טיול מאורגן לגיאורגיה

טיולים לגיאורגיה

תושבי גיאורגיה טוענים שהם חיים במקום היפה ביותר בעולם. הם מאמינים שמדינתם היא חלקת אלוהים קטנה, והם אכן צודקים, זוהי בהחלט ארץ של שפע. בקיץ, הרי הקווקז הירוקים מתכסים בפריחה משגעת. הדרך לשם עוברת ביערות, עמקים ירוקים, מגדלי אבן וכנסיות מימי הביניים, כרי דשא אלפיניים, נחלים, מפלים שוצפים וכפרים ציוריים. בצדה המערבי של גיאורגיה נמצא הים השחור, עם מימיו התכולים והצלולים, ומדרום מזרח- מחוז הכרמים  קחטי. מזג האוויר בקיץ נעים ושמשי, ובתקופה זו משפחות מקומיות יוצאות לשחייה ופיקניקים באגמים. בכל מקום נמצא האוכל הגיאורגי המפורסם המצוי בשפע, והתושבים החברותיים ומכניסי האורחים. גיאורגיה, ככלל, היא גן עדן למטיילים.
12 יום

מועדי יציאה: 17.09.24

טיול לגיאורגיה עם אקו טיולי שטח

בטיול לגיאורגיה נבקר במצחטה, בירתה העתיקה של גיאורגיה. גיאורגיה היא מהמדינות הראשונות שקיבלו עליהן את הנצרות. נכיר את התרבות הנוצרית-גיאורגית דרך כנסיית הצלב של מצחטה, שנבנתה במאה ה-6. לפי המסורת, לשם הובא הצלב הקדום מקפדוקיה. ניסע למחוז אימרטי, הידוע במעיינותיו הצוננים ושדותיו המוריקים. שם נעלה ברכבל המוביל להר זורולדיו, ונצפה בפסגות הסוונטי. נבקר בקוטאיסי, עיר עתיקה בת יותר מ-3000 שנה, וקתדלרת גלאטי, אחת מהאקדמיות הראשונות באירופה. לאחר מכן, נמשיך לחבל סוואנטי הירוק, שבמרכזו העיירה הציורית מסטיה. משם נמשיך לכפר אושגולי, המאופיין במגדלי השמירה העתיקים שלו, זכר לימים בהם האזור היה רווי מלחמות ונקמות דם. משם נגלה ההר הגבוה ביותר בגיאורגיה- הר שחארה. בבורג'ומי, נטעם ממי המעיינות הנחשבים למים הטבעיים והמשובחים ביותר בגיאורגיה, ונצא להליכות ברחבי הפארק. נטייל בעיירת המערות וורדזיה, שם קיימות יותר מ-3000 מערות שנחצבו בסלע ושימשו למסתור, וגם בעיר המערות אופליציחה. נבקר בגורי, היושבת על דרך המשי, ובאנאנורי עם כנסייתה היושבת על גדות האגם הכחול. נבקר בעיירת הסקי גודאורי, הצופה על רכסי הרים ועמקים עצומים, ונמשיך משם לקזבגי, ליום של טבע ונופים דרמטיים בקווקז הלבן.

טיול לגיאורגיה למיטיבי לכת

מיטיבי הלכת יוכלו ליהנות מטרק ייחודי של אקו, הלוקח אתכם גם להרים הסובטרופיים של חבל אג'ארה, הקניון העצום של נהר האנגורי השוצף, המדרונות המיוערים של הר אושבה, קרחון אדישי, הר שחארה- ההר הגבוה ביותר בגיאורגיה, ואגמי קורולדי.

טיולים מאורגנים לאסיה והפסיפיק