טיול למקסיקו

טיולים מאורגנים למקסיקו

בתעשיית הסרטים ההוליוודית, מקסיקו כבר הוטמעה בדמיונם של רבים כמדבר קקטוסים עם קניונים אדירים, עיירות קטנות בנויות אבן ובוץ ומקסיקנים עטויי פונצ'ו וחובשי סומבררו. ציוריהם של דייגו ריביירה ופרידה קאלו, המתארים את הצבעוניות והחיות שסבבה אותם, הוסיפו למשיכה העצומה, כמו גם החופים עם החולות הלבנים ומורשתה של הממלכה האצטקית, בדמות אתרים מרשימים. לא פלא שעוד לפני פריחת התיירות העולמית, צעירים מ'דור הביט' חצו את המדבר האמריקני ועברו את הגבול לטובת טיול למקסיקו. במשך כ-3,000 שנים התקיימו במקסיקו כמה מן התרבויות האינדיאניות המפותחות ביותר. משחר ההיסטוריה, המקומיים רצו ודילגו על פני ההרים ובמורד הקניונים אחרי כדור גומי כבד, המשחק המיתולוגי של הימים שלפני בוא הספרדים. הספרדים, שהגיעו בתחילת המאה ה-16 ותבוסת האימפריה האטצקית, סימנו את תחילת התקופה הקולוניאלית, שנמשכה כ-300 שנה, והשאירה את חותמה, כפי שתראו באתרים השונים במהלך הטיול. טיול למקסיקו יגלה לכם את אחת מהמדינות המרתקות והמרהיבות בתבל.

מקסיקו וגואטמלה בדגש חגיגות חודש דצמבר

טיולי תרבות וטבע

כולל חגיגות הבתולה מגואדלופה במקסיקו סיטי, וחגיגות הקדוש סנטו תומס בצ'יצ'יקסטננגו שבגואטמלה

טיול למקסיקו וגואטמלה הוא מסע מרתק אל התרבויות העתיקות של מרכז אמריקה ומפגש בלתי אמצעי עם התושבים […]

20 יום

אין תאריכים כעת

טיול למקסיקו עם אקו טיולי שטח

בטיול למקסיקו נבקר בפאלנקה, עיר מאיה עתיקה מן התקופה הקלאסית, הניצבת בלב יערות גשם. נשחה במפלי "המים הכחולים", ונבקר במפל הקטן החבוי ביער, במיסול הא. נטייל במחוז צ'יאפס ההררי, ונבקר בכפרים האינדיאנים המסורתיים ובשוק עבודות היד המקומי, אליו מגיעים גם תושבי האזור. נצא לשייט בקניון סומידרו, בין צוקים גבוהים ומיוערים, שם נראה את אחד מן הבקעים הטקטוניים העתיקים ביבשת האמריקנית וכן את עולם החי של קניון סומידרו- קופים, ענפות, קורמורנים ואפילו תנינים.

בהמשך הטיול למקסיקו, ניסע לעיירת החוף המפורסמת טולום ונבקר במערת נטפים מרשימה בנהר הקדוש, "ריו סקרטו". נמשיך לאתר הגדול של המאיה – צ'יצ'ן איצה. נבקר בפירמידה הגדולה עם הנחשים העולים לצידי המדרגות, במקדשים בהם הוקרבו קורבנות אדם, ובאתרים נוספים במקום. בוואלאדוליד, נבקר במערה התת קרקעית המיוחדת של יוקאטן- שם נראה בריכות של מים מתוקים וצלולים בגוונים עזים של טורקיז וזקיפים טבעיים. נצא למועדון ריקודים בקנקון ונרקוד עד לשעות הקטנות של הלילה.

טיול לוואחקה שבמקסיקו עם אקו טיולי שטח

בנוסף לפנינות התיירות הידועות, אקו מקיימת טיולים לוואחקה בחגיגות יום המתים. יש הטוענים שזהו החג הנוצרי החשוב והנחגג ביותר במקסיקו. ביום זה בני המשפחה מנקים, מייפים ומהדרים את הקברים של קרוביהם, מקשטים אותם בפרחים בהירים (בעיקר ציפורני חתול, חרציות וקאלות) נרות, קמעות ועוד. הם מניחים על הקברים מנחות של אוכל, סיגריות ומשקאות אלכוהוליים, עורכים פיקניק בחלקת הקבר ומשוחחים עם משפחות וחברי קהילה אחרים הנאספים שם. החוגגים מאמינים שנשמות המתים חוזרות ביום זה ושהן שוהות במחיצתם. יוצאים לטיול למקסיקו עם אקו טיולי שטח.

טיולים מאורגנים למרכז אמריקה ולצפון אמריקה