צילום: שמואל קרן

טיול ספארי משפחות באוגנדה

אל "הפנינה הירוקה" של מזרח אפריקה | 10 ימים

הדפיסו שלחו שתפו
ספארי משפחות לאוגנדה, "הפנינה הירוקה" של מזרח אפריקה, לחוף אגם ויקטוריה הגדול באגמי אפריקה. באוגנדה ישנם מרחבים של יערות גשם עבותים, ביתם של שימפנזים, גורילות וחיות אחרות. מגוון מרתק של שמורות טבע בנופים שונים, מפלים שוצפי מים משולבים בשייט בפלי מורצ'יסון ושייט בתעלת קזינגה. אוגנדה התברכה בלועות הרי געש עם אגמים, הרים נישאים בדמותם של הרי הרוהאנזורי וסוואנות נרחבות. זהו טיול טבע ברכבי 4X4, בין כפרים ציוריים העוסקים בחקלאות מסורתית ומסחר מקומי, משולב בספארי בשמורות הטבע והליכות רגליות שמתאימה לכל המשפחה.

מסלול הטיול

יום 1

תל אביב - קמפלה

נצא בטיסת בוקר מתל אביב לאנטבה, אוגנדה. לאחר הנחיתה נצפה לעבר הטרמינל הישן של אנטבה ונמשיך אל העיר קמפלה, עיר הבירה של אוגנדה השוכנת על גבעות לחוף אגם ויקטוריה. נצא לטייל בעיר, נבקר בשוק המרתק, שם נבוא במגע עם אווירת אפריקה האמיתית. לינה בקמפלה.

 

ימים 2-3

שמורת מפלי מורצ'יסון והנילוס הלבן

עם בוקר נעזוב את האזור האורבני המרכזי של אוגנדה, בנסיעה דרך מישורי ה"בוש" של מרכז אוגנדה, אל שמורת הטבע של מפלי מורצ'יסון, חבל ארץ נרחב של סוואנות ויערות לאורכו של נהר הנילוס לבן. אחר הצהריים נצא לסיבוב ספארי בשמורת הטבע, לצפייה בחיות הבר בסוואנות ובחוף הנהר. ביום השני נצא לשיט על הנילוס הלבן, בו נוכל לצפות בחיות הבר הבאות לשתות ממי הנהר, היפופוטמים ותנינים הטובלים במים וכמובן במפלי מורצ'יסון המרשימים. אחר הצהריים נערוך שוב ספארי ברכבים בשמורת הטבע וצפייה בחיות הבר. לינה בלודג' מקומי במפלי מורצ'יסון.

יום 4

ממפלי מורצ'יסון לאורך בקעת השבר המערבית, אל פורט פורטל

נסיעה ארוכה לאורכה של בקעת השבר המערבית, בין כפרים מקומיים בנוף משתנה, ממפלי מורצ'יסון אל פורט פורטל. בדרך נעבור בנוף ירוק ושופע צמחייה של "בוש", דוכני פירות טרופיים, כפרים מקומיים ושדות חקלאיים. לאט לאט נעלה לעבר הרמה ההררית עליה יושבת העיירה פורט פורטל, מרכז מושבו של שבט טורו, ומקום מגוריו של המלך המקומי. לינה במלון בעיירה פורט פורטל.

 

יום 5

פורט פורטל - שמורת קווין אליזבת

בשעות הבוקר נצא לטיולי הליכה בין יערות גשם באזור קיבלה. נבקר בכפרים המקומיים הסובבים את קיבלה. משם נצא דרומה, דרך העיירה קאססה ולמרגלות רכס הרואנזורי העצום, המכונה הרי הירח, כשפנינו מועדות אל שמורת קווין אליזבת. לקראת הצהריים נגיע אל השמורה השוכנת בין אגמים גדולים בבקעת השבר ובה מגוון עשיר של חיות בר, אנטילופות, ג'ירפות, תאואים, עדרי פילים וכמובן טורפים. אחר הצהריים נצא לסיור ספארי בשמורת הטבע לצפות בחיות הבר. לינה בלודג' השוכן בחצי אי על גדת המים.

