טיול לסין צילום: יובל לוי

טיול לסין בדגש פסטיבל "אחיות האורז"

טיולי תרבות וטבע

כולל פארק ז'אנג ג'יא ג'יה, גשר הזכוכית וחבל גווי ג'ואו | 16 יום

הדפיסו שלחו שתפו
הטיול לסין מתמקד בלבה של אחת התרבויות העתיקות בעולם. על פי המסורת לפני כ-5000 שנה שלטו על הארץ שלושה מלכים וחמישה קיסרים, שהנחילו לסינים את הרפואה, את הכתב והאותיות, ואת השימוש במחרשה ובמעדר. מימיו של מו, הקיסר המיתולוגי, ועד ימיו של מאו טזה טונג הקומוניסטי "הקיסר האחרון", זרמו הרבה מים בנהר הצהוב. המדינה המסוגרת והקונפוציאנית, בעלת מוסד הקיסרות והסריסות, שצפתה על העולם מבחוץ, הפכה לקומוניסטית, ורק בתחילת שנות ה-80 של המאה שעברה החלה להיפתח למערב. הסינים חששו מהמהלך הזה ומ"פריצת החומה הסינית" לתיירים, כי "כשהדלת נפתחת יכנסו גם זבובים". ואכן, כפרים קטנים התחלפו בערים גדולות, האופניים פינו מקום למכוניות ולאופנועים והשאיפה להיות מעצמה עולמית החליפה שנים של סגירות. מאז ועד היום סין נמצאת בשינוי מתמיד, עד כי נדמה כי סין של היום כלל אינה דומה כלל לסין של מחר.הטיול לסין, הכולל את פארק ז'אנג ג'יא גיה לוקח אותנו לאזור שמור וירוק, ומרשים בתצורות הסלע המיוחדות שלו - מייצג את הטבע הלא נגוע, שהופך למשאב נדיר בסין ומשתמר רק במקומות קדושים או במקומות שאי אפשר לגדל דבר. גשר הזכוכית שבשמורה הוא רק הדובדבן שעל העוגה. טיולנו לסין מהווה ימים של טבע ושל רוגע, והתרשמות מהנאותיהם של הסינים לצד הגאווה על הישגיהם הגדולים; זכרו, שב-1976 סין יוצאת ממהפכת התרבות ללא אנשים מקצועיים וללא מומחים כלל, והסינים היו גאים בעבר על כל גשרון קטן, והיום הם החליפו את הגאווה בגשרון לגאווה ביכולות העצומות שלהם.  

דינה היימן, מדריכת טיולים בכירה למזרח הרחוק, מרכז אסיה ותת היבשת ההודית. בעלת תואר ראשון בגיאוגרפיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, ותואר שני בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת תל אביב, בדגש על לימודי נשים. מחברת הספר "צברים על דרך המשי" החושף את מסעותיה ההרפתקניים ברחבי סין. כותבת ומרצה על יעדים ונושאים נרחבים מכל רחבי אסיה. ביקרה וחקרה חברות מטריארכיות כמו הנאיר בקראלה שבהודו, המיננקבאו באינדונזיה, הקאסי בצפון מזרח הודו ובהוטן. כותבת מאמרים למגזינים העוסקים בגיאוגרפיה ואנתרופולוגיה, ביניהם מסע אחר, חיים אחרים ועוד.

 

מסלול הטיול

ימים 1-2

מתל אביב לבייג'ינג בירת סין

בשעות הערב נצא בטיסה לבייג'ינג דרך יעד מקשר. ננחת בשעות אחר הצהרים של יום 2, ונעבור אל מלוננו. נאכל ארוחת ערב במסעדה מקומית ונצא לספוג את אוירת המקום ברחוב דשילן (Dashilan), אחד מרחובותיה המסחריים העתיקים, הידועים והייחודיים ביותר בבייג'ינג. לינה בבייג'ינג.

