טיול לאי הפסחא, טהיטי ופולינזיה הצרפתית

טיולי תרבות וטבע

מסע בין איי האוקיינוס השקט | 17 יום

הדפיסו שלחו שתפו
טיול לאיי הפסחא, טהיטי ופולינזיה הצרפתית הוא מסע אל חלום אקזוטי, רחוק ומרהיב בסוף העולם. תחילת הטיול בערי חוף האוקיינוס הפסיפי הצ'יליאניות. אי הפסחא הוא מהמקומות המסתוריים והרחוקים מציוויליזציה. הוא מפורסם בשל אלפי פסלי הענק הייחודיים של הראשים המוארכים הידועים בשמם מואיי, תרבות עשירה המנותקת מהעולם המוכר לנו. טהיטי, מוריאה, בורה בורה ועוד 115 איים אקזוטים מרהיבים ביופיים שוכנים בלב האוקיינוס השקט ומהווים ארכיפלג של איים השייכים למושבה פולינזיה הצרפתית. גן עדן עלי אדמות, חול הים באיים דומה לאבקת משי לבן ורך, שפע של פירות טרופיים ומאכלי ים, לב האיים הוא נוף הרים ירוקים, ולגונות ים בצבע טורקיז מקיפים אותן. נשות האיים עם פרח טרופי בשערן נראות עדיין בדיוק כמו אלה שדגמנו בפני פול גוגן הצייר המפורסם.

 

מסלול הטיול

יום 1

הטיסה לצ'ילה

בשעות הערב נצא בטיסה ישירה מתל אביב אל סנטיאגו, צ'ילה.

יום 2

היין הצ'יליאני והאוקיינוס הפסיפי

בשעות הבוקר ננחת בסנטיאגו, צ'ילה (Santiago, Chile). נצא בנסיעה מסנטיאגו השוכנת למרגלות הרי האנדים אל עבר החוף של האוקיינוס הפסיפי. בדרכנו נעצור לסיור בכרמי הגפנים. נבקר ביקב מקומי המכין את היין הצ'יליאני הוותיק והידוע בטיבו, לארוחת צהרים וטעימות יין. נמשיך אל עיירת הנופש ויניה דל מאר (בתרגום מילולי: ענבי הים) השוכנת על חוף הים.

יום 3

עיירות החוף: ויניה דל מאר וולפראיסו

נצא ליום טיול אל ערי החוף הראשיות של צ'ילה. ולפראיסו (Valparaiso) היא העיר בה יושב הקונגרס של צ'ילה ומספר רב של אוניברסיטאות. ויניה דל-מאר (כפי שהיא נקראת בפי המקומיים) היא עיר תיירות שוקקת חיים. נשוטט בסמטאות, נבקר בביתו של המשורר פבלו נרודה, חתן פרס נובל לספרות, נפגוש בכלבי הים המשתזפים על החוף, נעלה באחד הפוניקולרים שעדיין פועלים בעיר כדי להגיע לתצפית שבראש אחת הגבעות. אחר הצהריים נעזוב את החוף ונעלה בחזרה אל העיר סנטיאגו ללינת לילה.

ימים 4-6

אי הפסחא

במשך ארבעת הימים הבאים נחקור את איי הפסחא (Easter Island), הנחשבים לאתר המאוכלס המבודד ביותר על פני כדור הארץ. האי, בשמו המקורי, רפא נואי (Rapa Nui), ממוקם כ 3782 ק"מ מערבית מקו החוף הצ'יליאני. האי התגלה בידי האירופאים בעת חג הפסחא (Easter Sunday) 1772, על ידי חוקר הולנדי. הוא נקרא בעברו
(Te Pito O Te Huenua), "טבור העולם". ילידי האי המקומיים דומים במראם לתושבי טהיטי (Tahiti), וייתכן שמוצאם מאיי מרקיז (Marquesas) בפולינזיה הצרפתית, זאת למרות שבמאמרו הקלאסי אקו-אקו (Aku Aku), טוען החוקר טור היירדאל (Thor Heyerdahl), כי ייתכן שמתיישבים מוקדמים יותר הגיעו מיבשת דרום אמריקה. אי הפסחא מפורסם בשל פסלי הענק הייחודיים שלו, הידועים בשמם מואיי (moais), מספרם כמעט אלף, והם פזורים על האי במקבצים. הפסלים הללו מייצגים את האבות הקדומים, ומוכרים בסגנון של תווים מאורכים של הפנים והאוזניים. במהלך שהייתנו על האי נצא לסיורים יומיים לאתרי החפירות המרכזיים, אנדרטאות, מערות ונקודות היסטוריות בעלות חשיבות ועניין. בנוסף, נזכה להכיר את תושבי האי הנוכחיים ואת רזי תרבותם.

