טרק בקולומביה

טרק בקנדה בבריטיש קולומביה

טרקים

מסע ברכס הרי החוף בקנדה | 13 יום

הדפיסו שלחו שתפו
ברוכים הבאים למחוז בריטיש קולומביה שבקנדה. 19 מהפסגות הגבוהות ביותר בקנדה נמצאות ברכס הרי החוף שבאזור זה, ומכסים אותו הקרחונים ושדות הקרח הגדולים ביותר בצפון אמריקה.
רכס הרי החוף נותר האזור הפראי ההררי הגדול ביותר בצפון אמריקה שפיתוח והתיישבות כמעט ולא נגסו בו. גודלו כ – 330,000 קמ"ר, יותר מפי שתיים מגודל שמורות הרי הרוקיס.
בלב כל היופי הפראי הזה ישנה התיישבות אחת קטנה ומבודדת,
Tessli Nuk (רוח מערבית בניב האינדיאני המקומי). 'גן עדן' זה נמצא על שפת אגם מבודד בגובה 1600 מטרים, ללא מגע עם הציוויליזציה ברדיוס של יותר מ- 50 קילומטרים.
יש באזור זה את המיטב שיש לטבע הפראי של קנדה להציע:
שפע של בעלי חיים: מדובי הגריזלי הצדים דגי סלומון בשולי הנהרות, איילי הקריבור והמוס ,שועלים, זאבים והנמר הלבן (mountain lion).
קרחוני עד, יערות מחטניים עם שפע של צמחיה מגוונת, נהרות שוצפי מים אין ספור אגמים תכולים המהווים בית גידול למגוון עצום של דגים מכל הסוגים – בקיצור המיטב שיש לטבע של מערב קנדה להציע.
במהלך הטיול נטייל באזורים אלפיניים עם נופים עוצרי נשימה, נצפה במגוון החי המקומי, נלך בין עשרות אגמים בכול הגדלים והצבעים, נהיה עדים לשקיעות מרגשות ורומנטיות, נצפה ונטייל על קרחוני ענק שגולשים משדות קרח עצומים ואת כל זה נעשה בבדידות מוחלטת ללא אף אחד אחר מסביב.

אופי הטיול - הטיול מיועד לאנשים שאוהבים טבע, אוהבים חיות, אוהבים הרפתקאות חדשות ואוהבים ללכת ברגל. יש גמישות גדולה באורך ובקושי של ימי הטיול, אבל ההליכה ברגל היא הבסיס

 

מסלול הטיול

יום 1

וונקובר – Williams Lake -הרמה הבזלתית ושייט ראפטינג קל על נהר Chilcotin River

נצא בטיסת בוקר  קצרה ל – Williams Lake. ניסע מערבה ונחצה את הרמה הבזלתית שמכסה את השטח שבין הרוקיס לרכס הרי החוף. נעשה טיול רפטינג של מספר שעות בחלקו העליון של ה Chilcotin River. לאחר מכן נמשיך בנסיעה לנימפו לייק של נלון.
לינה בלודג' בנימפו לייק.

יום 2

נימפו לייק – נק טסלי

בבוקר נעלה על מטוס ים ונטוס לאגם טרנר. האגם נימצא בליבה של שמורת הטבע הגדולה ביותר בבריטיש קולומביה, Tweedsmuire Park. באגם נצא לטיול רגלי קצר לתצפיות על מפל שנשפך מן האגם, שגובהו 360 מטרים. מאוחר יותר יגיע מטוס הים ונטוס לנק טסלי. לילה בבקתות הבקתות ממוקמות על שפת אגם, בגובה של 1600 מטרים מעל פני הים, בבדידות מוחלטת. המקום שייך לדורון אראל ובנו סלע והם נעזרים בקבוצה של מתנדבים ישראלים צעירים שעוזרים בתפעול ובבניית המקום.