יום 3

בייג'ינג – עיר הבירה והמצפן הפוליטי הסיני

היום נקדיש את זמננו לאתריה הממלכתיים של העיר, לאלו של שושלת מינג (1363–1644) תקופה בה נבנתה העיר של היום ולאלו שהוספו בעת השלטון המודרני, בעיקר של המאה ה-20: בשעת בוקר נצא לכיכר טיאן אן מן (Tian An Men), המייצגת את התהפוכות הפוליטיות אשר עברו על סין במאות האחרונות ואת מקום המחאה הציבורית שהוא ערך תרבותי חשוב מאוד בסין. פתגם ידוע אומר ש"מנהיג אשר לא כבש את הכיכר, אין הוא מנהיג אמת של סין". וכיבוש הכיכר לפי הסינים הוא בעזרת אוכל "כשהעם שבע, העם רגוע". במרכז הכיכר עומד המוזוליאום של מאו דזה דונג הנערץ עד היום, ומארבעת צדדיה ניצבים בניינים חשובים: היכל העם (הקונגרס), המוזיאון ההיסטורי, השער הכי חשוב בחומת העיר (שנהרסה) ו"העיר האסורה" – הארמון של קיסרי סין עד 1911. נמשיך וניכנס ברגל אל תוככי העיר האסורה (Forbidden City), בה חיה המשפחה הקיסרית, משרתיה וסריסיה; עד ראשית המאה ה-20 לא הורשתה כף רגלו של בן העם הסיני לדרוך בתוככי העיר. היום העיר האסורה היא מוזיאון לחיים הקיסריים ולעושר הרב של התקופה הקיסרית. נהלך בינות האולמות והחצרות המפוארים, ונספוג את האווירה המיוחדת של המקום. נצא ממנה, ונעלה על גבעת הפחם (Coal Hill), הנקודה הגבוהה ביותר במרכז העיר בייג'ינג, המציעה תצפית מרהיבה על העיר הזו, שלעולם אינה נחה. לאחר ארוחת הערב נראה את מופע הקונג פו של שאולין (Kung Fu) ונלון בבייג’ינג. בערב נצא לארוחה במסעדה ונאכל ארוחה קיסרית בנוסח ברווז פקינג. לינה בבייג’ינג.

יום 4

בייג'ינג והחומה הגדולה

נמשיך את ביקורנו בבירה אל מה שהעולם המערבי מכיר כסממן הבולט ביותר של סין, ושום טיול לסין אינו שלם בלעדיו – החומה הגדולה (Great Wall). נטייל לאורכו של אחד הקטעים היפים במיוחד של החומה, ונלמד על ההיסטוריה המביכה מעט של המפעל האדיר הזה, שתחם את סין המאוחדת מפני הפולשים מצפון – המונגולים והמנצ'ורים. מהחומה נמשיך אל נטייל ברובע האומנים 798 (798 Art Zone) – האנגר גדול שאומץ על ידי אומנים צעירים ואוונגרדיים כדי לשמש בית מלאכה לאומנותם. היום זהו אזור שוקק חיים של אמנים שעובדים במקום, של תערוכות באות ותערוכות הולכות, של חנויות ליצירות אמנות ובתי קפה נחמדים. נהנה מארוחת ערב במסעדה מקומית. לינה בבייג’ינג.

יום 5

גווילין ויאנג שו שבחבל המיעוטים גואנג שי

בבוקר נעלה על טיסה לגווילין (Guilin) ומשם נמשיך ליאנג שו (Yang Shuo) – אזור בו ההרים מזדקרים – תופעה גאולוגית מיוחדת ונדירה – נהר הלי הירוק מפלס דרכו בינות להם. בדרכנו נעצור בהר שיאנגונגונג ((Xianggong לתצפית מרהיבה על האזור. כשנגיע ליאנג שו, עיירת תרמילאים חביבה בנוף עוצר נשימה, נצא לסייר ברחוב המערבי (West Street) והתוסס, שמשמש היום כאחד משווקי התיירים הכי ציוריים. ארוחת ערב ולינה ביאנג שו.

יום 6

יאנג שו – כפר תרמילאים מתוק על הנהר

נצא לנהר היולונג (Yulong), פס כחול בתוך שדות ירוקים והרים מזדקרים, ונעלה על סירות במבוק כדי לשוט אל עבר כפרים בסביבה, בהם נסייר ונלמד על התפקיד המרכזי של הנהר העצום בחייהם: מי הנהר משמשים אותם להשקיית השדות ומקנה, לקירור בעלי החיים, לגידולם וכמובן לשתייה ולרחצה, וכן כמקור לדגים, שמהווים חלק משמעותי מהרכב המזון באזור. נשוב ליאנג שו, לאכול ארוחת ערב ולראות את ההופעה "רשמים" (Impression) – מופע עוצר נשימה שנערך על גדות הנהר בבימויו של הבמאי ג'אנג יי מו, אשר ביים את טקס פתיחת האולימפיאדה ב-2008. לינה ביאנג שו.