יום 4

המעבר לאי הפסחא

בשעות הבוקר נעבור לשדה התעופה לטיסה לאיי הפסחא (Easter Island). לאחר הנחיתה יפגוש אותנו נציג ונעבור בתחבורה פרטית למלון. אחר הצהרים נצא לסיור היכרות ראשון עם העיירה היחידה באי, הנגה רואה (Hanga Roa), נסייר לאורך חוף הים ונבקר את פסלי הענק המוצבים בגבם אל חופי הים המצוקיים, נטייל ברחובות העיירה ונכיר את האוכלוסייה הפולינזית והצ'יליאנית שחיה במקום. ארוחת ערב במסעדה מקומית והעברה למלון.

יום 5

אי הפסחא - ראנו קאו (Rano Kau), אורונגו (Orongo), אנא-קאי-טאנגטה (Ana Kai Tangata)

בשעות הבוקר, נבקר את אהו-וינאפו (Ahu Vinapu), הידוע בשל קירות האבן המדהימים שלו, הדומים בעיצובם לאלו של בני האינקה הקדומים. ישנם מומחים המאמינים שהדמיון האדריכלי הזה מעיד על כך שבני האי הראשונים נדדו אליו מדרום אמריקה. לאחר מכן, נעבור ברכב להר הגעש הדרומי ביותר של האי, ראנו קאו (Rano Kau). הר הגעש בעל קוטר של כ 1.6 ק"מ, ובעל מדרונות עזים המשתפלים לאגם מקסים המכוסה בקני סוף, והוא ללא ספק האטרקציה הטבעית המרשימה ביותר באי. מנקודה זו יהיה לנו נוף פנוראמי מקסים של רוב האי, כולל האגם המכוסה קני סוף, איי מוטו נואי (Motu Nui-האי הגדול), מוטו איטי (Motu Iti-האי הקטן), ומוטו קאו-קאו (Motu Kao-Kao -האי הגבוה). נמשיך לסיור אל הכפר הטקסי העתיק אורונגו (Orongo), הנצמד לקצה המכתש. בזמנים קדומים, אורונגו (Orongo) היה מקום ההתרחשות של 'טקס הביצים' המסורתי, אירוע שנתי שבאמצעותו נבחר המנהיג הרוחני של האי. המקום מעוטר בפטרוגליפים המאנישים את טנגאטה מאנו (Tangata Manu -איש הציפור),ואת האל מאקה-מאקה (Make-Make). נסיים את הסיור בביקור במערת מצוק-ים אנא-קאי טאנגטה (Ana Kai Tangata) ששימשה כמפלט ומסתור בתקופה של תהפוכות חברתיות. במקום תצורות הסלע מרהיבות, ציורי קיר פרהיסטוריים של ציפורים, וגלים צלולים המתנפצים לקראת פתח המערה. בערב נצא למופע פולקלורי המציג את ריקודיהם המרנינים, תחפושותיהם ומוזיקת אנשי הראפא נואי (Rapa Nui).

יום 6

אי הפסחא - ראנו ראראקו (Rano Raraku), אהו טונגאריקי (Ahu Tongariki), אהו טה פיטו קורה (Ahu Te Pito Kura), אנאקנה (Anakena)

ביקור בהריסות העתיקות של וואיהו (Vaihu).לאחר מכן נמשיך ל אקו אקאהנגה (Aku Akahanga), אהו (Ahu-משטח) גדול שבתחומו ישנם ארבעה פסלים שכובים. האגדות מספרות שקיברו של המלך הראשון של אי הפסחא נמצא באזור זה. משם נתקדם לראנו ראראקו (Rano Raraku), אתר מסתורי ומרתק, המכתש הוולקני ששימש למחצבה ומקום היוולדם של כאלף פסלי המואיי (moais), מתוכם כ 397 ממוקמים בראנו ראראקו (Rano Raraku). פסלי ענק מכסים את מדרונות הר הגעש, וניתן להתפעל מהם בשלבים השונים של היווצרותם: תחילה כגילופים המתהווים מהסלע, משם לתנוחת עמידה, לשכיבה עם הפנים כלפי מטה על הארץ, ועד לעמידה מחדש על הפלטפורמה המיועדת להם. מואיי (moai) אחד בלתי גמור, הנקרא אל-גיגנטה (El Gigante), נמדד באורך של כ 22 מטר. נלך לאורך השביל הממשיך על פי המכתש, ובהצצה לתוכו נוכל לראות פסלי מואיי (moais) נוספים ואגם מים מתוקים.

