טיול לטנזניה וזניזבר - טיולי משפחות

טיול עצמאי לטנזניה וזנזיבר

ספארי במיטב שמורות הטבע של טנזניה בעונת ההמלטות והמשך לנופש באי זנזיבר | 10 ימים

הדפיסו שלחו שתפו

כרגע אנו לא מוציאים טיולים פרטיים (לנוסע העצמאי) לטנזניה


אבל יש עשרות יעדים אחרים להציע לכם - למעבר לערוץ – אקו עצמאי בשטח לחצו כאן


טיול בן 10 ימים שתחילתו ספארי במרחבי הסוואנות הגדולות של אפריקה והמשכו בנופש באי התבלינים – טיול לטנזניה בעונת ההמלטות עובר במרחבי הסוואנות הגדולות של מיטב השמורות באפריקה - שמורת טרנגירה, שמורת אגם מניירה, מכתש הנגורונגורו, אזור הנדוטו ושמורת הסרנגטי. זהו ספארי מגוון ומרתק בין רבבות אנטילופות וצבאים, גנו וזברות, פילים, תאואים, ושפע של טורפים הדולקים בעקבותיהם.

האי זנזיבר, הוא אי התבלינים – ששמו בלבד מספיק כדי שנרחיק במחשבותינו למקומות קסומים ואקזוטיים, הוא יעד מרתק שעונה על הרצון להמשיך לטייל ולחוות את אפריקה, ובמקביל על הצורך במנוחה ובשקט. זהו אי טרופי עם חופים נפלאים ויערות גשם, בעל היסטוריה מרתקת בשל עברו כמרכז סחר העבדים של מזרח אפריקה ומקום מושבו של הסולטן.

מסלול הטיול

ימים 1-2

הגעה לטנזניה ופארק טרנגירה

נצא בטיסת לילה דרך אדיס אבבה וננחת בשדה התעופה קילימנג'רו שבארושה, העיר המרכזית בצפון טנזניה, בשעות הצהריים. נמשיך מיד לעבר שמורת טרנגירה (Tarangire National Park), בה ניתן למצוא את ריכוז בעלי החיים הגדול ביותר בטנזניה מחוץ לשמורת הסרנגטי. השמורה נחשבת גם לבעלת אחד מריכוזי העופות הגדולים בעולם, עם למעלה מ–400 סוגי עופות המקננים בה. היום הבא יוקדש לספארי בשמורה – עדרי פילים, עצי באובב ונהר אחד שהינו עורק החיים של השמורה – מקנים לשמורת טרנגירה את ייחודה. לינה ב Burunge Tended Lodge או דומה.

יום 3

שמורת מניירה - אגם בלב בקעת השבר של טנזניה

בשעות הבוקר נצא לספארי בשמורת אגם הסודה מניירה (Manyara), אחד מאגמי הבקע הסורי אפריקאי העובר בטנזניה. נתחיל את היום בחלקה הדרומי של השמורה ונמשיך לטיול ספארי ברחבי השמורה המשופעת ביער צפוף, קופים מקפצים והיפופוטמים הרובצים סמוך לשפת האגם. בשעות הצהריים נצא מחלקה הצפוני של השמורה ונמשיך ללינה על שפת מכתש הנגורונגורו ממנו נשקפים נופים עוצרי נשימה.

יום 4

פנינת הטיול לטנזניה - מכתש הנגורונגורו וחיות הבר

מכתש הנגורונגורו הנו חלק מאתר מורשת עולמית מטעם אונסק"ו, ומהווה את אחת האטרקציות היפות של צפון טנזניה. המכתש (קלדרה) נוצר לפני כ-2-3 מיליון שנה עקב התמוטטות הר געש, ומהווה סביבת מגורים טבעית לחיות בר שונות. בשעות הבוקר המוקדמות נרד בג'יפים אל קרקעית הלוע, לספארי עשיר ומפגש עם חיות הבר של אפריקה. במשך כחצי יום נשהה במכתש המפורסם, ובשעות הצהריים המאוחרות נמשיך תוך כדי נסיעת ספארי ללינה באזור הנדוטו (Ndutu area).

