הרכבת הטרנס סיבירית

במסע הטרנס סיבירי (ממוסקבה ועד הגבול הסיני)

מידע כללי

נתונים טכניים

סוגי החדרים

VIP CARS

התא בקטגוריה הכי גבוהה ברכבת. בקטגוריה הVIP ישנם 5 תאים בכל קרון ואת התא חולקים שני אורחים. התא בגודל של כ- 7 מ"ר, ויש שתי מיטות בתא: אחת תחתונה במידות 110*175 ס"מ ואחת עליונה במידות 90*175 ס"מ. כמו כן ישנו בתא שולחן מתחת לחלון וכורסא, אשר ממנה ניתן להשקיף בנוחות על הנוף החולף במהלך הנסיעה ברכבת. כמו כן יש בתא טלוויזיה LCD וארונית בנויה. בכל תא ישנם שירותים ומקלחת פרטיים. בתא מערכת מיזוג אוויר עצמאית שניתנת לכיוונון אישי.

BUSINESS CLASS

בקטגוריה הBUSINESS CLASS ישנם 6 תאים בכל קרון ואת התא חולקים שני אורחים. התא בגודל של כ- 5.5 מ"ר: ויש שתי מיטות בתא: אחת תחתונה במידות 110*175 ס"מ ואחת עליונה במידות 90*175 ס"מ. כמו כן ישנו בתא שולחן מתחת לחלון וכורסא, אשר ממנה ניתן להשקיף בנוחות על הנוף החולף במהלך הנסיעה ברכבת. בנוסף, יש בתא טלוויזיה LCD וארונית בנויה. בכל תא ישנם שירותים ומקלחת פרטיים. בתא מערכת מיזוג אוויר עצמאית שניתנת לכיוונון אישי.

למידות נוספות ראה תמונה למטה.

FIRST CLASS PLUS

בקטגוריה הFIRST CLAS PLUS ישנם 8 תאים בכל קרון ואת התא חולקים שני אורחים.
התא בגודל של כ- 3.3 מ"ר, ויש שתי מיטות בתא: אחת תחתונה ואחת עליונה, מידות כל מיטה: 60*175 ס"מ. כמו כן ישנו בתא שולחן מתחת לחלון וכיסא, אשר ממנו ניתן להשקיף בנוחות על הנוף החולף במהלך הנסיעה ברכבת.
בנוסף, יש בתא טלוויזיה LCD וארונית בנויה. כל שני תאים מסוג זה חולקים מקלחת פרטית וכיור. בשני קצוות הקרון יש תא שירותים. מערכת מיזוג האוויר משותפת לכל הקרון.

למידות נוספות ראה תמונה למטה.

FIRST CLASS

בקטגוריה הFIRST CLAS ישנם 8 תאים בכל קרון ואת התא חולקים שני אורחים.
התא בגודל של כ-  3.3 מ"ר, עם שתי מיטות תחתונות אחת ליד השנייה, מידות כל מיטה: 60*175 ס"מ.  בין המיטות ממוקם שולחן קטן מתחת לחלון. כמו כן בתא ישנה טלוויזיה LCD.

בכל קצה של הקרון יש תא שירותים, כלומר סה"כ בקרון ישנם שני תאי שירותים עם כיור.

בנוסף בקרון ישנו תא מקלחת אחד אשר חולקים כל נוסעי קרון זה. מערכת מיזוג האוויר משותפת לכל הקרון.

למידות נוספות ראה למטה.

תוכניות מתאר

הרכבת הטרנס סיבירית

במסע הטרנס סיבירי (ממוסקבה ועד הגבול הסיני)