לאחר ארוחת הצהריים, ניסע ברכב לאהו טונגאריקי (Ahu Tongariki), אתר מכשף, המציג את אוסף המואיי (moais) הגדול ביותר על האי (15), כאשר אחד מבין הפסלים מגיע לגודל כ 7 מטר. פסל הענק נופץ בידי גל בשנת 1960, אך מאז שופץ והוחזר למצבו המקורי, ועדיין מחזיק בכוח משיכה מיסטי עבור אלו הצופים בו. לאחר ביקור זה ניסע לאורך החוף הצפוני של האי, ונעבור דרך מפרץ לה פרוז' (La Perouse Bay), שם נבקר את אהו-טה-פיטו-קורה (Ahu Te Pito Kura-'טבור העולם'), אתר אשר קיבל את שמו בשל הסלע המגנטי המעוגל בשלמות הנמצא בו. האגדות מספרות שסלע זה הובא למקום בידי המלך הוטו-מטואה (Hotu Matu'a) מאזור איי המרקיז. משם נמשיך לחוף אנאקנה (Anakena), שהוא גם אתר ארכיאולוגי מרשים, ובו המתיישבים הראשונים נחתו באי הפסחא.

יום 7

אי הפסחא - אהו-אקיבי (Ahu Akivi), פונה-פאו (Puna Pau), מוזיאון, אנא-טה-פהו (Ana Te Pahu), אובאה (Ovahe)

סיורנו יתחיל בביקור לאזור הארכיאולוגי של אהו-טהאי (Ahu Tahai) ולמוזיאון הארכיאולוגי המרתק. ניסע לאתר אהו-אקיבי (Ahu Akivi) לצפות בשביעיית הפסלים העומדים המפורסמת. המואיי (moais) האלה המוכוונים לעת מפנה השמש (summer solstice), הם הפסלים היחידים באי המפנים את פניהם לים. לאחר מכן נבקר את פונה-פאו (Puna Pau), מחצבת אבן געשית ששימשה להכנת הפוקאו (pukao),כובעים מעוגלים, שנחבשו בידי חלק מפסלי המואיי. משם נתקדם ל אנא-טה-פאהו (Ana Te Pahu), מערות ששימשו למגורים (ונוצרו בידי צינורות לבה) ולמקום מפלט עבור אלו הנמלטים מקרבות על האי. נבחין ברבעי מגורים וכלי עבודה בסיסיים, וגם במתחם גננות וחקלאות פולינזי מורכב מלא בבטטות, טארו (taro), בננות וצמחים נוספים. נעצור למנוחה בחוף אובאה (Ovahe) המבודד, מרהיב וטהור ביופיו. נבקר את כנסיית האנגה-רואה (Hanga Roa's Church), ואת שווקי האומנים שבמקום. בשעות הלילה נעלה על טיסה ישירה מאי הפסחא לטהיטי (Tahiti). בשדה התעופה פאפייטה (Papeete) נזכה לקבלת אורחים עם שרשרת פרחים מסורתית, ולאחר מכן נעבור באוטובוס פרטי לבית המלון, שם נעביר את הלילה.

יום 8

טהיטי (Tahiti) - מוריאה (Moorea)

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור באי טהיטי לאורך חופו המערבי של האי. נבקר במוזיאון טהיטי והאיי סביבה (118 במספר), נראה ממצאים ארכיאולוגים מהאי, ונוכל להתרשם מהגיאולוגיה, החי והצומח עליו, וללמוד על התרבות והטקסים העתיקים והמודרניים של טהיטי. הליכה קצרה ויפה תוביל אותנו אל אראהוראהו-מאראה (Arahurahu Marae), הממוקם בעמק מקסים. זהו אתר קדוש ששימש גם למטרות רוחניות וגם למטרות חברתיות בפולינזיה הטרום-נוצרית. נמשיך בסיורנו ימשיך למרכז העיר פאפייטה. ארוחת צהרים במסעדת פול גוגן. אחר הצהרים נעלה על מעבורת קצרה בת כ- 30 דקות לאי מוריאה (Moorea). לעת ערב נגיע למלוננו על חוף הים.