יום 5

עונת ההמלטות באזור הנדוטו והמשך לשמורת הסרנגטי

נקדיש את המחצית הראשונה של היום לספארי באזור הנדוטו, בתקופה מופלאה זו אשר נחשבת לעונת המלטות הגנו בה העדר מכפיל את גודלו ומושך בעקבותיו טורפים רבים. אחד ממאפייניו הבולטים של אזור הנדוטו הוא הנופים היפיפיים של עצי השיטה המוקפים במישורים אינסופיים של עשב נמוך. בשטח זה נמצא גם אגם נדוטו – אחד מאגמי הסודה הממוקמים לאורך השקע האפריקאי ובתקופות מסוימות בשנה ניתן לראות בו חצייה של עדרי גנו המלווים גם בזברות ובצבאי תומסון. את שארית היום נקדיש לספארי בשמורת הסרנגטי (Serengeti) – המישורים האינסופיים" בסוואהילית. שטח השמורה כמעט כגודל מדינת ישראל וחיים בה ג'ירפות, פילים, אנטילופות וכל הטורפים למיניהם. בשטח השמורה מתקיימת נדידת בעלי החיים מהגדולות בעולם, כאשר עדרים שלמים של גנו וזברות נודדים בתוך השמורה. ניסע במישורי העשב האינסופיים בהם חיים כל בעלי החיים המאפיינים את הסוואנה האפריקאית של טנזניה. לינה לילה בלב שמורת הסרנגטי.

יום 6

סרנגטי – ארושה –זנזיבר

בשעות הבוקר נערוך ספארי נוסף בשמורת הסרנגטי בדרכנו אל מסלול ההמראה אשר במרכז השמורה, ממנו נמריא אל זנזיבר (דרך ארושה) להמשך נופש "באי התבלינים" הקסום. בהגיענו לזנזיבר ניאסף על ידי רכבים וניסע אל המלון בחוף הצפון מזרחי של האי אשר מציע לאורחיו לבלות את חופשת חלומותיהם על פיסה קטנה של גן עדן. החדרים מעוצבים על פי סגנון הבנייה האפריקאי המסורתי אך מאובזרים בכל הנדרש לנוחות מקסימלית.

 

יום 7

ספארי בלו – חוויה של שייט, שנורקלינג וכייף בפינות קסומות באי

לאחר ארוחת הבוקר ניסע דרומה אל הכפר Fumba, משם נצא בסירות דאו (dhow) מסורתיות ליום שלם של שייט קסום. במהלך היום נבקר במפרץ Minai, נבקר באיונים קטנים, נוכל לשחות ולעשות שנורקלינג בשוניות אלמוגים ואולי אף נראה דולפינים. נסיים את היום בביקור באי הנסתר ובלגונת מנגרובים בה נוכל לשחות. במהלך השייט נהנה משתייה קלה, פירות טרופיים וארוחת צהריים של ברבקיו דגים ופירות ים טריים.

יום 8

סטון טאון וסיור התבלינים

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור התבלינים המפורסם של זנזיבר בו נסייר במספר כפרים באי, נטעם, נריח ונלמד על מגוון הפירות הטרופיים והתבלינים באי ושימושיהם השונים. עם חזרתנו מהסיור נמשיך לסיור בין סמטאותיה העתיקות של סטון טאון (Stone Town), הבירה ההיסטורית אשר הוכרזה כאתר מורשת עולמית ע"י אונסק"ו בשנת 2000. בתחילת המאה ה -16 נכבשה העיר ע"י הפורטוגזים, בסוף המאה ה – 17 נכבשה ע"י העוסמאנים ועם תום המאה ה – 19 נכבשה ע"י הבריטים. רובם ככולם הותירו חותמם על העיר בארכיטקטורה והאווירה הייחודית אשר נוצרה בה.

ימים 9-10

זמן חופשי וחזרה ארצה

בוקר חופשי בו נוכל ליהנות עוד קצת מהשקט הקסום, החופים הלבנים ומי הטורקיז הצלולים לפני חזרתנו ארצה.  לקראת צהריים נשוב אל שדה"ת לטיסתנו ארצה דרך אדיס אבבה. נחיתה בארץ לפנות בוקר, אור ליום ה-10.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר: $500

 

>>> לטיולים נוספים לטנזניה – הקליקו כאן <<<

 



אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

מסורת התיירות הישנה של טנזניה

לטנזניה היסטוריה ארוכה של תיירות, המתחילה עוד במאה ה-19. כבר אז, המילה 'ספארי' נכנסה למילון הבריטי. מקורה […]

החיות הנדירות של טנזניה

טנזניה, שכמעט חצי משטחה מוגדר כשמורת טבע, היא ביתם של מינים שונים של חיות. היא גם מקלטם […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול עצמאי לטנזניה וזנזיבר

ספארי במיטב שמורות הטבע של טנזניה בעונת ההמלטות והמשך לנופש באי זנזיבר | 10 ימים

הדפיסו שלחו שתפו