר. נעצור לביקור באזור הקולוניאלי היפה של העיירה באייאמו, שם נרקמו קשרי המהפיכה של המאה ה-19, כנגד השלטון הקולוניאלי. המשך נסיעה אל העיירה הקולוניאלית היפה קמאגווי, הידועה בכדי האכסון העתיקים (טינאכון). עיירה זו בעלת חשיבות היסטורית ופוליטית מהמאה ה- 16. בתים ורחובות רבים בה השתמרו להפליא וחיי הרחוב העשירים שלה מתעוררים עם לילה, לקול צלילי המוסיקה. ארוחת ערב ולינה באזור קמאגווי.

יום 7

קמאגווי - טרינידד

נצא לסיור בוקר פנורמי בקמאגווי, כולל ביקור בשוק המקומי. משם נצא בנסיעה מערבה. במידה והזמן יאפשר, ניסע לביקור בעיר סנטה קלרה, עיר בעלת ערך חשוב במהפכה הקובנית ואחת מסמליה הגדולים והחשובים של המהפכה הקובנית של שנות השישים במאה העשרים, שהפכה במרוצת השנים למוקד עניין עבור כל מעריצי המהפכן צ'ה גווארה, שנקבר בעיר וקיים בה את אחד מהקרבות המפורסמים והידועים ביותר שלו. לקראת ערב נצא אל העיר היפה והצבעונית טרינידד. ארוחת ערב ולינה בטרינידד.

יום 8

העיר הצבעונית טרינידד

עמקי החוף וההרים באזור טרינידד היו מרכז תעשיית הסוכר של קובה במאות השנים האחרונות. כתוצאה מכך, בעמקים הציוריים שסביב העיירה, נמצאים שרידי אחוזות ענק מפוארות ולצדן מבני המגורים של העבדים השחורים. בטרינידד, שהיא אולי העיר היפה ביותר בקובה, יש מספר רב של בתי מידות קולוניאליים, סמטאות מרוצפות ובתים צבעוניים. נוכל לטפס אל מגדל הפעמון הענק, שצלצל בעבר הלא רחוק (עד סוף המאה ה- 19), כדי להזעיק את העבדים לעבודת הפרך בשדות. בהמשך נטייל בסמטאות טרינידד, עיירה נעימה לבלות בה במסע אל העבר המפואר, גן עדן לאוהבי ארכיטקטורה ומקום נפלא להתמזג עם המקומיים בבתיהם ולבקר במוזיאון. טרינידד, היא בדיוק המקום לשמוע מוסיקת סלסה מודרנית וללגום משקה אלכוהולי טוב בבר קנצ'נצ'רה. לעת ערב נצא אל מועדוני הסון והסלסה המסורתיים, ליהנות מהמוזיקה הטובה, המשקאות העממיים והריקודים. ארוחת ערב ולינה בטרינידד.

יום 9

בדרך "מפרץ החזירים" להוואנה

בבוקר נצא בנסיעה למרגלות הרי סיארה אסקמבריי, אל עיר הנמל היפה סיאנפואגוס ומשם נמשיך, דרך אזור הביצות, בנסיעה אל "מפרץ החזירים", שם ניסו גולים קובניים, בתמיכה אמריקנית, לפלוש לקובה, על מנת לנסות ולהוריד את פידל קסטרו מן השלטון בתחילת דרכו. נעצור לארוחת צהריים בדרך ואם הזמן יאפשר, רחצה בבריכה צלולה בתוך היער, הקרויה "מערת הדגים". משם נעלה על הכביש המהיר ונמשיך בנסיעה להוואנה, אליה נגיע לקראת ערב. ארוחת ערב ולינה בהוואנה.

יום 10

שמורת הטבע לאס טראסס ומחוז הטבק - פינאר דל ריו

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע למערב האי – המקום הירוק ביותר בקובה ובסיס הכלכלה של הוואנה בתחילת דרכה. נבקר בשמורת הטבע – לאס טראסס "las terasas", בה מתגוררת קהילה של כ-1000 קובניים. נבקר ונחוש את מרקם החיים הקובני-סוציאליסטי, נבקר בבית הספר המקומי ולאחר מכן נמשיך אל אזור מגדלי הטבק, במחוז פינאר דל ריו. נבקר בעמק וינאלס, בו פרוסים שדות טבק, בין כפרים קולוניאליים והרי גיר מרשימים ("מוגוטס"). נבקר בשדות הטבק, בבתי הייבוש ("טבקרוס") ובבתי החרושת לליפוף הסיגרים. אחר הצהריים נשוב להוואנה לארוחת ערב ולינה.