יום 9

מוריאה – חווייה ימית

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשיט בלגונה של האי מוריאה. נפליג בסירתו של חוקר הלווייתנים והדולפינים ד"ר מייק פול. נשוט לפתח מפרצי קוק ואופונוהו, נמשיך סביב האי מוריאה דרך הלגונה והאוקיינוס שמעבר למשברי השונית. ננסה לצפות בדולפינים מסוג Spinner Dolphin, ואולי אף בלווייתן גדול סנפיר humpback whales, הנמצאים במים בחודשים יוני ועד נובמבר. נעצור להתפעל מהטריגונים stingrays. לאחר מכן נאכל ארוחת צהריים ונהנה מזמן חופשי לשנרקל ולראות את השונית והדגים הטרופיים, או לרבוץ על החוף היפה. אחר הצהרים נשוב למלון ונצא לבקר בפינת ההצלה של צבי הים, צב ים ירוק וצב ים מקור הנץturtle  Hawksbill. ארוחת ערב והופעת פולקלור וריקודים מקומיים במלון.

יום 10

ספארי באי מוריאה ומעבר אל האי הואהין (Huahine)

בשעות הבוקר נצא לחצי יום ספארי (Aito Safari) ברכבי 4×4 פתוחים. ההרפתקה שלנו תתחיל בנסיעה למצפה בלוודיר (Belvédère) לצפות בנוף פנוראמי מרהיב של מפרצי קוק ואופוהונו (Cook and Opunohu). נמשיך בשבילי בית הספר החקלאי של מוריאה ונכיר את הצמחים המקומיים. מוריאה נחשבת ל 'גן הירוק' של פולינזיה, ובה לומדים סטודנטים מכל האיים ההיקפיים. נמשיך בנסיעה לאורך כביש האננס (Pineapple road) בכדי להגיע לעמק פאופאו (Paopao Valley). בו נראה מטעי אננס. לבסוף, ניסע בעלייה תלולה להר הקסום (Magic Mountain). כאן נמצא שביל קטן המוקף בעצי רימון, לימון ותפוזים, ומוביל לנוף פנוראמי מרהיב של מפרץ אופוהונו (Opunohu), הלגונה והים.
בשעות הצהרים נעבור לשדה התעופה מוריאה  ונמריא בטיסה של כ 40 דקות לאי הואהין (Huahine). לאחר הנחיתה, העברה למלון.

יום 11

האי הואהין חווייה ימית

יציאה ליום שיט וסיורים בסירת קאנו נוחה וממונעת לגלות את מסתרי האי הואהין, היסטוריה, אגדות עם וחיי היומיום הפולינזיים. נבקר בכפר פאי (Faie) ונכיר את הצלופחים המקודשים כחולי העיניים, נבקר בחוות פנינים שחורות. נעצור בגן האלמוגים לשחיה ושנירקול מול העולם התת מיימי המרהיב של טהיטי. נבקר במגוון כפרי החוף של לגונת פואה. נעצור לארוחת פיקניק באי טפאררי (Tefarerii) ונתכבד בארוחת דגים פולינזית טיפוסית. נחווה הופעה מסורתית פולינזית, נלמד כיצד מכינים סלים פולינזיים מעלי דקל הקוקוס. בסיום השיט הביקורים והחוויה התת ימית נשוב בסירה למלוננו. ארוחת ערב במלון.