יום 6

שמורת קווין אליזבת ותעלת קזינגה

נצא לסיור ספארי מקיף בשמורת הדגל של אוגנדה. בשמורה ישנם אגמי ענק של בקעת השבר, אגמים קטנים בלועות הרי געש, אזורי "בוש" המהווים מסתור לחיות הבר, סוואנות ותעלות מים. אחר הצהריים נצא לשייט בתעלת קזינגה המרשימה, המקשרת בין אגם ג'ורג' לאגם אדוארד וידועה באוכלוסיית ההיפופוטמים הצפופה שבה. בשיט נוכל לצפות גם בתאואים, חיות בר אחרות ושלל ציפורים השוכנות לחוף קזינגה. לינה בלודג' בשמורה.

 

יום 7

שמורת קווין אליזבת - שמורת איששה אריות על העצים

ניסע דרומה, משמורת קווין אליזבת לעבר שמורת איששה. שמורת איששה מחוברת לשמורת קווין אליזבת אבל נופיה שונים ויש בה יער חורש מיוחד שבו האריות מטפסים על העצים ויוצרים מצבים פנורמיים עוצרי נשימה, מה שנחשב לאחד השיאים בטיול לאוגנדה. לינה באיששה.

יום 8

שמורת איששה - שמורת מאברו

בבוקר נמשיך בספארי מקומי בשמורת איששה, בחיפוש אחר אריות המעבירים את מנוחתם על העצים. לקראת הצהריים נתחיל לנוע לכיוון מזרח, לעבר שמורת אגם מאברו – Lake Maburo National Park, בה ניתן למצוא זברות, אימפלות, בופאלו ומעל ל- 300 סוגי ציפורים. נערוך ספארי בשמורה. לינה באחד הלודג'ים בשמורה.

 

ימים 9-10

שמורת מאברו - אנטבה - ת"א

בבוקר נערוך ספארי אחרון ולאחריו ניסע לאנטבה.לאחר ארוחת הצהריים נעלה למטוס. נחיתה בבוקר היום העשירי לטיול.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.



דגשים מיוחדים

הטיול כולל

לינה: הלינה בבתי מלון ולודג'ים - מלונות כפריים ברמה תיירותית בשמורות הטבע. תחבורה: הנסיעה במהלך הטיול ברכבי ספארי – ג´יפים 4X4 ומיניבוסים עם נהגים מקומיים.
תחבורה: הנסיעה במהלך הטיול ברכבי ספארי – ג´יפים 4X4 ומיניבוסים עם נהגים מקומיים.
כלכלה: הטיול לאוגנדה הוא על בסיס פנסיון מלא, הכולל כלכלה מלאה לאורך כל הטיול. מים מינרלים ברכבים.

לתשומת לבכם

אופי הטיול: טיול תרבות וטבע לאוגנדה כולל סיורי ספארי ברכבי 4X4 שייט בנהרות ואגמים ומסלולים רגליים במעקב אחר בעלי חיים. חוויית מפגש מרתקת עם אנשים וקופי אדם.
קבוצה: 15-20 מטיילים בלבד. הצוות מונה נהגים-מדריכים מקומיים ומדריך ישראלי מצוות "אקו טיולי שטח"..
יש צורך בחיסונים לטיול זה – יש לגשת לגורמים המוסמכים לקבלת חיסונים.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

טיולי ספארי באפריקה

יבשת שהיא גן העדן לגדולים ולקטנים, חובבי טבע וחובבי הטבע האנושי מזרח אפריקה מציע שפע הזדמנויות לספארי […]

קוסטה ריקה – חיים טהורים בחוף עשיר

בקוסטה ריקה המיתוס של גן עדן הופך למציאות. חופים בתוליים, מגוון מדהים של בעלי חיים, ים כחול […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול ספארי משפחות באוגנדה

אל "הפנינה הירוקה" של מזרח אפריקה | 10 ימים

הדפיסו שלחו שתפו