טיול לטנזניה 'הכי קרוב לטבע'

ספארי חוויתי ולינה בחיק הטבע האפריקאי | 9 ימים

טיול לטנזניה 'הכי קרוב לטבע' הוא טיול ספארי למטיילים שרוצים לחוות את אפריקה מקרוב, לבלות כל יום בספארי איכותי, לגוון בהליכות טבע מהנות, ללכת לישון כשרק בד קנבס חוצץ בין המיטה הנעימה לטבע הפראי שבחוץ ולהתעורר כל בוקר לרחשי הטבע המופלאים שסביב. הטיול עובר במרחבי הסוואנות הגדולות של אפריקה - שמורת טרנגירה, שמורת אגם מניירה, שמורת הסרנגטי ומכתש הנגורונגורו. זהו ספארי מגוון ומרתק בשמורות הטבע, בין רבבות אנטילופות וצבאים, גנו וזברות, פילים, תאואים, ושפע של טורפים הדולקים בעקבותיהם.
הטיול הינו בדגש על נושאים זואולוגיים, תרבותיים ומעולם הטבע ומותאם למשפחות וליחידים, מבוסס על נסיעה ברכבי ספארי מיוחדים עם גג נפתח לתצפיות ולינה באוהלים גדולים, משודרגים ומאובזרים (Tented camps) בחיק הטבע האפריקאי. למעוניינים ניתן להאריך את החופשה לנופש בזנזיבר.

מסלול הטיול

ימים 1-2

הגעה לטנזניה ופארק טרנגירה

נצא בטיסת בוקר מוקדמת דרך אדיס אבבה וננחת בשדה התעופה קילימנג'רו שבארושה, העיר המרכזית בצפון טנזניה. נמשיך מיד לעבר שמורת טרנגירה (Tarangire National Park), בה ניתן למצוא עדרי פילים, זברות, באפלו, זאבים ועוד. השמורה נחשבת לבעלת אחד מריכוזי העופות הגדולים בעולם, עם למעלה מ–400 סוגי עופות המקננים בה. היום הבא יוקדש לספארי בשמורת טרנגירה – עדרי פילים, עצי באובב ונהר אחד שהינו עורק החיים של השמורה – מקנים לשמורת טרנגירה את ייחודה.

יום 3

שמורת מניירה - אגם בלב בקעת השבר של טנזניה

בשעות הבוקר נצא לספארי בשמורת אגם הסודה מניירה (Manyara), אחד מאגמי הבקע הסורי אפריקאי העובר בטנזניה. נתחיל את היום בחלקה הדרומי של השמורה ונמשיך לטיול ספארי ברחבי השמורה המשופעת ביער צפוף, קופים מקפצים והיפופוטמים הרובצים סמוך לשפת האגם. בשעות הצהריים המאוחרות נצא מחלקה הצפוני של השמורה ואת שעות אחר הצהריים נקדיש להליכת טבע נעימה בגבול הבקע הסורי-אפריקני מול הנוף המקסים של אגם מניירה. הזדמנות לחוות את הטבע מקרוב וללמוד על הצמחים, החרקים, הציפורים והיונקים הקטנים אותם נפגוש בדרך.

יום 4

מכתש הנגורונגורו וחיות הבר

בתוך אזור שימור הנגורונגורו (Ngorongoro Conservation Area) היפיפה, נמצאת הפנינה – מכתש הנגורונגורו (Ngorongoro Crater) – זהו מכתש וולקני ענק, 600 מטרים עומקו ו-300 קמ"ר גודלו שהנו חלק מאתר מורשת עולמית מטעם אונסק"ו ומהווה את אחת האטרקציות היפות של צפון טנזניה ואפריקה כולה. המכתש (קלדרה) נוצר לפני כ-2-3 מיליון שנה עקב התמוטטות הר געש, ומהווה סביבת מגורים טבעית לחיות בר שונות – אריות, פילים, צ'יטות, זברות, גנו ועוד ועוד… בשעות הבוקר נרד בג'יפים אל קרקעית הלוע, לספארי עשיר ומפגש עם חיות הבר של אפריקה.

ימים 5-6

מאזור שימור הנגורונגורו אל המרחבים האינסופיים של שמורת סרנגטי

את שעות הבוקר נקדיש להליכת טבע על שפת מכתש הנגורונגורו – חוויה ייחודית במהלכה נאתר בעזרת המדריך המקומי המיומן (והחמוש) עקבות וסימנים של בעלי חיים ונחווה את הבידוד והריגוש שבהליכה בבוש האפריקאי. לאחר מכן נמשיך בדרכנו אל שמורת הסרנגטי (Serengeti) – המישורים האינסופיים" בסוואהילית. שארית היום וכל יום המחרת יוקדשו לשמורה ייחודית זו, השנייה בגודלה בטנזניה. שטח השמורה כמעט כגודל מדינת ישראל וחיים בה ג'ירפות, פילים, אנטילופות וכל הטורפים למיניהם. בשטח השמורה מתקיימת נדידת בעלי החיים הטבעית האחרונה בעולם, כאשר עדרים שלמים של גנו וזברות נודדים בתוך השמורה. ניסע במישורי העשב האינסופיים בהם חיים כל בעלי החיים המאפיינים את הסוואנה האפריקאית של טנזניה.