יום 12

סודות ארכיאולוגיים בפולינזיה – מעבר מהאי הוהאין לאי בורה בורה

בשעות הבוקר נצא להליכת גילוי מעמיקה וייחודית החושפת את סודות פולינזיה, באמצעות ההיסטוריה, המסורת והאתרים הארכיאולוגים של הואהין (Huahine), בהדרכת אנתרופולוג מקומי. ניסע ברכב ספארי, נגלה את כפר מאווה (Maeva Village), המאכלס את מקבץ האתרים הארכיאולוגיים הצפוף ביותר בפולינזיה. מקום זה היה משכנם המסורתי של כל משפחות הצ'יף של האי. באתר ישנם מקדשי “Marae” קדומים רבים, המעידים על הייחודיות והחשיבות התרבותית של אתר זה. ממש מעל המישור החופי של מאווה (Maeva) נמצאת גבעת מטא-איראה (Mata’irea Hill), המכילה מעל 200 מבני אבן, הכוללים מקדשים קדומים, טראסות חקלאיות, יסודות של בתים, חומות ביצור ובימות קבורה. גם מבט ראשוני על האתרים הללו, בנוסף לביקור  במוזיאון פארה-פוטהאה (Fare Pote’e Museum), יאפשר לנו לראות אל תוך העבר. נמשיך בטיולנו ונראה את מלכודות הדגים עשויי האבן לאורך האגם של מאווה. מלכודות אלה עדיין בשימוש בידי אנשי הכפר, כפי שנעשה על ידי אבותיהם במשך מאות שנים. בדרך חזרה נעבור בכפר פאי (Faie) לבקר את צלופחי הענק, כחולי העיניים, ואז נמשיך מעלה למצפה הר בלוודיר (Belvedere) לתצפית נוף יפיפייה של מפרץ מארו (Bay of Maroe). בשעות אחר הצהרים העברה לשדה התעופה הואהין  ונמריא לאי בורה בורה. לאחר הנחיתה נעלה לסירה בכדי להגיע למלון.

ארוחת ערב אצל Bloody Mary’s, המסעדה ובר של בורה בורה המפורסמת ברחבי העולם. רצפת המסעדה מכוסה בחול לבן, הכיסאות מגזעי עץ הקוקוס, והגג מקלעי עלי קוקוס. בכל ערב דגים טריים ישר מחכותיהם של דייגי האי מוצגים על קרח. לאחר הסבר מפורט בידי המלצרים על האפשרויות שלכם לערב, ההזמנה שלכם מגיעה ישירות לשף. תוכלו לבחור ממבחר עצום, אחד מפלטות הקומבינציה, או שתוכלו ליצור קומבינציה משלכם. סרטנים, חסילונים, בקר ועוף, וישנה גם אופציה לצמחונים.

יום 13

לגונת בורה בורה – חווייה ימית מדהימה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בלגונה, מלווה בארוחת צהריים פולינזית על אי פרטי. נצא לשיט פרטי בלגונה מסביב לאי בורה בורה, עם עצירה לשחיה ושנורקלים בגן אלמוגים, ועצירה נוספת לבקר את הטריגונים (stingrays) במים רדודים, ונוכל לבוא איתם במגע ישיר. לאחר מכן נצא אל הים הפתוח ועם מסיכה ושנורקל נזכה לחזות בכרישי שונית שחורי סנפיר (black tip reef sharks) מחוץ ללגונה. חווייה מזרימת אדרנלין ומרהיבה ביופיה. נמשיך לארוחת צהריים פולינזית על אי פרטי 'מוטו' (motu). את ארוחת הצהריים יכינו שני טבחים, בתנור חמר מסורתי העשוי מאבן וולקנית, ומכוסה בעלי בננה. אנחנו נצפה בפתיחת התנור, ונשמע את ההסבר של המדריך לגבי המסורת הקשורה אליו. השולחן יהיה ערוך בלגונה עצמה עם צלונים המגינים מפני השמש. בתפריט ישנו חזיר צעיר (suckling pig), עוף בתרד מקומי, מניהוט (manioc), בננות פלנטיין, לחם פירות, סלט דגים נע בחלב קוקוס, וקינוח מסורתי עשוי בננות ווניל ופירות טרופים טריים. נשוב למלון ולקראת שקיעה נצא לטיול רגלי בכפר לצפות בשקיעה המרהיבה היורדת על בורה בורה. ארוחת ערב במלון.

יום 14

טיול הליכה בעמק המלכים באי בורה בורה ותחילת הטיסה בחזרה

נצא לטיול הליכה קל למשך כארבע שעות. בטיול הזה נזכה לראות את הטבע העשיר של האי. תושבי האי הקדומים השתמשו בצמחים המקומיים לצורכי מרפא. נזכה גם לראות עץ באניאן ענק וקדוש, מקדש מאראה (marae) עם פסל טיקי (tiki), מטעים וצמחי ווניל פראיים. נאכל ארוחת צהריים במלון. אחר הצהריים המאוחרות יציאה לשדה התעופה. נעלה על טיסה לטהיטי, בין השעות 18:00-19:00. בהגיענו לטהיטי, ניסע לאכול ארוחת ערב במלון אינטרקונטיננטל על הים. לעת לילה נצא אל שדה התעופה. טיסת לילה לסנטיאגו צ'ילה.