יום 3

הפסגות הקרובות סביב נקט סלי

יום טיול רגלי את ההרים שנמצאים מצפון לבקתות. יום הליכה של כ- 6 – 7 שעות. עלייה וירידה של 700 מטרים. לאחר שעה ראשונה של הליכה ביער השביל מטפס אל האזור הגבוה החשוף ונפתחים נופים נהדרים של ההרים מסביב. המסלול עובר דרך שתי פסגות קטנות עם תצפיות נוף נהדרות. לילה בבקתות בנק טסלי.

יום 4

בין הנהרות באיזור האגמים

יום טיול בקנו דרך שלושה אגמים שנמשכים מהבקתות מערבה. קנו היא הדרך הקנדית לחצות שטחים. זה יום טיול רגוע עם נופים נהדרים. הפסגות הגבוהות ביותר ברכס נמצאות ממש מולנו במהלך כול היום. לילה בנק טסלי.

יום 5

נופים אלפינים בנוק טסלי

היום נצא לסיבוב הליכה של שלושה ימים אל ההרים שמדרום. זה אזור אלפיני גבוה עם מספר קרחונים קטנים ופסגות עם נופים מדהימים. בבוקר נחצה את האגם לתחילת שביל ההליכה דרומה. חמש שעות הליכה יביאו אותנו אל Wilderness Lake. בגובה 1800 מטרים האגם נמצא מעל קו היער. אנחנו נקים מחנה אוהלים על חוף חולי לצד בקתה קטנה שתשמש אותנו כמטבח וחדר אוכל ביומיים הקרובים.

יום 6

טיפוס על קרחון

בבוקר נקיף את האגם ונטפס אל קצהו העליון של העמק. את החלק האחרון נטפס על קרחון, קשורים בחבלים ונועלים קרמפונס על הנעליים. נטפס אל נקודת תצפית יפיפיה בקצהו העליון של הקרחון. אחר הצהריים נחזור אל המחנה שלנו ללילה נוסף באוהלים.

יום 7

עליה על ל- MOUNT FLAT TOP

בבוקר נטפס אל Mount Flat Top לתצפית מרהיבה על האזור. נרד על מורדותיו הצפוניים של ההר ונמשיך דרך האחו הפתוח והיער עד לאגם שממעל לנק טסלי. מ  שם בסירות קנו באגם הראשון, וסירת מנוע באגם נק   טסלי,חזרה ללילה בבקתות

יום 8

הקרחון באגם ג'יקובסון

נתחיל את היום בטיסת הרים מדהימה אל אגם ג'יקובסון. הטיסה חוצה את שיא הרכס דרך פסגות משוננות וקרחוני ענק. ג'יקובסון הוא אגם שנימצא בין הפסגות הגבוהות ביותר באזור. קרחון גדול יורד אליו משדה הקרח הענק שממערב. הקרחון יורד עד למים ויוצר קיר קרח בגובה של כ 15 מטרים ורוחב של כחצי קילומטר. גושי קרח ניתקים מין הקרחון הנשוג וצפים במים. אנחנו נחצה את האגם בסירת מנוע ונשוט למרגלות מצוקי גרניט גדולים ואל מול קיר הקרח של הקרחון. ננחת לצד הקרחון, ולאחר הליכה קצרה נטפס על הקרחון ונטייל עליו. כול זה כמובן מצוידים בקרמפונס וקשורים בחבל. לילה באוהלים על החוף.

יום 9

חציית אגם ג'ייקבסון

בבוקר נחצה את האגם אל מצוקי הגרנט, ודרך מעבר צר נטפס מעליהם היישר מן הסירה. מסלול ההליכה ממשיך לטפס כ- 300 מטרים אל נקודת תצפית מרהיבה על האזור. נחזור על עקבותינו לאגם ואחר הצהריים נטוס חזרה לנק טסלי. לילה בבקתות

יום 10

ההרים הצפונים

בבוקר נחצה את האגם בסירת מנוע קטנה ונצא לטיול רגלי אל הפסגות שמצפון – מערב. הליכה של כשבע שעות עם טיפוס של 600 מטרים. רוב המסלול עובר באזור האלפיני הגבוה מעל לקו היער. לאורך הדרך אינספור אגמים מכול הגדלים והצבעים, ונופים נהדרים של שיא הרכס. לילה בנק טסלי.