יום 7

טרסות האורז של זנב הדרקון (לונג שאנג)

ביום זה בטיולנו לסין נזכה לראות את אחד המפעלים הגדולים שהקים המין האנושי – טרסות האורז; הטרסות שינו את פני הכלכלה הסינית בתקופה הקיסרית ומספקות עד היום תעסוקה לבני הכפרים הסמוכים. ניסע לאזור לונג שן (Long Sheng), נעלה ברכבל ל"זנב הדרקון" (Long Ji) – אחת הנקודות היפות בה נפרשים טרסות האורז מטה מטה, מדרגה ועוד מדרגה. נספוג את האווירה המיוחדת שבמקום, נתרשם מכמות העבודה שנדרשת מהכפריים המקומיים כדי לחפור את הטרסות רחבות הידיים ולעבוד בשדות. נתהלך בינות לשדות ולכפרים של שני מיעוטים – היאו והג'ואנג, החיים באזור. משם נמשיך בנסיעה לעיר גווילין (Guilin) – עיר ראשה של המחוז ועיר שמאוד מתפתחת בשנים האחרונות, עד כדי הכפלת גודלה ומספר תושביה בכ-5 פעמים. נאכל ארוחת ערב ונלון בגווילין.

מחוז יונאן בסין
יום 8

ז'או שינג – מסע אל חבל ארץ לא נגוע של מיעוטים

אימרה סינית ידועה מספרת, שאדם לא ימצא במחוז גווי ג'ואו 3 קילומטרים של כביש ללא פיתול, 3 ימים ללא גשם, ו-300 יואן בכיסו של אדם. ואכן, מחוז גווי ג'ואו הוא אזור הררי (ולכן הפיתולים), עתיר חקלאות (הודות לגשם), וגם אחד המחוזות העניים ביותר בסין. נצא אל מסע בחבל הארץ הכל כך מיוחד הזה. בימים 8–10 נבקר בכפרים של קבוצות אתניות שונות, ונלמד על המסורות, האמונות, הארכיטקטורה והלבוש האופייני של כל קבוצה אתנית באזור. בבוקרו של היום ה-8 של טיולנו לסין נעלה על רכבת מהירה לצונג ג'יאנג (Cong Jiang), השוכנת במחוז גווי ג'ואו, חבל ארץ של מיעוטים רבים – מיאו, דונג, בו יי, טוג'יה, יי, גה לאו, סוי ועוד – לא מתויר וכמעט לא נגוע. נמשיך בנסיעה לג'או שינג (Zhao Xing), אשר בתיה בנויים מעץ ורחובותיה מרוצפים בחלוקי נחל. ג'או שינג מתגאה בכמות גדולה של מגדלי פעמון אשר מייצגים את בתי האב שמרכיבים את קהילת מיעוט הדונג. נבצע הליכה מעניינת ונתרשם מהאיזור. ארוחת ערב מקומית ולינה בג'או שינג.

יום 9

מג'או שינג לכפרי המיעוטים

נצא מג'או שינג (Zhao Xing) אל עבר כפר של בני הדונג הואנאגנג (Huanganng). בני הדונג מהווים 5% מתושבי האזור, וכמעט לא נמצאים באזורים אחרים של סין. הם אמני עץ ונגרים משובחים, ובכניסה לחלק מהכפרים ניצב שער עץ המכונה "גשר הגשם והרוח" – אלמנט אדריכלי מיוחד ומרשים, המגיע לעתים לגובה 30 מ' ומשמש לקבלות פנים ואירועים חברתיים וציבוריים שונים. בני הדונג הם אחד המיעוטים הכי שמחים, ושמחתם מתבטאת באהבת השירה שלהם ובכתיבת סיפורים ואגדות כה רבים. נטייל בכפר ונבקר בביה"ס מקומי. נמשיך בנסיעה לקאילי (Kaili) ונבקר בכפר סמוך של בני המיעוט האתני ג'יה ונתרשם מהלבוש המיוחד שלהם. ארוחת ערב מקומית ולינה בקאילי.