יום 7

סרנגטי, שבט המסאי ודיונה מסתורית אחת

את שעות הבוקר נקדיש לנסיעת ספארי אחרונה בשמורת הסרנגטי בדרכנו חזרה אל אזור שימור הנגורונגורו. לאחר שנצא מהשמורה נעצור לביקור במנייטה מסאית ונלמד מעט על אורח החיים של השבט. כמו כן נבקר בדיונה הנודדת (Shifting sands) – תופעה מרתקת ובלתי רגילה של דיונה מאפר וולקני אשר נעה כל שנה בכמה מטרים ונחשבת מקום קדוש לשבט המסאים. נמשיך ללינה באזור מניירה.

ימים 8-9

ממניירה דרך ארושה ובחזרה הביתה

נעזוב את אזור מניירה ונמשיך בנסיעה אל ארושה. בדרכנו נבקר בבית ספר או בשוק מקומי, ולאחר ארוחת צהריים ושיחת סיכום נמשיך אל שדה התעופה בזמן לטיסתנו ארצה. הנחיתה בארץ לפנות בוקר יום 9.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת יחיד בחדר: 450$

 

הנחות ילדים :

הנחה לילד מתחת לגיל 15 עם מבוגר אחד/שני מבוגרים בחדר: 500$

הנחה לילד מתחת לגיל 15 בחדר לבד/עם ילד נוסף: 350$

 

>>> לטיולים נוספים לטנזניה – הקליקו כאן <<<



דגשים מיוחדים

המחיר כולל

טיסה בינלאומית בחברת אתיופיאן איירליינס.
כניסות לכל האתרים וסיורים כולל ביקור בכפר מסאי, כמפורט במסלול הטיול.
תחבורה: נסיעה ברכבי ספארי - ג'יפים 4X4 עם גג נפתח מיוחד לספארי, עד 7 מטיילים לרכב.
נהגים-מדריכים מקומיים דוברי אנגלית.
לינה: באוהלים גדולים, משודרגים ומאובזרים (Tented camps/Tented lodges) עם שירותים ומקלחות בתוך האוהל, בחיק הטבע האפריקאי.
כלכלה: ארוחות מלאות לאורך כל טיול הספארי ומים מינרלים ברכבים.
דמי רישום וטיפול.
מיסי נמל.
תשר לנותני שירותים מקומיים.
אשרת כניסה לטנזניה שתונפק במעברי הגבול.

המחיר אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען.
שתייה וארוחות שאינן כלולות.
הוצאות בעלות אופי אישי.

לתשומת ליבכם

אופי הטיול: טיול בדגש על נושאים זואולוגיים, תרבותיים ומעולם הטבע. מפגש עם חיות באזור המחייה הטבעי שלהן, ומפגש מרתק עם שבטים ותרבויות. הטיול מותאם למשפחות וליחידים, ומבוסס על נסיעה ברכבי ספארי מיוחדים עם גג נפתח לתצפיות, ולינה ב-Tented camps/lodges בחיק הטבע.
קבוצה וצוות: 21-15 נוסעים. נהגים-מדריכים מקומיים ומדריכ/ה ישראלי/ת מצוות אקו טיולי שטח.
חיסונים - לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים. אנו ממליצים לפנות למרפאתו של פרופסור שוורץ בבית חולים תל השומר.
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים.
אקו אינה יכולה להתחייב לתנאי מזג אוויר אופטימליים. טנזניה היא מדינה משוונית (הממוקמת על קו המשווה), כך שייתכן גשם אף בעונות המוגדרות יבשות. בדרך כלל בבקרים ובערבים קר, ובמהלך היום נעים עד חם.
חברת אתיופיאן איירליינס אינה מאפשרת הושבה מראש (אף לא מטעמים רפואיים), על כן לא נוכל לארגן הושבה בהתאם לבקשה מוקדמת. בהתאם, כל המעוניינים לשבת במקום ספציפי ו/או עם בני זוג מסוימים, אנו ממליצים להגיע לצ'ק אין מוקדם מהרגיל על מנת לתאם את הושבתכם בהתאם לרצונכם.
לצורך קבלת ויזה לטנזניה יש לוודא כי ישנם לפחות 2 עמודים ריקים בדרכון וכי הדרכון בתוקף לפחות לחצי שנה מיום הכניסה לטנזניה.
מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם.
מחיר הטיול נכון ליום פרסום הטיול, במידה וחברת התעופה אתיופיאן איירליינס תשנה את מועדי הטיסות ו/או תעלה את מחירן, ישתנה מחיר הטיול בהתאם לתוספת.
מחיר הטיול תלוי בין השאר במחירי הכניסה לשמורות הטבע, שנקבע על פי המחירים הרשמיים אותם מפרסמת ממשלת טנזניה. במידה ויועלו מחירי הכניסה יותאם מחיר הטיול בהתאם.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

מסורת התיירות הישנה של טנזניה

לטנזניה היסטוריה ארוכה של תיירות, המתחילה עוד במאה ה-19. כבר אז, המילה 'ספארי' נכנסה למילון הבריטי. מקורה […]

החיות הנדירות של טנזניה

טנזניה, שכמעט חצי משטחה מוגדר כשמורת טבע, היא ביתם של מינים שונים של חיות. היא גם מקלטם […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לטנזניה 'הכי קרוב לטבע'

ספארי חוויתי ולינה בחיק הטבע האפריקאי | 9 ימים