יום 11

בלה קולה

טיסת בוקר לנימפו לייק, ונסיעה לעמק בלה קולה. עמק ירוק וצר, מוקף מצוקי גרניט אדירים משני צידיו. בעמק שורר אקלים שונה לחלוטין מאזור נקט סלי. האזור גשום וחם יחסית, ובעמק גדל יער גשם צפוני נהדר. קצהו של העמק, בעיירת בלה קולה, מסתיים במימי האוקינוס השקט, בסופו של פיורד ארוך מאוד וצר. בדרך נעצור בנקודת תצפית על דובים. זה עדיין מוקדם בעונה, והסיכויים לראות דוב קטנים, אבל שווה לנסות. לילה במקום

יום 12

בלה קולה

בבוקר נצא להפלגה של כ- 6 שעות בסירת מפרש. נופים מרהיבים, דולפינים, עופות ים ואולי גם דובים. אחר הצהריים ניסע שוב לנסות לראות דובים. לילה נוסף בבלה קולה

יום 13

בלה קולה – וונקובר

נצא בטיסת בוקר לוונקובר נחיתה בבוונקובר בשעות הצהריים.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר:  700 $ ( ל- 6 לילות בלבד – 3 בלודג'ים ו – 3 באוהלים)



דגשים מיוחדים

המחיר כולל

3 לילות בלודגים
3 לילות באוהלים
5 לילות בבקתות בנק טסלי
כלכלה – מלאה מארוחת צהריים ביום הראשון ועד בוקר ביום האחרון
טיסות - 7 טיסות פנים במטוס ים בנק טסלי ונימפו לייק.
תחבורה – מני ואן ביום הראשון וביומיים האחרונים.
מדריך ישראלי מצוות אקו – דורון אראל
מדריך מוסמך לסיור הדובים במורד הנהר.
ראפטינג + צוות מדריכי ראפטינג
כל האטרקציות בנק טסלי כולל הסיורים בסירות והעלייה על קרחון
טיפים לנותני שירותים מקומים

המחיר אינו כולל

טיסות בינלאומיות לוונקובר
טיסות פנים : ונקובר – אגם וויאלמס – 17.07 , בלה קולה – וונקובר 29.07
ביטוח אישי
ויזה לקנדה

הערות כלליות לתשומת לבכם

גודל הקבוצה בין 6 – 12 איש בלבד !!
הטיול מתחיל ביום הראשון משדה התעופה של וונקובר בטיסה ל –Williams Lake ומסתיים וביום האחרון בטיסה מבלה קולי לוונקובר .
את הטיסות פנים בקטעים ונקובר – Willaims LAKE / ובלה קולה – ונקובר אנו ממליצים להזמין דרכנו
תנאי הרישום והביטול בהתאם לטופס הרישום הרשמי של אקו
בשל הרפטינג יש צורך בביטוח ספורט אתגרי
הנפקת הויזה לקנדה דרך האינטרנט היא באחריותו של כל מטייל ! והיא קלה לתפעול.
המחיר הוא לאדם בחדר זוגי למעט הימים בנק טסלי בהם המחיר הוא לאדם באוהל זוגי (בלילות בהם ישנים באוהלים) ו ל – 4 – 5 אנשים בבקתה כאשר ישנים בנק טסלי (הבקתה מרווחת ונוחה). הלינה באוהלים חדשים ואיכותיים. בשטח ישנם כיסאות ושולחנות אוכל. אוהלים, שק"ש ומזרן כלולים.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

טיול ליוון – פלפונס

פלפונס היא חצי אי המחובר ליוון היבשתית באיסתמוס – לשון יבשה. ב-2016 היא נבחרה על ידי הלונלי […]

עמק קטמנדו בנפאל

הצעיר לבוש מדי הקרב השחורים חמק בזריזות דרך הצללים, שהטילו מנורות המסדרון בארמון נאראיאנהיטי (Narayanhiti palace) שבקטמנדו. […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טרק בקנדה בבריטיש קולומביה

טרקים

מסע ברכס הרי החוף בקנדה | 13 יום

הדפיסו שלחו שתפו