יום 10

פסטיבל "אחיות האורז" של אנשי מיאו

היום נחווה את אחד משיאיו של הטיול לסין, כשנצטרף לחגיגות פסטיבל "אחיות האורז" של בני מיעוט המיאו. הפסטיבל, הידוע בתור יום האהבה של המזרח הקדום ונערך באזור שידונג בגוויג'ואו, הוא בעל מאפיין אתני חזק ומפואר. במהלך הפסטיבל, כל משפחה של בני המיאו צריכה לאכול את האורז של "האחיות", אשר צבוע ומאודה בחמישה צבעים (אדום, צהוב, לבן, כחול ותפל). נתחיל את היום בביקור ובטכס מסורתי בכפר ג'ידאו מיאו (Jidao Mio), ומשם נסע לעיירה שידונג (Shidong) וניטול חלק בקרנבל. נשוב לקאילי לארוחת ערב מקומית. לינה בקאילי.

יום 11

"גראנד קניון" וגשר הזכוכית המפוסם

הבוקר נעלה על רכבת "קליע" מהירה אל אזור שמורת ג'אנג ג'יה ג'יה, אשר מוקפת ביערות והרים מרהיבים בהם שוכנות שתיים משמורות הטבע היפות ביותר בסין בפרט ובאסיה בכלל. נתחיל את הביקור באזור ג’אנג ג’יה ג’ייה ב"גראנד קניון", שם נמצא גשר הזכוכית התלוי בגובה של 300 מטרים מעל הערוץ, מה שהופך אותו לגשר הזכוכית הגבוה בעולם. אורכו של הגשר הוא כ-430 מטרים ורוחבו 6 מטרים. הגשר תוכנן על ידי האדריכל הישראלי חיים דותן. משם נמשיך בהליכה בשביל המדרגות שעל המצוק התלול אל עומקו של הקניון הגדול. אחר הצהרים נעבור אל מלוננו הסמוך לפארק. ארוחת ערב ולינה בג'אנג ג'יה ג'יה סיטי.

יום 12

שמורת וו לינג יואן – מראות בנוסח "אוואטר"

נצא בבוקר ליום מלא בשמורת וו לינג יואן, אחד הפארקים הגיאולוגיים היפים והמפורסמים ביותר בסין אשר היווה את ההשראה לסרט "אוואטר". מיליוני שנים של בלייה יצרו עמודי אבן בגובה מאות מטרים, שהתכסו עם השנים בצמחייה ירוקה עשירה. הפארק משתרע על פני מאות קילומטרים של נוף עוצר נשימה, אשר מקבל נופך מיוחד עם עונות השנה המתחלפות, העננים והערפל שמשייטים בין עמודי האבן שנראים כמרחפים באוויר. נלך בשבילים הנוחים בין נקודות התצפית לאורך הרכס. נשוב אל מלוננו הנמצא בסמוך לשמורה.

יום 13

שמורת הטבע טיאן-מן שאן- "הר שער השמיים"

היום נמשיך את ביקורנו באזור ג'אנג ג'יא ג'יה, ונתמקד בשמורת טיאן-מן שאן- "הר שער השמיים", אשר מתנשא לגובה של 1,520 מטרים וקיבל את שמו משער הסלע הענק הטבעי שבראש ההר, ואגדות רבות נקשרו אליו. נלך לאורך המצוקים התלולים של ההר על השבילים, המדרגות התלויות ונקודות התצפית המרהיבות שמקיפות את ההר. לאחר ארוחת ערב מוקדמת נעלה על טיסה לשנגחאי. לינה בשנגחאי.

יום 14

שנגחאי – עיר המסחר המודרנית שעל גדות הנהר

המטרופולין האדיר של שנגחאי (Shanghai) מייצג יותר מכל את התמורות של סין החדשה. גורדי שחקים צצים בה חדשות לבקרים, מרכזי הסחר שלה משפיעים על הכלכלה העולמית, והייצוא ממרכזי הייצור של דרום סין משפיע על הרגלי הצריכה של העולם המערבי. 

