טיול צילום לאיי לופוטן, נורבגיה

טיולי תרבות וטבע

טבע בתולי, פיורדים ותרבות נורדית ויקינגית בהדרכת אלון קירה וסוזי אביב | 8 ימים

הדפיסו שלחו שתפו
בקצה העולם, בים הצפוני חבויים איי לופוטן; שרשרת איים רחבי ידיים שנחשבת לאחד המקומות היפים ביותר בנורבגיה ומהווים חלק בלתי נפרד ממדינה מיוחדת זו.
זהו מסע צילום מרתק שייקח אותנו אל מעבר למפת הטיולים המוכרת, אל חבלי ארץ בראשיתיים ובתוליים. איי לופוטן הם יעד מרהיב ופוטוגני, המהווה כר פורה אידאלי לטיול צילום בתנאי שטח המאפיינים ומבליטים את הנופים הדרמטיים של חוג הקוטב הצפוני, עם סיכוי טוב לחזות בתופעת ה"זוהר הצפוני", במיוחד בתקופה בה נערך הטיול.
זהו טיול אל ארץ נורדית, שאוצרת בקרבה כמה ממראות הטבע היפים ביותר בעולם; פיורדים מרהיבים, נופי צוקים, אגמים עמוקים וקרחונים,
כפרי דייגים ומושבות ציפורים, עיירות  קטנות ועתיקות, היסטוריה מרתקת של מתיישבים ויקינגים וסיפורי עמים המהווים מורשת תרבותית.
יש כנראה משהו באוויר הסקנדינבי שהופך את כל האזור הזה לפשוט קסום....הצטרפו אלינו למסע צילום מרתק!

טיול זה אינו פעיל כרגע, אולי תתעניינו ב...

טיול לנורבגיה ואיי לופוטן

מסלול הטיול

יום 1

טיסה לאוסלו, בירת נורבגיה

נצא בטיסת אחר הצהריים דרך יעד ביניים באירופה לאוסלו (Oslo), בירת נורבגיה השוכנת בדרום המדינה. לאחר הנחיתה, ניסע ישירות למלוננו ללינה.

יום 2

הגעה לאיי לופטן, היהלום שבכתר הסקנדינבי – לקנס

עם בוקר, נשוב לשדה התעופה ונטוס ללקנס (Leknes); עיירת דייגים ציורית ובה בקתות דייגים הממוקמות על מזח עץ מקסים. כל התפאורה הקסומה הזו שכמו יצאה מתוך אגדה נורדית עתיקה תהיה מקום העוגן שלנו להמשך הטיול. עם ההגעה, נצא לצלם את העיירה היפה לצד בקתות העץ הקטנות והצבעוניות ההרים המושלגים המקיפים מסביב, השתקפות השמיים הכחולים בים ואט אט ניכנס לאווירה הצפון ארקטית ולאובייקטים ולנושאים הרבים והשונים שנפגוש ונצלם במהלך טיולנו. לקראת ערב נגיע למלוננו לארוחת ערב ולינה.

יום 3

איי לופוטן; סיור באי ווסטוגוי

נקדיש את היום לסיור באזור האי ווסטוגוי (Vestvagoy) ולטיולים רגליים לאורך חופיו המפורצים והעמוקים עוצרי הנשימה. נעצור לאורך היום בנקודות רבות על מנת להתבונן בנוף, לבחון את האור, להרגיש את המקומות ולצלם. נסע בדרך נופית מרתקת דרך הפיורדים ונצלם את הנופים המושלגים המשתקפים לנגד עיננו. בתום הסיור נמשיך בנסיעה דרומה אל עיירת הנמל סוולוואר (Svolvaer); עיירת אמנים עם גלריות רבות ואופי בוהמי. נמשיך משם לכפר הדייגים העתיק בארכיפלג קאבלווג ((Kabelvag, נבחן את הבדלי הצילום של  צילום טבע ונוף לבין צילום של אובייקטים ארכיטקטוניים הייחודיים למקום. נסיים את היום עם צילום באוזר עיירת הדייגים הגדולה הנינגסוואר (Henningsvaer). לקראת ערב נשוב למלוננו. ארוחת ערב ולינה בלקנס (Leknes).

יום 4

עולמם של המתיישבים הוויקינגים – איי לופוטן

היום נבקר בקבוצת איים המחוברים זה לזה במנהרות תת ימיות. נבקר באתר הארכיאולוגי הוויקינגי בורג (Borg), המהווה את התגלית הארכיאולוגית החשובה ביותר בצפונה של נורבגיה, שנחשף לפני עשרים שנה בלבד. נשוטט באתר ונצלם את השדות המוריקים, סוסים המלחחים את הדשא, את בתי המגורים הוויקינגים, נתנסה בצילום ובתאורת פנים בתוך המוזיאון שבו מוצגים ארכיאולוגים מרתקים ו-נשתעשע בצילום תקופתי. נטייל לאורך החופים המערביים של האוקיינוס האטלנטי ולאורך החופים המזרחיים השזורים בדרכנו ונשוחח על טכניקות צילום. נסיים את היום עם ביקור בכפר נוספיורד (Nusfjord) שם נראה ונצלם את בתי הדייגים העתיקים שהשתמרו בו היטב, הכפר הוכרז כאתר מורשת עולמית ע"י אונסק"ו בשל יופיו ובשל חשיבותו התרבותי. לעת ערב, נשוב למלוננו לארוחת ערב ולינה.

