טרק בסיציליה ובאיים האיאוליים

טרקים

טרקים להרי הגעש המעשנים ויורקי הלבה: האטנה הסטרומבולי והסלינה | 9 ימים

הדפיסו שלחו שתפו
טרק בסיציליה מספק ריגושים אחרים בעולם הטרקים. הר האטנה (3300 מ') – אחד מהרי הגעש הפעילים ביותר בעולם וקבוצת איים געשיים פעילים, נמצאים כאן מעבר לפינה. בטרק נראה תופעות בראשיתיות שליוו את כדור הארץ מאז היווצרותו: לבה אדומה הנורית לשמיים ומתגלגלת עד לים, מערות בזלת מלאות בקרח, אפר געשי שחור המנוקד בצמחים ירוקים הפורחים בצבעים שונים, ענני גפרית אימתניים היוצאים מבטן האדמה, ושייט בין איים ים תיכוניים קסומים.

מסלול הטיול

יום 1

תל אביב – יעד ביינים – סיצליה

לאחר טיסה עם קונקשן באירופה, ננחת בקטניה בירת מחוז סיציליה שבאיטליה, ומשם נמשיך ישירות לעיר הנמל הציורית מילאצו. נסייר רגלית בעיר ונבלה שם את הלילה.

יום 2

סיצליה – וולקנו – סלינה

עם בוקר ניקח מעבורת אל האי הציורי וולקאנו בו נעלה ללועו הכבוי  המשחרר אדי גפרית מחניקים. נצפה במשקעי גפרית צהובים ומרהיבים השוקעים בוונטות הגפרית. נחזור רגלית אל הנמל וניקח את המעבורת לסלינה שם נבלה את הלילה במלון בכפר מקומי.

יום 3

האי סלינה

סלינה הוא אי עם שתי פסגות געשיות הכבויות זה הזמן רב, ועל כן הצמחייה בו מפותחת. נעלה בינות צמחייה ים תיכונית לפסגתו האחת ממנה נשקף נוף מרהיב של האיים האאוליים. נרד בדרך אחרת מהפסגה לכפר מקומי ומשם נחזור למלנונו.

יום 4

סטרומבולי והר הגעש בסטרומבולי

עם בוקר ניקח את הרחפת/מעבורת לסטרומבולי – האי המתפוצץ. לאחר כשעה וחצי הפלגה נגיע לכפר הציורי סטרומבולי בוא נשאיר את חפצינו. נשוטט בחופים השחורים של האי העטור בצמחייה ים תיכונית המוכרת לנו מהארץ. בהמשך היום נעפיל לפסגתו ועם התקרבותנו נשמע הדי פיצוצים. בהתאם למצב ההר געש נעמוד ליד לוע ההר ונצפה במספר פיצוצים המתרחשים כל שעה. לאחר חשיכה נרד מטה בדרדרות וולקניות נעימות.נלון בכפר סטרומבולי.

יום 5

מסטרומבולי חזרה לסיציליה למרגלות הר האתנה

ניקח מעבורת מסטרומבולי חזרה למילאצו. משם רכב יאסוף אותנו ויביאנו לעיירה הציורית Linguaglossa. נשוטט בעיירה השקטה והיפה, ואוטובוס יקח אותנו במעלה ההר לכיוון אחד מהרי הגעש הפעילים בעולם האתנה נגיע לבקתת ההרים מקומית  בה נלון

יום 6

תצפיות יפות באר האתנה

עם בוקר רכב יקפיץ אותנו לתחילת המסלול בנסיעתנו נחצה יערות ותיקים ולפתע יחתכו אותם קילוחי בזלת צעירים וצעירים פחות. נעלה לתצפית על Valle Del Bove המרשים שנוצר בהתפוצצות אדירה של ההר. כיום רוב שפכי הלבה נשפכים לתוכו, ומעטים הם העצים ששרדו בעמק בין קילוחי הבזלת הטריים. נשוב ללינה בבקתת ההרים.

יום 7

יום המערות ולבת הצמות

נעשה דרכנו תחילה בין עצים ואחר כך על קילוחי בזלת עד למערת Grota Del Gello היא מערת הקרח . למערה נדחס שלג כל שנה שיצר בה את הקרחון הדרומי ביותר באירופה. נלך על בזלות וורודות שיצרו צורת צמות מפתיעה, ונגיע לשלושה לועות קסומים משנת 1947. נרד חזרה דרך דרדרות של חומר וולקני ונשוב לבקתת ההרים

יום 8

פסגת הר האתנה

רכבים או רכבל יביאו אותנו אל כמה מאות מטרים מתחת לפסגתו של האתנה. נמשיך לטפס בין קילוחי בזלת טריים (ואולי אף עדיין חמים) אל לועו האדיר של ההר. נעמוד על פי הלוע המעשן ענני גפרית מחניקה, ונאזין לפיצויים שבתחתיתו. נרד מהפסגה ונגלוש על דרדרות וולקניות של מאות מטרים ונחזור ללינה בבקתת ההרים.

יום 9

סיור בערי סיצליה וחזרה הביתה

נבקר בעיירה הציורית טאורמינה למרגלות האטנה ונסיים בבירת האי – קטניה בה נראה את החיים בצל הר געש מאיים ופעיל. נחזור בטיסה לתל אביב.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר 140 יורו ( ל – 5  לילות בלבד)



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות בינלאומיות ומיסי נמל
לינה – בתי הארחה מקומיים מדרגת תיירות ובקתת הרים דורמיטורית למרגלות האתנה
כלכלה מארוחת ערב ביום הראשון ועד ארוחת צהריים ביום האחרון.
תחבורה – מינבוסים להקפצות, מעבורות בין האיים.
הדרכה – מדריך ישראלי מצוות אקו ומדריכים מקומיים על פי הצורך.
כניסה לאתרים ושמורות טבע בהתאם למסלול הטיול
תשר לנותני שירותים מקומיים
דמי טיפול ורישום
מפגש הכנה לפני יציאת הטיול

מחיר הטיול אינו כולל

ביטוח בריאות ומטען
ארוחות שאינן כלולות ושתייה
הוצאות בעלות אופי אישי

לתשומת לבכם

מסלול ההליכה בהר הגעש סטרומבולי עלול להשתנות בהתאם להנחיות השלטונות המקומיים. נכון ל – 15.12.19 לא ניתן לגשת לקצה הלוע של ההר.
גודל הקבוצה - 12- 20 מטיילים
מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם.
חיסונים - לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
מסלול הטיול – תכנית הטיול כפופה לשינויים ותלויה במזג האוויר, בתנאי השטח ובנסיבות נוספות. באם יהיה צורך צוות אקו ומדריכינו יערכו שינויים במסלול (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת רק ע"מ לשפר את מסלול הטיול להביא להצלחתו המלאה בהתאם לתנאים בשטח.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו, ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות. כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו".
התמונות הינן להמחשה בלבד והן באדיבות הספק
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

הודו – על פסטיבל הקומבה מלה

הסאדהו ההודי – "מתרגל רוחני" – מוותר על בית, משפחה, פרנסה, מעמד חברתי, דעות, אמונות ואפילו על […]

קרנבל מדיירה ושורשיו

קרנבל מדיירה קרנבל מדיירה, המתקיים לקראת תקופת התענית הנוצרית, הוכתר רשמית כאחד הקרנבלים הטובים בעולם. יש אומרים […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טרק בסיציליה ובאיים האיאוליים

טרקים

טרקים להרי הגעש המעשנים ויורקי הלבה: האטנה הסטרומבולי והסלינה | 9 ימים

הדפיסו שלחו שתפו