תחילה נבקר ב"גני יו" השלווים (Yu yuan), בית-גן שנבנה בתקופת שושלת מינג (1363–1644) על ידי הסוחר העשיר פאן יון דואן (Pan Yun Duan), לכבוד הוריו. נכיר את מלאכת הגן הסינית ואת הרעיונות העומדים אחרי בניית בית-גן שכזה, ונטייל בבאזאר שסביבו שהיה חלק ממנו. נבקר בבית הכנסת העתיק (Synagogue Museum) ובמוזיאון שלצדו. נמשיך ונבקר בבונד (Bund) – הטיילת שבנו ה"זרים" במאה ה-19 על שפת הנהר הבוצית של נהר החואנג פו – אחד מזרועותיו של נהר היאנג צה בדרכו אל האוקיינוס. נתרשם מהנהר, מהחזית הישנה שנבנתה בסגנונות אירופים ומהחזית החדשה באזור שממול – הפו דונג (Pu Dong) – המייצגת את החדשני והשאפתני. משם אל דרך נאנג'ינג (Nanjing) – רחוב מסחר אקסלוסיבי על גדות הנהר. הן הבונד והן רח' נאנג'ינג רוחשים בפעילות קדחתנית עוד מימי מלחמות האופיום, שהביאו עמן את ההשפעה של המערב אל לב סין. כאן נלמד על סודות המסחר וההתמקחות הסיניים, אשר משקפים מסורות בנות מאות שנים של המסחר המקומי והבינלאומי של סין. נקנח את טיולנו לסין בארחת ערב חגיגית ולאחריה נצא להופעת אקרובטיקה סינית (Acrobatic Show) באולם שהוקם במיוחד בעבורה – אולם "ארה" המפורסם. לינה בשנגחאי.

 

יום 15

שנגחאי המודרנית, חזרה לבייג'ינג

נתחיל את היום מגדל הטלויזיה, הניצב זקוף בגובה 468 מטר ומשקיף על אזור הבונד מעבר לנהר הואנגפו. המגדל מהווה נקודת ציון איקונית בשנגחאי, עם מעלית זכוכית אל פלטפורמת התצפית בגובה 351 מטר, ממנה נשקף נוף פנורמי מרהיב של העיר משני צדי נהר הואנגפו. נמשיך ונעלה על רכבת "קליע" בחזרה לבירה בייג'ינג ונאכל ארוחת ערב במסעדה מקומית. נפרד מסין ונצא אל שדה התעופה לקראת טיסתנו חזרה לישראל.

יום 16

חזרה הביתה

הלילה נמריא חזרה לתל אביב דרך יעד מקשר. בשעות הבוקר ננחת בתל אביב.

 

  • ביקור בחבל המיעטוים גווי ג'ואו והשתתפות בפסטיבל "אחיות האורז" המיוחד.
  • שייט חוויתי על סירות במבוק בנהר היולונג (Yulong), בינות לשדות ירוקים, הרים מזדקרים וכפרים ציוריים.
  • ביקור בשמורת ג’אנג ג’יה ג’ייה ובגשר הזכוכית הגבוה בעולם.
  • ביקור בטראסות האורז של לונג שאנג, מהגדולות במזרח אסיה.
  • צפייה ב"רשמים" (Impression) – מופע עוצר נשימה שנערך על גדות הנהר בבימויו של הבמאי ג'ו יי מו.
  • הופעת אקרובטיקה סינית Acrobatic Show)) באולם שהוקם במיוחד בעבורה – אולם "ארה" המפורסם.
  • קבוצה קטנה ואיכותית: 15-26 מטיילים.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר: 650 $

 



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות בינלאומיות על פי מסלול הטיול.
כניסות לכל האתרים וסיורים כמפורט במסלול הטיול.
תחבורה, לינה, כלכלה וצוות כמפורט במסלול הטיול
אשרת כניסה לסין – 50$, מיסי נמל וביטחון – 573$.
תשר לנותני השירותים המקומיים.
דמי טיפול ורישום
מפגש הכנה לטיול
מים מינרלים – בקבוק לאדם ליום

