טיול לבוצואנה וזימבאבוויי

טיול עצמאי לבוצואנה וזימבאבוויי

שמורות הטבע צ'ובה, מורמי, אוקוונגו ומפלי ויקטוריה | 8 ימים

הדפיסו שלחו שתפו
בליבה של דרום יבשת אפריקה, בתוך מרחבים פראיים של סוואנות, "בוש" ומדבריות, זורמים נהרות גדולים. נהר האוקוונגו מהווה את עורק החיים של מדבר הקלהרי ויוצר דלתא עצומה ועשירה בצמחייה ובחיות בר. נהר הצ'ובה מחייה סוואנות נרחבות, ביתם של שפע חיות הבר: עדרי אנטילופות, זברות, פילים ובעקבותיהם הטורפים, אריות וברדלסים. נהר הזמבזי נופל במפלי ויקטוריה הגועשים. טיול ספארי ייחודי במטוסים קלים, רכבי 4X4 וסירות בשמורות הטבע של בוצואנה. לינה בלודג'ים אקולוגיים קטנים ומיוחדים בתנאים טובים, כלכלה מלאה וכל הסיורים בליווי מדריכי טבע מקומיים ומקצועיים.
טיולים אלו מיועדים לנוסעים עצמאיים, זוגות, משפחות או חבורות קטנות. מומלץ להאריך טיולים לנמיביה או לדרום אפריקה, בחוויית ספארי ולודג'ים בבוצואנה.

מסלול הטיול

ימים 1-2

שמורת צ'ובה Chobe safari Lodge

טיסה לקאסאנה ונסיעה לשמורת הטבע צ'ובה, השוכנת לצד נהר בשם זה. אנו עשויים לצפות בעדרי פילים מהגדולים בעולם, שפע של אנטילופות, תאואים וטורפים. הפלגת אחר הצהריים לספארי בנהר צ'ובה, הצופה בחיות הבר שבאות אל הנהר. למחרת בבוקר, יציאה לטיול הליכה, במהלכו נבקר בכפר נמיבי. אחר הצהריים, יציאה לטיול ספארי רכוב בשמורת הטבע.

יום 3

מפלי ויקטוריה

נסיעה ומעבר גבול לזימבאבווי ואל מפלי ויקטוריה, על נהר הזמבזי. המפלים נחשבים לאחד המראות המופלאים של אפריקה. זרם מים אדיר של נהר הזמבזי נופל מגובה של כ- 100 מטר אל קניון צר בגעש רב. סיור מודרך אל המפלים, ארוחת צהריים וסיור בשוק המקומי. חזרה ללינה בצ'ובה.

ימים 4-5

דלתת האוקוונגו - שמורת מורמי Gunn's camp Moremi Crossing 

סיור ספארי בוקר בשמורת צ'ובה. העברה לעיירה קאסאנה, לטיסה ללודג' השוכן בלב הדלתא של נהר האוקוונגו. נהר האוקוונגו, "הנהר שמעולם לא מצא את הים", מתפצל לאלפי תעלות מים צרות ויוצר דלתא עצומה ועשירה בצמחייה. האזור הוא מפגש בין מקווה מים גדול למדבר ונמצא בו עושר מיני יונקים האופייניים לאפריקה, לצד מינים המייחדים את האזור. במקום מתקיימת מערכת אקולוגית מיוחדת ועשירה במגוון מינים: פילים, תאואים, זברות, גנו, אנטילופות שונות וכמובן טורפים. בשעות אחר הצהריים של יום ההגעה ובשעות הבוקר ואחר הצהריים של היום השני, נשלב שיט בסירות מנוע, סיורי ספארי רגליים ושיט בסירות מקורו מקומיות, העשויות גזעי עצים, אל תוך הדלתא, לתור אחר שפע חיות הבר וכפרי האדם.

ימים 6-7

שמורת אוקוונגו Pom Pom camp

טיסה ללודג' השוכן בצד הדלתא של נהר האוקוונגו, באזור היבש הנגיש לכלי רכב. בשעות אחר הצהריים של יום ההגעה ובשעות הבוקר ואחר הצהריים של היום השני, נשלב סיורים רגליים, נסיעה ברכבי 4X4 בדרכי עפר לטיולי ספארי, אפשרות לספארי לילה, ספארי באזורי "בוש" וצפייה בחיות הבר, באחת משמורות הטבע המיוחדות של אפריקה הדרומית. אנטילופות, פילים, זברות וכמובן טורפים – אריות, נמרים, זאבים ותנים.

יום 8

טיסה למאון

בשעות הבוקר יציאה בטיסה ממחנה פום פום אל העיירה המרכזית מאון.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

 

 



דגשים מיוחדים

לתשומת ליבכם

אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

מסע בג'יפ ברחבי נמיביה

משהתחלתי את מסעי באפריקה שמעתי מפי מטיילים אחרים שפגשתי הרבה סיפורים על נמיביה, תחנתי הבאה במסלול. המשותף […]

טיול לזמביה – מסע אל הארץ הנידחת

"זהירות פיל" צעקתי לדנדן, פיל רדף מקדימה אחרי הרכב של החברים שלנו (רם וגלית וארבעת ילדיהם), כשהבין […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול עצמאי לבוצואנה וזימבאבוויי

שמורות הטבע צ'ובה, מורמי, אוקוונגו ומפלי ויקטוריה | 8 ימים

הדפיסו שלחו שתפו