יום 5

דרום איי לופוטן; סיור באי מוסקנס

נדרים הבוקר עד לאי מוסקנס (Moskenes), המרשים מבין איי לופוטן, עשיר בנוף דרמטי, מהפנט ועוצר נשימה המביא עמו שלל זוויות משלהבות לצילום. נתנסה בטכניקות שונות של אור וצל ובצילום פנורמי. נבקר בכפריים ציוריים האופייניים למקום; הכפר או (A), מהמאה ה- 19 שם נוכל לבקר נבקר במוזיאון הפתוח ללימוד חיי הדייגים של לופוטן (במידה והזמן יאפשר), נבקר בכפרים הציוריים רינה (Reine) והמנוי (Hamnoy) הממוקמים למרגלות ההרים המושלגים. אלו נבחרו על ידי הנורבגים כמקום היפה ביותר בנורבגיה. במידת האפשר, נטפס על אחת הפסגות הסמוכות, ממנה נוכל לחזות במראה נפלא של האיים הסמוכים (טיפוס של מספר שעות, אך בהחלט שווה את המאמץ, מותנה בזמנים***). בתום הסיור, נחזור למלוננו בלקנס (Leknes) עייפים אך מרוצים מיום צילום מהנה ומספק.

יום 6

סיור אחרון באיי לופוטן

את היום נקדיש לסיור אחרון באי לופוטן. נצא לצלם את הטבע בגווני אור שונים, נעמיק בזוויות הצילום המרהיבות שהאיים מספקים לנו. איי לופוטן נהנים בתקופה זו מאור ייחודי בשל המעבר לעונת החורף עם תנאי צילום ייחודיים. נערוך סיור שקיעה בדרכנו חזרה למלון. בשעות הערב המאוחרות, ננסה לצאת לצלם את תופעת הזוהר הצפוני במידה ומזג האוויר יאפשר. ארוחת ערב ולינה בלקנס (Laknes).

יום 7

בחזרה לאוסלו הבירה

נקום השכם בבוקר, נפרד לשלום מהנוף המפעים שליווה אותנו בששת הימים האחרונים ונצא לשדה התעופה. נעלה על טיסה פנימית לבודו (Bodø) ונטוס חזרה לאוסלו (Oslo), בירת נורבגיה. לאחר הנחיתה, נצא לצלם את אתרי העיר השונים; נראה את ארמון המלכותי, את הקתדרלה היפה, את בית האופרה ועוד אטרקציות ייחודיות למקום ההופכות את אוסלו לאחת הבירות המרשימות ביותר באירופה ובעולם כולו. לקראת ערב נגיע למלוננו לארוחת ערב ולינה.

יום 8

אוסלו – שלווה נורבגית, טיסה חזרה ארצה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסדנת צילום אחרונה בבירה הנורבגית הקטנה והנעימה, זו שמוקפת איים וגבעות מיוערות, משלבת בין אתרי טבע לאתרי תרבות. נעבור דרך גן הפסלים של הפסל הנורווגי הנודע גוסטאב ויגלאנד, ובמקומות נוספים המותאמים לצילום. נבקר במוזיאון הספינות הוויקינגיות אשר מהווה חלק מהמוזיאון ההיסטורי; זכר להיסטוריה הנורבגית השלובה עם המורשת הוויקינגית. במידה והזמן יאפשר, נמשיך למוזיאון הסקי – חגיגת צילום נהדרת המתעד 4000 שנים של סקי, נוכל לחזות מהמקום בנוף עוצר נשימה של העיר. בשעות הצהריים, ניסע לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

  • סדנת צילום ייחודית לאחד מהמקומות היפים בעולם בהדרכת אלון קירה וסוזי אביב - מדריכי צילום מובילים
  • 6 ימי צילום באי לופוטן המרהיבים
  • מסע צילום מסתורי אחרי האורורה בוראליס שהם תופעת הזוהר הצפוני – תופעת טבע קסומה ומיוחדת (מותנה בתנאי מזג האוויר(
  • מקומות צילום שנבחרו בקפידה לצורך העצמת חווית הטיול ואיכות התמונות
  • במהלך הטיול תתקיימנה הרצאות צילום בנושאים רבים ומגוונים: חשיבה יצירתית בצילום בטיולי מסע, תרבות, טכניקות מתקדמות לצילומי נוף, HDR, צילומי מאקרו ועוד.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת יחיד בחדר: 415€

  • נחיתה ביום 9 ולכן יש לעשות ביטוח ל- 9 ימים. ניתן לקבל הצעה לביטוח הטיול דרך סוכן הביטוח שלנו שמציע פוליסות ביטוח ללקוחותינו – 4 חודשים (120 ימים) טרם היציאה
  • ניתן להתחיל את התשלומים קודם ולפרוס ליותר תשלומים
  • לרישום, חיוב וביטוח – אנא פנו לשירות לקוחות (שלוחה 102)


דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות: הצעת המחיר מבוססת על טיסות ישירות עם חברת התעופה לופטנזה וכולל טיסות פנימיות כפי שמפורט במסלול הטיול.
לינה: מלונות ברמת תיירות טובה. באיי לופוטן הלינה תהיה במלון פשוט יותר האופייני למקום. חדרים לשניים עם מקלחות ושירותים צמודים. המלונות באיי לופוטן אינם מקבילים לסטנדרט של מלונות 3/4 כוכבים במדינה מערבית והם בעלי אופי פשוט יותר מן המקובל. יש לקחת זאת בחשבון כחלק מתנאי הטיול.
תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג ונוח
שייט: כפי שנדרש
כלכלה: חצי פנסיון החל מיום 2 ועד ליום 8. ביום ההגעה לא תינתן ארוחה בשל זמני הטיסות וביום העזיבה, תינתן ארוחת בוקר.
קבוצה: גודל הקבוצה 15-20 מטיילים
מדריכי צילום ישראליים ומדריך מקומי המתלווה לקבוצה.
דמי כניסה וסיורים באתרים: כמפורט בתכנית
מיסים מקומיים
תשר לנותני שירות מקומיים
דמי רישום וטיפול
מפגש קבוצה

המחיר אינו כולל

שירותי סבלות – אין שירותי סבלות בארצות הנורדיות
ביטוח בריאות (וביטוח ביטול), ביטוח מטען וציוד צילום
ארוחת ערב ביום ההגעה, ארוחת צהריים/ערב ביום העזיבה
שתייה בארוחות/משקאות אלכוהוליים
הוצאות בעלות אופי אישי (כביסה, טלפונים, ארוחות נוספות וכד')
טיפ למדריכי הצילום הישראליים

לתשומת לבכם:

• אופי הטיול: הטיול לנורבגיה ואיי לופוטן הינו בדגש טבע בשילוב סיורי עיר. נטייל בחבלי ארץ בראשיתיים בתוליים שדומה כי הם אזורי הספר האחרונים שנותרו למערב אירופה. זהו מסע אל נורבגיה האחרת, שאוצרת בקרבה כמה ממראות הטבע היפים ביותר בעולם שמורות הטבע, רכסים מושלגים, אגמים עמוקים ומפלוני קרחונים. בטיול נשלב פעילויות כמפורט בתוכנית כמו גם הליכות רגליות נעימות בנות 2- 3 שעות מדי פעם בטבע נפלא.
• לגבי הזוהר הצפוני: אנו נעשה את כל המאמצים האפשריים להביא את התוצאות הטובות ביותר מבחינת הטיול, הן מבחינת הנוף, הן מבחינת בעלי החיים והן מבחינת זוהר הקוטב הצפוני, יש להבהיר כי מאחר ואנחנו תלויים בגורמים שאינם בשליטתנו כמו מזג אוויר והטבע, ייתכן וכי לא נצליח לצפות בזוהר הצפוני.
• למרות היותה של נורבגיה מדינה מערבית, המלונות באיי לופוטן בעלי אופי כפרי ופשוט יותר ולא מקובל להעסיק שם סבלים.
• למידע בריאותי על הטיול לנורבגיה, יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
• מזג האוויר בנורבגיה ואיי לופוטן, בתקופה זו עלול להיות בלתי צפוי ועקב כך, ייתכן ונידרש לבצע שינויים במסלול הטיול המתוכנן. במידת הצורך מדריך הטיול יידע למצוא את האלטרנטיבה הראויה ביותר לטובת ורווחת הנוסעים.
• התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים באתרים ועלולה להשתנות בהתאם לזמנים ושיקול דעתם של המדריכים.
• יובהר כי המחירים הנקובים לעיל נכונים ליום ההרשמה. במידה ותחול עלייה הגבוהה מ -3% בשערי המטבע, במיסי הנמל או במיס הדלק יעודכנו מחירי הטיול בהתאם ותחול התוספת על הנוסע.
• טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות.
• כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו טיולי שטח".
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

קפריסין – גיאופוליטיקה אצל השכנים

סוף המאה ה-19, האימפריה העות'מנית הולכת ונחלשת, הבריטים מחפשים מאחזים אסטרטגיים, כמו המאחז בגיברלטר, שער הכניסה לים […]

קוצ'ין וסביבתה – טיול בין תעלות המים ושווקי התבלינים במרכז מדינת קראלה

בדרום-מערב הודו, בין רצועת רכסי הרי הגטס (Ghats) המערביים לבין הים הערבי, נמצאת מדינת המחוז קראלה (Kerala). […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול צילום לאיי לופוטן, נורבגיה

טיולי תרבות וטבע

טבע בתולי, פיורדים ותרבות נורדית ויקינגית בהדרכת אלון קירה וסוזי אביב | 8 ימים

הדפיסו שלחו שתפו