מחיר הטיול אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען
שתייה וארוחות שאינן כלולות
הוצאות בעלות אופי אישי
טיפ למדריך הישראלי

לתשומת לבכם:

אופי הטיול: טיול עומק בתנאים טובים, החושף את המטיילים אל האתרים המיוחדים של סין. שילוב של מפגש עם אנשים, כפרים קטנים וערים מסורתיות, אמונות, מנהגים, אומנות וארכיטקטורה מקומית, שמורות טבע מרהיבות ופסטיבל מקומי.
לינה: במלונות 4* ו5* או הטובים בנמצא. לתשומת לבכם: רמת המלונות בחלק מהאזורים נמוכה מהמקובל במדינות המערב.
כלכלה: על בסיס חצי פנסיון
תחבורה: 2 טיסות פנים לפי התוכנית, 3 רכבות מהירות (Bullet train) בקווים: גווילין-קונגג'יאנג, קאילי-הואהיאוה ושנגחאי-בייג'ינג, אוטובוס צמוד לנסיעות בינעירוניות, ולסיורי ערים והעברות לשדה התעופה.
קבוצה וצוות : 15 – 26 מטיילים.
מדריך ישראלי מצוות אקו: יובל לוי ומדריכים מקומיים.
חיסונים - לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
סין היא מדינה בעלת מאפיינים של עולם שלישי, בחלקים מסוימים. על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מפולות, שינויי מועדים של אירועים וכיו"ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארץ היעד הזו. באם יהיה צורך מדריכנו יעשו שינויים בשטח, לטובת ורווחת הנוסעים.
חברת התעופה איננה מאפשרת הושבה מוקדמת ובחירת מקומות טרם הטיסה, יש להגיע כשלוש שעות לפני ההמראה לדלפקי הצ'ק אין של החברה בארץ.
ייתכן ושעות הטיסות הבינלאומיות ישתנו, עדכונים נוספים בצמוד למועד היציאה לטיול.
ביקור באתרים מסוימים במהלך הטיול מותנה באישור מקומי. במידה ולא יתאפשר ביקור כפי שתוכנן מראש, למדריך הטיול תהיה הזכות לבחור תוכנית אלטרנטיבית לטובת ורווחת הנוסעים.
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים. תכנית הטיול כפופה לשינויים גם בהתאם לשיקול הדעת של המדריך ושל אקו טיולי שטח.
על כל מטייל להיות מצויד בדרכון בתוקף ל- 6 חודשים מיום היציאה.
חובה על המטיילים להצטייד בביטוח רפואי וביטוח נסיעות מתאימים לפני הנסיעה. לאחר שקניתם פוליסת ביטוח, בבקשה שלחו אלינו את הפרטים על מנת שנוכל להתארגן בהתאם במידה ותזדקקו לטיפול רפואי במהלך הטיול.
טיסות: ע"פ מדיניות חברת התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו, ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות. כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו".
טיסות פנים: איחורים, דחיות ואף ביטולים בטיסות פנים בסין אינן דבר נדיר . אנו מזמינים עבורכם טיסות פנים כחלק מהשירותים שאנו מארגנים עבורכם (וללא עמלה נוספת) אך איננו אחראים על שינויים שנעשים על ידי חברות התעופה. אנו נעשה את המרב על מנת למצוא פתרון הולם במקרה של שינוי או ביטול של טיסות אך במידה והשינוי יגרור תשלום נוסף, תשלום זה יחול על הלקוח בלבד.
* זמני טיסות הפנים בסין טרם פורסמו ועשויים להשתנות. תכנית הטיול עשויה להשתנות בהתאם ללוח הטיסות.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

יהודי המזרח – סין

"הסינים הם היהודים של המזרח", אומר לי הפרופסור הסיני, עם טון מיתולוגי שלא משאיר ספק שאמת זו […]

סין – חואה שאן

חואה שאן – המקום בו מצוקים, קיסרים ופרחים נפגשים הדפיקות החזקות על הדלת מתערבבות בחלום, אבל לא […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לסין בדגש פסטיבל "אחיות האורז"

טיולי תרבות וטבע

כולל פארק ז'אנג ג'יא ג'יה, גשר הזכוכית וחבל גווי ג'ואו | 16 יום

הדפיסו שלחו שתפו