יום 15

נחיתה בשעות הערב בסנטיאגו

נחיתת ביניים באי הפסחא. המשך טיסה והעברה למלון וארוחת ערב בסנטיאגו.

ימים 16-17

סיור בסנטיאגו וטיסה לארץ

בשעות הבוקר נצא לסיור במרכז הקולוניאלי של העיר סנטיאגו. בשעות הצהרים העברה לשדה התעופה והמראה בטיסה טרנס אטלנטית לתל אביב. נחיתה ביום המחרת לקראת הערב.

  • מבט נדיר וייחודי אל לב העולם הפולינזי באוקיינוס השקט
  • ביקור מקיף ומעמיק אל הסיפור המופלא של אי הפסחא ופסלי הענק
  • לגעת בחלום בפסיפיק – פסחא, טהיטי, בורה בורה ועוד...
  • בתי מלון ייחודיים לחופי איים, נופי האוקיינוס והיבשה
  • לבקר בצידו השני של העולם... טהיטי 12 שעות מישראל

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת חדר ליחיד: 1,595 €



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

לינה: מלון 4 כוכבים בסנטיאגו, מלונות חוף ברמה גבוהה באיים, הממוקמים מול חופי ים קסומים, ומשמשים נקודת יציאה לסיורים ברחבי האיים, וערש מנוחה טיפוסי.
כלכלה - כל ארוחות הבוקר בבתי המלון כלולות, כמו גם כל ארוחות הערב במסעדות מקומיות ובבתי המלון. 2 ארוחות צהרים באיי הפסחא ו- 4 ארוחות צהרים בפולינזיה הצרפתית.
תחבורה - טיסות בינלאומיות. מעבורת וטיסות פנים בין האיים לפי התוכנית. מיניבוס ע"פ התכנית, העברות אל ומשדה התעופה.
קבוצה והדרכה – 15-26 מטיילים בקבוצה. מדריך ישראלי מצוות "אקו" רז שרבליז יוביל את הטיול, וייעזר במדריכים מקומיים.
סיורים ודמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית.

מחיר הטיול אינו כולל

ארוחות אשר אינן מפורטות בתכנית
שתייה
ביטוח רפואי ומטען
הוצאות בעלות אופי אישי
מסי נמל מקומיים שאינם נקובים בכרטיס ושמשולמים בחו"ל.

לתשומת ליבכם

אופי הטיול: מסע היכרות עם איי האוקיינוס השקט. מסע בעקבות נופים טרופיים ירוקים, מרחבי אוקיינוס יפה חופים ומפרצים, ואוכלוסיית האיים הפולינזית הייחודית. דגש על מסלולי טבע, סיורי תרבות, והחיים הטובים, בתי מלון מפנקים, ארוחות טרופיות, וחופים קסומים. הטיול לאיי הפסחא טהיטי ופולינזיה הצרפתית מיועד לחובבי לכת, אוהבי תרבות ופעילות הרפתקנית של נסיעה בג'יפים, שייט בין איים, צפייה בעולם הימי ועוד.
באם יהיה צורך מדריכינו יערכו שינויים תוך כדי הטיול (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת רק ע"מ לשפר את מסלול הטיול להביא להצלחתו המלאה.שינויים תוך כדי הטיול (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת רק ע"מ לשפר את מסלול הטיול להביא להצלחתו המלאה.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

סין בלי חיתולים

תינוקות משתובבים בפארק, לבושים מכנסיים עם פתח קטן וללא חיתול לישבנם, הם מראה שכיח בסין. ערומים, הם […]

מדיירה – תגלית עתיקה, תגלית חדשה

איי מדיירה; קרובים יותר לצפון אפריקה מאשר לאירופה, שייכים מדינית לפורטוגל וידועים בעיקר כמקום הולדתם של כוכב […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לאי הפסחא, טהיטי ופולינזיה הצרפתית

טיולי תרבות וטבע

מסע בין איי האוקיינוס השקט | 17 יום

הדפיסו שלחו שתפו