טיול עצמאי לנמיביה

מסע בין נופים, חיות בר ושבטים | 12 יום

נמיביה היא ארץ של מרחבים ריקים ופראיים הנפרשים מהמדבר ועד לחופי האוקיינוס האטלנטי. המסלול עובר בין מראות הטבע המרשימים של אפריקה: דיונות החול הגבוהות של מדבר נמיב, נופי הצוקים במרחבי המדבר והמפרצים היפים של האוקיינוס. בנוסף לטבע המרהיב, הטיול לנמיביה חושף בפני הנוסע עולם אנושי עתיק ומרתק - נבקר את שבטי הדמארה החיים באיזור נהר אוגב, נראה את ציורי הסלע הבושמנים, ונפגוש את בני שבט ההימבה, רועים-נוודים החיים במדבר. נצא גם לספארי בשמורות הטבע אתושה וארינדי - נאות מדבר בלב השממה וביתם של שפע חיות בר: עדרי אנטילופות, זברות, פילים ובעקבותיהם הטורפים, אריות וברדלסים.

מסלול הטיול

יום 1

הגעה לנמיביה

בשעות אחר הצהריים ננחת בווינדהוק (Windhoek), בירת נמיביה. המדריך המקומי יפגוש אותנו בשדה, ונעבור למנוחה במלון. אם נרצה, נערוך סיור קצר בעיר. לינה במלון במרכז העיר.

יום 2

שמורת ארינדי

נצא בנסיעה אל שמורת ארינדי (Erindi), ונגיע בדיוק לארוחת צהריים. שמורת ארינדי הינה שמורה פרטית המציעה יחד עם ספארי עשיר ומגוון, גם לודג' מפנק. נצא לסיור בשמורה, בעקבות שפע חיות הבר ובראשן בעלי החיים הגדולים של הספארי – פילים, קרנפים, אריות, נמרים ובופאלו. לינה בארינדי.

ימים 3-4

שמורת אתושה

נמשיך אל שמורת אתושה (Etosha), אחת משמורות הטבע הגדולות באפריקה. השמורה, שפירוש שמה הוא "מקום המים היבשים", מאופיינת בנופים מגוונים – ממדבר סלעים צחיח ומלחות, ועד יער עצי שיטה סבוך וערבות עשב. בלב השמורה נובעים מעיינות רבים המהווים מקור משיכה לעדרי חיות הבר: פילים, קרנפים, ג'ירפות, אנטילופות, ובעקבותיהם אריות ונמרים. נצא לסיורים רכובים ברחבי השמורה ונהנה מתצפיות לילה על בורות המים המשמשים מוקד משיכה לחיות הבר. נצפה גם במטאוריט הובה, הגדול מסוגו בעולם, אשר התנגש בכדור הארץ לפני 30,00-80,000 שנים. לינה בשמורת אתושה.

יום 5

אוקאוקואג'ו

בשעות הבוקר נמשיך בסיורי הספארי בשמורת אתושה. נגיע לחלק המרכזי של השמורה לאיזור אוקאוקואג'ו (Okaukuejo). זהו איזור עם מאגר מים המלא כל השנה ומושך אליו את חיות הבר במספרים גדולים. לא נדיר לצפות בקרנפים, פילים ואריות שותים מהמאגר באותו הזמן. לינה באוקאוקוג'ו.

יום 6

דמארה-לנד ושבט ההימבה

נמשיך בנסיעה אל ארץ הדמארה, אחד מהאזורים הפראיים ביותר באפריקה. בדרך נעצור בכפר של בני ההימבה. ההימבה הם רועים-נוודים המשמרים את אורח חייהם המסורתי, ובשפת המקומיים פירוש שמם הוא "אלה ששרים". נבקר בכפרים של בני השבט, נפגוש את האנשים ואת אורח החיים המיוחד שלהם ונהנה מהטבע הבראשיתי. לינה בטווייפלפונטיין.

יום 7

טווייפלפונטיין וציורי הבושמנים

טווייפלפונטיין (Twifelfontein), אשר בשטח בני שבט הדמארה, מפורסמת בחריטות סלע עתיקות של בושמנים. נבקר באתר אשר הוכר כאתר מורשת של אונסק"ו עם מעל ל-2,000 חריטות סלע. אחר הצהריים נהנה מנסיעה לאורך הנהר ונקווה לפגוש בפילי בר. לינה בטווייפלפונטיין.

ימים 8-9

קייפ קרוס חוף האוקיינוס האטלנטי, מפרץ וולביס והעיירה סווקופמונד

בבוקר נצא בנסיעה צפונה לאורך חוף האוקיינוס האטלנטי. נחלוף על פני שרידי אונייה, אחת מרבות שנטרפו בים הסוער, ונגיע אל קייפ קרוס הקרויה על שם צלב העץ שהקים הנווט הפורטוגזי המפורסם, דייגו קאו, לציון נחיתת האירופאי הראשון בחופי נמיביה. בקייפ קרוס, הבולט אל הים, חיה מושבת כלבי-ים גדולה בה נבקר. אחר הצהריים נסייר בעיר האפריקנית סווקופמונד הנושאת אופי אירופאי וניחוח באוורי. ביום השני נגיע אל מפרץ וולביס (Walvis Bay), שם נפגשות הדיונות היורדות מן המדבר עם האוקיינוס. נטייל בין הלגונות בהן חיים פלמינגו וציפורי מים נוספות ונבקר במשטחי המלח בחוף הים. אחר הצהריים נצא לסיור בשמורת הוולוויצ'יות – צמחי מדבר שמגיעים לגיל המופלג של 2,000 שנה. נטייל בנופי הירח של המדבר הפוגש באוקיינוס ונשוב לסווקופמונד ללינה .

ימים 10-11

אל מדבר נמיב

ניסע דרומה אל מדבר החול העצום בשמורת נמיב Namib)), השמורה הגדולה בנמיביה. נבקר בקניון ססריאם ( (Sesriem ונטייל ברגל וברכב בין קניונים עמוקים, גֵבים ודיונות ענק המשתרעות מאופק לאופק. נצא ברכבי 4X4 אל דיונות החול הענקיות בסאסוסווליי (Sassusvlei). נטייל בין הדיונות, נבקר ב"עמק המוות" המרשים, שעציו המתים עומדים זקופים, ונעלה לראשה של דיונה גבוהה, לתצפית על נופי המדבר בשקיעה. לינה בלודג' בחולות המדבר.

יום 12

בחזרה לווינדהוק וסיום הטיול

ניפרד מהמדבר ונמשיך בנסיעה אל שדה התעופה של ווינדהוק, משם נטוס חזרה לארץ.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.



אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

מסע בג'יפ ברחבי נמיביה

משהתחלתי את מסעי באפריקה שמעתי מפי מטיילים אחרים שפגשתי הרבה סיפורים על נמיביה, תחנתי הבאה במסלול. המשותף […]

אפריקה – פילים בחייהם ובמותם

הפילים נולדים מחוסרי אינסטינקטים וחסרי אונים, בדומה לתינוקות בני אדם. הם מגיעים לעולם לאחר 20 חודשי הריון, […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול עצמאי לנמיביה

מסע בין נופים, חיות בר ושבטים | 12 יום