ימים 11-12

הוואנה וטיסה הביתה

נצא לסיור אחרון בעיר, בהתאם לזמן הטיסה הבינלאומית. לאחר מכן, ניסע אל שדה התעופה ונעלה על טיסת צהריים לתל אביב דרך מוסקבה. ננחת במוסקבה בבוקר ונצא לסיור בעיר. לאחר מכן ניסע נעלה על טיסת ערב לת"א.

טיול לקובה וגואטמלה
  • טיול מקיף בקובה, המגיע עד למזרח האי - העיר סנטיאגו דה קובה, בירת המוזיקה הקובנית ועיירת הדייגים - ברקואה.
  • טיסת פנים בתוך קובה (מהוואנה לסנטיאגו).
  • שייט על נהר הטואה בברקואה.
  • סיור במכוניות משנות ה-50 בהוואנה.
  • מלונות טובים ומרכזיים.
  • חצי פנסיון בקובה (ארוחת בוקר + ערב) + 2 ארוחות נוספות.
  • ויזה לקובה כלולה במחיר הטיול.
  • יציאה לאחר ליל הסדר.
  • גודל קבוצה עד 26 מטיילים בלבד!
  • הבטחת הטיול, במינימום 15 מטיילים, ללא תוספת מחיר!!

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר: 550$



דגשים מיוחדים

הטיול כולל

טיסות בינלאומיות וטיסות פנים בקובה.
כניסה לאתרים וסיורים כמפורט בתכנית.
ויזה לקובה.
טיפים לנותני השירותים המקומיים.
מיסי נמל ודלק בטיסות בינלאומיות.
דמי רישום וטיפול.
לינה: אנו מזמינים בתי מלון ברמה תיירות טובה, או הטוב בנמצא הזמין. לדוגמא: בטרינידד, בקמגוואי ובברקואה אין מלונות ברמת 4* לכן הלינה תהיה במלונות ברמת 3* עם תנאים בסיסיים.
כלכלה: חצי פנסיון בקובה (ארוחת בוקר + ערב) +2 ארוחות נוספות.
תחבורה: טיסות בינלאומיות וטיסה פנימית. אוטובוס תיירות ממוזג לכל אורך הטיול. העברות משדה התעופה למלון ולסיורים.

הטיול אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען.
הוצאות בעלות אופי אישי.
שתייה וארוחות שאינן כלולות.
מסי נמל מקומיים, שאינם נקובים בכרטיס ומשולמים בחו"ל (מס יציאה מקובה כ-32$).
כניסה למועדונים בקובה, למעט המפורטים בתכנית (הסכומים נעים בין דולרים בודדים ל-30$).

לתשומת ליבכם

קבוצה וצוות: 15-26 מטיילים. מדריך מצוות "אקו", מדריך מקומי דובר אנגלית ונהג מקומי.
מדינות אמריקה הלטינית עדיין לא מפותחות דיין במתן שירותי תיירות. על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מפולות, שינויי מועדים של אירועים וכיו"ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארץ היעד הזו. באם יהיה צורך צוות "אקו" ומדריכנו יערכו שינויים בהתאם, לטובת ורווחת הנוסעים.
באם יהיה צורך צוות "אקו" ומדריכנו יעשו שינויים במסלול, לטובת ורווחת הנוסעים.
לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
מפגש הכנה עם המדריך ייערך כשבועיים לפני היציאה לטיול.
מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

קובה – שעת שקיעה מתוקה בסופו של יום מריר

מסע רכבת למהפכה הקובנית בת ה-50 אלפי צעירים וצעירות גדשו את כיכר המהפכה בעיר הוואנה. מוזיקה מחרישת […]

קובה סיפור אהבה

רבים שואלים אותי למה דווקא קובה… מה יש בה בארץ הזאת שאנדי גרסיה יצר את קובה סיפור […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לקובה

טיולי תרבות וטבע

מסע גיאוגרפי ומוסיקלי באיים הקריביים | 12 יום